جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو صنعتی + اصول و فواید لوگو

از خدمات گرافیکی که رایان طرح ارائه می کند میتوان به “طراحی لوگو صنعتی” اشاره کرد. اهمیت طراحی لوگو برای شرکت صنعتی بسیار بالا بوده و به همین دلیل تیم ما این مقاله را منتشر کرده است. اولین کار برای یک شرکت برند سازی آن می باشد و مهم ترین نکته در برند سازی سفارش طراحی لوگو صنعتی به یک شرکت معتبر و مسلط همانند رایان طرح است.

در واقع اگر صاحب یک شرکت صنعتی هستید برای مثال قطعات تولید می کنید، شما نیازمند داشتن یک لوگو اختصاصی صنعتی هستید. اما دلایل این باید ها چیست؟ تا انتها مقاله ما را همراهی کنید تا پاسخ بسیاری از سوالات شما را بگوییم.

طراحی لوگو صنعتی حرفه ای

چرا به لوگو صنعتی اختصاصی خود نیاز دارید؟

مشتریانتان شما را به خوبی بررسی می کنند، آیا آنها بعد از اینکه متوجه نبودن لوگو اختصاصی شما شدند، دیگر با نگاه حرفه ای شما را نخواهند دید. در واقع در زمینه صنعتی مشتریان نیز همانند خود صاحبین مشاغل و کارمندان ریز بینانه تر هر حرکت شرکت صنعتی شما را مورد بررسی قرار می دهند. معنی این جمله آن است که داشتن یک لوگو اختصاصی برای شرکت صنعتی همانند دیگر مشاغل بسیار واجب است. به همین دلیل این مقاله را می خوانید تا بهترین شرکت را برای سفارش طراحی لوگو در صنعت خودتان را پیدا کنید.

زمانی که بخواهید لوگو خود را به نام برندتان ثبت کنید، شما باید لوگو کاملا اختصاصی خود را معرفی کنید. برای این کار باید از طراحان خلاق که کاملا در جریان مسائل ثبت لوگو هستند بهره ببرید. به همین دلیل است که ما در رایان طرح با طراحی لوگو حرفه ای و با بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت در مدت زمان خوبی لوگو مخصوص شرکت صنعتی شما را تحویل خواهیم داد.

اصول طراحی لوگوی صنعتی

لوگو صنعتی در عین ساده و قابل فهم بودن، باید جذاب باشد تا چشم بینندگان را به خود خیره کند. برای جذاب شدن لوگو صنعتی می توانید از رنگ ها استفاده کنید، زیرا توانایی رنگ ها در برانگیخته کردن احساسات مخاطبان زیاد است و باید در طراحی لوگو استفاده شوند. نمادها و بیان کننده هویت شغل و کسب و کار شما هستند. شما باید در طراحی لوگو صنعتی از نماد های مناسب شغل خود استفاده کنید تا مخاطبان ضمن دیدن لوگو شما متوجه نوع کسب و کار شما شوند.

طراحی لوگو صنعتی باید چند منظوره باشد و به نحوی طراحی شود تا بتوان آن را در اندازه های مختلفی کوچک کرد. شما از لوگو برای تبلیغ و بازاریابی کسب و کار خود استفاده می کنید. بنابراین باید به رنگ سیاه سفید هم طراحی شود تا بتوان برای بازاریابی کسب و کار خود آن را در روزنامه ها و آگهی های تبلیغاتی استفاده کرد. لوگو صنعتی باید به نحوی طراحی شود تا در ذهن مخاطبان ثبت و ضبط شود، یعنی ماندگاری داشته باشد. لوگو صنعتی باید طراحی به روزی داشته باشد و هرگز نباید با طرح قدیمی و از مد افتاده طراحی شود. به عبارت دیگر بی زمان طراحی شود تا قدیمی و دمده نشود.  نمونه طراحی لوگوی صنعتی

فواید استفاده از لوگو در صنعت 

  1. شناسایی و معرفی نام تجاری و برند
  2. شخصیت سازی و هویت سازی کسب و کار
  3. ایجاد یک هویت مجازی برای کسب و کار
  4. استراتژی بازاریابی
  5. پیشی گرفتن از رقبا

لوگو صنعتی بیان کننده هویت و شخصیت شرکت یا کسب و کار شما است، بنابراین شما باید برای کسب و کار خود هویت و شخصیت بسازید. لوگو صنعتی می تواند برند و نام تجاری شما را به زبان مردم بیندازد و معرفی کننده نام تجاری شما باشد. برای بازاریابی خدمات و محصولات خود باید لوگو طراحی کنید تا مخاطبان به محض دیدن لوگوی شما، کسب و کار شما را به خاطر بیاورند. با لوگو می توانید یک هویت مجازی برای کسب و کار خود ایجاد کنید تا در فضای مجازی شما را با لوگو مخصوص بشناسند. با طراحی لوگو یک قدم از رقبا پیشی می گیرید و می توانید کسب و کار خود را بزرگ تر کنید.

طراحی لوگو صنعتی را در چند نوع می توان انجام داد؟

لوگو نوشتاری :

زمانی که نام شرکت صنعتی شما کوتاه باشد، تک یا دو کلمه ای باشد؛ شما خواهید توانست از طراحی لوگو صنعتی در گونه لوگو نوشتاری استفاده کنید.

نام های تجاری که لوگو هایی کوتاه و ساده داشته باشند در انواع لوگو های نوشتاری به یادماندنی تر خواهند بود و با افزایش سطح سادگی در عین بیان شیوا خدمات صنعتی اعتبار این شرکت های صنعتی توسط لوگو اختصاصی افزایش می یابد.

یک نمونه از لوگو های نوشتاری صنعتی موفق در کشور ایران رادیاتور می باشد. این لوگو متنی را حداقل یک بار دیده اید! یک متن ساده نشانگر یک سری خدمات صنعتی در قالب محصول و … می باشد.

لوگو ترکیبی:

در هنگام سفارش لوگو صنعتی خود پشتیبانان ما اقدام به پرسش برخی سوالات از جمله نوع لوگو صنعتی انتخابی شما را خواهند کرد. در این جا با توجه به شناختی که از سوی مقاله ما خواهید یافت می توانید نوع دلخواه خود را سفارش دهید. در مورد لوگو های ترکیبی باید بگوییم که این ها ترکیبی از تصاویر صنعتی و نام برند شما به همراه نماد خدماتی که توسط شرکت صنعتی شما انجام میشود، خواهد بود.

شرکت ماشین سازی BMW یکی از مواردی است که اشکال و حروف را در برند خود نمایان کرده است.

سفارش طراحی لوگو صنعتی
قیمت طراحی لوگو صعنتی

تولیدی صنعتی کوچکی داریم، آیا باز هم باید لوگو داشته باشیم؟

پاسخ قطعی به این سوال بله است. اما چرا و توضیح این پاسخ چیست؟ در واقع اگر تفاوت ایجاد نکنید از رقبا عقب تر خواهید ماند. همیشه باید به فکر ارتقا و پیشرفت باشید مخصوصا در زمینه صنعت! استفاده از لوگو برای هر کسب و کاری نشان دهنده اهمیت کاری است که توسط تولیدی و یا شرکت صنعتی اتفاق میفتد.

اگر همین حالا اقدام به سفارش طراحی لوگو صنعتی خود را انجام دهید، قطعا از بسیاری از افراد که در صنف شما هستند اما برای کاری که انجام می دهند برند سازی نکرده باشند، بعد ها بسیار متضرر خواهند بود.شما که در حال خواندن این مقاله هستید قطعا به فکرتان آمده است که برای تجارت خود لوگو اختصاصی داشته باشید. اگر اینگونه است به شما تبریک می گوییم زیرا با انجام این کار از بسیاری از رقبا جلو تر خواهید بود.

نمونه طراحی لوگو در صنعت
طراحی لوگو صنعتی توسط بهترین طراح

کدام سبک لوگو مناسب صنعتگران و شرکت های صنعتی می باشد؟

بعد از اینکه انواع لوگو را برایتان شرح دادیم نوبت به انتخاب رسیده است. انتخابی که در نهایت باید توسط شما انجام شود.حتی اگر مشاورین سایت طراحی لوگو رایان طرح پیشنهاد بدهند باز این شما هستید که در انتها باید نوع لوگو خود ار انتخاب کنید.اگر نام برندتان طولانی تر از دو کلمه باشد پیشنهاد نمی کنیم که از لوگو نوشتاری استفاده کنید. در چنین شرایطی استفاده از لوگو ترکیبی برای طراحی لوگو صنعتی بهتر به نظر می رسد.

زمان طراحی لوگو چقدر است؟

شرکت طراحی لوگو رایان طرح با تمام تلاش تمایل دارند در سریعترین زمان طراحی ها را تحویل دهند و همانطور که می دانید طراحی های مختلف مدت زمان مختلفی نیز برای اتمام دارند. در هر صورت در بازه زمانی که نیاز داشته باشید به کمک تیم مجرب و حرفه ای رایان طرح بدون هیچ مشکلی لوگو صنعتی شما آماده خواهد شد و حداکثر تا ده روز بعد از سفارش طراحی لوگو صنعتی، لوگو را تحویل خواهید گرفت. در واقع از نظر زمان تحویل کار ها رایان طرح نهایت همکاری را با شما خواهد داشت.

تعرفه سفارش چقدر است؟

یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه طراحی لوگو شرکت و برای افرادی که سفارش طراحی لوگو صنعتی را ثبت می‌کند تعرفه کار نهایی است؛ در واقع افراد تمایل دارند با کمترین قیمت طراحی لوگو خود را داشته باشد اما وجود یک قیمت استثنایی قطعاً شما سفارش‌دهنده را شگفت‌زده خواهد کرد. استودیو رایان طرح با قیمت‌ های باورنکردنی که در صفحه طراحی لوگو ارزان قرار داده‌ایم مشتریان ما را شگفت‌زده کرده است؛ زیرا آنها شاهد نمونه کارهای با کیفیت ما توسط بهترین طراح لوگو هستند کادر مجرب ما را شناخته‌اند و با هزینه طراحی لوگو صنعتی استثنایی که ما در نظر گرفته‌ ایم سفارش‌ های خود را ثبت می‌ کنند.

چرا طراحی لوگو صنعتی را باید رایان طرح انجام دهد؟

رایان طرح هر آنچه که خلق خواهد کرد را تضمین میکند و کیفیت بالایی را در طراحی های خود اعمال می کند تا در نوع خود بی نظیر ترین لوگو ها را برای کسب و کار صنعتی شما خلق کند.

کلام آخر ما برای شما

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید همچنین لازم به ذکر است که تمام نیاز های گرافیکی شما در رایان طرح برطرف خواهند شد. با توجه به اینکه مقاله طراحی لوگو صنعتی را خواندید پیشنهاد میکنیم با خیال راحت سفارش خود را در رایان طرح ثبت کرده و تحول را در کسب و کار خود ایجاد نمایید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو صنعتی

طراحی لوگو صنعتی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو صنعتی + اصول و فواید لوگو

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!