جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

10مورد از برترین پلاگین های صفحه ساز وردپرس

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

اگر از آن دسته افراد حرفه‌ای باشید که سر و کار زیادی با وردپرس دارید، محال است با انواع افزونه صفحه ساز وردپرس آشنا نباشید. ما درر این مقاله قصد داریم تا 10مورد از برترین پلاگین های صفحه ساز وردپرس را برایتان معرفی کنیم

شاید به تازگی قدم در دنیای پر رنگ و لعاب دیجیتال مارکتینگ گذاشته باشید و دوست دارید بدانید صفحه ساز ها در اصل چه هستند و چه کاری انجام می‌دهند؟!

این جمله یکی از پرتکرار ترین سوالاتی است که بسیاری از کاربران مبتدی وردپرس با آن مواجه هستند. برای پاسخ به این سوال خیلی ساده و خودمانی بگوئیم که افزونه ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام یک مزیت خاص را بر عهده دارند.

تمامی افزونه ها برای طراحی و ساخت سایت ضروری هستند، از جمله این پلاگین ها، افزونه های صفحه ساز هستند که جلا و زیبایی خاصی به وبسایت شما می دهند، بدون اینکه نیاز به صرف هزینه های هنگفت استخدام برنامه نویس داشته باشید.با نصب و بکارگیری صحیح چنین افزونه‌هایی، قادر خواهید بود بدون نیاز به دانش کدنویسی صفحات فوق العاده جذاب خلق کنید.

این افزونه ها ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهند که با برخی تغییرات کوچک می توانند به راحتی کار طراحی وب سایت شما را حسابی راه بیندازند.برای اینکه اطلاعات کافی در مورد صفحه سازها بدست بیاورید

با رایان طرح همراه باشید تا شما را با ۱۰ مورد از پرکاربردترین و البته شناخته شده ترین پلاگین های صفحه ساز در محیط وردپرس آشنا کنیم.

افزونه های صفحه ساز وردپرس چگونه به طراحی سایت کمک می‌کنند؟

کار با این افزونه ها بسیار فوق‌العاده است. شما می توانید با یک فرایند دراگ اند دروپ ساده (کشیدن و رها کردن فایل به وسیله موس) سایت خود را به نحوه دلخواه سفارشی سازی کنید.

حتی اگر تازه کار باشید می‌دانید که طراحی سایت تا حدود زیادی بر پایه ی کدنویسی بنا شده است، اما اگر بخواهید از سیستم مدیریت محتوا و سایت ساز رایگان وردپرس استفاده کنید،

می توانید با کمک گرفتن از این پلاگین ها خیلی ساده و بدون به کارگیری حتی یک خط کدنویسی قالب وب سایت خود را آنطور که دوست دارید سفارشی کنید. این افزونه ها امکانات ثابتی دارند که شما بنا بر سلیقه خود می توانید آنها را ویرایش کنید.

اکثریت افراد تازه وارد به عرصه ی سایت سازی به دلیل آشنایی ناکافی با محیط کار سایت خود احساس مبهمی نسبت به استفاده از این صفحه سازها خواهند داشت، اما همین جا به شما این اطمینان را می دهیم که با یک تحقیق کوچک و اضافه کردن چاشنی سلیقه خود به راحتی قادر خواهید بود

سایتی را ایجاد کنید که همه ی اطرافیان را به وجد بیاورد. صفحه ساز تنها یک پلاگین با طراحی مشخص است که شما می‌توانید با اضافه  و جابجایی اسلایدها، ستونها و المان‌های مختلف آن، سایت خود را بنابر ضائقه خود و البته در نظر گرفتن سلیقه مشتریان پیاده سازی کنید.

انواع پلاگین های صفحه ساز در وردپرس

همانطور که گفتیم این افزونه ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را خواهد داشت. در ادامه به معرفی برترین های این عرصه به صورت کامل می پردازیم که در نهایت با بررسی آنها می توانید مناسب‌ترین مورد برای شخصی سازی سایت خود را انتخاب کنید.

صفحه ساز المنتور

1.صفحه ساز المنتور

بدون شک یکی از پرقدرت ترین پلاگین هایی که می تواند در سفارشی سازی سایت کمک حال شما باشد، [highlight color=”yellow”]صفحه ساز المنتور[/highlight]  خواهد بود.

بسیاری از کارشناسان وردپرس بر این عقیده هستند که المنتور با فاصله زیادی از سایر رقبا در رده بهترین صفحه ساز سیستم وردپرس قرار دارد. خلاصه میگم که این پلاگین بسیار پیشرفته است و به شما امکانات گوناگونی می دهد که به وسیله آن می توانید ظاهر وب سایت خود را دیزاین کنید.

ویژگی های المنتور

از ویژگی های فوق العاده ای که این افزونه دارد، می‌توان به رابط کاربری راحت آن اشاره کرد که در زمان کوتاه و خیلی ساده صفحات فوق العاده ای را ایجاد می‌کند. شما می‌توانید زمانی که در برنامه ها و ویجت ها تغییر ایجاد می‌کنید از طریق قسمت پیش نمایش آن، تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنید

و در صورت نیاز دوباره آن را ویرایش کنید. این قابلیت المنتور که کاربرد بسیار زیادی هم دارد، در راه اندازی یک سایت زیبا نقش سازنده ای را بر عهده خواهد داشت. از دیگر امکاناتی که می توانید از این صفحه ساز مشهور انتظار داشته باشید قابلیت تغییر در سایز صفحات ساخته شده است. کافیست بر اساس قالب سایت خود اندازه طولی و عرضی صفحات سایت را تغییر دهید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید زمانی که شما یک صفحه جدید در المنتور ایجاد می کنید، می توانید از آن در سایر سایت های خود بدون صرف زمان دوباره استفاده کنید.

البته ویژگی های فوق العاده المنتور به همین جا ختم نمی‌شود. شما می توانید از امکان متن باز بودن این صفحه ساز هم استفاده کنید، این یعنی اگر لازم دیدید می توانید با کدنویسی قالب آن را تغییر دهید.

از طرفی صفحه ساز المنتور به راحتی با سایر افزونه ها خصوصاً پلاگین های مربوط به سئو سایت سازگار خواهد بود. نکته جذاب دیگر این صفحه ساز این است که به هر نمایشگری واکنش نشان خواهد داد و طراحی کاملا ریسپانسیو دارد، بدون اینکه در سرعت سایت شما تغییر ایجاد کند.

 

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر

2.افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر

دومین صفحه سازی که قرار است به آن بپردازیم [highlight color=”yellow”]افزونه ویژوال کامپوزر[/highlight] است که پا به پای المنتور از شهرت زیادی برخوردار است. این پلاگین از قدیمی های عرصه ی سایت سازی محسوب می‌شود.شما حتی اگر آشنایی کمی با سیستم مدیریت محتوای وردورس داشته باشید

، به راحتی می توانید از این افزونه استفاده کنید.در واقع همین رابطه ناوبری ساده‌ای که دارد باعث می‌شود در بین سایر صفحه سازها سر و صدای زیادی به پا کند.

از امکانات منحصر به فرد این افزونه می‌توان به آزادی در انتخاب تم مورد نظر اشاره کرد.شما می توانید هر طرحی که مد نظرتان است را به شکلی ساده دانلود و اجرا کنید.

ویژوال کامپوزر هم مانند المنتور قابلیت پیش نمایش دارد و در صورت نیاز آیکون های سایت را می توان دوباره و حتی چندباره تغییر داد.

با استفاده از این پلاگین شما می‌توانید پاپ آپ و صفحه های جدید بسازید، قالب وردپرس طراحی کنید و سایت را تا جایی که دوست دارید ارتقا دهید.تنوع المان‌های ویژوال کامپوزر آنقدر بالاست که نیاز شما با هر سلیقه‌ای را به راحتی برطرف خواهد کرد.ویژوال کامپوزر کاملا ریسپانسیو بوده و با افزونه های پرطرفدار و محبوب سازگاری خوبی دارد،

پس از این بابت نگرانی نداشته باشید.در نهایت اگر به این افزونه علاقه مند هستید بهتر است آن را با نام جدیدش یعنی wp bakery در فضای آنلاین جستجو کنید.

صفحه ساز Brizy

  1. صفحه ساز Brizy

اگر دوست دارید سایت خود را توسعه دهید، [highlight color=”yellow”]صفحه ساز بریزی[/highlight] از دیگر پیشنهادات ما برای انجام این کار خواهد بود.خیلی ها اعتقاد دارند که Brizy یکی از کاربر پسندترین پلاگین های صفحه ساز در دنیا است؛ زیرا با چند هنر نمایی ساده با آن می‌توان یک اثر فوق العاده ای خلق کنید.از بریزی چه انتظاراتی دارید؟ باید بگوئیم امکانات این پلاگین بی نظیر است و هر چه از آن بگوئیم،

کم گفته ایم؛ زیرا کارشناسان همگی Brizy pro را رقیب سرسخت و پایه یک المنتور می‌دانند. شما می توانید سطرها، ستون ها، استایل ها و متن ها را در کسری از ثانیه به وسیله این صفحه ساز ویرایش کنید.از سایر قابلیت های بی نظیر این افزونه می توان به استفاده از انواع فرم ساز، اسلایدر و زبانه اشاره کرد.

بریزی قابلیت ایجاد سایه به المان ها و ستون را داراست و می‌تواند حالت انیمیشنی در سایت‌ها ایجاد کند.این صفحه ساز توانایی ایجاد انحنا به بخش های مختلف سایت از جمله کادرها را داراست و می‌توان با استفاده از آن هر ویدئویی که مد نظرتان است را در پس زمینه سایت قرار دهید.شما با استفاده از این ابزار قدرت خلق کردن یک اثر تازه را خواهید داشت. نکته جالب ماجرا این است که با Brizy در هر مرحله از طراحی و توسعه وب سایت خود می‌توانید به مراحل قبلی برگردید و حالت بازگردانی را ایجاد کنید.

افزونه صفحه ساز Divi Builder

4.افزونه صفحه ساز Divi Builder

اگر علاقه‌مندید که بدون پیچیدگی و خیلی شیک کار شخصی سازی سایت خود را بر عهده بگیرید، رایان طرح استفاده از [highlight color=”yellow”]صفحه ساز دیوی[/highlight]  یا همان دیوی بیلدر را به شما پیشنهاد می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالبی که می‌توان برای این پلاگین برشمرد، امکان انجام ویرایش گروهی بر روی ماژول ها و المان ها خواهد بود. همچنین شما می توانید نسخه های تغییر یافته را در یک کتابخانه خصوصی ذخیره کنید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.المانهای این صفحه ساز آنقدر تنوع دارد که شما می توانید با استفاده از تنظیمات هر قسمت طرح‌های متنوعی را در سایت ایجاد کنید.

 

این ویرایشگر زنده به دلیل امکانات منحصر به فردی که دارد، یکی از پرفروش ترین قالب ها در سال ۲۰۱۹ شناخته شده است. اگر به صورت حرفه‌ای با وردپرس کار می‌کنید، حتما هنگام استفاده از Divi از امکانات خارق العاده آن شگفت زده خواهید شد. شما می توانید از ۴۰ ماژول گوناگون این صفحه ساز استفاده کنید و در نهایت یک طراحی زیبا و چشمگیر داشته باشد.برای مثال از امکانات آن می‌توان به ایجاد اسلاید های متنی و تصویری، ایجاد لیست های کشویی و ساخت دکمه اشاره کرد.

اگرچه دیوی یک قالب است اما می‌توان به عنوان یک افزونه اختصاصی جداگانه نیز از آن استفاده کرد.دیوی هم می‌تواند ظاهر سایت را تغییر دهد و هم امکان ایجاد ویرایش در بخش مدیریت را برای شما ایجاد کند.همچنین انعطاف پذیری عملکرد در این صفحه ساز بالا بوده و رابط کاربری جذابی دارد، از طرف دیگر شما می‌توانید کدهای css را ترجمه کرده و در آن تغییرات اختصاصی ایجاد کنید.

پلاگین صفحه ساز Beaver Builder

  1. پلاگین صفحه ساز Beaver Builder

شما با استفاده از [highlight color=”yellow”]افزونه Beaver [/highlight]قادر خواهید بود که صفحات سایت خود را در عرض چند دقیقه شخصی سازی کنید. بسیاری از توسعه‌دهندگان سایت اعتقاد دارند که این افزونه چیزی فراتر از یک پلاگین صفحه ساز معمولی است. شما می توانید مجموعه و لیستی کامل از ابزارها را با این افزونه در اختیار بگیرید

و خیلی ساده طراحی سایت خود را با چند حرکت موس انجام دهید. یکی از ویژگی های فوق العاده ای که می توانین برای Beaver برشمریم، سرعت بالای آن در حالت اجرا است.

خاصیتی که نه تنها در زمان شما صرفه جویی می کند بلکه هزینه های شما را نیز تا حدودی کاهش خواهد داد. شما مثل آب خوردن می توانید طراحی بخش های مختلف سایت مثل هدر و فوتر یا همان سربرگ و پاورقی، گالری، برگه ها و تغییر سایز را در دست بگیرید و از ماژول های قدرتمند و طرح های گرافیکی استفاده کنید.

از این افرونه قدرتمند می توان به سازگار بودن با انواع قالب ها، ذخیره خودکار بازبینی، امکان اضافه کردن کدهای اختصاصی، طراحی ریسپانسیو و دهها کاربرد و قابلیت دیگر را نام برد. شما می توانید به صورت دلخواه قواعد خاصی را برای برگه ای که طراحی می کنید در نظر بگیرید و محیط نمایش هر کدام از آنها را در جای دلخواه صفحات سایتتان تعیین کنید.

افزونه صفحه ساز وردپرس Themify

6.افزونه صفحه ساز وردپرس Themify

برای شخصی سازی سایت خود می توانید کمی متفاوت تر از دیگران ظاهر شوید. از دیگر صفحه سازان قدرتمند وردپرس می توان [highlight color=”yellow”]Themify [/highlight]را نام برد.

این افزونه هم، رابط کاربری بسیار ساده ای دارد که تنها با کشیدن و رها کردن می‌توانید ظاهر سایت خود را انطور که در سر می پرورانید خلق کنید. شما می توانید منوهای خود، اسلایدها، پست‌ها، ویدئوها، گالری و تصاویر نقشه را با چند حرکت ساده در جای دلخواه قرار دهید.

از امکانات منحصر به فرد و دوست‌داشتنی این ابزار می توان به قابلیت ذخیره اطلاعات و ورودی و خروجی گرفتن از آنها، ایجاد پس زمینه های اختصاصی، استفاده از انواع فونت برای زیباسازی هرچه بهتر و استفاده از صدها انیمیشن کاربردی اشاره کرد.با این افزونه بصری و قدرتمند می توانید طرح خود را به سادگی پیاده سازی کنید و در نهایت با لذت به نظاره و تماشای آن بپردازید. در انتها می توانید هرکاری که دوست دارید انجام دهید و تنها با یک قابلیت undo تنظیمات را به حالت قبل برگردانید.

 

افزونه Wp Page Builder

7.افزونه Wp Page Builder

یکی از جوانترین و تازه ترین صفحه ساز هایی که در مدت زمان کمی جای خود را در دل کاربران باز کرده است [highlight color=”yellow”]افزونه صفحه ساز Wp Page Builder[/highlight] است. با استفاده از این افزونه به سادگی قادر خواهید بود از طریق تمرکز بر بخش کاربری سایت تغییرات مد نظر خود را روی قسمت های مختلف اعمال کنید. با این صفحه ساز هرچه بخواهید را پیش رو خواهید داشت و اگر عملکردی از آن را دوست نداشته باشید، می توانید به راحتی آن را مختل یا مخفی کنید.

از امکانات موجود در این صفحه ساز پرقدرت می توانیم واکنش گرا بودن، کاربرپسند بودن، طراحی سریع صفحات، ایجاد فرم های تماس، پشتیبانی از فروشگاه ساز ووکامرس،استفاده راحت از ابزارک ها، ایجاد هدر و فوتر دلخواه، ساخت منوی سایت، ایجاد اسلاید ویدئو و تصویر را نام ببریم. البته این صفحه ساز قابلیت های متفاوت دیگری نیز دارد که فقط هنگام استفاده از آن می توان به مزایای فوق العاده آن پی برد.

صفحه ساز Thrive Architect

8.صفحه ساز Thrive Architect

اگر به دنبال ساخت یک سایت شرکتی هستید ما به شما توصیه می کنیم از [highlight color=”yellow”]Thrive Architect [/highlight] استفاده کنید. رابط کاربری این افزونه بسیار راحت بوده و بسیاری اعتقاد دارند که بی شباهت به المنتور نیست. اگر دوست دارید صفحات فرود و برگه های دلخواه سایت خود را به شکلی حرفه‌ای طراحی کنید، این افزونه برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. از ویژگی های جالب توجه این پلاگین، در طراحی سایت با سرعت بالای آن خواهد بود.

شما می توانید از بین ۲۵۰ طرح از پیش طراحی شده این ابزار، در سایت خود استفاده کنید و به وسیله دانش، مهارت و سلیقه خود آنها را تغییر دهید. اگر بابت سئو سایت خود نگرانی دارید باید بگوئیم که این افزونه بهینه سازی شده است، پس با آسودگی از آن استفاده کنید.

افزونه صفحه ساز Live composer

9.افزونه صفحه ساز Live composer

به طور حتم یکی از جذاب ترین افزونه های صفحه ساز لایو کامپوزر است. پلاگین بی نظیری که لیست زیادی از امکانات متنوع را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اگر مدیر سایتی هستید که زیبایی آن برایتان ارزش زیادی دارد، به طور حتم نمی‌توانید از لایو کامپوزر چشم پوشی کنید.

بسیاری از حرفه ای های عرصه ی سایت سازی با این افزونه کار کرده و با قابلیت های گسترده آن آشنا هستند. شما می‌توانید از دهها آیکون و المان حرفه ای و اختصاصی و چندین انیمیشن  این پلاگین استفاده کنید. [highlight color=”yellow”]Live composer[/highlight] صفحه ساز بی نظیری است که قابلیت اختصاصی شدن از طریق کدهای سفارشی را دارد. با استفاده از پنل تنظیمات حرفه ای این افزونه و با فونت های فوق العاده آن می‌توانید صفحات جذاب و پربازدید بسازید.

صفحه ساز Page Builder Sandwich

10.صفحه ساز Page Builder Sandwich

افزونه صفحه ساز ساندویچ یا همان پیج بیلدر ساندویچ از دیگر رقبای سرسخت طراحی هر پلاگین صفحه سازی محسوب می‌شود. حتما شما هم مانند دیگر وبمسترها دوست دارید کارهای زیباسازی سایت خود را به راحتی و بی دردسر جلو ببرید، پس می توانید از [highlight color=”yellow”]افزونه اختصاصی Sandwich[/highlight] بهره‌مند شوید.بنابراین اگر مبتدی هستید و هنوز از رابط‌های کاربری برخی صفحه سازها سر در نمی آورید، می توانید از این افزونه استفاده کنید.

 برای خواندن مقاله بهترین روش های استراتژی محتوا در سال 2020 اینجا کلیک کنید 

 

نتیجه گیری

در این مطلب از سایت رایان طرح ۱۰ مورد از برترین پلاگین های صفحه ساز وردپرس را بررسی کردیم که اگر چه چند مورد از آنها از شهرت و قدرت بالایی نسبت به سایر برخوردارند، اما در نهایت تک تک آنها جذابیت و قابلیت های خاص خود را دارا هستند. شما بسته به امکاناتی که از صفحه ساز خود انتظار دارید،می توانید از نسخه های رایگان و پولی آن ها استفاده کنید. لازم است دوباره بگوئیم که انتخاب یک صفحه ساز کارآمد می‌تواند در هزینه ها و زمان شما صرفه جویی کند و بدون داشتن دانش خاصی در ایجاد سایتی چشم نواز با طراحی و دیزاینی فوق العاده بی نظیر به شما کمک کند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «10مورد از برترین پلاگین های صفحه ساز وردپرس»

  1. بازتاب: 10 قالب سئو وردپرس قالب های سئو شده 2020 | بهترین قالب 2020 - آکادمی آموزش رایان طرح

دیدگاه‌ خود را بنویسید

راهنمای جامع معرفی برترین صفحه ساز های وردپرس

راهنمای جامع معرفی برترین صفحه ساز های وردپرس

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای 10مورد از برترین پلاگین های صفحه ساز وردپرس

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!