جستجو کردن
Close this search box.

طراحی استوری اینستاگرام

با توجه به این که استوری یکی از ویژگی‌های مهم اینستاگرام برای جذب مخاطب است، اگر می‌خواهید هر استوری که قرار می‌دهید به سرعت فالوور جذب کند، بهترین گزینه سفارش طراحی استوری اینستاگرام ویژه از رایان طرح است. استوری در کنار پست‌های ویژه، باعث ایجاد وجه تمایز در پیج شما می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که خیلی سریع‌تر بتوانید پیج خود را به یک پیج پربازدید تبدیل کنید؛ البته به شرطی که از استوری های حرفه‌ای و گرافیکی استفاده کنید. در نهایت باید گفت، اگر نیاز به استوری های حرفه‌ای اینستاگرام دارید با تیم ما در ارتباط باشید تا بهترین طراح استوری اینستاگرام، کار و خدمات طراحی شما را انجام دهد.

مشاوره رایگان با کارشناسان رایان طرح

طراحی لوگو را به ما بسپارید | رایان طرح

ثبت سفارش فوری

سفارش خود را بصورت فوری و آنلاین ثبت کنید و منتظر تحویل باشید

ارتباط مستقیم با طراح

بعداز ثبت سفارش می توانید با گرافیست در ارتباط باشید و پشتیبانی بگیرید.

قیمت مناسب

با مناسب ترین تعرفه سفارش خود را ثبت کنید.

پاسخگویی سریع

تحویل طرح شما در بهترین زمان و با بیش ترین کیفیت ممکن

سفارش طراحی استوری اینستاگرام

برای طراحی استوری اینستاگرام قبل از هر کاری باید فرم پیش ثبت نام را پر کنید و اطلاعاتی که در فرم درخواست شده رو به دقت بنویسید. بعد از پر کردن فرم سفارش طراحی استوری آنلاین، متخصصین ما با شما تماس می‌گیرند تا خدمات مورد نیاز شما را با توجه به سلیقه و اطلاعات تکمیلی که از شما دریافت می‌کنند، به سرعت انجام دهند.

طراحی آنلاین طراحی استوری اینستاگرام در رایان طرح

بد نیست به این موضوع اشاره کنم که طراحی استوری اینستا، به صورت کاملاً آنلاین می‌باشد و شما هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارید و می‌توانید در کمتر از دو دقیقه سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید؛ البته در صورت نیاز به ارتباط قبل از سفارش، می‌توانید از پشتیبانی و مشاوره رایان طرح استفاده کنید.

نمونه کارهای طراحی استوری اینستاگرام

برای این که با کیفیت خدمات رایان طرح آشنا شوید، نمونه کار طراحی استوری اینستاگرام ما در بالای صفحه قرار داده شده که شما می‌توانید با بررسی این نمونه کار به کیفیت خدمات ویژه رایان طرح پی ببرید. به علاوه، شما می‌توانید با توجه به این نمونه کارها، برای طرح خود نیز الگو و نمونه پیدا کنید و امکان ایجاد یک خلاقیت در استوری را برای ما ایجاد کنید. البته باید بگم که نمونه کارها فقط برای بررسی کیفیت کار بوده و طرح‌های شما به هیچ عنوان قرار نیست از روی این نمونه کارها ایجاد شود. با توجه به این که کار تیم رایان طرح، ایجاد خلاقیت است، پس مطمئناً کار شما با توجه به این نمونه کارها نخواهد بود.

برای مشاهده در کیفیت اصلی نمونه کارها روی طرح ها کلیک کنید.

نمونه کار طراحی استوری متحرک

چرا تیم رایان طرح را برای طراحی استوری اینستاگرام آنلاین فوری شیک انتخاب کنیم؟

بیشتر از انچه که قول میدهیم

در تیم رایان طرح همیشه بیش از انچه که قول میدهیم عمل می کنیم کافیست یک بار امتحان کنید.

تیم حرفه ای

در رایان طرح فقط افراد حرفه ای حضور دارند و میتوان به هرکدام یک ستاره عالی داد.تیم ما در همه زمینه ها آموزش دیده است.

پشتیبانی به معنای واقعی کلمه

بر خلاف سایت های مشابه که پشتیبانی خـوبی ندارند.در رایان طرح یک پشتیبانی به معنای واقعی را تجربه خواهید کرد.

پشتیبانی

گارانتی خدمات

خدمات تهیه شده از رایان طرح با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.یا هزینه شما کاملا برگشت داده می شود.

تولید محتوای سئوشده

سفارش طراحی استوری اینستاگرام ثابت

زمان اجرا:   1 تا 3 روز کاری  
119/000 تومان
تولید محتوای سئوشده

سفارش طراحی استوری اینستاگرام متحرک با آهنگ

زمان اجرا:   3 تا 5 روز کاری  
564/000 تومان
تولید محتوای سئوشده

سفارش طراحی استوری اینستاگرام متحرک با گوینده

زمان اجرا:   3 تا 5 روز کاری  
809/000 تومان

پلن نقره ای

قیمت پلن : 1/900/000 هزارتومان

قیمت پلن : 1/799/000 هزارتومان

سفارش در واتساپ

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

پلن طلایی

قیمت پلن : 3/990/000 هزارتومان

قیمت پلن : 3/790/000 هزارتومان

سفارش در واتساپ

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

پلن اختصاصی

 تعداد بیشتر یا کمتری استوری نیاز دارید؟
پیشنهادی برای پلن خود دارید؟
با توجه به پلن و خواسته شما این پلن می باشد با ما تماس بگیرید و در ارتباط با پلن طراحی استوری اختصاصی صحبت کنید.

سفارش در واتساپ

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

نماد هــای اعتمــاد

چرا استوری‌های اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای تبلیغات یک کسب‌وکار به شمار می‌روند؟

طراحی استوری تبلیغاتی اینستاگرام راهی عالی برای دستیابی به مشتریان جدید بالقوه و ایجاد ارتباط قوی‌تر با مشتریان فعلی شما است. استوری‌های اینستاگرام برای اولین‌بار در سال 2016 راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت خود را در این پلتفرم افزایش داده است. در واقع، از زمانی که استوری‌ها وارد صحنه شده‌اند، میانگین تعداد پست‌های فید منتشر شده توسط اینفلوئنسرها هرسال کاهش‌یافته است.

استوری‌های اینستاگرام به طور مداوم در چند سال گذشته تکامل‌یافته‌اند و ویژگی‌های تعامل بیشتری را معرفی کرده‌اند که برای شروع مکالمه، همه‌گیر کردن برند شما و دریافت بازخورد بلادرنگ مستقیماً از مخاطبان هدف عالی هستند؛ بنابراین اگر به طور منظم استوری حرفه‌ای اینستاگرام را برای کسب‌وکار خود منتشر نمی‌کنید، ممکن است فرصت بزرگی را از دست بدهید.

از میان تمام جنبه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام فوری‌ترین و شدیدترین نتایج را به دنبال دارند. طراحی استوری تبلیغاتی اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای ترویج تعامل برند با کاربرانتان است. به طور خاص، استوری‌های اینستاگرام به بازاریابان کمک می‌کند تا با کاربران در مدت‌زمان کم و با تأثیرگذاری بیشتری ارتباط برقرار کنند.

برای داشتن استوری حرفه‌ای اینستاگرام که بیشترین تأثیر را روی مخاطبان شما بگذارد تنها کافی است کار طراحی استوری پیج خود را به تیم حرفه‌ای رایان طرح بسپارید. برای اطلاع از قیمت طراحی استوری توسط تیم رایان طرح تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند. همچنین نمونه استوری اینستاگرام که توسط تیم مجرب رایان طرح، طراحی شده است را در همین صفحه می‌توانید به‌راحتی مشاهده کنید.

ساخت استوری متحرک اینستاگرام

ساخت استوری‌های متحرک اینستاگرام راهی عالی برای جلب‌توجه مخاطبان و جلوگیری از عبور آنها از استوری شما است. درحالی‌که بسیاری از مردم تمایل دارند از برخی استوری‌ های اینستاگرام به‌سرعت بگذرند، اما به‌احتمال زیاد زمانی که یک انیمیشن پرزرق‌وبرق و متحرک نظر آنها را جلب می‌کند توقف کرده و آن را تماشا می‌کنند. طراحی استوری خلاقانه در ساخت استوری متحرک اینستاگرام و تأثیرگذاری آن بسیار مؤثر است. طراحی استوری تبلیغاتی یکی از تخصص‌های تیم مجرب رایان طرح است که با اطمینان خاطر از نتیجه مطلوب طراحی می‌توانید کار را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید.

رایان طرح به طور خلاق به ایجاد استوری حرفه‌ای اینستاگرام می‌پردازد به‌گونه‌ای که به‌هیچ‌وجه مخاطبان از استوری‌های پیج شما به‌راحتی عبور نخواهند کرد. برای اطلاع از هزینه طراحی استوری اینستاگرام چه استوری‌های ثابت و چه متحرک، توسط رایان طرح تنها کافی است از طریق شماره «02191307049»  با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و ضمن دریافت مشاوره، صفر تا صد کار را به طراحان مجرب رایان طرح بسپارید.

مراحل طراحی استوری اینستاگرام

اینستاگرام، از مهم‌ترین پلتفرم‌ها برای تبلیغات کسب و کار و فروش محصول در فضای مجازی می‌باشد. صاحبان کسب و کار با قرار دادن یک تصویر طراحی‌شده و ویرایش شده از محصول تولیدی خود در اینستاگرام، مشتری را به خرید محصول خود ترغیب می‌کنند. امروزه با استفاده از قابلیت استوری اینستاگرام، کاربران به تبلیغ محصول خود و در پی آن جذب فالوور می‌پردازند. اگر می‌خواهید از اینستاگرام بهترین درآمد را داشته باشید، نیاز به طراحی استوری اینستاگرام حرفه‌ای دارید. چرا که 250 میلیون نفر کاربر هر روز از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. تبلیغات و طراحی استوری اینستاگرام به‌صورت خلاقانه، از جهات زیادی حائز اهمیت است و مراحلی نیز دارد. برای مثال، در طراحی استوری اینستاگرام باید توجه داشته باشید که ابعاد استوری 9 در 16 باشد. برای شروع ابتدا وارد برنامه شده، بر روی آیکون استوری زده و یا از صفحه اصلی به سمت چپ بکشید تا وارد صفحه‌ی استوری شوید، سپس استوری موردنظر خود را می‌توانید انتخاب کنید و سپس از طریق امکانات موجود در صفحه‌ی برنامه اینستاگرام، طراحی موردعلاقه خود را انجام دهید.

ثبت سفارش با طرح دلخواه

یکی از انواع طراحی‌ها، طراحی استوری اینستاگرام برای تبلیغات کسب و کار و مشاغل است که امروزه موردتوجه بسیاری از کاربران و کسب و کارها قرار گرفته است. شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه و با بالاترین کیفیت تبلیغات خود را در قالب طراحی استوری اینستاگرام به طراحان تیم ما بسپارید. یک طراحی حرفه‌ای استوری اینستاگرام خلاقانه می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش فروش و بازدهی کسب و کار شما داشته باشد. طراحان تیم ما با تکیه بر هنر و توانایی خود ایده‌های بسیار خلاقانه و کاربردی را برای این منظور ارائه و اجرا می‌کنند.

منتشر کردن استوری در پیج، پس از طراحی استوری اینستاگرام

پس از انجام دادن طراحی و طی کردن مراحل پیش‌ازاین گفته‌شده، زمان آن رسیده است که پیج موردنظر، استوری طراحی‌شده را در پیج کسب و کار خود به اشتراک بگذارد. مهم‌ترین عنصر موفقیت تمام پیج های کسب و کار و تبلیغات در اینستاگرام، پست و استوری هایی است که منتشر می‌کنند. هیچ کسب و کاری را نمی‌توانید پیدا کنید که بتواند بدون اشتراک‌گذاری استوری و پست‌هایی طراحی‌شده به موفقیت برسد. از عوامل مهم موفقیت پست‌های اینستاگرام می‌توان به زمان‌بندی انتشار پست و یا استوری، طراحی‌های خلاقانه، کیفیت بالای طراحی و غیره اشاره کرد.

ویرایش و طراحی عکس استوری قبل از انتشار

در انتشار پست‌ها باید دقت زیادی به کار برد و همه‌ی موارد اعم از کیفیت پست رعایت بشود. برای اینکه باکیفیت‌ترین استوری ها را به اشتراک بگذارید، نیاز است که پیش از انتشار همه‌ی موارد مربوط به طراحی را بررسی کرده و همچنین توسط بهترین و مجرب‌ترین طراحان، ویرایش‌های لازم و کارهای نهایی استوری انجام شود. در ادامه چند نمونه از ویرایش‌هایی که می‌توان در استوری انجام شود آورده شده است.

می‌توان صفحه استوری طراحی‌شده را به راست یا چپ کشیده و از فیلترهای مختلف روی تصویر استفاده کرد. آیکون Aa، این امکان را فراهم کرده است تا هر متن و محتوایی که مدنظر طراح است را در این صفحه بنویسد. همچنین می‌توان سایز متن را کوچک یا بزرگ کرد یا رنگ آن را تغییر داد.

استوری اینستاگرام چه قابلیت‌هایی دارد؟

استوری اینستاگرام، داستانی کوتاه است که حول یک برند اقتصادی و یا یک شخص، شکل می‌گیرد. این داستان به وسیله یک متن، تصویر و یا یک فیلم، روایت می‌شود. در استوری اینستاگرام، یک داستان کوتاه به مدت ۲۴ ساعت به نمایش گذاشته می‌شود.

این روزها از استوری اینستاگرام، برای تبلیغات لوگوی برندها و اهداف اقتصادی بهره می‌برند. اگر به طراحی استوری اینستاگرام تسلط ندارید، اما برای کارتان، نیازمند قرار دادن استوری اینستاگرام هستید، سفارش طراحی استوری اینستاگرام خود را برون سپاری کنید.

طراحی استوری اینستاگرام با فتوشاپ، برای کسب و کارها جذابیت زیادی دارد. استوری اینستاگرام قابلیتی ایجاد رابطه نزدیک بین صاحب برند و مخاطبان آنها را دارد. اگر صاحب برندی هستید و قصد تبلیغ برای آن را دارید، بهتر است یک ایده برای استوری اینستاگرام، طراحی کنید و آن را برای مشتری‌هایتان استوری کنید. تسلط بر ترفندهای قرار دادن استوری و استفاده از آنها، سبب می‌شود داستان شما جذابیت بیشتری پیدا کند و خلاقیت شما در طراحی استوری اینستاگرام بیشتر شود.

قابلیت جدید استوری اینستاگرام به شما کمک می‌کند که تبلیغات خود را در حالت‌های مختلف برای مشتری‌ها و مخاطبان، استوری کنید.

Normal

تبلیغ به صورت Normal برای قرار دادن یک عکس و یا فیلم معمولی در استوری اینستاگرام به کار می‌رود. در این حالت برای ضبط عکس یا ویدئو، دکمه مربوط به آن را لمس می‌کنید.

Boomrang

تبلیغ به شکل Boomrang برای قرار دادن یک ویدئو به سبک GIF است که به عقب بازمی‌گردد. این امکان برای ثبت لحظات جذاب است و طرفداران زیادی دارد.

Rewing

تبلیغات Rewing مانند یک ویدئو معمولی است و ویژگی آن این است که از آخر به اول، به کاربران نمایش داده می‌شود.

Hands free

تبلیغات برای لوگوهای متحرک با Hands free، این حالت، نرمال است و تنها برای قرار دادن ویدئو در استوری اینستاگرام کاربرد دارد.

Live

اجرای Live که برای پخش برنامه‌های زنده به کار می‌رود.

طراحی استوری اینستاگرام به صورت حرفه ای

در رایان طرح نمونه کارهای استوری اینستاگرام در این صفحه وجود دارد و برای آشنایی بیشتر شما کاربران محترم با نحوه کار طراحان رایان طرح قرار داده شده است. طراحان ما در تلاشند تا بر اساس نوع و ویژگی های کسب و کار شما، استوری متناسب با آن را طراحی کنند. به همین جهت، شما کاربر گرامی بعد از ثبت سفارش آنلاین استوری اینستاگرام مستقیما با طراحان ما در ارتباط خواهید بود تا طرح که کاملا مد نظر و مورد پسند شماست برایتان طراحی شود.

تعرفه طراحی استوری اینستاگرام

قیمت استوری های اینستاگرام رایان طرح بسته به نوع استوری ثابت یا متحرک دارد. با توجه به این که شما نیاز به استوری ثابت دارید یا متحرک، هزینه و تعرفه طراحی استوری اینستاگرام حرفه ای نیز مشخص می‌شود. برای اطلاع دقیق از تعرفه‌های ویژه و طراحی استوری اینستاگرام، می‌توانید از طریق شماره‌ی «02191307049» با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید.

طراحی استوری با تخفیف ویژه

برای مدت محدود شرکت طراحی لوگو و شرکت طراحی استوری و پست رایان طرح، خدمات طراحی استوری خود را به صورت کاملاً ویژه از نظر کیفیت و هزینه ارائه می‌کنند که با توجه به این موضوع، شما می‌توانید پست و استوری های سفارشی خود را با تخفیف ویژه تحویل بگیرید؛ البته باید بگم که این تخفیف محدوده بوده و اگر نمی‌خواهید این تخفیف را از دست بدید، باید هر چه سریع‌تر اقدام به سفارش طراحی استوری کنید.

طراحی فوری استوری امکان پذیر است؟

اگر نیاز به طراحی استوری فوری دارید، می‌توانید از خدمات طراحی فوری استوری اینستاگرام رایان طرح استفاده کنید تا سفارش شما خیلی سریع‌تر آماده شود. البته بد نیست بدانید که قبل از سفارش طراحی فوری باید با گرافیک کار در ارتباط باشید تا با توجه به زمان کاری و حجم کار، مشخص شود که آیا این سفارش برای شما قابل سفارش است یا خیر. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنم که طراحی استوری فوری با حداقل تعرفه ممکن حساب می‌شود.

شرایط تحویل استوری اینستاگرام

سفارش‌های آماده در قالب فرمت‌های مختلفی برای شما ارسال شوند که با توجه به نیاز شما، می‌توانید دو قالب و فرمت فایل سفارش شده را به صورت هم زمان در خواست کنید. توصیه ما این است که فایل قابل چاپ با فرمت TIFF را به همراه یکی از فرمت‌های JPG یا PNG انتخاب کنید.

نکته مهم: هر سه فرمت تحویل سفارش استوری به شکل کامل بهینه شدند و شما می‌توانید به راحتی از این فایل‌ها در راستای ایجاد یک استوری حساب شده و هدفمند استفاده کنید.

استوری اینستاگرام چیست؟

استوری اینستا امکان نسبتا جدیدی است که توجه اکثر کاربران شبکه های اجتماعی رو به سمت خودش جلب کرده است. استوری معمولا گزینه مناسب برای به اشتراک گذاشتن لحظه های روزمره کاربران یا گذاشتن تبلیغات محصولاتشان با دوستان، اطرافیانشان و کسایی که از کار آنها یا محصولاتشان خوششان آمده است و آنها را دنبال میکنن که عموما ۲۴ ساعت ماندگاری داره. طراحی استوری اینستاگرام در سایت رایان طرح برای شما قرار میگیرد.

هدف از طراحی استوری اینستاگرام چیست؟

طراحی استوری اینستاگرام با هدف ایجاد یک حس خوب در کاربر و فالوور های استفاده می‌شود تا خیلی سریع‌تر بتوان مخاطبین پیج خود را افزایش داد. بهتر بگم، اگر به فکر فروش سریع محصولات و خدمات خود باشید یا هدف تبلیغات را در سر داشته باشید، بهترین کار طراحی استوری گرافیکی اینستاگرام است. البته در کنار استوری، می‌توانید از طراحی ویژه پست هم استفاده کنید تا میزان جذب فالوور افزایش پیدا کند.

چرا طراحی استوری اینستاگرام مهم است ؟

تجربه و تحقیقات ثابت کرده که همه کاربران شبکه های اجتماعی معمولا به طور ثابت، هر روز زمانی زیادی رو صرف دیدن حال و احوال دوستانشون یا نمونه کارها یا محصولات پیجی که دوست دارند، از طریق مشاهده استوری اونها رو دنبال میکنن. پس چه فرصتی مناسب تر از رایان طرح از این که توی همین چند ثانیه فرصتی که به مشاهده استوری شما تعلق میگیره، یک پیام جذاب همراه با طراحی مناسب با هدف خودتون داشته باشید. این کار تخصصی رو به تیم طراحی رایان طرح بسپارید.

طراحی پست اینستاگرام

پست مهم‌ترین بخش اینستاگرام برای افزایش فروش و کسب درآمد است که قواعد خاصی داره و اگر این قواعد رعایت نشه، تمام زحمات و هزینه شما بیهوده بوده. در طراحی پست اینستاگرام، انعطاف بیشتری می‌توان نسبت به استوری نمود؛ زیرا طراحی پست به شکلی است که شما می‌توانید با توجه به نوع پست که تکی است یا اسلایدی، مدل مختلفی از تم‌های گرافیکی را سفارش دهید. برای سفارش طراحی پست اینستاگرام و همچنین برای مشاوره رایگان، به صفحه طراحی پست اینستاگرام ویژه رایان طرح سر بزنید.

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام

طراحی بنر اینستاگرام یکی دیگه از تخصص‌ها ماست و با توجه به مهارت تیم طراحی و گرافیک رایان طرح، شما می‌تونید هر نوع بنر تبلیغاتی که لازم دارید را سفارش دهید. شما می‌توانید به واسطه این بنرهای تبلیغاتی، استوری و پست‌های حرفه‌ای‌تر داشته باشید که هر بیننده‌ای رو به خودش مجذوب می‌کند. طراحی بنر تبلیغاتی در رایان طرح با بهترین قیمت انجام می‌شود که با توجه به این موضوع، شما خیلی سریع می‌توانید اقدام به سفارش طراحی بنر تبلیغاتی کنید.

نرم افزارهای طراحی استوری اینستاگرام 

در رایان طرح با نرم افزارهای حرفه‌ای، کار طراحی استوری اینستاگرام انجام می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طراحی استوری اینستاگرام با فتوشاپ اشاره نمود. البته نرم افزارهای مختلفی برای طراحی استوری اینستاگرام وجود دارد که تیم رایان طرح با توجه به تجربه‌ای که در طراحی استوری اینستاگرام دارد، از بهترین ابزارها استفاده می‌کند. از سایر نرم افزارهای طراحی استوری اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • متن نگار (برای موبایل)
  • فتوشاپ (برای ویندوز)
  • Hype Type (برای اندروید -برای آیفون )
  • PicPlayPost
  • VideoShop

از چه رنگ هایی برای استوری استفاده کنیم؟

طراحی حرفه‌ای پیج اینستاگرام زمانی اتفاق می افتد که شما در کنار داشتن عکس‌های اختصاصی و قالبی ویژه به رنگ بندی پیج هم فکر کرده باشید. دقت داشته باشید که رنگ باید با توجه به پرسونای مخاطب و البته روانشناسی رنگ‌ها انتخاب شود. شما با استفاده از خدمات رایان طرح، به سادگی می‌توانید با توجه به پرسونای مخاطب و روانشناسی رنگ‌ها، بهترین استوری ها را خلق کنید.

طراحی استوری با گوشی امکان پذیر است؟

بله: گرچه طراحی استوری با گوشی جزو کارهای سختی است که انجام آن اصلاً معقولانه نمی‌باشد. شما می‌توانید با یکبار سفارش طراحی استوری اینستاگرام، خودتان را از هر مشکلی رها کنید و به سرعت پیج خود را به یک پیج پر بازدید تبدیل کنید. البته برای طراحی استوری اصولی هم باید یک تیم حرفه‌ای انتخاب کنید.

برای مدیریت جدید و موفق باید چه کار کرد؟

همانطور که در مقاله توسعه کسب و کار با شبکه های اجتماعی گفتیم، الان دیگر زمان تبلیغات و توسعه کار و تجارت به وسیله ادوات تبلیغاتی قدیمی نیست. الان برد با مجموعه ای است که بیشترین تمرکز و هزینه ی تبلیغاتی خود را شامل شبکه های اجتماعی کند؛ البته این به معنی این نیست که ما مخالف تبلیغات فیزیکی هستیم.

بلکه منظور این است که شما باید تمرکز تبلیغاتی خود را روی شبکه های اجتماعی بیشتر بگذارید. به طور مثال، اگر قبلا 80 درصد هزینه های تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات فیزیکی میکردید، بایستی از امروز 70 درصد آن را به شبکه های اجتماعی اختصاص دهید و 30 درصد آن را برای تبلیغات فیزیکی بگذارید.

در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که عموم شرکت ها، سازمان و مجموعه ها، شخصی را بعنوان مدیر شبکه های اجتماعی خود استخدام می نمایند و شخص استخدام شده صرفا بر روی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر ، کانال تلگرام و… آن مجموعه کار میکند.

حالا پیشنهاد ما برای شما این است که لازم نیست شخصی را به استخدام مجموعه خود در آورید که طراحی استوری و پست اینستاگرام و مدیریت آن را برای شما انجام دهد. ( بهتر میدانید که حضور فیزیکی شخصی در محل کار شما بسیار هزینه بر میباشد. از اشغال یک سیستم و میز گرفته تا اشغال مکان و انواع هزینه هایی مانند حقوق، بیمه، اضافه کار، پاداش، سنوات و … ).

رایان طرح با گردآوری تیمی تخصصی و با تجربه در زمینه طراحی لوگو و استوری و پست اینستاگرام، بسته پیشنهادی خوبی را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید با کمترین هزینه و بالاترین دقت و کیفیت، مدیریت شبکه های اجتماعی خود را انجام دهید و بازدهی آن را در درآمد خود به طور شگفت انگیزی احساس کنید.

استوری یکی از مهم‌ترین بخش‌های اینستاگرام است که اگر به صورت تخصصی پیاده سازی و استفاده شود، جذب مخاطب شما را چندین برابر می‌کند و این یعنی فروش و سود بیشتر. در طراحی استوری، استفاده از تم‌های ویژه که باعث ایجاد تمایز با استوری های ساده می‌شود، بسیار مهم است که با توجه به این موضوع، توصیه می‌کنیم پست و استوری های خود را به صورت ساده رها نکنید و از طراح‌های گرافیکی استفاده کنید. برای داشتن استوری های جذاب که هر مخاطبی را به سمت پیج شما روانه می‌کند، می‌توانید از خدمات ویژه طراحی استوری رایان طرح که در ادامه معرفی می‌شود استفاده کنید.

سوالات متداول طراحی استوری اینستاگرام

خیر. برای حفظ مسئولیت سئو و عدم سوء استفاده از طرح ها، فایل با فرمت لایه بسته به مشتریان تحویل داده می‌شود. البته، در مورد لوگو ها و قالب ها این مسئله صادق نیست و فایل لایه باز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اگر از طرح ارائه شده راضی نبودید، می‌توانید درخواست اصلاح نمایید تا در حد امکان، طرح متناسب با سلیقه شما تغییر داده شود تا در نهایت، رضایت کامل از طرح خود داشته باشید.

شما می‌توانید برای کسب اطمینان بیش تر، کار هایی که پیش تر در سایت قرار داده شده است را ببینید و بر اساس آن ها تصمیم بگیرید. تمامی طراحی های انجام شده، مطابق با نیاز مشتریان هستند و البته، در صورتی که پس از گرفتن خروجی، همچنان طرحی را نپسندید، این طرح تا زمانی که مقبول نظر شما واقع گردد اصلاح می‌شود و در نهایت، یک طرح با رضایت صد در صدی به شما تحویل داده می‌شود.

تمامی خدمات، به صورت کاملا غیر حضوری انجام می‌گیرد و بنابراین به هیچ عنوان محدودیت مکانی وجود ندارد. تنها کافیست سفارش خود را در سایت ثبت کرده و با تکمیل فرم سفارش، درخواست خود را مطرح نمایید. پس از پرداخت کامل، سفارش اجرایی می‌گردد و شما می‌توانید از طریق پنل خود به طور مستقیم با طراح سفارشتان در ارتباط باشید. پس از ایده پردازی، اتود ها و فایل های نهایی برای شما ارسال می‌شوند تا در صورت نیاز، آن ها را تغییر دهید و در نهایت، یک فایل خروجی برای شما ارسال می‌شود که در تمام ابعاد قابل چاپ است.

با پر کردن فرم ثبت سفارش در سایت، می‌توانید سفارش خود را به مرحله اجرایی برسانید.

در صورتی که کاری فوری دارید، می‌توانید پس از ثبت کردن سفارش خود در فرم ارسالی، این موضوع را ذکر کنید و با پرداخت ۳۰ درصد مبلغ اضافه، در مدت زمان یک تا دو روز کاری سفارش خود را تحویل بگیرید.

فایل هایی که توسط مجموعه طراحی می‌شوند از طریق پنل مخصوص برای شما ارسال می‌شوند. البته، در صورتی که امکان دسترسی به پنل خود را نداشته باشید می‌توانید آن ها را از طریق واتساپ دریافت نمایید.

حوزه کاری شما در طراحی سفارشات، اهمیت چندانی ندارد و اصل اول، قدرت ایده پردازی طراحان است که با دیدن نمونه های پیشین در همه حوزه های کاری در سایت می‌توانید به این موضوع پی ببرید. با این حال، در صورت تمایل با استفاده از گزینه جستجو در سایت می‌توانید نمونه های مرتبط با حیطه شغلی خود را بیابید

سوالی دارید؟

اگر سوالی دارید که پاسخ آن را پیدا نکرده اید با ما در ارتباط باشید.

6 دیدگاه دربارهٔ «طراحی استوری اینستاگرام»

    1. امید کریمی(عضو مجموعه رایان طرح)

      سلام به مریم عزیز >قیمت طراحی استوری اینستاگرام 79 ت هست > ولی اگر پکیج داشته باشید و روزانه بخواهید سفارش بدهید ارزون تر خواهد بود.

  1. سلام روز بخیر
    من هم استوری متحرک میخواستم هم استوری ثابت .. چند روزه میتونید تحویل بدید؟

    1. امید کریمی(عضو مجموعه رایان طرح)

      سلام استوری ثابت را یک روز بعداز ثبت سفارش- استوری متحرک بین 3 تا 4 روز کاری بعداز ثبت سفارش

  2. سلام وقت بخیر
    ببخشید برای طراحی استوری اینستاگرام پروسه انجام کار به چه شکل هستش؟؟؟

    1. سمانه قنبری

      سلام و درود
      برای طراحی استوری و مشاوره با طراح با شماره 02191307049 با کارشناسان و طراحان ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق رو بهتون بگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.4/5 - (32 امتیاز)

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی استوری اینستاگرام

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!