جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو سه بعدی

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی لوگو سه بعدی نیازمند نرم افزارهای خاص سه بعدی ساز برای طراحی است، در این نوع طراحی المان‌ها و نوشته‌ها و اشکال به صورت سه بعدی طراحی می‌شوند؛ در این نوع شما فقط یک تصویر ساده را مشاهده نمی‌کنید در این طراحی تصاویر واقعی هستند و حجم دارند، امروزه این نوع طراحی لوگو به دلیل جذابیت‌های بصری بسیار مورد استقبال و توجه کسب و کارها قرار گرفته است.

لوگوهای سه بعدی نسبت به لوگوهای دو بعدی به افزایش مخاطب و برندسازی بیشتر کمک می‌کنند و مشتری را در نگاه اول جذب می‌کند و اصالت برند را به نمایش می‌گذارد.

لوگو سه بعدی

 

لوگو چیست؟

لوگو به آرم و نشانی گفته می‌شود که منتقل‌کننده پیامی خاص از طرف یک کسب و کار است، به عبارت کلی لوگو نمادی مختصر از نام به همراه نوع خدمات‌دهی و محصولات یک کسب و کار است که با هدف حک شدن در ذهن مخاطب و رونق یک کسب و کار طراحی می‌شود و یک کسب و کار را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

طراحی لوگو سه بعدی موضوعی مهم و حیاتی در خلق یک برند است، لوگوها در راستای افزایش درآمد یک برند یا کسب و کار طراحی می‌شوند و به عنوان امضا و نماینده یک برند در همه‌جا حضور پیدا می‌کنند و به تبلیغات یک کسب و کار می‌پردازند.

لوگو چیست؟

لوگوها انواع مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها دارای کارایی خاصی است و هر کسب و کاری طبق نیاز و خواسته خود می‌تواند یکی نوع از آن را سفارش طراحی لوگو دهد، در ادامه به معرفی انواع لوگو می‌پردازیم:

  1. لوگو سه بعدی
  2. لوگو مونوگرام
  3. لوگو تایپوگرافی
  4. لوگو تصویری
  5. لوگو نوشتاری یا لوگو تایپ
  6. لوگو انتزاعی
  7. لوگو مسکات
  8. لوگو ترکیبی
  9. لوگو تلفیقی
  10. لوگو امبلم

چرا باید از لوگوی سه بعدی استفاده کنیم؟

در حال حاضر به دلیل رقابتی بودن بازار، بازاریابی و تبلیغات اهمیت زیادی دارد، کسب و کاری در این بازار رقابتی برنده می‌شود که بتواند لوگویی جذاب و فریبنده و زیبا طراحی کند، به قطع می‌توانیم بگوییم که لوگوی سه بعدی این ویژگی‌ها را دارا است.

لوگوی سه بعدی مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند و معمولاً افراد این لوگوها را به لوگوهای ساده ترجیح می‌دهند، زیرا با مشاهده این نوع از لوگو احساسات آنها برانگیخته می‌شود و افراد را با نام برند شما بهتر درگیر می‌کند.

لوگوی سه بعدی به گونه‌ای طراحی می‌شود که برند شما با نگاه اول در ذهن مخاطب حک می‌شود و مشتری بدون زحمت برند شما را به یاد می‌آورد؛ همچنین این لوگوها قدرت و اعتبار برند شما را به خوبی نمایان می‌کنند.

امروزه معمولاً افراد به ظاهر اهمیت بیشتری می‌دهد، لوگوی سه بعدی ظاهری جذاب و خیره‌کننده دارد و استفاده از آن باعث می‌شود مشتری دید وسیع‌تری به کسب و کار شما پیدا کند و بتواند به شما بهتر اعتماد کند.

نمونه کار لوگو سه بعدی

مزایای سه بعدی بودن لوگو

  • درک مفهوم لوگوی سه بعدی بسیار راحت‌تر از سایر لوگوها است و مشتری به راحتی پیام کسب و کار را دریافت می‌کند‌.
  • لوگوی سه بعدی معمولاً با کیفیت‌تر است و به خوبی خود را از سایر برندها متمایز می‌کند.
  • لوگوی سه بعدی باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از افراد مجذوب او شوند.
  • این نوع لوگو اگر به صورت حرفه‌ای و هنرمندانه طراحی شود، باعث می‌شود به صورت همیشگی در خاطر افراد ماندگار شود‌.
  • لوگوی سه بعدی نسبت به سایر لوگوها قابل شناسایی تر است، حتی وجود یک تصویر کوچک در لوگوی سه بعدی باعث جذب مشتری می‌شود.
  • لوگوی سه بعدی تأثیر بسیاری در بهبود رشد و نام برند یک کسب و کار دارد و به‌روز و آپدیت بودن شما را به مخاطبان نشان می‌دهد.

ویژگی لوگوی سه بعدی

معمولاً لوگوی سه بعدی باعث جلب‌توجه مشتریان می‌شود، بنابراین باید به گونه‌ای طراحی شود که چشمگیر و گیرا باشد و بتواند احساسات مخاطب را برانگیزد.

مزایای لوگو 3 بعدی

لوگوی سه بعدی مخاطب را با نام برند درگیر می‌کند و در همین بین خود را در ذهن او ماندگار می‌کند‌.

اگر دارای کسب و کاری هستید و می‌خواهید تصویر برند خود را در پلتفرم‌های مختلف به مخاطبان نمایش دهید و به رشد تجارت خود کمک کنید، طراحی لوگو حرفه ای سه بعدی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

از دیگر ویژگی‌های لوگوی سه بعدی به دلیل جذابیت بصری آن تحت تأثیر قرار دادن افراد است، لوگوی سه بعدی باعث می‌شود مخاطبین دید گسترده‌تری نسبت به تجارت شما پیدا کنند و بیشتر به شما اعتماد کنند.

معرفی سه وب‌سایت برای طراحی لوگو سه بعدی

امروزه وب‌سایت‌های مختلف و متنوعی برای طراحی لوگو ارزان سه بعدی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید لوگوی سه بعدی جذاب و هنرمندانه‌ای طراحی کنید.

در ادامه به معرفی این وب‌سایت‌های کاربردی می‌پردازیم:

1- سایت shapefest.com

این سایت یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای گرافیست‌ها است، پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال لوگویی سه بعدی خلاقانه‌ای هستید حتماً به این سایت جذاب سری بزنید، این سایت دارای بیش از ۱۶۰۰۰۰ تصویر سه بعدی با فرمت PNG است و بیش از ۹۰ درصد این وکتور های سه بعدی به صورت رایگان به کاربران عرضه می‌شود.

2- سایت Craftwork.desing

این سایت از دیگر سایت‌هایی است که شما را در طراحی لوگوی سه بعدی می‌تواند کمک کند.

شاید ابتدا کار با این وب‌سایت کمی سخت و پیچیده به نظر برسد، اما پس از کمی کار با آن می‌توانید سریعاً به آن مسلط شوید و طرح‌های موردعلاقه‌تان را خریداری کنید و برخی را حتی می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید.

این وب‌سایت کاربردی تنوع بسیار بالایی در طرح‌ها و وکتور های سه بعدی را دارا است.

3- سایت Handz.desing

این وب‌سایت بزرگ‌ترین سایت فروش کتابخانه‌های تصاویر سه بعدی در سراسر جهان است و توسط شرکت TreeDee پشتیبانی می‌شود.

این سایت به عنوان بزرگ‌ترین منبع دانلود تصاویر سه بعدی در کل جهان برای طراحی لوگو سه بعدی شناخته می‌شود.

همچنین دارای بیش از ۲۴ نوع انیمیشن و ایموجی های سه بعدی در دسته بندی‌ها و موضوعات مختلفی است که باعث ایجاد طرح‌هایی جذاب و گیرا می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این وب‌سایت دارا بودن بیش از ۸۵ آیکون جذاب و مدرن است که شما را در طراحی طرح‌هایی منحصر به فرد و متمایز کمک شایانی خواهد کرد.

سفارش لوگو سه بعدی در رایان طرح

جمع بندی

امروزه هر شرکت و تجارتی چه بزرگ و چه کوچک نیاز به لوگویی دارد که در نگاه اول مخاطب را جذب کرده و هویت برند خود را به آنها نشان دهد، به خوبی می‌دانیم که در عصر امروز بازاریابی و تجارت حرف اول را می‌زند، زیرا رقبای زیادی در بازار فعالیت می‌کنند، بنابراین صاحبان کسب و کارها برای تبلیغات باید از تکنیک‌های جذاب و گیرایی استفاده کنند، طراحی لوگوی سه بعدی جذابیت یک برند را افزایش می‌دهد و تأثیر مثبتی در تقویت نام برند دارد.

ایجاد لوگویی سه بعدی برای کسب و کار خود باعث می‌شود که برند شما به زیبایی نمایش داده شود و به طور کلی ارزش برند شما را چند برابر خواهد کرد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو سه بعدی

طراحی لوگو سه بعدی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو سه بعدی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!