جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو معماری (ساخت حرفه ای نشان تجاری)

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی لوگو معماری برای یک شرکت که خدمات معماری را ارائه می‌کند به دلیل خصوصیات لوگوها بسیار مهم است. به همین دلیل ما در رایان طرح تصمیم به نوشتن این مقاله گرفتیم تا شما صاحب کسب و کار عزیز برای سفارش طراحی لوگو معماری راهنمایی‌های در اختیار داشته باشید.

همان‌طور که می‌دانید معماری یکی پرذوق‌ترین و زیباترین شغل‌ها در دنیا به‌حساب می‌آید؛ زمانی که می‌خواهید در تجارت موفق شوید، چه در حوزه معماری و چه دیگر زمینه‌ها بایست اهمیت کار برای خودتان را به مشتریان ثابت کنید؛ به همین منظور بسیاری در تأمین نیرو طراحی‌ها و خدمات حداکثر توجه را نشان می‌دهند. یکی از مهم‌ترین بخش‌ها لوگو شرکت معماری می‌باشد.

لطفاً به ادامه مقاله توجه کنید، زیرا به بسیاری از سؤالات شما از جمله، چرا یک شرکت معماری نیازمند لوگو اختصاصی می‌باشد؟ در زمینه کسب و کار معماری چه نوع لوگوهایی طراحی می‌شود؟ تعرفه طراحی لوگو و زمان صرف شده برای آن چقدر است؟ پاسخ کامل خواهیم داد.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

شرکت معماری چرا باید لوگو داشته باشد؟

برای مشتریان شرکت جذاب است:

لوگوها مهم‌ترین قسمت در معرفی برند هستند همچنین لوگوها برای مشتریان هر کسب‌وکاری جذاب هستند این نماد که معرف شما در کارتان خواهد بود زمانی که طراحی لوگو معماری به‌صورت اصولی صورت بگیرد باعث می‌شود که با تفکر بیشتر در لوگو توسط مراجعه‌کنندگان مشتریان احساس اعتماد بیشتری ایجاد شده و مشتری اهمیت کاری که شما انجام می‌دهید را درک می‌کند؛ جدای از اینکه داشتن لوگو سبب برتری در رقابت نسبت به هم‌صنفی‌ها می‌شود، مشتریان بیشتری را نیز جذب می‌کند.

طراحی لوگو معماری
نمونه لوگو معماری

ماندگاری خدمت و معرفی بهتر اهداف شرکت:

شما هیچ‌وقت نمی‌خواهید کاری که انجام می‌دهید تا به‌زودی از بین برود و به همین دلیل یک برند ساخته و کار خود را به نام خودتان ثبت می‌کنید؛ به همین دلیل بایست لوگو اختصاصی خود را داشته باشید و قطعاً بعد از مطالعه این مقاله از رایان طرح شما صاحب کسب و کار محترم برای ایجاد تحول در کارتان باید سفارش طراحی لوگو شرکت معماری خود را در رایان طرح ثبت کنید.

انتخاب شرکت طراحی لوگو برای سفارش برای حائز اهمیت است، چون می تواند نگاه یک فرد نسبت به شرکت معماری را عوض کند. ماندگاری خدمتی که انجام می‌گیرد آسان‌تر می‌شود، اگر شما در کارتان لوگو ساده مفهوم و گیرا داشته باشید. همچنین در یاد مشتری همیشه به‌عنوان بهترین انتخاب برای خدمات معماری دوباره شرکت شما خواهد بود این اتفاق در صورتی می‌افتد که کارتان قابل دفاع باشد و برندتان توسط یک لوگو در یادها ثبت شده باشد.

انواع لوگو معماری چگونه است؟

لوگو سه‌بعدی:

لوگوهای سه‌بعدی در هر زمینه قابل‌درک دیده می‌شود که در زمینه طراحی لوگو معماری نیز همین‌گونه است؛ یک لوگو سه‌بعدی در واقع به دلیل جذابیت بصری بالایی که دارد افراد را به سمت یک تصویر درست‌تر سریع‌تر هدایت می‌کند برای مثال لوگو شرکت یونیورسال را در نظر بگیرید یک آیکون خاصی برای این لوگو در نظر گرفته نشده است و صرفاً یک متن سه‌بعدی شده را در این لوگو داریم که هیچ کمبودی برای به‌یادماندنی بودن ندارد.

لوگو امبلم:

امروزه برای طراحی لوگو معماری شاهد لوگوهای امبلم هستیم لوگوهایی که طراحی فانتزی آهنگ کلاسیک دارند؛ این لوگوها ترکیبی از یک آیکون یک‌شکل ساده و متن کوتاه با فونت اختصاصی است. بسیاری از برندهای مطرح از لوگوهای امبلم استفاده می‌کند ما نیز در رایان طرح می‌توانیم سفارش طراحی لوگو شرکت معماری شما را با هرکدام از این موارد که تمایل داشته باشید انجام دهیم.

لوگو تصویری:

یکی دیگر از سبک‌هایی که در طراحی لوگو استفاده از انجام لوگوی تصویری می‌باشد در واقع خلق چنین لوگوهایی که بیشتر بر پایه تصاویر گرافیکی هستند، امروز بیشتر موردتوجه واقع شده‌اند برای طراحی لوگو معماری نیز از این روش می‌توان بهره برد. تصور کنید در معماری تعداد بسیار زیادی المان وجود دارد که می‌توان از هر یک از آنها الهام گرفت و برای انجام یک طراحی بی‌نظیر از تصاویر بسیاری استفاده کرد‌.

بارها لوگو اپل را دیده‌اید توجه کنید در حالی که ساده است و شاید بیانی برای تکنولوژی نباشد، اما در واقع بیان‌کننده یک داستان از مؤسس این شرکت است؛ در واقع انتخاب یک تصویر برای به‌یادماندنی‌تر کردن یک برند بسیار مهم است و این‌گونه لوگوها که تک آیکونی بوده و یک تصویر اختصاصی برایشان طراحی می‌شود بسیار تأثیرگذارتر می‌باشد.

زمان طراحی لوگو معماری چقدر است؟

زمان طراحی لوگو به عوامل زیادی بستگی دارد عواملی همچون سلیقه مخاطبان کسب و کار و سلیقه صاحب کسب و کار اما قدرت یک تیم می‌تواند مدت‌زمان تحویل لوگو را تغییر دهد. برای مثال در رایان طرح سفارش طراحی لوگو خود را هر زمانی که ثبت کرده باشید حداکثر تا ۸ روز لوگو شما تحویل داده خواهد شد این تحویل فوری زمانی به‌صرفه است که کار نهایی کیفیت خود را حفظ کند؛ دلیل رایان طرح برای تحویل کارها در این مدت مشخص وجود کادر مجرب است.

سفارش لوگو معماری

تعرفه سفارش طراحی لوگو معماری چقدر است؟

یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه طراحی لوگو معماری و برای افرادی که سفارش طراحی لوگو معماری را ثبت می‌کند تعرفه کار نهایی است. در واقع افراد تمایل دارند با کمترین قیمت طراحی لوگو خود را داشته باشد اما وجود یک قیمت استثنایی قطعاً شما سفارش‌دهنده را شگفت‌زده خواهد کرد.

استودیو رایان طرح با قیمت‌های باورنکردنی که در صفحه طراحی لوگو ارزان قرار داده‌ایم مشتریان ما را شگفت‌زده کرده است، زیرا آنها شاهد نمونه کارهای با کیفیت ما هستند کادر مجرب ما را شناخته‌اند و با هزینه طراحی لوگو معماری استثنایی که ما در نظر گرفته‌ایم سفارش‌های خود را ثبت می‌کنند.

چرا طراحی لوگو معماری را باید رایان طرح انجام دهد؟

اگر این مقاله را از ابتدا تا به اینجا خوانده باشید پاسخ این سؤال را یافته‌اید اما اگر به‌خوبی نخوانید لازم است بدانید را عیان‌تر تشکیل شده از یک تیم متخصص در طراحی است؛ در واقع شمایی که می‌خواهید خدمات گرافیکی بگیرید و یا سفارش طراحی لوگو شرکت معماری دارید با خیال راحت می‌توانید از خدمات سایت طراحی لوگو رایان طرح استفاده کنید.

در هر زمینه مشتریان ما رضایت صد درصدی دارند و ما این رضایت را تضمین می‌کنیم. اگر همچنان سؤالاتی دارید می‌توانید برای گرفتن مشاوره طراحی لوگو معماری و ثبت سفارش طراحی لوگو ارزان به صورت مستقیم وارد واتس‌اپ همکاران ما شده و راهنمایی‌های لازم را بگیرید.

سؤالات متداول

به طور کلی چند سبک لوگو وجود دارد؟

در واقع ۹ سبک مختلف برای طراحی لوگو وجود دارد اما ما سه سبک مرتبط با طراحی لوگو معماری را برای شما بررسی کردیم.

شناخت انواع لوگو چه کمکی به ما می‌کند؟

زمانی که شما شناخت کاملی از انواع لوگو داشته باشید به هنگام سفارش می‌توانید دقیقاً آنچه که مدنظر خودتان است را بیان کنید.

 

کلام آخر ما برای شما

هرآنچه که برای طراحی گرافیکی نیاز داشته باشید می‌توانید از رایان طرح بخواهید و تنها طراحی لوگو معماری نیست لازم می‌دانیم یادآوری کنیم که در تمام مراحل طراحی تیم پشتیبانی ما برای درک و دریافت آنچه که در حقیقت شما نیاز دارید آمادگی کامل دارد.

سفارش طراحی لوگو معماری

رایان طرح آمادگی کامل برای همراهی با شما در واتس‌اپ دارد کادر مجرب ما در پلان‌های مختلف خدمات مختلفی را ارائه می‌کنند و نهایت تلاش را برای کسب رضایت صددرصدی شما انجام خواهند داد.

همچنین امیدواریم که مقاله برایتان مفید بوده باشد و پاسخ سؤالات خود رسیده باشید؛ برای سفارش طراحی لوگو معماری و تصاحب یک لوگو بی‌نظیر و شیک که بیان‌کننده اهداف شما در کسب و کار باشد می‌توانید پشتیبانی شرکت طراحی لوگو رایان طرح مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو معماری

طراحی لوگو معماری

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو معماری (ساخت حرفه ای نشان تجاری)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!