جستجو کردن
Close this search box.

طراحی سایت برای وکیل‌ ها

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی سایت برای وکیل ها: با توجه به عمومیت پیدا کردن استفاده از ابزارهای اینترنتی به‌ویژه سایت‌ها، دیگر افراد کمی برای انجام کاری که می‌توانند به کمک اینترنت انجام دهند به‌صورت حضوری مراجعه می‌کنند. اما مسئله‌ی مهم‌تری که اهمیت طراحی سایت وکالت را آشکار می‌کند، رقیبان شما هستند.

س می‌توان نتیجه گرفت اگر قرار است به موفقیت دست‌یافت باید در وهله‌ی اول یک سایت داشت. شغل وکالت یکی ازجمله شغل‌هایی است که با توجه به بازار کارش باید از وب‌سایت استفاده نماید. ولی یکی از مشکلات پیش روی وکلا این است که آن‌ها نمی‌دانند دقیقاً باید چه‌کار کنند و وب‌سایت آن‌ها باید دقیقاً چه چیزی را ارائه دهد. تیم بزرگ و حرفه‌ای مجموعه رایان طرح برای حل این مشکل پا پیش گذاشته است و کار طراحی سایت وکلا را انجام می‌دهد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]میخواهید بدانید ده سایت برتر وکالت ایران کدوم سایت ها هستند؟  مقاله > 10 سایت برتر وکالت در ایران را مطالعه کنید.[/box]

اهمیت داشتن سایت حقوقی

طراحی سایت موسسه حقوقی به بهتر ارائه دادن خدمات به صورت چشمگیری کمک می کند. همان‌طور که گفته شد با افزایش امکانات و فناوری دیگر کسی برای سؤالات و مشکلات کوچک و یا حتی بزرگ خود به‌صورت حضوری به کسی مراجعه نمی‌کند، پس شما باید بستری داشته باشید تا بتوانید به سؤالات موکلین خود پاسخ دهید. به‌علاوه لزوم داشتن یک سایت فقط برای پاسخ دادن به سؤالات نیست. با داشتن یک سایت شما می‌توانید رزومه کاری و حوزه فعالیت خود را به‌طور کامل شرح دهید و موکلین که به دنبال بهترین وکیل‌ها هستند با دیدن رزومه شما به‌سرعت با شما تماس می‌گیرند.

اینترنت بازار هدف را برای کسب‌وکار شما بسیار دقیق و تخصصی‌تر می‌کند و ازاین‌رو رقیبان شما با استفاده از این بازار کاری به موفقیت می‌رسند و شما روزبه‌روز مشتریان خود را از دست می‌دهد و این یعنی شکست. پس باید رسیدن به موفقیت و بقا در این اقیانوس بی‌پایان باید با آن همراه شوید و رقیبان خود را جای بگذارید.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]اگر سایت وکالت دارید ولی مشتریان و بازدید کنندگان سایت شما بسیار کم است پیشنهاد می کنیم مقاله سئو سایت وکالت مطالعه کنید.[/box]

دلایل افزایش تقاضا برای داشتن سایت وکالت

همان‌طور که گفته شد از دلایل اهمیت و افزایش تقاضا برای داشتن سایت وکالت می‌توان به تعامل بیشتر موکلین با وکیل از طریق بررسی رزومه او و رقابت با رقیبان است ولی این تنها دلیل این موضوع نیست که از دلایل مهم این موضوع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش بازدید کننده و موکل
  • افزایش اعتبار وکیل
  • ساده‌تر شدن فرایند اخذ پرونده وکالت
  • امکان ارتباط با وکیل در تمام روزها
  • امکان دسترسی ساده‌تر به اطلاعات در تمام روزها
  • پرداخت آسان‌تر

شرکت‌های طراحی سایت وکالت

شرکت‌های طراحی سایت وکلا بسیار کم هستند و آن‌هایی هم که وجود دارند تمام امکانات موردنیاز یک سایت وکالت را به شما ارائه نمی‌دهند. پس باید به دنبال افرادی باشید که درک درستی از امکانات موردنیاز سایت‌ها وکالت داشته باشند و بتوانند طراحی سایت ویژه وکلا را برای شما انجام دهند.

مجموعه رایان طرح با داشتن سابقه درخشان در طراحی سایت به‌ویژه سایت‌های وکلا به شما پیشنهاد بهترین سایت و امکانات با بهترین و کمترین قیمت را می‌دهد. به‌علاوه مجموعه رایان طرح پشتیبانی قوی را به شما ارائه می‌دهد که در کمترین زمان پاسخ مشکلات شما را می‌دهد و به‌هیچ‌وجه در فرآیند کاری به مشکل نخواهید خورد.

امکانات سایت وکلا

با داشتن امکانات یک سایت وکلا به مزیت‌هایی دست خواهید یافت که می‌توان رشد چشمگیری در حوزه فعالیتی خود داشته باشید. به‌طورکلی یا وب‌سایت ویژه وکالت باید دارای ویژگی و امکانات زیر باشد.

1. مشاوره آنلاین

پرونده‌های وکالت به شکلی است که موکل شما قبل از هرگونه اقدام قانونی نیاز به مشاوره دارد. پس اولین نیاز موکل شما مشاوره گرفتن در مورد مشکل حقوقی و کیفری‌اش است.

2. آموزش‌های حقوقی

دامنه‌ی کاری شما در اینترنت بسیار گسترده خواهد بود و سایت شما می‌تواند تمام این موارد را پوشش دهد و دارای قسمت‌هایی باشد که کاربران بتوانند از آن استفاده نمایند. پس وب‌سایت شما باید یک قسمت آموزشی داشته باشد که خود این قسمت هم می‌تواند بخش‌های مختلف مانند مقالات آموزشی، فیلم‌های آموزشی و یا ویس‌های آموزشی باشد.

3. پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین کار شما و موکلتان را در امر پرداخت هزینه‌ها راحت می‌کند. داشتن قسمت پرداخت آنلاین برای سایت شما ضروری است به‌ویژه زمانی که سایت شما جنبه آموزشی هم داشته باشد.

4. دسترسی به رزومه

مهارت یک وکیل را رزومه کاری آن مشخصی می‌کند، این‌که این وکیل در چند پرونده شرکت کرده است، چه میزان از این پرونده‌ها موفق بوده است و با چه سرعتی این پرونده‌ها را به اتمام رسانده است. پس اولین چیزی باید در دسترسی کاربران شما باشد، رزومه کاری شماست.

5. دسترسی آسان به پایگاه داده مقالات

سایت‌های وکالت باید قسمتی با عنوان مقالات داشته باشند تا مقالات عمومی و آموزشی خود را در آن منتشر کنند. داشتن بخش مقالات بسیار کاربردی است زیرا باعث می‌شود کاربران به سایت شما علاقه پیدا کنند و برای مطالعه و حل مشکلات خود به قسمت مقالات شما مراجعه نمایند. زمانی که شما قسمت مقالات قوی داشته باشید به‌سادگی می‌توانید موکلین را به سمت خود جذب نماید.

6. انجمن

یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که یک سایت وکالت باید داشته باشد قسمت انجمن است. مسائل و مشکلات حقوقی بسیار زیاد است و سؤالات کاربران و موکلان شما بسیار زیاد است. پس باید بستری فراهم باشد تا بتوانند به جواب سؤالات خود برسند. در اینجا است که اهمیت داشتن یک انجمن حس می‌شود.
در بستری که شما راه‌اندازی می‌کنید باید کاربران بتوانند به‌راحتی و با چند کلیک ساده سؤالات خود را بپرسند و به‌علاوه باید این امکان فراهم باشد که کاربران دیگر نیز بتوانند به این سؤالات جواب دهند و یا نقطه نظرات خود را بیان نمایند.

7. تفکیک بخش‌های مختلف

دعاوی قضایی به دو مدل حقوقی و کیفری تقسیم می‌شوند که هرکدام طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهند. پس بهترین طراحی سایت وکالت به شکلی باید باشد که حداقل این دو قسمت از یکدیگر تفکیک بشوند تا کاربران به‌سادگی بتوانند به نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

8. تنظیم قراردادهای داخلی و بین‌المللی

در سایتی که یک وکیل نیاز دارد باید امکان عقد قراردادهای داخلی و بین‌المللی باشد تا کارها با سرعت بیشتری پیش رود و نیاز به حضور غیرضروری را حذف نماید.

9. چندزبانه بودن

از آنجایی که شغل وکالت دامنه فعالیت گسترده‌ای دارد و طیف موکلین بین‌المللی آن بالا است بهتر است که طراحی سایت برای وکیل‌ها به شکلی باشد که هر فردی هم که توانایی خواندن زبان فارسی را ندارد، به‌سادگی بتواند با سایت تعامل برقرار کند.

10. عضویت

قسمت عضویت یکی از پیش‌نیازهای اصلی سایت وکلا است که باعث می‌شود کاربران برای تعامل بیشتر داخل سایت عضو شوند. به این شکل شما می‌توانید به موکلین خود دسترسی راحتی داشته باشید و در صورت نیاز با آن‌ها تعامل برقرار کنید.

خدمات ویژه تیم رایان طرح برای طراحی وب سایت وکیل‌ها

یکی از سؤالات رایج که در بین کاربران زیاد شنیده می‌شود این است که چرا باید طراحی سایتمان را به مجموعه رایان طرح بسپاریم و این امر چه مزایای برای کسب‌وکار ما دارد. از مهم‌ترین عواملی که می‌توان به مجموعه رایان طرح اعتماد نمود و طراحی سایت را به او سپرد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

1. طراحی واکنش گرا

نمونه کارهایی که توسط مجموعه رایان طرح ارائه می‌شود قابلیت اجرای صحیح در تمام پلتفرم‌ها را دارد و شما را از مشکلات ریسپانسیو نبودن سایتتان آسوده می‌کند.

2. طراحی منحصربه‌فرد

سایتی که مجموعه رایان طرح به شما ارائه می‌دهد حاصل ذهن خلاق متخصصین این سایت است که در تمام وب منحصربه‌فرد است و فقط اختصاص به سایت شما دارد. در طراحی‌های سایت‌های مجموعه رایان طرح از تمام ایده‌های نو استقبال می‌شود و بهترین کیفیت ارائه می‌شود که هر کاربری را به سایت شما جذب می‌کند.

3. ارائه بهترین قیمت

در تیم ما اصل بر ارائه بهترین کیفیت در کنار قیمت‌های باورنکردنی و بسیار مطلوب است. به‌علاوه این قیمت‌ها به شکلی تعریف‌شده‌اند که متناسب با نیاز هر کاربری بوده و قیمت‌های مختلفی را شامل شوند.

4. پشتیبانی

شاید فکر کنید بعد از طراحی سایت وکالتتان دیگر خدماتی را از طرف مجموعه رایان طرح دریافت نخواهید کرد. این در حالی است که این تیم خدمات گسترده و بلندمدتی را برای کاربران خود که به دنبال بهترین طراحی سایت وکیل ها هستند ارائه می‌دهد.

هزینه طراحی سایت برای وکیل‌ها

یکی از مهم‌ترین سؤالات که کاربران نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت وکالت است. برای پاسخ به این سؤال باید موارد مؤثر زیادی را در نظر گرفت. البته رایان طرح درصدد است که با در نظر گرفتن نیاز کاربران بهترین قیمت‌ها را در نظر گرفته و کاربران ارائه دهد. به‌علاوه گفتنی است که موارد مؤثر در تعیین قیمت طراحی سایت وکیل‌ها موارد زیر است.

  1. پنل ارتباط با موکلین
  2. درگاه پرداخت آنلاین
  3. طراحی بخش انجمن‌های ارتباط کاربران
  4. افزایش و بهبود امنیت سایت
  5. بهینه‌سازی و بهبود در سرعت سایت
  6. پنل ارسال پیام و ایمیل
  7.  امکانات اضافه موردنظر شما

امکانات سایت طراحی‌شده به دست مجموعه رایان طرح

مهم‌ترین مسئله در هر سایتی امکاناتی است که سایت شما به کاربرانتان ارائه می‌دهد و از آنجایی که مجموعه رایان طرح به فکر این مسئله بوده است درصدد برآمده است که بهترین سایت ممکن را برای شما طراحی کند که تمام امکانات لازم را شامل شود. گفتنی است که امکاناتی که مجموعه رایان طرح ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است.

 امکان عضویت و داشتن حساب کاربری مجزا برای کاربران
 افزودن خبرنامه در سایت
 پنل ارسال پیام و ایمیل به‌طور نامحدود
 پنل ارتباط مؤثر با موکلین
 پشتیبانی آنلاین و ارتباط با متخصصین
 طراحی و پیکربندی قسمت انجمن سایت
 قسمت خبری سایت که ارائه‌دهنده خبرهای با موضوع وکالت است
 بهینه‌شده برای موتورهای جستجو
 طراحی منحصربه‌فرد برای شما
 افزودن بخش نقشه و محل شما
 طراحی واکنش گرا
 گرفتن فایل بکاپ از دیتابیس
 تعیین سطح دسترسی کاربران
 بخش رزرو وقت حضوری

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای راه اندازی سایت خود آماده اید؟؟ با شماره 02191307049 تماس بگیرید.و با واحدطراحی یک مشاوره 15 دقیقه ای رایگان برای راه اندازی سایت وکالت خود داشته باشید.برای اطلاع از تعرفه های طراحی و اطلاعات بیشتر نیز میتوانید به صفحه https://rayantarh.com/website-design-laww ما مراجعه کنید[/box]

جمع بندی مقاله طراحی سایت برای وکلا

اگر وکیل هستید اگر میخواهید پرونده های میلیاردی از سطح اینترنت قبول کنید. پرونده های مثل ملکی؛حقوقی؛کیفری؛خانواده و… شما باید یک سایت برای خود داشته باشید.یک جمله طلایی: مردم در این زمان هوشمند شده اند. به وکیل ی که سایت نداشته باشد. اعتماد نمی کنند دلیل اعتماد آن ها بر این است که وکیل باید بروز باشد و یک وکیل بروز یک سایت وکالت خیلی خوب دارد.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی سایت برای وکیل‌ ها

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!