جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو فست فود

امروزه یکی از ضروریات راه اندازی یک فست فودی “طراحی لوگو فست فود” است، لوگو به رستوران و فست فود ها هویت می‌بخشد و می‌تواند با گذشت زمان آن لوگو به یک برند معتبر تبدیل شود. پیام و نشانه‌ها در طراحی لوگو فست فود باید به صورت هدفمند و با آگاهی استفاده شود تا بتوانید لوگو را به یکی از المان‌های تبلیغاتی تبدیل کنید و شاهد بازده آن باشید. طراح لوگو در طراحی لوگو فست فود از قواعد روانشناسانه استفاده می‌کنند، مثلاً در طراحی لوگو فست فود از رنگ‌هایی مثل قرمز، زرد و نارنجی که حس گرسنگی افراد را برمی‌انگیزند استفاده می‌کنند.

در لوگوی فست فودی استفاده از المان‌ها و فونت‌ها و رنگ‌ها باید با یکدیگر مرتبط باشند و اجزای آن‌ها با یکدیگر تطابق داشته باشد تا نتیجه‌ای بی‌نظیر حاصل گردد.

المان های مهم لوگو فست فود

۴ نکته مهم قبل از طراحی لوگو برای فست فود

  1. قبل از طراحی لوگو ارزان فست فود باید بهترین شرکت طراحی لوگو را پیدا کنید تا نتیجه‌ای مطلوب و پربازده دریافت نمایید.
  2. لوگویی که برای فست فودی خود قصد طراحی آن را دارید نباید به دنبال مد روز باشد که در گذر زمان قدیمی و دمده شود، باید ساده و در عین حال کاربردی باشد و در طی زمان نیاز به تغییر نداشته باشد و بتواند اصل ماندگاری را به نمایش بگذارد، اگر لوگو استاندارد و اصولی طراحی شود دیگر نیازی نیست که به صورت مداوم در پی تغییر آن باشید.
  3. لوگوی فست فود معمولاً بر روی ظروف، بنرها، کاتالوگ‌ها و لباس پرسنل چاپ می‌شود، بنابراین باید به گونه‌ای طراحی شود که در سایزهای کوچک و بزرگ با کیفیت خود بتوان از آن استفاده کرد.
  4. لوگوی طراحی شده برای فست فود باید با فست فودی مرتبط و هماهنگ باشد و از استفاده جزئیات در آن جلوگیری شود.

فونت طراحی لوگو فست فود

انتخاب فونت طراحی لوگو فست فود نیز تأثیر زیادی در موفقیت این کسب و کار دارد، فونت باید خوانا باشد و در لوگو تنها از یک فونت باید استفاده شود که باعث شلوغی و شلختگی لوگو نشود و همچنین نباید از فونت‌هایی که مربوط به برندهای خاص است استفاده کرد استفاده از این فونت‌ها ذهن مخاطب را از پیام لوگوی فست فودی دور می‌کند.

طراح لوگو فست فود

 

فونت‌های زنده و فانتزی بهترین انتخاب برای لوگوی فست فودی است زیرا باعث ایجاد حس مثبت و برانگیختگی هیجانات افراد می‌شود.

در طراحی لوگو فست فودی طراح باید به قدری خلاق باشد که از فونت‌هایی که معمولاً در دسترس همه است استفاده نکند و به صورت کاملاً هوشمندانه به ساخت فونت منحصر به فرد برای فست فودی بپردازد.

رنگ طراحی لوگو فست فود

به خوبی می‌دانید که رنگ‌ها به چه اندازه در طراحی لوگو تأثیرگذار هستند و تأثیرات زیادی بر روح و خلق و خوی انسان‌ها دارند، هر رنگ دارای داستانی است و پیامی خاص را به بیننده منتقل می‌کند، بنابراین طراح باید به خوبی به فلسفه هر رنگ آشنایی داشته باشد.

در طراحی لوگو حرفه ای فست فود رنگ‌های قرمز و آتشین می‌توانند مؤثر باشند و موجب تحریک حس گرسنگی و تشنگی افراد شوند و باعث می‌شوند که فرد غذاهای بیشتری را سفارش دهد.

در طراحی لوگو فست فودی بهتر است از رنگ‌های خنثی استفاده نکنید، زیرا این رنگ‌ها کارآمد نیستند و موجب می‌شوند که لوگو جذابیتی برای افراد نداشته باشد.

رنگ لوگوی فست فود

استفاده از نرم‌افزارهای طراحی لوگو

امروزه طراحان لوگو و افرادی که در زمینه طراحی گرافیک فعالیت می‌کنند نیازمند استفاده از نرم‌افزارهای طراحی لوگو نیز هستند تا بتوانند طبق نیاز و خواسته مشتری لوگو را طراحی کنند، حتی استفاده از نرم‌افزارهای طراحی لوگو برای افراد تازه‌کار نیز کارآمد خواهد بود، اگر می‌خواهید به سرعت لوگو طراحی کنید و به طراحی تخصصی و پیچیده‌ای نیاز ندارید می‌توانید از نرم‌افزارهای طراحی لوگو کمک بگیرید، خوشبختانه امروزه نرم‌افزارهای کاربردی زیادی وجود دارند که شما را در طراحی‌ها یاری می‌کنند.

قطعاً بهترین شرکت در زمینه تولید نرم‌افزارهای طراحی لوگو شرکت ادوبی است، می‌توانید با دانلود نرم‌افزارهای طراحی این شرکت لوگویی منحصر به فرد و اختصاصی را به صورت حرفه‌ای طراحی کنید، اما لازم است بگوییم که طراحی‌های طراحان لوگو هیچ‌گاه قابل قیاس با طراحی‌های نرم افزاری نخواهد بود.

استفاده از المان‌های متنوع

از دیگر نکات مهمی که در طراحی لوگو باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از المان‌های مرتبط و مناسب است، در طراحی لوگو فست فودی المان‌هایی که به فضای آشپزخانه و رستوران و غذاها مرتبط باشد بهترین انتخاب برای استفاده آن در طراحی است.

مثلاً استفاده از المان‌هایی مثل کلاه سرآشپز، چاقو، قاشق، نماد همبرگر، نماد سوسیس و هات داگ می‌تواند در طراحی لوگو برای این لوگوها مناسب و کاربردی باشد.

نمونه کار لوگو فست فودی

معمولاً طراحان لوگو به خوبی از کاربردهای این المان‌ها در لوگو آگاه هستند و می‌دانند که از آنها چگونه استفاده کنند تا جلوه‌های بصری بی‌نظیری را خلق کنند.

مزایای طراحی لوگو برای فست فود

از مهم‌ترین مزایای طراحی لوگو فست فودی ایجاد تمایز بین شما و سایر رقبا است، طراح لوگو با طراحی لوگویی حرفه‌ای و منحصر به فرد به کسب و کار شما اعتبار و هویت می‌بخشد و شما را در ذهن مخاطب حرفه‌ای جلوه می‌دهد.

از دیگر مزایای سفارش طراحی لوگو فست فود این است که ارادت خود را به مشتری نشان می‌دهید، طراحی لوگو نمایانگر احترام شما به مشتری است و اصالت کسب و کار شما را به مشتری ثابت می‌کند.

با اشتراک لوگوی فست فودی خود بر روی کارت ویزیت‌ها، تراکت‌ها، پوسترها و بنرها و اشتراک در فضاهای مجازی لوگوی شما به یک برند معتبر تبدیل خواهد شد.

فواید دیگر طراحی لوگو فست فودی این است که لوگو به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد و حتی می‌توانید کسب و کار خود را گسترش دهید و در شعبات دیگر خود از همان لوگو استفاده کنید، استفاده از یک لوگو در شعبات دیگر باعث می‌شود به دلیل اعتبار لوگو خیلی سریع کار جدید شما رونق پیدا کند.

سفارش طراحی لوگو فست فود در رایان طرح

جمع بندی

هیچ‌گاه طراحی لوگو فست فودی را دست کم نگیرید، با طراحی لوگو متوجه بازده شگرف درآمدتان و افزایش مشتری‌ها خواهید بود.

به طور قطع می‌توانیم بگوییم که لوگوی فست فودی رشد کسب و کار شما را چندین برابر خواهد کرد.

برای داشتن لوگویی حرفه‌ای و منحصر به فرد بهتر است از متخصصین و طراحان لوگوی حرفه‌ای و معتبر کمک بگیرید، یک طراح هنرمند نتیجه‌ای مطلوب و پربازده را به شما هدیه خواهد کرد.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو فست فود

طراحی لوگو فست فود

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو فست فود

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!