جستجو کردن
Close this search box.

طراحی لوگو گل فروشی

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

برای طراحی لوگو گل فروشی قطعاً تعدادی نمادهای مشخص وجود دارد که ایده‌ها از روی آنها الهام گرفته می‌شود؛ هرچند که طراحی‌های خلاقانه می‌توانند بدون در نظر گرفتن نماد مرتبط ایجاد شوند و قطعاً جذابیت‌های بیشتری نیز به همین علت خواهند داشت. شخص طراح لوگو گل فروشی، باید با توجه به زمینه فعالیت شما لوگویی را باید طراحی کند که نکات منحصر به فردی که در ادامه این مقاله گفته شده است را رعایت بکند. در این مقاله از رایان طرح می‌خواهیم به و تمام نکات آن بپردازیم همان‌طور که می‌دانید، از مهم‌ترین اقدامات برندسازی یک شرکت و کمپانی طراحی لوگو آن می‌باشد؛ برای فروشگاه‌های کوچک و بزرگ نیز همین‌گونه است طراحی لوگو نکته اولیه و بسیار مهمی می‌باشد که باید توسط صاحب این کسب و کارها را رعایت شود؛

فروشگاه‌های گل در سراسر کشور چه آنانی که خدمات آنلاین دارند و چه آنان که هنوز به فکر داشتن صفحه اجتماعی و یا سایت و اپلیکیشن افتاده‌اند همه و همه برای برندسازی خود نیازمند طراحی لوگو هستند.

ویژگی های مهم در طراحی لوگو برای گل فروشی

ویژگی‌های لوگو گل فروشی جذاب چیست؟

طراحی لوگو جذاب و رعایت نکاتی را می‌طلبد؛ برای تعریف یک لوگو جذاب ابتدا باید ویژگی‌هایی که مد نظر سفارش دهنده است را بررسی کنیم ویژگی‌هایی که با توجه به مخاطبین آن برند برای هر لوگو به صورت جداگانه مشخص می‌شود.

طراحی لوگو گل فروشی قطعات پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و شخصی‌تر را باید با تجربه بالا توانایی طراحی خلاقانه و ساده و جذاب را برای این نوع از فروشگاه‌ها داشته باشد.

یک لوگوی گل فروشی باید از قواعد طراحی لوگو حرفه‌ای که برای همه لوگوها عمومی می‌باشد، پیروی کند قواعدی از جمله ساده بودن طراحی قابلیت نمایش در رنگ‌های مختلف به مخاطب و همچنین خوانایی موارد گفته شده در میان تمام لوگوها باید به درستی رعایت شود.

لوگویی که پیچیدگی بسیار زیادی داشته باشد، قطعاً در یاد مخاطب به درستی ثبت نخواهد شد و برندسازی موفقی را نخواهید داشت! به همین دلیل بهتر است هرچه ممکن باشد لوگو ساده‌تر طراحی شود؛ اما ویژگی‌های خاص لوگو گل فروشی چیست؟ لوگو گل فروشی باید توانایی بیان طراوت یک خدمت را داشته باشد؛ همچنین لوگو باید لطافت را بیان کرده و معنای عشق را به مخاطب منتقل کند.

رایان طرح نمونه کارهای متفاوتی در این زمینه دارد که قطعاً با مشاهده آنها متوجه منظورمان از جذابیت یک لوگو برای فروشگاه گل را خواهید فهمید.

نمونه کار طراحی لوگو گل فروشی

مراحل طراحی لوگو گل فروشی

در صورتی که صاحب یک فروشگاه هستید و می‌خواهید لوگو گل‌فروشی اختصاصی خود را داشته باشید نیازمند یاد گرفتن طراحی لوگو نیستید؛ چراکه رایان طرح می‌تواند با کمترین هزینه باکیفیت‌ترین لوگو را مختص خود فروشگاه شما طراحی کرده و در اختیارتان قرار دهد.

اما در صورتی که یک طراح تازه کار هستید و می‌خواهید چگونگی طراحی لوگوی گل فروشی را بیاموزید در ادامه این آموزش را برایتان خواهیم داشت.

اولین قدم برای طراحی یک لوگو و شناخت کامل خدمتی است که انجام گرفته می‌شود، در صورتی که طراحی را برای یک گل‌فروشی انجام می‌دهید باید دقت کنید که نمادهای متنوعی از جمله سبد گل و… می‌تواند جذابیت‌های ویژه در یک لوگو داشته باشد.

پس‌از انتخاب نماد و ترکیب آن با عنصر فروشگاه نوبت خلاقیت می‌باشد؛ کافی است که از انواع لوگوها یکی را انتخاب کرده و برای طراحی خلاقیت خود را نمایان کنید! ترکیب فونت های مختلف برای نام فروشگاه در کنار نمادها قطعاً می‌تواند لوگوی اختصاصی فروشگاهی که از شما درخواست طراحی لوگو کرده است را انجام دهید.

قیمت طراحی لوگو گل فروشی چقدر است؟

اگر طراح لوگو هستید و چنین سفارشی دارید برای تعیین قیمت آن باید بگوییم که با توجه به زحمتی که برای طراحی خود می‌کشید ممکن است قیمت متفاوتی را به مشتری بگویید؛ در نتیجه قیمتی که به مشتری خود خواهید داد را با در نظر گرفتن شرایط سفارش و کاری که قرار است انجام دهید اعلام کنید تا برای هر دو طرف سفارش دهنده و طراح قیمت منصفانه باشد.

چه رنگ‌هایی برای طراحی لوگو گل فروشی مناسب است؟

رنگ‌هایی که در لوگو گل فروشی بیشتر دیده می‌شود در دسته بندی رنگ‌های احساسی قرار می‌گیرند معمولاً از رنگ‌های زرد، قرمز، نارنجی و آبی و سفید برای طراحی لوگوی گل فروشی استفاده می‌شود؛ هر چند که می‌توان از دیگر رنگ‌ها و ترکیب آنها با سایه‌های مختلف رنگ‌های جدیدی خلق کرد و لوگو اختصاصی و زیبا با خلاقیت بالای جدید خودتان را برای آن فروشگاه ایجاد کنید.

انتخاب رنگ برای لوگو باید به گونه‌ای باشد که در صورت نیاز به تغییر رنگ لوگو برای جذابیت بیشتر به بنیان لوگو طراحی شده آسیب وارد نشود نکات انتخاب رنگ لوگو بسیار ساده هستند و با توجه به انواع لوگوها و زمینه‌های مختلف آنها می‌توان رنگ‌های رو برای طراحی حرفه‌ای لوگو و انتخاب کرد.

جمع بندی مقاله

در این مقاله از رایان طرح اطلاعات کاملی از چگونگی طراحی لوگوی گل‌فروشی و بهترین طراح برای خلق یک لوگو گل فروشی ارائه شد؛ رایان طرح یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه طراحی گرافیکی می‌تواند در راهی لوگو گل فروشی شما را با قیمت بسیار پایین انجام دهد و شما هیچ سؤالی بابت تعریفی طراحی لوگو گل فروشی نخواهید داشت چون اطمینان صددرصدی از قیمت پایین رایان طرح نسبت به دیگر شرکت‌ها خواهید داشت.

دلیل قیمت پایین تخفیف‌های استثنایی رایان طرح می‌باشد؛ تیم طراحی حرفه‌ای رایان طرح در بنایی انجام طراحی خلاقانه و به روز و مدرن بسیاری را دارد که قطعاً برای کسب و کار شما مفید خواهد بود برای ثبت سفارش طراحی لوگو گل‌فروشی در رایان طرح کافی است از طریق واتس‌اپ به پشتیبانی ما مراجعه کرده و از مشاوره رایگان استفاده کنید در نهایت می‌توانید سفارش خود را از طریق پشتیبانی در شرکت ثبت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی لوگو گل فروشی

طراحی لوگو گل فروشی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو گل فروشی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!