جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قالب اینستاگرام با طراحی حرفه ای + نمونه کار

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

قالب اینستاگرام یکی از مهمترین فاکتورها برای تاثیرگذاری پست ها در پیج کاری میشود. یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام می‌باشد. شبکه‌ای برای تصاویر و ویدئوها در تعداد بالا و سرعت پخش و نمایش بهینه! تولیدکنندگان محتوا، تصاویر را در صفحات مجازی منتشر می‌کنند. همچنین افرادی که صفحات اجتماعی دارند، در تلاش هستند برای خود با استفاده از طراحی پست اینستاگرام بصورت حرفه ای، هویت و برند بسازند.

برای ساخت برند باید تولید کنندگان محتوا تصاویر و کلیپ‌های خود را در یک قالب بهینه، جذاب و اختصاصی تولید می‌کنند. طراحان گرافیکی با دقت در حوزه کاری شما می‌تواند طراحی بهتری را انجام دهند تا برند شما محتوایی با قالب مشخص و جذابی تولید و منتشر کند.

قالب اینستاگرام جدید

چگونه می‌توان قالب اینستاگرام حرفه‌ای داشت؟

برای سفارش یک قالب اینستاگرام شما باید یک طراح حرفه‌ای را برای کارتان انتخاب کنید. طراحی که توانایی طراحی قالب کاربر پسند اینستاگرام را داشته باشد. رایان طرح در این زمینه نیز یا توجه به تجربه بالا در طراحی انواع بنرهای گرافیکی می‌تواند بهترین انتخاب مطمئن طراحی با قابلیت پشتیبانی از طراحی برای مدت طولانی باشد.

منظورمان از قالب پست اینستاگرام چیست؟

یک طراحی اختصاصی برای صفحه مجازی شما ویژه انتشار پست‌های تصویری خودتان در اینستاگرام می‌باشد. تصور کنید وجود یک هماهنگی میان پست‌های یک صفحه اجتماعی را سبب جذب مخاطب بیشتر و اعتماد سریعتر می‌شود.

اگر انواع صفحات اجتماعی را دیده باشید می‌دانید که وجود هماهنگی در پست‌ها می‌تواند موجب جذابیت ظاهر صفحه اجتماعی شما باشد. تمایل دارید محتوایی با قالب یکسان در دنیای مجازی پخش کرده و شهرت خود را بسازید بهتر از که با رایان طرح تماس گرفته و راهنمایی‌های بیشتری در این حوزه را کسب کنید.

چه نکاتی برای یک طراحی قالب خوب باید رعایت شود؟

طراحی قالب‌ها با توجه به نوع کار و رنگ‌های پر استفاده آن حوزه انتخاب می‌شود و از آنها برای طراحی قالب پست، طراحی استوری اینستاگرام و انواع ویدئوهای igtv مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از این رو استفاده از قالب پست اینستاگرام که مخصوص برند و مجموعه شما باشد می‌تواند کمک قابل توجه ای به رشد شما در بازار و همچنین در میان رقبا داشته باشد.

نمونه طراحی قالب اینستاگرام

خصوصیت‌های یک قالب اینستاگرام

اطلاعات اولیه باید همیشه در پست‌های شما وجود داشته باشد. اطلاعاتی همچون آیدی اکانت و اهداف صفحه اجتماعی همیشه باید در دسترس کاربران باشد.

طراحی شما نباید هیچ‌گونه اطلاعات گنگی به کاربر بدهد. دقت کنید که نوشتن اطلاعات اضافی می‌تواند تمرکز کاربر را از محتوا اصلی منحرف کند.

رایان طرح در طراحی انواع قالب‌های حرفه‌ای تجربه زیادی داشته و می‌تواند باعث موفقیت شما در انتشار محتوا باشد.

مزیت‌های قالب‌های اینستاگرام

تسریع در انتشار محتوا، در واقع قالب‌ها سبب می‌شود اطلاعات محتوا شما در یک ظاهر زیبا و یکسان همیشه در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر شود.

شناخت بهتر انواع دسته بندی قالب‌های اینستاگرامی

با توجه به اینکه زمینه‌های مختلفی برای محتواهای سطح اینستاگرام وجود دارد، می‌توانیم طراحی‌های ویژه صنف شما و صفحه کاری شما را باکیفیت بالایی انجام دهیم.

قالب پست‌هایی که برای کسب و کارهای زنانه طراحی می‌شود، از رنگ‌های روشن‌تر استفاده می‌شود. اما برای مخاطبان مرد محصولات و محتوا را با قالب‌های رنگ تیره‌تری طراحی می‌شود.

طراحی قالب پست اینستاگرام

باتوجه‌به محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر اقدام به سفارش طراحی قالب اینستاگرام کرده و محتوا هدف خود را در آن قالب منتشر کنید.

از قالب‌های مشابه و حتی شبیه استفاده نکنید مخاطب شما به دنبال تماشای محتوا یونیک در قالب اختصاصی شما می‌باشد.

طراح قالب اینستاگرام را برای شما در چه حالتی ارسال خواهد شد؟ فایل لایه باز psd  و در واقع یک تمپلیت آماده برای قالب اینستاگرام شما در اختیارتان قرار داده می‌شود تا بتوانید دراسرع‌وقت یک پست را تکمیل و در صفحه اجتماعی خود منتشر کنید.

منظور از تمپلیت اینستاگرام چیست؟

تصور کنید قالب‌هایی که از قبل برایتان طراحی شده است و در لحظه انتشار محتوا کافی است کلیپ یا تصویر را در فضا خالی قرار داده شده، جای‌گذاری کرده و آماده انتشار محتوا خواهد شد. ظاهر یکسان پست‌های منتشر شده در صفحه اجتماعی شما به کمک قالب‌های یکسان زیبایی را به چشمان مخاطبان هدیه می‌کند.

طراح پست شما باید اطلاعات لازم را در قالب پست برای مخاطبان قرار دهد. می‌توان به هر پست به عنوان یک صفحه تبلیغات نگاه کرد و بااهمیت‌ترین مطالب را در هر پست برای مخاطبان مطرح کرد.

دلایلی که باعث سفارش طراحی قالب اختصاصی می‌شود

نمایش رنگ‌های یک برند به درستی در یک صفحه اجتماعی و قرار گرفتن لوگو شما در محتواهای منتشر شده با داشتن قالب اختصاصی محقق می‌شود. به همین دلیل است که شما نیازمند داشتن قالب اینستاگرام هستید!

قالب اینستاگرام برای صفحات درسی

با توجه به اینکه افراد زیادی صفحات اجتماعی با موضوعات درسی دارند و به صورت روزانه اقدام به انتشار محتوا می‌کنند، بعد از مدتی اقدام به سفارش قالب اینستاگرام می‌کنند دلیل این کار حرفه‌ای سازی محتوا منتشر شده می‌باشد. برای اینکه تصاویر و ویدئوهای آموزشی منتشر شده به نام شخص یا شرکت آموزش دهنده ثبت شده و برندسازی به‌درستی انجام شود.

قالب استوری اینستاگرام

از بهترین اتفاق‌های دنیای مجازی محتواهای یونیک و تصویری می‌باشد؛ شما برای انتشار بهتر محتوا قالب اینستاگرام اختصاصی خود را باید داشته باشید‌. نکته طلایی در حوزه انتشار محتوا یونیک، تفاوت‌هایی در طراحی و نوع بیان آشکار می‌شود که تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارد. وجود قالب‌های اختصاصی برای تمام بلاگرهایی که محتواهای یونیک تولید می‌کنند، بسیار ضروری می‌باشد. به همین دلیل در این مقاله از رایان طرح تلاش شد تا کامل‌ترین اطلاعات در حوزه قالب اینستاگرام را برایتان ارائه کنیم.

نوشتیم که چگونه می‌توانید با استفاده از قالب اینستاگرام، محتوا یونیک خود را به دید مخاطبینتان برسانید. دلایل استفاده از قالب اینستاگرام را کامل شرح دادیم و روش‌هایی که می‌توان برای داشتن یک قالب حرفه‌ای استفاده کرد را نیز گفتیم.

تیم حرفه‌ای طراحی را (رایان طرح) معرفی کردیم برای سفارش قالب اینستاگرام می‌توانید از طریق واتس‌اپ رایان طرح یا ما در ارتباط باشید‌.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قالب اینستاگرام

قالب اینستاگرام

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای قالب اینستاگرام با طراحی حرفه ای + نمونه کار

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!