جستجو کردن
Close this search box.

سفارش طراحی لوگو

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

سفارش طراحی لوگو برپایه برندینگ برای تبلیغات مؤثر کسب و کار شما جزو مهم‌ترین اقداماتی که یک کسب و کار برای به موفقیت رسیدن باید برای آن برنامه ریزی نماید به شکلی که می‌توان گفت، اگر شما هزینه‌های مالی برند خود را تخمین زدید و مبلغ متناسب با آن هزینه‌های مستقیم و پنهان را به درستی تأمین کردید ولی برای طراحی لوگو برند خود زمان مناسب و هزینه کافی صرف نکردید، قطعاً برند شما شکست خواهد خورد؛

دقت داشته باشید که هیچ برند، شخص یا سازمانی نمی‌توان بدون تبلیغات هدفمند از طریق پلتفرم‌های مختلف به موفقیت برسد و جالب‌ترین موضوع در این باره پوشش دادن حدود 75 درصد تبلیغات روی لوگو برند شما می‌باشد؛ پس اگر می‌خواهید مانند تمام کسب و کارهای موفق باشید و در راهی بدون پیچ و خم برای برندینگ و موفقیت حرکت کنید، کافی است که از اقدام به سفارش و استفاده از خدمات طراحی لوگو تیم رایان طرح نماید.

مشاوره رایگان

02191307049

سفارش فوری در واتساپ و تلگرام

09229026345

 

از کجا لوگو سفارش بدم؟

برای سفارش لوگو حرفه ای ابتدا با یک مطالعه اولیه دقیق باید سابقه شرکت‌هایی که سال‌ها در زمنیه طراحی لوگو فعالیت دارند را بررسی کنید. شرکتی که لوگوی برند مورد نظر شما را تولید می‌کند باید دارای سایتی رسمی باشد که اصولاً بیشتر آثار طراحان خود را در آن به نمایش می‌گذارد. برای شرکت‌های طراحی لوگو، بخش سایت مانند ویترینی است که در آن مهارت‌ها و روش کار خود را به نمایش می‌گذارند. وقتی کارهای پایان یافته شرکت را بررسی می‌کنید، می‌توانید متوجه شوید که مجموعه مورد نظرتان چقدر پیشرفته است.

سفارش طراحی ست اداری
نمونه سفارش ست اداری

اگر قبل از انتخاب شرکت طراحی لوگو به تمام جزئیات فکر کنید، در آینده نیازی به تغییر لوگوی خود نخواهید داشت و این شما را از پرداخت هزینه‌های زیاد طراحی مجدد لوگو نجات می‌دهد. اگر بخواهیم توضیحی کاملی از تأثیرات لوگو بیان کنیم باید بگوییم که مردم به برندهایی که لوگو آنها را می‌شناسند بیشتر اعتماد دارند.

این یک چرخه خرید است که به لطف حس اعتماد طرح لوگو سال‌ها برای مشتریان شکل گرفنه است. طراحان لوگو معتبر در شرکت رایان طرح اصالت، اشتیاق و معتبر بودن را در لوگو شما به نمایش می‌گذارند. جهت مشاهده نمونه کارهای ارائه شده طراحی لوگو به سایت رایان طرح مراجعه کنید و برای  ثبت سفارش لوگو حرفه ای با کارشناسان ما با شماره 09229026345 در ارتباط باشید.

نمونه طراحی لوگو سفارشی

هزینه طراحی لوگو چقدر است؟

سوالی که ممکن است برای هر کسب و کاری پیش آید این است که، قیمت طراحی لوگو چقدر است؟ طراحی لوگو، از جمله عواملی است که در موفقیت کسب و کار ها نقش مهم و اساسی دارد.

لوگو، پرستیژ و شناسنامه یک کسب و کار است، و صرف هزینه برای آن نه تنها کار اشتباهی نیست، بلکه باعث بازدهی بیشتر یک کسب و کار می شود، و همچنین به عبارتی، استفاده از لوگو نوعی سرمایه گذاری است.

قیمت طراحی لوگو می تواند از رایگان شروع، و به قیمت های میلیونی ختم شود. شما با توجه به نوع کسب و کار و بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید، به طراح لوگو، طرح مورد نظرتان را سفارش دهید، تا بتوانید برند خود را در میان مشتریان و رقیبان متمایز کنید. به طور کلی می توان گفت؛ طراحی لوگو نرخ ثابتی ندارد و وابسته به عوامل زیادی است.

مثلا شما حتی می توانید با استفاده از نرم افزار های طراحی به صورت رایگان خودتان لوگو طراحی کنید، اما نباید انتظار یک لوگوی زیبا داشته باشید. از عواملی که باعث بالا رفتن طراحی لوگو شما می شود، استفاده از طراحی گرافیست است، قاعدتا اگر شما با طراح گرافیست با تجربه و کارکشته ای کار کنید، هزینه طراحی لوگو بالا می رود؛ به طور کلی نرخ طراحی لوگو معمولا از سوی گرافیست تعیین می شود.

سفارش طراحی لوگو ست اداری

همچنین در تعیین هزینه لوگو، نوع کسب و کار و بودجه شما نیز دخیل است، مثلا کسب و کار های تازه کار، توان مالی پرداخت هزینه های بالا را ندارند، این مشاغل می توانند به سراغ طراحی متوسط بروند تا با قیمت کمتری بتوانند یک لوگوی مناسب طراحی کنند. اما اگر صاحب کسب و کاری بزرگ هستید و درآمد بالایی دارید، حتما از طراح لوگو با تجربه برای تولید لوگو خود استفاده کنید.

برای سفارش طراحی لوگو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

از اصلی ترین نکات مورد توجه در تجارت طراحی لوگو است، ایجاد لوگو در شناخته شدن کسب و کار تاثیر زیادی دارد، برای درخواست طراحی لوگو سعی داشته باشید از طراحان متخصص، و شرکت های خوش سابقه کمک بگیرید. هنگامی که به دنبال یک شرکت برای طراحی لوگو حرفه ای خود می گردید، اطمینان حاصل کنید که شرکت مورد نظر، تجربه کافی برای به تصویر کشیدن هویت برند شما را داشته باشد؛ همچنین بودجه شما با هزینه طراحی باید مطابقت کند.

ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا در زمان سفارش لوگو اختصاصی بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشید.

  1. تجربیات شرکت و خدمات دیجیتال مارکتینگ را در نظر داشته باشید و آن را مورد بررسی قرار دهید.
  2. به سابقه فعالیت شرکت در بازار توجه و دقت داشته باشید.
  3. در مورد معروفیت و نوع کار طراحان و متخصصان شرکت، تحقیق کنید.
  4. نظرات مشتریان سابق شرکت را چک کنید، و بازخورد آن ها را درباره کیفیت سرویس ها و خدمات دهی شرکت بررسی کنید.
  5. تجربه های کاری و پروژه هایی که طراحان لوگو خلق کرده اند را مورد بررسی قرار دهید.
  6. برای سفارش لوگو شرکتی را پیدا کنید که، یک تیم را برای طراحی اختصاص می دهد، زیرا شرکت هایی هستند که فقط یک طراح برای طرح لوگو اختصاص می دهند.
  7. با فردی متخصص در زمینه طراحی لوگو، در مورد شرکت مد نظرتان و سوابق آن مشورت نمایید.
  8. درک اینکه چرا شما نیازمند طراحی یک لوگو هستید، نیز از مواردی است که قبل از طراحی باید به آن توجه کنید‌.
  9. رقیب شناس باشید؛ جستجو در فضاهای مجازی و مشاهده پروفایل رقیبان، می تواند برای تحلیل نوع طراحی نماد آن ها تاثیر بسزایی داشته باشد.
نمونه سفارش طراحی لوگو
سفارش ست طراحی لوگو

طراحی لوگوی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

به خوبی می دانید که یک لوگوی خوب، چه در وبسایت ها و رسانه های دیجیتال و چه با تبلیغات کاغذی باید زیبا به نظر برسد. یک طراح با سابقه به خوبی می داند که طراحی لوگو شاید در بنر و سایت عملکرد خوبی داشته باشد، اما شاید روی کاغذ چنین تاثیری نداشته باشد، بنابراین طراح لوگو باید همه جوانب را در نظر داشته باشد تا بتواند لوگویی خلق کند که در هر جایی مورد استفاده و موثر قرار گیرد.

در این مطلب به تعدادی از ویژگی های لوگوی زیبا اشاره می کنیم، تا در طراحی لوگویی زیبا و تاثیر گذار به شما کمک کند.

ساده بودن لوگو معمولا لوگوهای ساده و بدون پیچیدگی، طرفداران بیشتری دارند. این لوگوها به راحتی توسط افراد شناسایی می شوند، و در ذهن مخاطب برای مدت طولانی ماندگار می شوند.
منحصر به فرد بودن امروزه در میان بازاری پر رقابت بین رقیبان، یافتن راهی برای تمایز بین آن ها می تواند دشوار و چالش بر انگیز باشد. اگر لوگویی منحصربفرد و متمایز می خواهید، باید بر روی طراح لوگو و شرکت طراحی لوگو سرمایه گذاری کنید تا بهترین بازخورد را داشته باشید‌. لوگوی شما باید به گونه ای باشد که، مشتریان آن را با آرم شرکت های دیگر اشتباه نگیرند، و مشتریان را تحریک کند که خودشان محصول و نوع خدمات را شناسایی کنند‌.
به یاد ماندنی بودن یک لوگوی دیدنی به اندازه ای باید به یادماندنی باشد که در دید اول مخاطب، به سادگی و به طور سریع در ذهن او تاثیر بگذارد.
همیشگی بودن و به زمان خاصی تعلق نداشتن ترند ها موضوعاتی هستند که در زمانی مشخص بین مردم رواج پیدا می کنند و پس از مدتی از رواج می افتند. پس اگر می خواهید، لوگویی ماندگار و همیشگی داشته باشید از ترند ها پشتیبانی نکنید.
سفارش لوگو حرفه ای
ایده برای طراحی لوگو

نحوه ثبت سفارش طراحی لوگو

اگر تمایل داشته باشید که ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین برای شما انجام شود، طراحی لوگو رایگان امکان‌پذیر نخواهد بود. معمولاً شرکت‌هایی که طراحی لوگو انجام می‌دهند، همیشه لیست قیمت لوگو و تعرفه طراحی لوگو مشخصی از قبل دارند و شما می‌توانید قیمت طراحی لوگو را در سایت شرکت طراحی لوگو مشاهده کنید.

پیشنهاد ما به شما اگر هویت برند شما و شرکت شما برای شما خیلی مهم است، حتماً سفارش طراحی لوگو خود را به شرکتی واگذار کنید که به‌صورت تخصصی سفارش طراحی لوگو قبول می‌کند و گرافیست و طراحان را استخدام نموده‌اند. شما می‌توانید با شرکت طراحی لوگو رایان طرح با بیش از 6 سال سابقه طراحی لوگو در ارتباط باشید و سفارش طراحی لوگو خود را به این شرکت واگذار کنید. برای ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین حتماً با شماره 02191307049 در تماس باشید یا در واتس آپ به شماره 09229026345 (خانم صفرلو) در ارتباط باشید و از مشاوره‌های طراحی لوگو استفاده کنید و طراحی لوگو خود را به‌صورت پیشرفته انجام دهید.

نمونه کارهای طراحی لوگو

سفارش لوگو پزشکینمونه لوگو های جدید و متنوع را در ادامه صفحه برای شما قرار داده‌ایم؛ شما می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش دهید. گرافیست و طراحان ما از بهترین گرافیست‌ها می‌باشند و با علم و اصول طراحی برند و هویت بصری کاملاً آشنا هستند. پس همین‌ الان تا انتهای این صفحه را اسکرول کنید و نمونه کارها و شرایط ثبت سفارش لوگو را با دقت مطالعه کنید.

از کجا بفهمیم لوگو طراحی شده اصولی است؟

امروزه بارزترین جنبه در ایجاد لوگو یک برند این است که طراحی آن باید دارای ویژگی‌های خاص باشد. در لوگو طراحی شده با توجه به کار و فعالیت باید نماد آن کاملاً مرتبط با صنعت به کار گرفته شده باشد. بسیار مهم است که توجه داشته باشید که آیا کلمات یا حروف به کار رفته در طراحی لوگو انتخابی شما در کشورهای مختلف معنایی دارد یا خیر؟

در واقع این چنین نکات ریز در طراحی لوگو اهمیت بالایی دارند، به عنوان مثال اگر یک شرکت صادراتی از عبارتی استفاده کند که به زبان‌های مختلف معانی بدی داشته باشد، ممکن است باعث ایجاد عکس‌العمل منفی در کار شود. به طور کلی می‌توان گفت تنها راه تشخیص اصولی بودن لوگو طراحی شده دارا بودن ویژگی‌های زیر است:

معنادار و پرمفهوم باشد

طراحی لوگو باید در نگاه اول معنادار و پرمفهوم باشد. یک لوگوی خوب باید از نظر بصری جذاب، متمایز، به یاد ماندنی و پر مفهوم باشد که در کنار زیبایی شناسی پیام مستقیمی از کسب و کار به بیننده منتقل کند. برای اینکه در لوگوی برند خود به تمامی این ویژگی‌ها برسید هنگامی که به دنبال یک شرکت طراح لوگو با سابقه هستید، باید شرکتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای کسب و کار شما طرح لوگوی مناسب ارائه بدهد. لوگو یک عنصر بصری مهم است که هویت یک شرکت را بر اساس معنا و مفهوم خود منعکس می‌کند.

در ذهن ماندگاری داشته باشد

مهم‌ترین اصول در طراحی لوگو میزان ماندگاری برند در ذهن بیننده است. به بیان ساده‌تر شخصی که حتی یک بار لوگو را در تبلیغات مشاهده می‌کند، وقتی برای بار دوم آن لوگو را می‌بیند باید به یاد بیاورد که متعلق به چه برندی است. به همین دلیل باید از عبارات کوتاه و واضح در لوگو استفاده کرد. توجه به اینکه استفاده از عبارات کوتاه و به یاد ماندنی زمانی که می‌خواهید از نام شرکت در لوگو استفاده کنید بسیار نکته حائزِ اهمیتی است؛ زیرا نام طولانی در لوگو باعث کاهش میزان ماندگاری در ذهن می‌شود.

در عین سادگی زیبا باشد

یک لوگوی ساده و بدون پیچیدگی به راحتی قابل درک و خواندن است و به راحتی پیام مورد نظر را به بیننده منتقل می‌کند، همچنین توجه بیشتری را به خود جلب کرده و بسیار در ذهن ماندگار است؛ بنابراین، حتی با نظر گرفتن یک نکته نیز باید به یاد داشت که هر چیزی که لازم نیست باید از لوگو حذف شود. یعنی یک لوگوی ساده باید با اجتناب از جلوه‌های ویژه مانند سایه و سایر تصاویر اضافی دیگری تا حد امکان ایجاد شود. ممکن است ایده خوبی باشد که قبل از طراحی روی سیستم، اتودزنی روی کاغذ را امتحان کنید.

متمایز باشد

وقتی صحبت از طراحی هویت یک برند می‌شود، اولین عنصری که به ذهن می‌رسد لوگو است. لوگو به شرکت‌ها، سازمان‌ها و سایر افراد در زمینه توسعه کسب و کار کمک می‌کند تا با تفاوت‌ها از یکدیگر شناخته شوند و در صنعت خود متمایز باشند.

طراحی لوگوی اصولی است که به طور کلی از سایر رقبا متمایز باشد؛ بنابراین، با کمی دقت در اطرافتان شاهد کسب و کارهایی هستند که لوگوی آنها در ذهن ما حک شده است، پس علاوه بر کیفیت محصولات و خدمات در موفقیت برند ویژگی‌های دیگری مانند لوگو از اهمیت بالایی برخوردار هستند و لوگو به گونه‌ای امضاء برند است؛ زیرا طراحی لوگو موضوعی است که نباید در انتخاب آن سهل انگاری کرد.

منحصر به فرد باشد

اگر در صنعت کسب و کار خود تازه شروع کرده‌اید، هرگز از رقبای خود تقلید نکنید؛ زیرا با طراحی لوگو منحصر به فرد این ایده را به مردم القا می‌کنید که شما گزینه جدیدی هستید که یک لوگوی کاملاً اصیل دارد و می‌تواند حس اعتماد را برانگیخته کند و چشم بیننده به آن خیره بماند. در طراحی لوگو در شرکت رایان طرح شعار اصلی این است که نسبت به حریفان چشم‌نواز و منحصر به فرد باشید‌. جهت سفارش طراحی لوگو آنلاین افراد با تجربه را برای آرم برند خود انتخاب کنید.

طراحی لوگو املاک
املاک لوگو

چرا سفارش طراحی لوگو؟

ما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم؛ دنیایی که تخصص در آن حرف اول را می‌زند. دنیایی که آزمون و خطا در آنجایی ندارد و انسان‌ها آن‌قدر درگیر مسائل مختلف هستند که وقت و زمان برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. بنابراین، فردی که دست‌به‌کار ایجاد یک کسب و کار یا تولید محصول می‌زند، آن‌قدر وقت و تخصص ندارد که بتواند لوگویی بدون نقص طراحی کند که در بازار رقبا حرف اول را بزند؛ پس باید کار را سفارش طراحی لوگو را به متخصص بسپارد.

شعار ما همیشه این است که لوگو شناسنامه کسب و کار و برند است. پس برای توسعه کسب و کار و رقابت با رقبا در بازار، باید یک لوگوی استاندارد داشته باشید. برای داشتن یک لوگوی خوب، باید سفارش ساخت لوگو بدهید. هر چه بیشتر در مورد اهمیت لوگو و نقش آن در پیشبرد اهداف کسب و کار بدانید، بهتر می‌توانید ضرورت طراحی لوگو را درک کرده و در این زمینه اقدام کنید.

برای طراحی یک لوگوی خوب، باید سفارش طراحی لوگوی خود را به شرکتی واگذار کنید که علاوه بر داشتن یک تیم مجرب، قیمت طراحی لوگو مناسب داشته باشد. به‌این‌ترتیب، صاحب یک برند با سفارش لوگوی خود با یک تیر دو نشان می‌زند، هم یک لوگوی باحال تحویل می‌گیرد و هم‌زمانی را که باید صرف تحقیق در مورد طراحی لوگو کند را صرف توسعه کار و فعالیت خود می‌کند.

سفارش طراحی لوگو

چگونگی سفارش دادن طراحی لوگو

لوگو شناسنامه یک برند است و تأثیر مستقیم در میزان فروش محصول و فعالیت‌های شرکت دارد؛ بنابراین، نباید طراحی لوگو را دست‌کم گرفت. برای سفارش طراحی لوگو اختصاصی، ابتدا باید تحقیق کنید و یک تیم یا شرکت باسابقه خوب در طراحی لوگو را پیدا کنید.

اگر توانستید چندین شرکت طراحی لوگو باسابقه خوب را پیدا کنید، یعنی تیم معتبر را تشخیص داده‌اید. حالا باید ببینید چه تیمی علاوه بر با تجربه بودن سفارشی که برای طراحی لوگو داده اید را با تعرفه کمتری انجام می‌دهد. با این تحقیقات شما توانسته‌اید تیمی را پیدا کنید که سفارش طراحی لوگوی شما را به‌صورت نوین و با هزینه کم انجام می‌دهد. حال که شرکت موردنظرتان را پیدا کردید، کافی است تماس بگیرید و درخواست خود را ارائه کنید.

نمونه لوگو تایپ انگلیسی
سفارش برای طراحی لوگو

سفارش طراحی لوگوی ساده

همان‌طور که بارها گفته‌ایم جذب مشتری به لوگوی برند شما، می‌تواند نقش اساسی درفروش محصول شرکت شما داشته باشد؛ بنابراین، برای ساخت لوگو باید یادتان باشد که طرحی برای شما ریخته شود که علاوه برداشتن ویژگی‌های برندتان، از سادگی برخوردار باشد. هر چه طرح ساده‌تری برای لوگو سفارش طراحی لوگو آنلاین بدهید، به همان میزان قابلیت ماندگاری لوگو در ذهن مخاطبتان را افزایش می‌دهید.

یک برند زمانی می‌تواند در میان رقبا موفقیت کسب کند که مشتری‌های بیشتری را به خود جذب کند. جذب مشتری از طریق تبلیغات امکان‌پذیر است؛ پس به یاد داشته باشید که در حین سفارش طراحی لوگو به تیم طراحی گوشزد کنید که برای شما لوگویی را طراحی کند که قابلیت تبلیغ در هر رسانه و یا شبکه‌ اجتماعی را داشته باشد.

بهتر است بدانید که یک لوگوی بلندمدت بهتر می‌تواند نیازهای تبلیغاتی سما را پاسخ دهد. پس در هنگام سفارش دادن لوگو بلندمدت بودن آن را به طراح گوشزد کنید؛ زیرا داشتن یک لوگوی بلندمدت، نقش تبلیغاتی قوی‌ و ماندگارتری داشته و در بلندمدت در صورت داشتن کیفیت محصول می‌تواند با برندهای برتر رقابت کند.

تعرفه سفارش طراحی لوگو

برای ثبت سفارش طراحی لوگو، حتماً قیمتی تعیین می‌شود. بدون شک صاحبان برند نمی‌توانند نسبت به هزینه سفارش لوگو بی‌تفاوت باشند؛ پس بهتر است در ابتدا تعرفه طراحی لوگو را بدانید و سپس نسبت به سفارش اقدام کنید. اگر به دنبال کیفیت طرح لوگوی کسب و کارتان هستید، بهتر است هزینه سفارش طراحی را برای خودتان مهم نکنید.

چون اگر کیفیت طراحی بالا باشد، تأثیر آن در پیشرفت کسب و کارتان به‌ زودی نمایان می‌شود و چندین برابر هزینه طراحی را به دست می‌آورید. بااین‌حال، طراحی لوگو به تیمی که هم کیفیت کار را در نظر می‌گیرد و هم هزینه کمتری از شما بگیرد می‌تواند راحت‌تر شما را به اهدافتان برساند.

انواع لوگو سفارشی
ثبت سفارش طراحی لوگو

چه نوع لوگویی سفارش بدهیم؟

نوع لوگویی که سفارش می‌دهید بستگی به محصول و برندی دارد که روی آن کار می‌کنید دارد. اگر قصد دارید طراحی لوگو را سفارش بدهید، باید حواستان را جمع کنید که لوگویی که برای شما طراحی می‌شود استاندارد و باکیفیت باشد. هرچقدر تیمی که کار را به او می‌سپارید متخصص باشد، بازهم باید حداقل اطلاعاتی درزمینهٔ طراحی لوگو داشته باشید تا تشخیص دهید سفارش طراحی لوگوی شما را استاندارد انجام داده‌اند یا نه!

برای سفارش طراحی لوگوی استاندارد، به تیمی مراجعه کنید که به شما اطلاعات طراحی لوگو را بدهد و با شما مشورت کند و ایراد‌های سفارش شما را بگوید. اگر نمی‌دانید چطور لوگوی استاندارد را تشخیص دهید، در ادامه با ما باشید.

سفارش لوگوی استاندارد

لوگوها استانداردهایی دارند که در حین سفارش طراحی باید تیم طراحی آن‌ها را رعایت کرده و لوگویی مناسب را به صاحب برند تحویل دهد. اگر استانداردهای طراحی لوگو را نمی‌دانید، می‌توانید در همین سایت آن‌ها را مطالعه کنید.

برخی طراحان تازه‌کار هستند که اصول و استانداردهای طراحی لوگو را نمی‌دانند. دادن سفارش طراحی لوگو به این افراد کار صحیحی نیست؛ زیرا آن‌ها به اصول کار واقف نیستند و با طراحی یک لوگوی غیراستاندارد می‌توانند به‌راحتی شما را از اهدافتان دور کنند. پس باید چشمتان را بازکنید و یک تیم با  سابقه را برای طراحی لوگو انتخاب کنید.

برای مثال، یک تیم غیرمتخصص می‌تواند طراحی لوگوی شما را برعهده‌گرفته و یک لوگوی پیچیده یا غیرواضح را به‌عنوان بهترین لوگو به شما تحویل دهد. درحالی‌که اصلی‌ترین استاندارد برای یک لوگو، سادگی، شفافیت و قابلیت به ذهن ‌پذیری آن است. اینجاست که اهمیت سفارش طراحی لوگو به تیم متخصص که استانداردهای طراحی را می‌داند، مشخص می‌شود.

برای طراحی لوگو باید به تیم طراحی اذعان کنید که لوگویی برای شما طراحی کند که خاص شما باشد و بتواند نشان‌دهنده هویت برندتان باشد؛ چون یکی از مهم‌ترین اصول طراحی لوگو این است که طرح لوگوی سفارش‌دهنده با لوگوی رقبایش در بازار شباهت نداشته باشد. این امر نیازمند تحقیق است. پس باید یک تیم آماده را برای سفارش طراحی لوگو انتخاب کنید که این موارد را در نظر بگیرد. اگر اتفاقی مخالف با آنچه استاندارد طراحی است بیفتد، شما به اهدافتان نمی‌رسید و هزینه و وقت خودتان را تلف می‌کنید.

سفارش ساخت لوگو چقدر زمان میبرد؟

تا اینجا با نحوه سفارش لوگو آشنا شدید که طراحی یک آرم استاندارد زمان مطلوب خود را می‌طلبد. سفارش طراحی لوگوی شما در کمترین زمان توسط سایت طراحی لوگو ما پیگیری می‌شود. زمان سفارش برند شما، بر طبق این‌که چه لوگویی سفارش دهید، برندتان تا چه حد کیفیت داشته باشد، چه میزان کار روی آن انجام شود، تا چه حد با ایده‌های شما و تیم ما تشابه یا تناقض داشته باشد، متفاوت است و زمان خاص خود را می‌طلبد. بااین‌حال، ما تلاش می‌کنیم طراحی لوگوی شما را در کمترین زمان ممکن انجام داده و آن را به شما تقدیم کنیم.

اگر کسب و کارتان کوچک است، باید طراحی لوگوی برندتان را به کسانی بدهید که کوچک بودن برندتان را درک کنند و برای شما لوگویی طراحی کنند که بعدها اگر کسب و کارتان توسعه پیدا کرد آن را تغییر بدهید. سفارش طراحی لوگو به کسانی که استانداردهای طراحی را بدانند به نفع شماست و می‌تواند کار شما را محکم کند.

نمونه های لوگو تایپ فارسی
سفارش نشان واره

سفارش طراحی لوگوی آنلاین

رایان طرح همان شرکتی است که شما به دنبال آن هستید. رایان طرح با داشتن سفارش‌های طراحی لوگو برای برندهای مختلف، توانسته‌ است لوگوهای جذاب با تعرفه‌ای کم را برای برندهای مختلف طراحی کند و امتحان خود را در این زمینه پس داده است. اگر صاحب برند هستید، می‌توانید طراحی لوگوی کسب و کارتان را به رایان طرح بسپارید و نتیجه آن بر روی پیشرف برندتان را مشاهده کنید.

شرکت طراحی لوگو رایان طرح سفارش طراحی لوگوی برندتان را در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام می‌دهد. رایان طرح پیش‌ از این درزمینهٔ طراحی لوگو موفق عمل کرده و اعتماد مشتریان زیادی را جذب کرده است. کافی است به‌ صورت آنلاین تماس بگیرید و طراحی لوگو را سفارش بدهید.

سوالات متداول طراحی لوگو

 

چگونه باید لوگو سفارش داد و با طراح مستقیم در ارتباط بود؟

برای سفارش طراحی لوگو می توانید از طریق شماره 09229026345 در واتس آپ سفارش لوگو را ثبت کنید.

آیا خرید لوگو آماده مشکلی دارد؟

سایت فروش لوگو هایی هستند که شما میتوانید خرید لوگو آماده را از آن سایت ها انجام دهید ولی دقت داشته باشید که یک لوگو اصولی و استاندارد  طبق خواسته های برند شما باید طراحی شود ولی لوگو های آماده صرف لوگو آماده هستند و هیچ هویت برند یا خواسته های شما در آن رعایت نشده است و اگر کسب و کار شما یک کسب و کار آینده دار است پیشنهاد می کنیم بجای خرید لوگو از سایت های فروش لوگو ؛ با یک طراح لوگو مشورت کنید و یک نشان اصولی و استاندارد سفارش دهید.

اگر امروز سفارش طراحی لوگو را ثبت کنم لوگو من کی آماده می شود؟

با توجه به فرآیند صحیح برای طراحی لوگو تفکر برای طراحی؛ زمان طراحی لوگو بین 7 تا 12 روز متغییر است و شما میتوانید با طراح خود در واتس آپ مشورت کنید تا زمان دقیق به شما اعلام شود.

من در کنار طراحی لوگو به طراحی ست اداری برای شرکت خود احتیاج دارم آیا شما هم طراحی می کنید؟

بله ما در کنار ثبت سفارش طراحی لوگو سفارشی؛ برای شما نیز میتوانیم ست اداری طراحی کنیم. برای اطلاع از هزینه و موارد فوق با طراح لوگو خود صحبت کنید و درخواست ارسال موارد ست اداری را داشته باشید.

برای سفارش طراحی لوگوی و اطلاع از تعرفه‌ها، با شماره 09229026345 از طریق واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید. فرصت را از دست ندهید! همین حالا اقدام کنید و اولین کسی باشید که لوگوی خود را تحویل می‌گیرید.

4.9/5 - (29 امتیاز)

49 دیدگاه دربارهٔ «سفارش طراحی لوگو»

  1. سلام برای مشاوره رایگان سفارش طراحی لوگو
    باید از چه طریق اقدام کنم ؟
    سفارش طراحی لوگوآيا آنلاین انجام میشه ؟
    ممنون میشم سریع ج بدیدن ک سفارشم فوری هست

    1. امید کریمی

      سلام علی عزیز:
      برای سفارش طراحی لوگو حرفه ای و اصولی میتوانید از طریق شماره 09229026345 در واتس اپ پیام دهید.
      بله تمام کارهای شما از بستر آنلاین انجام خواهد شد و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
      در صورت نیاز به مشاوره 02191307049 تماس بگیرید.

  2. شما طراحی لوگو پزشکی برای مطب هم انجام میدید؟ تو یه شرکت دیگه سفارش داده بودم چند ماه پیش زیاد به دلمون ننشسته می‌خواییم که جدید و حرفه ای سفارش بدیم. مراحل ساخت به چه صورت است؟

  3. فاطیما

    سلام
    میشه نمونه کارهای طراحی لوگو سالن زیبایی خودتان را برای نمایش بزارین؟ من آرایشگاه زنانه دارم و می‌خوام یک لوگو حرفه ای ثبت کنم. تشکر

  4. کامران حمیدی

    سلام و وقت بخیر
    روند ساخت و طراحی لوگو چگونه است؟ لوگوی خوب برای شرکت صنعتی چه ویژگی هایی باید داشته باشه تا بشه برندسازی خوبی انجام داد؟

  5. سلام درود
    کدام فرم رو باید برای سفارش طراحی لوگو پر کنم؟ مراحل سفارش به چه صورت است؟

    1. امید کریمی

      حامد جان عزیز – برای سفارش طراحی لوگو میتوانی به شماره 09229026345 پیام بدهی- یا با شماره 02191307049 تماس بگیر تا همکاران به شماره مشاوره بدهند.

  6. اگر بخواهیم سفارش حرفه ای لوگو بدهیم شما طرح هایی که درست میکنید رو از طرح های آماده سطح اینترنت برمی دارید و الگو میگیرید یا کاملا اختصاصی انجام میشه؟

    1. امید کریمی

      رضای عزیز: کاملا اختصاصی طراحی می شود. با شماره دفتر تماس بگیرید.

  7. امیررضا

    هزینه ساخت لوگو برای شرکت خدماتی چقدره و چقدر زمان میخواد؟

    1. امید کریمی

      سلام امیر رضا عزیز: برای هزینه ساخت لوگو برای شرکت خدماتی در واتساپ به شماره 09229026345 پیام دهید که لیست قیمت طراحی لوگو برای شما ارسال شود.

  8. وحید شهابی

    مطالبتون بسیار کاربردی مفید بود
    موفق باشید امیدوارم که بزودی برای لوگو بهتون پیام بدم.

  9. طراحی یک لوگو حرفه ای و روند ثبت لوگو به صورت رسمی به چه صورت است؟

  10. لطفا آموزش دهید که سفارش طراحی لوگو از سایت رایان طرح به چه صورت هست؟

    1. امید کریمی

      سلام- زندگی تان به اندازه رویاهایتان زیبا !
      برای سفارش دیزاین لوگو با شماره 02191307049 تماس بگیرید و در صورت صلاحدید کارشناسان ما ؛ میتوانیم برای شما لوگو طراحی کنیم.منتظر شنیدن صدای گرم تان هستیم. موفق باشید!

  11. مراحل سفارش طراحی لوگو به صورت آنلاین چگونه هست؟ میشه از واتساپ ارتباط بگیریم؟

    1. امید کریمی

      سلام روز خوبی داشته باشید.
      برای طراحی لوگو و سفارش شما می بایست با 02191307049 تماس بگیرید و با کارشناسان ما یک مشاوره تلفنی داشته باشید و در صورت پذیرفته شدن برای طراحی مراحل سفارش به شما اعلام میگردد.

  12. حسین زاده

    ما برای تبلیغ کسب و کارمون نیاز به لوگو حرفه ای داریم. می‌خوام داخل لوگو عکس نباشه و اسم برند به صورت خاص نوشته بشه. سفارش طراحی لوگو این مدلی انجام میدید؟

  13. سلام
    اگر سفارشی که داده ایم مورد رضایت ما واقع نشد نتیجه چه می شود؟ آیا هزینه لوگو عودت داده میشود؟ یا بازسازی لوگو انجام خواهد؟

    1. امید کریمی

      یک روز بی نظیر – یک لبخند از ته دل سهم شما !
      پدرام عزیز با توجه به اینکه طراحی لوگو در رایان طرح به صورت اصولی و طبق متد های جهانی انجام می شود و سه اتود برای شما طراحی می شود و طبق سه اتود شما می توانید ویرایش به صورت نامحدود انجام دهید.

  14. نیکزاد

    اگر بخوام لوگو بسازم برای کارم از چه طریقی باید اقدام کنم و چطور سفارشم رو ثبت کنم

    1. امید کریمی

      سلام نیکزاد عزیز امیدوارم در این روز های زمستانی گرم گرم باشی!
      برای سفارش طراحی لگو میتوانید در واتساپ به شماره 09229026345 پیام دهید.

  15. سلام
    به نظر شما نرم افزار فتوشاپ برای طراحی لوگو مناسبه؟ یا باید از نرم افزار دیگری برای لوگو حرفه ای استفاده کرد.

    1. امید کریمی

      رضا جان معمولا طراحان حرفه ای از نرم افزار ایلاستریتور و کورل استفاده می کنند. و از نرم افزار فتوشاپ خیلی کم برای طراحی لوگو حرفه ای استفاده می شود.

  16. هادی احمدی

    سلام
    علارقم لوگویی که ماه گذشته طبق استانداردهای طراحی در یک شرکت دیگه ساخته بودم ولی حالا که دقت میکنیم میبینیم که جذابیت ندارم و نمیتونه لوگوی تأثیرگذاری باشه. به همین جهت درخواست ثبت سفارش طراحی لوگو جدید رو دارم.
    با تشکر احمدی هستم از سیستان

  17. عرض ادب
    نکاتی که فرمودید قبل از سفارش لوگو دقت نظر داشته باشیم بسیار نکات جالب و مفیدی بود. تشکر میکنم از مطالب خوبتون

  18. سلام ممنون از مطالب سایتتون که بسیار کامل بود. من در اصفهان هستم چطور باید برای شرکت از اینجا لوگو حرفه ای سفارش بدم؟؟؟

  19. Taheri ahmad

    سلام
    واتساپ در مورد لوگویی که می‌خوام بسازم اینکه چه سبک و ویژگی ای داشته باشه توضیح دادم لطفاً چه کنید و هزینه طراحی لوگو رو هم بفرمایید چقدر میشه.

    1. امید کریمی

      سلام در خصوص سفارش شما در واتساپ قیمت ارسال شد. موفق باشید.

  20. سلام وقت بخیر
    چه لوگویی برای فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام مناسب تر است؟

  21. خادم الرضا

    سلام به مجموعه رایان طرح
    ما در تهران هیئت راه انداخته این و می‌خوام که سفارش طراحی لوگو مذهبی بدم. شما این نوع لوگو هم طراحی میکنید؟

  22. سهراب خان

    سلام ممنون از مطالب خوبتون
    در حین انجام پروژه امکانش هست بخواییم تغییرات انجام بدیم؟ من یک سایتی سفارش برای لوگو فروشگاهی دادم خواستم یه تغییری از لحاظ طراحی بدم ولی قبول نکردند و گفتند که طراحی به اتمام رسیده و هزینه جداگانه برای بازسازی لوگو ازم گرفتن.

  23. بسیار عالی
    لوگوهایی که نمونه کار قرار دادید واقعا زیباست. با اینککه من سخت پسندم اما کاراتون مورد پسند من بود.

  24. لوگو یه بخش مهم توی هر کسب و کاری هست که نیاز هست تا هر کسب و کاری یک لوگو جذاب داشته باشد. ممنون از رایان طرح که لوگویی بسیار جذاب برای کسب و کار ما طراحی انجام داد.

  25. نادر غلامی

    سلام من یه سایت فروش روغن زیتون دارم و می‌خوام براش لوگو سفارش بدم. برای سفارش طراحی لوگو حرفه ای که بتونم یه کار با کیفیت تحویل بگیرم چقدر به من اطمینان میدید؟قیمتش تا چقدر میشه؟میشه برام لوگو تایپ هم سفارش بدم درست کنید؟

    1. امید کریمی

      سلام در این روز سرد زمستانی حال و هوای دل تان گرم گرم!
      جناب غلامی برای سفارش طراحی لگو میتوانید در واتساپ به شماره 09229026345 پیام دهید.

  26. آقا بهرام

    من دفعه گذشته پروژه ای رو به افراد دیگه ای واگذار کردم که طراحی لوگو را انجام بدهند که یک بار یه لوگو کپی مانند تحویلم دادند و یک بار دیگه یک لوگوی بچگانه که با ناامیدی به سراغ این سایت یعنی رایان طرح اومدم و بعد از اینکه نمونه کارهای پیشنهادی و جذابشون رو فرستادن، رد نهایت یک لوگو بیشتر به دلم نشست و سفارش طراحی لوگو ثبت کردم و خداروشکر راضی هستم.

  27. کامیاب

    خیلی جامع و کامل.
    انتظار نداشتمم اینقدر جامع و کامل برای هر مورد نیازی لوگو طراحی کنند.

  28. خانم احمدی

    چه نوع لوگویی باید برای فروشگاه شومیز زنانه سفارش بدم؟

    1. امید کریمی

      سلام لوگو های نماد و آرم و یا تایپی به شما پیشنهاد می شود. تماس بگیرید.

  29. سلام طبق خواسته ای که دارم می خوام لوگوم اصولی باشه و برای مخاطبان هدف که نوجوانان هستند طراحی بشه چطور باید سفارش بدم؟

  30. ممنون از تیم طراحی رایان طرح که طرح بسیار زیبا و خلاقانه ای رو برام آماده کردند. موفق و سلامت باشین.

  31. با سلام و خسته نباشید
    طبق سفارش طراحی لوگو که داشتم کار خوبی (لوگوی پزشکی) تحویل گرفتم و از صبوری و اخلاق پسندیده ایشان کمال تشکر را دارم.
    موفق باشید

  32. طراحی هاشون فوق العاده خوب بود.
    در همون اتود اول لوگو را با کیفیت بی نظیر برای ما طراحی کردند.
    تشکر

  33. سلام وقت بخیر
    سفارش طراحی لوگو طبق زمانبندی و دقت بالا طراحی شد. سفارش های بعدی هم ثبت شد. بسیار خوب و قابل اعتماد و فوق العاده.

  34. سلام
    خیلی خوب و سر وقت لوگو سفارش داده شده را آماده کردند. از کارشون واقعا رضایت دارم.

  35. تشکر میکنم که تمام ویرایش های لازم رو سریع انجام دادن و ارسال میکردند. از همکاری باهاشون راضی هستم. کسب و کارتون پر رونق

  36. بسیار حرفه ای در طراحی لوگو بودند و با حوصله به تمام سوالات پاسخ دادند. مطمئنا باز هم باهاشون همکاری میکنیم.

  37. همایون حاتمی

    رایان طرح علاوه بر این که لوگو رو باکیفیت عالی آماده میکنه، فاکتور زمان تحویل رو هم خیلی جدی میگیره و مهم تر از این نکته، دغدغه مشتری هست که به شکل جدی اهمیت میده. در کنار همه‌ی این ها تونستم مشاوره خوبی در زمینه ساخت لوگو هم بگیرم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارس طراحی لوگو

سفارس طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای سفارش طراحی لوگو

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!