جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تعرفه طراحی لوگو تایپ (ارزان‌ترین قیمت برای حرفه‌ای‌ها)

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

لوگوتایپ لوگوهایی هستند که نام برند و یا نام یک تجارت و یا نام یک شرکت ارائه دهنده خدمت را در قالب یک فونت و در کنار نمادهای به صورت یک تصویر بیان می‌کنند؛ در واقع اهمیت بالایی در طراحی لوگو وجود دارد؛ نوعی از لوگو که لوگوتایپ نام دارد نیز برای شرکت‌ها و کمپانی‌ها بسیار تأثیرگذارتر می‌باشد.

به دنبال ارزان‌ترین سایت طراحی لوگو هستید؟ می‌خواهید لوگوتایپ اختصاصی خود را داشته باشید؟ در پاسخ به این سؤالات شما، باید بگوییم که رایان طرح مقاله‌ای نوشته است که در آن سایت‌های طراحی لوگو آنلاین توسط شخص خود شما را معرفی کرده است و می‌توانید ۱۹ سایت طراحی لوگو آنلاین را بشناسید.

حالت دوم نیز وجود دارد که شما زمان کافی براطرازززیی ایده گرفتن طراحی و در واقع خلاقیت لازم را نیز ندارید در این زمان رایان طرح آماده است تا با بهترین تیم طراحی لوگو کشور، طراحی لوگو تایپ شما را در بهترین کیفیت و زیباترین حالت ممکن انجام دهد.

در نتیجه در ادامه این مقاله تمام آنچه که در یک طراحی لوگو تایپ باید رعایت شود را توضیح خواهیم داد؛ سپس معروف‌ترین لوگوتایپ‌ها را برایتان معرفی کرده و در نهایت بهترین قیمت بازار را از رایان طرح برای طراحی لوگو تایپ خواهید گرفت؛ دلیل سفارش طراحی لوگو شما در رایان طرح را نوشته‌ایم و امیدواریم از خواندن این مقاله لذت ببرید.

قیمت طراحی لوگو تایپ

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

 

معیارهای طراحی لوگو تایپ چیست؟

قطعاً اگر کمی در حوزه لوگوها تحقیق داشته باشید متوجه شده‌اید که علت معروفیت یک برند وجود لوگوی حرفه‌ای آن می‌باشد؛ یک لوگو حرفه‌ای خدمات شما را در ذهن مشتری ثبت می‌کند و قطعاً این عامل پیشرفته شما خواهد بود در نتیجه شما اگر در حال خواندن این مقاله هستید لوگوتایپ را برای طراحی لوگو شرکت خود انتخاب کرده‌اید.

نکاتی در طراحی لوگو تایپ وجود دارد که باید توسط طراح جدی گرفته شود و شما می‌توانید در نهایت پروژه از طراحی رعایت شدن این نکات را انتظار داشته باشید.

لوگوتایپ باید کاملاً خوانا باشد:

مخصوصاً در زبان فارسی که فونت‌های زیادی وجود دارد و قابل درک بودن آن برای مخاطب ضروری است؛ دقت داشته باشید که اندازه کلمات جایگاه حروفات رنگ آنها و در واقع هندسه آنها جوری انتخاب شده باشد تا فضای مبهمی در لوگو دیده نشود.

ساده‌ترین لوگو تایپ، بهترین لوگو:

هیچگاه نباید لوگو پیچیده باشد، همیشه قدرت، سادگی یک لوگو می‌باشد؛ از وجود نمادهای پیچیده و یا نامیزان بودن جایگاه حروفات، جداً در طراحی لوگوتایپ خودداری کنید.

لوگو تایپ حاوی پیغام باشد:

در روان‌شناسی طراحی لوگو ارزان، مخصوصاً لوگوتایپ نکته‌ای وجود دارد و آن این است که مخاطب در واقع ذهن یک مخاطب همیشه در حال چیدن پازل و فهمیدن آن چه که می‌بیند، است.

در یک لوگو تایپ معنی و مفهوم باید در لوگو دیده شود؛ برای مثال لوگو فدکس شاید به ظاهر فقط یک کلمه از برند دیده شود، اما رسالت شرکت در این لوگو تایپ که خدمات پستی می‌باشد را بیان می‌کند. (فلش بین Ex رو ببینید!)

تعرفه طراحی لوگو

 

معرفی لوگو تایپ های برتر و بررسی آنها

دو مورد از معروف‌ترین برندها که از لوگو تایپ برای برند استفاده کرده‌اند را معرفی کرده‌ایم.

  • نوشابه کوکاکولا
  • کمپانی Canon

نوشابه کوکاکولا:

برند معروف نوشابه کوکاکولا را در نظر بگیرید، طراحی لوگوتایپ این کمپانی به قدری زیبا انجام شده است که کلمه کوکاکولا به سادگی در یاد خریداران این نوشیدنی می‌ماند؛ دلیل آن نیز طراحی ساده زیبا رنگ تک رنگ و فونت شیک این لوگو می باشد.

کمپانی Canon:

کمپانی کانن نیز همانند بسیاری از شرکت های بزرگ از لوگوتایپ برای لوگو شرکت خود استفاده می کند؛ سادگی و یک فونت اولیه و اختصاصی با توجه به یک رنگ اختصاصی، لوگو ساده و شیک کانن را به وجود آورده است. قطعاً یکی از به یادماندنی ترین و ساده ترین لوگو تایپ های انگلیسی می باشد.

قیمت طراحی یک لوگو تایپ چقدر است؟

هیچ سایت و شرکتی قبل از اینکه سفارش شما را دریافت کند، قابلیت ارائه قیمت دقیق را نخواهد داشت؛ اما با توجه به اینکه رایان طرح بسیار باتجربه و و حرفه ای می باشد که توانسته است یک رنج قیمت طراحی لوگو در نظر بگیرد.

در واقع طراحی لوگوتایپ در رایان طرح از ۷۷۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر می باشد. البته ممکن است با توجه به آنچه که شما در نظر داشته باشید این قیمت تغییر کند و ارزش لوگو ها را نمی توان به صورت کلی یکی دانست. قطعا پایین ترین قیمت بازار در رایان طرح ارائه می شود، قطعا با توجه به کیفیت نمونه کار های رایان طرح در طراحی لوگو تایپ متوجه تیم حرفه ای ما شده اید.

اگر پیج اینستاگرامی دارید و میخواهید لوگو اختصاصی خود را در رایان طرح سفارش دهید و از آن بریا برند سازی صفحه اجتماعی خود استفاده کنید بهتر است مقاله طراحی لوگو پیج اینستاگرام را بخوانید.

طراحی لوگو تایپ ارزان

چرا طراحی لوگو تایپ را باید رایان طرح انجام دهد؟

یک تیم مجرب در رایان طرح آماده ارائه خدمات حرفه ای برای شما سفارش دهنده محترم وجود دارد که قطعا می تواند پاسخگوی همه نوع سفارش های گرافیکی شما از جمله طراحی لوگو تایپ باشد.

اما تفاوت رایان طرح با بقیه تیم های طراحی در چیست؟ رایان طرح پشتیبانی حرفه ای داشته و درخواست های ویرایش لوگو توسط شما را با توجه به پلنی که انتخاب کرده اید، انجام می دهد.

قطعا شما نیازمند شرکتی هستید که با تجربه باشد و در زمینه های گرافیکی بتواند بهترین راهنمایی ممکن را برای شما انجام دهد. شرکت طراحی لوگو رایان طرح همان بهترین شرکت با کادر مجرب می باشد.

 

کلام آخر ما برای شما

طراحی سایت، پست و استوری اینستاگرام، طراحی لوگو تایپ و سفارش تمام آنها در واتساپ رایان طرح ممکن شده است. این ارتباط مستقیم مسبب ایجاد اعتماد بیشتر و بیان سریعتر آنچه که می خواهید، شده است.

در هر صورت اگر نیازمند راهنمایی بیشتری در زمینه طراحی لوگو، سایت و… هستید پیشنهاد می کنیم هرچه سریعتر از طریق دکمه پایین صفحه به واتساپ پشتیبانی مراجعه بفرمایید. طراحی لوگو تایپ و سفارش آن با تعرفه طراحی لوگو تایپ مشخص در رایان طرح برای انجام شدن سریعتر کار های شما زیر نظر متخصص ترین افراد بررسی می شود.

سفارش طراحی لوگو تایپ با قیمت عالی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

تعرفه طراحی لوگو تایپ

تعرفه طراحی لوگو تایپ

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای تعرفه طراحی لوگو تایپ (ارزان‌ترین قیمت برای حرفه‌ای‌ها)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!