جستجو کردن
Close this search box.

طراحی لوگو مشاور املاک و بنگاه ها

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی لوگو مشاور املاک و دلایل اهمیت آن

یکی از لازمه­ های اساسی برای کسب کار شما (بنگاه املاک)، “طراحی لوگو مشاور املاک” منحصربه فرد و چشمگیر است. پیشرفت تکنولوژی و قدرت اینترنت برای بیشتر افراد زمینه ­ای را فراهم کرده است که به راحتی کسب و کار خود را رونق دهند؛ بنابراین اگر میخواهید از دیگران متمایز باشید نیاز به طراحی لوگو، یک استراتژی تجاری خلاقانه، موثر و بااهمیت دارید. املاک و مستغلات یکی از پررقابت­ترین صنعت در جهان است. امروزه در صنعت تجاری لوگوهای تبلیغاتی حرف اول را برای جذب مشتری میزنند و نقطه موثر برای شروع کارشما وجود یک طرح لوگو مشاور املاک مناسب است.

با طراحی لوگو مشاور املاک شما در اصل یک نام تجاری برای کسب کار خود دارید، که شما را از سایر نمایندگی املاک در سراسر کشور متمایز می­کند.

امروزه مصرف­ کنندگان در بازار بسیار هوشیار هستند و اصالت برند برای آنها حائز اهمیت می­باشد و تصمیمات خریدار را هدایت می­کند. مصرف­ کنندگان بیشتر از هرچیزی به برندهای که قابل اعتماد هستند اهمیت می­دهند، که نشان می­دهد کارگزاران املاک باید از لوگوی اختصاصی برای جلب نظر خریداران استفاده کنند. در این مقاله به شما کمک می­شود که یکی از بهترین و پیشرفته­ ترین طرح لوگو مشاور املاک خود را داشته باشید.

اهمیت طراحی لوگو برای مشاور املاک

لوگو با نماد کسب و کار، همواره اولین چیزی است که افراد جامعه با آن روبه‌رو می‌شوند؛ بنابراین طراحی لوگو برای آژانس املاک از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاور املاک جز رقابتی‌ترین مشاغل، در زمینه املاک و مستغلات است، به همین جهت برجسته بودن کسب و کار و وجود تمایز بین رقیبان بسیار مهم و حائز اهمیت است. طراحی لوگویی مناسب و تأثیرگذار می‌تواند، به برندسازی آژانس املاک کمک کرده و آن را از سایر بنگاه‌ها متمایز کند.

دلایل اهمیت لوگو، برای کسب و کار املاک

  • اولین برداشت را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند، و باعث می‌شود مشتریان بیشتری به برند شما جذب شوند.
  • کسب و کارتان را از سایر حرفه‌ها متمایز می‌کند.
  • باعث می‌شود مشتریان نسبت به برند شما، وفادار بمانند.
  • طراحی لوگو برای حوزه املاک به ایجاد هویت تجاری کسب و کار شما کمک بسزایی می‌کند.
  • با دادن نمادی معتبر به شرکت شما، باعث می‌شود مردم بتوانند از طریق آن شما را به‌گونه‌ای بهتر به خاطر بیاورند.
  • طراحی لوگو برای آژانس املاک باعث جذب مشتریان بیشتر برای این کسب و کار می‌شود.
  • طراحی لوگو به بهبود برندینگ کسب و کار شما کمک بسیاری می‌کند.
  • به برنامه‌ریزی استراتژی‌های تبلیغاتی، کمک زیادی می‌کند.
  • طراحی لوگو برای املاک، نشان از حرفه‌ای و معتبر بودن این کسب و کار است.
  • طراحی لوگو باعث می‌شود با مخاطبان جدید بتوانید ارتباط خوبی برقرار کنید و پیام کسب و کارتان را به مشتریان انتقال دهید.

لوگو مشاور املاک باید چگونه باشد؟

همه ما به اهمیت لوگو برای معرفی و نقش آن در موفقیت یک برند تجاری واقفیم، مشاورین املاک برای طراحی لوگویی مناسب، میلیون‌ها تومان هزینه می‌کنند، تا نتیجه مطلوبی بدست آورند.

نکاتی برای طراحی لوگویی مناسب برای آژانس املاک وجود دارد که باید به آن توجه کرد:

اجتناب از طراحی نمادهای غیرمعمولی مشاور املاک خوب است بدانید که طراحی نمادهایی که عادی و متداول هستند، نما و دید خوبی ندارد، معمولاً بیشتر مشاورین املاک از لوگوی خانه برای برندینگ خود استفاده کرده‌اند، بنابراین باید تلاش کنید که بتوانید لوگویی متمایز و خاص برای کسب و کار خود طراحی کنید.
سعی کنید از طرح‌های فانتزی استفاده نکنید حوزه کسب و کار املاک، شغلی فانتزی نیست، پس باید از طرح و رنگ‌های فانتزی در طراحی لوگو بپرهیزید؛ معمولاً نوشته‌ها اثر خوبی در ذهن افراد می‌گذارد، پس باید تلاش کنید رنگ و فونت زیبایی برای طراحی آن انتخاب کنید، که نشان از قصد و هدف شما داشته باشد‌.
طراحی لوگو باید متناسب با نوع مسکن باشد. اگر در زمینه‌های دیگری در حوزه مسکن نیز فعالیت دارید، باید آن را در لوگوی خود در نظر بگیرید، و تلاش کنید که طراحی مناسبی با نوع حرفه خود داشته باشید، پس سعی داشته باشید از جزئیات در طراحی لوگو به کار نبرید.
طراحی لوگو در سایز و اندازه‌های مختلف لوگویی که قصد طراحی آن را دارید، اندازه آن باید به‌گونه‌ای باشد که، بتوانید آن را در سایت‌ها و صفحات مختلف اینترنتی بارگذاری و در کارت‌ها چاپ نمایید‌.
از طراحی‌های عجیب‌ و غریب پرهیز کنید. با شلوغ کردن لوگوی خود نه‌تنها توجه مخاطبان را جلب که نمی‌کنید، بلکه باعث سردرگمی آنها نیز می‌شوید، و موفق به انتقال پیام خود به افراد نمی‌شوید.
لوگوی طراحی شده شما باید به چشم بیاید معروف‌ترین لوگوها ساده طراحی شده‌اند، طراحی‌های پیچیده فقط مخاطب را گمراه و گیج می‌کند، پس سعی داشته باشید لوگویی ساده و درعین‌حال مفهومی طراحی کنید.
در طراحی لوگو در طول سالیان به مد اهمیت دهید برخی صاحب‌نظران عقیده دارند، استفاده از یک لوگو به‌صورت طولانی اثربخشی خود را از دست می‌دهد، و بهتر است در طول هر دهه با حفظ ساختار کلی سعی شود لوگو به‌روزرسانی گردد.
به استفاده از رنگ‌ها در طراحی لوگو دقت کنید. قاعدتاً در طراحی لوگو باید به اصول روانشناسی دقت شود، تا تأثیر مثبتی در ذهن مخاطب داشته باشد؛ در هر کشور و فرهنگی هر رنگ معنی خاصی دارد، برای ارائه محصول در هر کشور ابتدا با متخصصین آن کشور مشورت کنید و سپس رنگ‌ها را در لوگو به‌صورت کاملاً اصولی پیاده‌سازی کنید.

انتخاب طراح لوگو حرفه‌ای در تهران برای طراحی لوگو مشاور املاک

بدون شک طراحی لوگو مشاور املاک از پراهمیت‌ترین اقداماتی است که، هر یک از صاحبان مشاغل برای شروع کسب و کار خود، به آن نیاز دارند. امروزه متخصصان زیادی هستند که در کارهای گرافیکی و طراحی لوگو فعالیت می‌کنند، حتی گاهی ممکن است با متخصصان طراحی لوگویی آشنا شوید که شما اولین مشتری آنها باشید، و گاهی هم ممکن است با فردی روبه‌رو شوید که سالیان سال در زمینه طراحی لوگو فعالیت دارد.

قاعدتاً با مراجعه به هرکدام از این دو طراح مشکلاتی را برای ما در بر دارد. طراح آماتور مسلماً تجربه کمی در طراحی دارد، و به‌طور کامل و جامع با حرفه طراحی و نکات و ترفندها آشنا نیست، این نوع از طراح‌ها به دلیل تجربه کم در طراحی، به‌خوبی نمی‌تواند تمام نکاتی که برای طراحی لوگو مشاور املاک نیاز است را بر روی پروژه پیاده کند، و نیازهای شما را تأمین نماید.

در مقابل، طراحی که تجربه زیادی در طراحی لوگو دارد، به‌خوبی از عهده این کار برمی‌آید، و می‌تواند بهترین طرح را به شما ارائه دهد، اما باید در نظر داشته باشید چنین طراح‌های حرفه‌ای همواره مشغله کاری زیادی دارند، و به‌طور سریع طراحی شما را انجام نخواهند داد.

علاوه بر آن، این طراح‌ها به دلیل مهارت و پیشنهاد کار زیاد، هزینه سفارش طراحی لوگو مشاور املاک زیادی دارند.

سعی کنید برای طراحی لوگو از شرکت‌هایی سفارش بگیرید که، کارهای طراحی را به‌صورت تیمی انجام می‌دهند، پیشنهاد ما به شما این است که، برای سفارش طراحی لوگو خود از شرکت رایان طرح کمک بگیرید، این شرکت از تجربه و مهارت طراح‌های زیادی برای انجام طراحی‌ها استفاده می‌کند و در هر زمینه ای تجربه و آشنایی دارند، بنابراین می‌توانند در کمترین زمان بهترین لوگو را برای شما آماده کنند.

ویژگی لوگو مشاور املاک

ایده اصلی برای طراحی لوگو مشاور املاک

وجود لوگو مشاور املاک تنها برای جلب مشتریان بالقوه نیست؛ بلکه برای وجود نمایندگی اختصاصی شما است. حتما بارها و بارها شنیده­اید که ساختن یک نام تجاری برای موفقیت بسیار مهم است. پس لوگوی بنگاه املاک نه تنها برای سایت و اینترنت بسیار موثر و قابل استفاده می­باشد؛ بلکه با چاپ بر روی کارت ویزیت شما در اصل می­توانید مالک یک برند در جهان همچنین بین مشتریان خود باشید. وجود لوگو اختصاصی این امکان را به وجود می­آورد که شما چه خدماتی را به مصرف کننده عرضه می­کنید.

زمانی که برای بنگاه ملکی خود سفارش طراحی لوگو می­دهید ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چه طرح‌هایی یک لوگو عالی برای مشاوره املاک می­سازد؟ یک لوگو باشکوه برای بنگاه املاکی چند نکته را شامل می­شود.

  • اگر به آرم نمایندگی املاک مشهور که در جهان شناخته شده هستند نگاه کنید طراحی لوگو مشاور املاک آنها ساده است. دلیل این امر استفاده از یک لوگوی ساده در دیدگاه رسانه آسان­تر و بازتابی چشمگیرتر است، همچنین تشخیص و ماندگاری لوگوی ساده همیشه در نگاه عامه مردم استقبال و ماندگاری بیشتری دارد.
  • یک لوگو بنگاه املاک باید به یاد ماندنی باشد تا مشتریان شما هنگام برخورد با برند به راحتی آن را تشخیص دهند و مارک لوگوی شما را از هر بنگاه ملکی و یا شرکتی دیگر در منطقه خود متمایز کند.
  • تعادل در رکن‌های تشکیل دهنده طرح با یک فاصله یکسان بین عناصر لوگو نگاهی بصری و جذاب مصرف کنندگان در اصل یکی از اجزاء اساسی رکن­های وجود یک لوگوی مناسب بنگاه ملکی است.

با وجود طرح‌های مختلف و پیشرفت چشمگیر عصر ارتباطات باید توجه داشته باشید که طرح لوگو مشاور املاک شما باید دارای یک حال و هوای مناسب برای حرفه­ای شما باشد. اگر در کار فروش خانه‌های مجلل تخصص دارید، پس بهتر است که یک لوگوی شیک و مجلل‌تری را انتخاب کنید، همچنین اگر ترجیح می­دهید در حوزه فروش خانه های شهری و مدرن باشید باید لوگویی با طراحی مدرن را برای مشاور املاکی خود انتخاب کنید.

پس با این حال بهتر است که هر چه سریع‌تر طراحی لوگوی اختصاصی مشاور املاکی خود را به تیم تخصیصی رایان طرح بسپارید. قابل توجه است که توضیحاتی را در حوزه طراحی لوگو برای مشاور املاک، همچنین قیمت طراحی لوگو مشاور املاک و یا سفارش طراحی لوگو ارزان را در ادامه مقاله را بخوانید تا به صورت کامل به پاسخ سؤال­های خود برسید.

ساخت لوگو برای مشاور املاک

لوگو مشاور املاکی با چه ترکیب رنگی طراحی می­شود؟

اگر اصول اولیه یک طرح لوگو بنگاه ملکی را در نظر بگیریم در بیشتر طرح‌ها یک لوگوی تمیز و ساده مدنظر بیننده است. برای راهنمایی بیشتر شما در جهت اعتماد و انتخاب طراحی لوگو ارزان و اختصاصی مشاور املاک در ادامه انواع ایده ­هایی که تا به امروز اجرا شده است و با موفقیت بوده­اند را برایتان شرح خواهیم داد. اولین طرح که همیشه در بین ایده ­های بنگاه ملکی دیده می­شود شکل خانه در طرح لوگو است که نشان دهنده نماد خدمات ارائه شده در بخش ملک می­باشد و یک فضای باکلاس و مدرن را ایجاد می­کند. وجود طرح خانه در لوگو در اصل یک گزینه ایدهآل برای بنگاه ملکی که خانه ­های لوکس در بازار می­فروشند است.

دومین طرح شش ضلعی منحصر به فرد است این طرح با یک رنگ Realtor، قالب ایده آل لوگوی لوکس و خیرکنندهایی را مشخص می­کند که اصولا با رنگ­های خنثی مانند خاکستری و سبز  مشاهده شده است. لوگوی شما در اصل یک فایل راهنما می­باشد، بنابراین در انتخاب آن باید نهایت دقت و ظرافت طراح لوگو را مشاهده کرد.

انتخاب رنگ برای لوگوی اختصاصی نباید با عجله انجام شود، همچنین لازم نیست که با رنگ مورد علاقه شما این پروسه همخوانی داشته باشد، بلکه باید رقابتی که در صعنت مسکن موجود است را در نظر بگیرید، زیرا هر رنگ در اصل یک پیام متفاوت را به مشتریان شما منتقل می­کند.

سفارش لوگو باکیفیت مشاور املاک در رایان طرح

اگر به دنبال طرحی خلاقانه‌تر از همه لوگوهایی که تا به امروز دیده‌‌اید هستید پس بهترین لوگو بنگاه املاک را فقط در رایان طرح با تیم تخصصی از طراحان خلاق و گرافیست‌های حرفه­ایی تشکیل شده است بسپارید. رایان طرح شرکتی فعال و خلاق در حوزه گرافیک است که می­تواند بهترین طراحی موجود را برای لوگو شما انجام دهد.

آیا از وجود لوگوهای ارزان و بی‌کفیت با طرحی تکراری خسته شده­اید؟ و نیاز یه یک لوگو اختصاصی که در اصل امضاء کاریی شما باشد دارید؟ پس پیشنهاد می­دهیم که به جای استفاده از طرح­ های تکراری و قدیمی برای کسب و کار خود بهتر است که طراحی لوگو مشاور املاکی خود را به تیم ما بسپارید تا بهترین و منحصر به فرد‌ترین لوگو را در میان همکاران خود با کمک تیم رایان طرح داشته باشید.

سفارش طراحی لوگو برای مشاور املاک

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم که نشان دهیم که صنعت املاک یکی از پر رقابت‌ترین صنایع است بنابراین مهم است که بنگاه ملکی شما دارای یک لوگو برجسته باشد و اینکه چگونه سفارش طراحی لوگو مشاور املاک خود را در رایان طرح ثبت کنید. در جهان پر از رنگ و زیبایی به یاد داشته باشید که مصرف کنندگان جذب طرح و رنگ‌های یک لوگو می­شوند. با وجود دلایلی دیگری که در طول مقاله بیان شده است و معرفی یکی از بهترین تیم های طراحی کشور ما نیز آرزو موفقیت را برای کسب و کار شما داریم.

پس با درنظرگرفتن نکاتی که گفته شد نوع لوگو خود را باتوجه به تخصص خود انتخاب کنید، سپس از طریق شماره واتساپ رایان طرح با ما در ارتباط باشید. ساده ترین روند سفارش و کم هزینه ترین شرکت طراحی لوگو با کادر مجرب در رایان طرح آماده طراحی سفارش شما دراسرع وقت می­ باشند.

4.9/5 - (14 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی لوگو مشاوره املاک

طراحی لوگو مشاوره املاک

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو مشاور املاک و بنگاه ها

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!