جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراح لوگو + معرفی 3 طراح لوگو معروف ایرانی

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

قبل از شروع طراحی لوگو موفق، مانند هر کسب و کاری، باید یک مطالعه اولیه توسط “طراح لوگو” انجام شود. به ویژه قوانینی که از نظر فنی باید رعایت شود و باید به خوبی مورد تحقیق قرار گیرد، یکی از بخش‌های مطالعه در مورد طراحی لوگو برمی‌گردد به تاریخچه و داستان‌های پیدایش لوگوهای معتبر جهانی است که بهتر است بررسی شود. طراحی لوگو یا طراحی هویت سازمانی از نظر ما عناصر طراحی هستند که یک بار ساخته می‌شوند و تا زمانی که برند زنده است مورد استفاده قرار می‌گیرد و طراح لوگو شخصی است که این طرح‌ها را به تصویر می‌کشد.

طراح لوگو کسی است که از طریق سازوکارهای گرافیکی، برای برندی خاص، آرمی را طراحی می‌کند. برخی از لوگوها آنقدر زیبا، به جا و استاندارد طراحی‌ می‌شوند که مشتری‌ها و یا افرادی که با آن برند سر و کار دارند، متوجه می‌شوند که طراحی آنها، کار “بهترین طراح لوگو” بوده است. هنر طراح لوگو، هنری جذب و ماندگار است، هر چه تخصص، تجربه و خلاقیت فرد طراح بیشتر باشد، لوگوی جذابتری طراحی می‌کند

معرفی 3 طراح معروف ایرانی

  1. طراح لوگو مریم صفرلو
    مریم صفرلو در رایان طرح در حال حاضر فعال می کند و در یکسال اخیر بیش از 250 پروژه طراحی لوگو و هویت بصری را در رایان طرح انجام داده است و اگر میخواهید کار طراحی لوگو و هویت بصری خود را به بهترین طراح لوگو بسپارید میتوانید با شماره 02191307049 (‌رایان طرح تماس بگیرید)
    (طراح در دسترس است)
  2. مرحوم استاد مرتضی ممیز
    طراح لوگو شرکت سایپا و لوگوی سازمان آتش نشانی , شهرداری تهران , علامت استاندارد ایران
    (طراح در دسترس نیست)
  3. بیژن جناب
    طراحی لوگو تایپ ایران خودرو
    (طراح در دسترس نیست)

طراحی لوگو کاری نیست که توسط افراد غیر متخصص انجام شود؛ زیرا نکته اصلی در اینجا رسم تصویر برند است. افرادی که در کار خود متخصص نیستند و فقط نحوه استفاده از برنامه‌ های طراحی گرافیک را می‌ دانند، هرگز نمی‌ توانند طرح‌های خاص و منحصر به فردی را به شما ارائه دهند. کار طراحی لوگو باید به طراحان گرافیک حرفه‌ ای یا شرکت‌های معتبر طراحی لوگو که کار خود را ثابت کرده‌ اند داده ‌شود.

افرادی که طراح لوگو نمی‌ باشند و این حرفه‌ را نمی‌ شناسند، نباید در هیچ تجارت طراحی بصری از جمله طراحی لوگو فعالیت کنند؛ زیرا همانطور که از همان ابتدا بیان کردیم، انجام کار طراحی لوگو یک حوزه تخصصی است. آنچه شما نیز نیاز دارید طراح لوگویی است که بتواند کیفیت برند را به صورت بصری منعکس کند.

یک طراح لوگو باید سطح طراحی های خود را به روز نگه دارد و همیشه آماده آموختن باشد. متخصص لوگو حرفه ای باید با سلیقه مردم و سلیقه مخاطب خود آشنا باشد تا بتواند لوگویی طراحی کند که مورد پسند جامعه هدف قرار بگیرد. اگر شما نیاز به سفارش طراحی لوگو دارید لوگو ی شما باید توسط یک طراح لوگو استاندارد طراحی شود که در این مقاله شما می توانید با بهترین مدلساز لوگو ارزان آشنا شوید و کار طراحی لوگو خود را به بهترین طراحی کننده لوگو ایران واگذار کنید.

[ads1]

شماره تلفن طراح لوگو

شماره تلفن طراح لوگو : 09229026345
شماره تماس طراح لوگو ( شرکت تخصصی طراحی لوگو ) : 02191307049

برای طراحی لوگو از کجا شروع کنیم؟

اگر تصمیم دارید که یک طراح لوگو حرفه‌ ای و ایده پرداز باشید. ابتدا از خود بپرسید که آیا در این زمینه خلاق هستید یا خیر؟ علاقه و دوست داشتن در این کار جزء اولین قانون‌ها است.

دومین قدم برای طراحی لوگو این بوده است که استعداد لازم را در زمینه‌ ی طراحی لوگو داشته باشید که استعداد یک معیار مهم است؛ اگرچه استعداد همیشه نسبی بوده که می‌ توان آن را با آموزش صحیح پرورش داد، لیکن مهم این است که شما در طراحی به قدری ایده پرداز باشید که همه آن را استعداد بدانند. برای شروع یادگیری طراحی لوگو با توجه به نیاز خود در میزان آموزش می‌ توانید با تکیه بر کتاب آموزشی، DVD، همچنین دوره‌ های آموزشی و … راه خود را در زمینه طراحی لوگو آغاز کنید، همچنین توجه داشته باشید که برای افزایش مهارت‌ ها به عنوان طراح لوگو بهتر است مدام تمرین کنید.

طراحی لوگو ممکن است کاری ساده به نظر برسد، اما وقتی از یک طراح لوگو حرفه‌ ای این سؤال را بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که اینطور نیست. فرآیند طراحی لوگو باید کاملاً جدید و منحصر به فرد باشد که خلق لوگو کار هر فردی نیست. طراحی لوگو می‌ تواند فرصتی برای بیان یک بیانیه در مورد برند مورد نظرتان باشد. وقتی شرکت‌ ها یا سازمان‌ ها درخواست لوگو می‌ کنند طراح لوگو باید بداند که آنها فقط تنها به لوگو نیاز ندارند، بلکه احتیاج دارند هویت برند مشخص شود.

لوگوها بخشی از تصاویر هستند که از ترکیب درون یک سیستم بصری بزرگتر که شامل رنگ ها، تایپوگرافی، عکاسی، تصاویر و سایر چیدمان‌های دیگری ساخته شده‌‌اند. در آغاز طراحی لوگو بسیار مهم است که طراح از یک استراتژی مناسب جهت آمادگی بیشتری برای تفکر و تصمیم‌گیری نسبت به طرح لوگو استفاده کند.

چگونه یک لوگوی خوب بسازیم: بایدها و نبایدها

تهیه یک لوگوی قابل توجه و خوب باعث می‌شود که برند شما شناخته شود و متفاوت بودن این لوگو باعث افزایش آگاهی شما از برند می‌شود. اگرچه تهیه یک لوگوی خوب کار آسانی نیست، اما شرکت‌های مختصص می‌توانند در زمینه طراحی لوگو یکی از حرفه‌ای‌ترین طراحان خود را به شما معرفی کنند. برای کسانی که می‌خواهند طراحی لوگوی را امتحان کنند، در این مقاله نکاتی را که در مورد چگونه ساخت لوگو که باید در نظر گرفته شود را با شما در میان می‌گذاریم.

  • لوگو باید ساده باشد
    لوگوی شما باید ساده باشد. سادگی لوگو باعث به یادماندنی شدن برند شما در ذهن‌ها می‌شود.
  • لوگو باید جذاب باشد
    لوگو ساده و در عین حال به یاد ماندنی بسیار مهم است که جذاب و منحصر به فرد نیز باشد.
  • لوگو نباید مربوط به دوره خاصی باشد
    لوگویی که توسط طراح لوگو تهیه شده، فقط نباید متعلق به دوره خاصی باشد. یکی از بهترین نمونه‌های لوگو بدون تغییر کوکا کولا است. طول عمر لوگو تضمین می‌کند که درک برند در طول سال‌ها به خوبی تثبیت شده است.
  • هماهنگی در اجزای لوگو
    لوگوی شما در هماهنگی با رنگ پس زمینه به عنوان ناحیه طبیعی لوگو، می‌توانید بدون ایجاد پیچیدگی زیاد، یک لوگوی جالب ایجاد کنید.
  • اصیل و خلاق باشد
    شباهت در میان لوگوها باعث ایجاد سردرگمی مصرف کنندگان می‌شود و این امر باعث کاهش شناخت برند می‌شود.
  • واضح و شفاف باشد
    اگر قصد دارید از نمادی در طراحی لوگو استفاده کنید، سعی کنید پیام خود را به وضوح در این نمادها منعکس کنید.
  • استفاده از فونت مناسب
    هر فونت دارای یک کاراکتر خاص است. پیام، محصول یا خدمات شما نیز شخصیت و احساس خاصی دارد. به همین دلیل، باید بتوانید این هویت را هنگام انتخاب فونت مورد استفاده خود منعکس کنید.
  • مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید
    هنگام ایجاد لوگو، باید مخاطبان هدف خود را نیز در نظر بگیرید. اگر مخاطبان شما بیشتر مردان هستند، بسیار مهم است که از رنگ‌هایی مانند قرمز، صورتی و بنفش استفاده نکنید. این رنگ‌ها مناسب نیستند که مخاطبین برند آن را ترجیح دهند. در عوض، می‌توانید به سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروید.

چگونه به بهترین طراح لوگو موفق تبدیل شوم؟

تا این جای مقاله، با ویژگی های طراحان لوگو و متخصصین لوگو آشنا شدید. اگر می‌خواهید شما نیز وارد رقابت با طراحان لوگو موفق شوید و متخصص لوگو شناخته شوید، باید تمرکز خود را روی کسب مهارت های لازم بگذارید. برای این که یک متخصص لوگوی موفق باشید، به جز دانستن اصول طراحی و کار کردن با نرم افزار های طراحی که در قسمت قبلی مطرح شد، باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشید.

یکی از مسائلی که باعث می‌شود شما در طراحی لوگو بدرخشید، داشتن اطلاعات درباره مارکتینگ است. همان طور که گفته شد، یکی از ویژگی هایی که لوگو باید داشته باشد، جذب مخاطبان خود است. شما فقط در صورتی می‌توانید مخاطبان یک کسب و کار خاص را جذب کنید که درباره مارکتینگ اطلاعات داشته باشید و با جامعه هدف آن کسب و کار آشنایی داشته باشید.

دانستن روانشناسی رنگ ها نیز در همین راستا به شما کمک می‌کند تاثیر بهتری روی مخاطبان خود داشته باشید و داشتن این علم نیز نیازمند مطالعه است.

افراد به تصاویر توجه بیش تری نشان می‌دهند تا متن ها و رنگ مناسب، می‌تواند احساسات بیش تری برانگیزد. با انتخاب رنگ مناسب، می‌توانید تاثیری ماندگار تر در مخاطبان خود به جا بگذارید. به طور مثال، وقتی به لوگوی توییتر فکر می‌کنیم، رنگ آبی به ذهنمان می‌آید و وقتی به نتفلیکس فکر می‌کنیم ناخودآگاه یاد قرمز می‌افتیم.

متاسفانه با زیاد شدن تعداد کسانی که خود را طراح لوگو می‌نامند، توجه به چنین نکاتی بسیار کم شده است و افراد مختلف تحت عنوان طرحی لوگو ارزان، در حال فعالیت هستند. اما شما به راحتی و با کسب اطلاعات لازم می‌توانید در رقابت با افرادی که دانش کمی دارند، به موفقیت برسید.

بهترین طراح لوگو با طراحی ارزان

طراح لوگو کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی لوگو حرفه ای، یکی از دغدغه اصلی همه کسانی است که می‌خواهند یک کسب و کار راه اندازی کنند. از این رو، همیشه بازار کار خوبی دارد و البته رقابت نیز در آن روز به روز در حال افزایش است. لوگو یک نماد گرافیکی است که می‌تواند به شکل های مختلف از نماد و سمبل یک مفهوم گرفته تا نوشته و یا یک ترکیب از این موارد ظاهر شود. شرکت های مختلف، اعم از شرکت های تجاری و تولیدی و صنعتی، جزو مهم ترین استفاده کنندگان لوگو هستند که دنبال یک طراح لوگو حرفه ای هستند تا به کسب و کار آن ها اعتبار ببخشد.

لوگو، در صورتی که خوب طراحی شود می‌تواند یک پیغام برای مخاطب داشته باشد یا مخاطب را با اهداف مجموعه آشنا کند. اما یک لوگو که بدون تخصص طراحی شده باشد برعکس می‌تواند باعث پایین آمدن اعتبار یک کسب و کار شود. لوگو ها به گونه ای طراحی می‌شوند که روی محصولات مختلف و بنر ها و … قابل چاپ باشند. از طرفی باید در ذهن مخاطب نیز ماندگار باشند. بنابراین به هیچ عنوان نباید پیچیده باشند و باید مفاهیم را در عین سادگی منتقل کنند.

اگر به لوگو های شرکت های بزرگ مانند اپل یا توییتر دقت کنید، متوجه این سادگی خواهید بود. این لوگو ها به راحتی در ذهن مخاطب باقی می‌مانند و پیچیدگی زیادی ندارند. تمام این موارد، اهمیت طراحی لوگو را نشان می‌دهند. اما این که یک طراح لوگو خوب کیست و چه ویژگی هایی دارد، سوالاتی است که در این مقاله قصد داریم به آن ها پاسخ دهیم.

طراح لوگو چه ویژگی هایی دارد؟

یک طراح لوگو، اول از همه باید با اصول موثر در طراحی لوگو آشنا باشد. در این جا چند عامل از این اصول را بیان کرده ایم:

سادگی طرح

سادگی طرح یکی از اولین اصولی است که یک طراح لوگو باید به آن توجه داشته باشد.
به یاد ماندنی بودن طرح کم پیش می‌آید که افراد مختلف مدت زمان زیادی به یک لوگو نگاه کنند. پس بهترین طراح لوگو باید آن را به گونه ای طراحی کند که در مدت زمان کم نیز در ذهن مخاطب حک شود. سادگی طرح ناخودآگاه باعث به یاد ماندنی بودن آن نیز می‌شود اما رنگی که برای لوگو انتخاب می‌کنید نیز در این قضیه تاثیر زیادی دارد

منعطف بودن لوگو

لوگو، عنصری گرافیکی است که روی محصولات مختلف مجموعه، بنر ها، کارت ویزیت، پروفایل شبکه اجتماعی سازمان و … به کار می‌رود و بنابراین باید به گونه ای طراحی شود که انعطاف زیادی داشته باشد

مناسب بودن لوگو

لوگو باید با کسب و کاری که در حال طراحی برای آن هستید تناسب داشته باشد و پیغام رسان همان کسب و کار باشد

بی زمان بودن لوگو

این عبارت به این معنی است که لوگو نباید طبق مد روز طراحی شود. چون مد پس از مدت زمان کوتاهی تغییر می‌کند ولی لوگو یک عنصر دائمی برای کسب و کار هاست

یونیک بودن لوگو

لوگوی یونیک و منحصر به فرد باعث ارتقای یک کسب و کار در رقابت می‌شود و باعث می‌شود مجموعه متمایز دیده شود

البته، دانستن این اصول به تنهایی کافی نیست و طراحان لوگو باید با نرم افزار های طراحی لوگو آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند این اصول را پیاده کنند.

در حالی که بسیاری از طراحان لوگو ملزم به گذراندن مدرک تحصیلی عالی طراحی هستند، اما همیشه این امر اجباری نیست. با این حال، ممکن است لازم باشد مهارت های طراحی خود را فراتر از آنچه هستید، تقویت کنید تا در نهایت به یک طراح لوگوی موفق تبدیل شوید.در ادامه ی مقاله به ویژگی هایی که هر طراح لوگو باید از آنها بهره مند باشد می پردازیم؛

مهارت های ارتباطی: ویژگی های برتر بین فردی

طراحان لوگو از طریق ایده هایی که از طریق تصاویر و متن به تصویر کشیده می شوند، هویت طراحی ها را نشان می دهند؛ بنابراین مهارت های برتر بین فردی و ارتباطی برای دستیابی به موفقیت به عنوان طراح لوگو بسیار مهم است. برای ایجاد لوگوی ایده آل، ابتدا باید هویت یک نام تجاری را کاملاً درک کنید. و برای این شما باید سطح خاصی از مهارت های ارتباطی بهبود یافته را داشته باشید.

طراحان لوگو ملزم به ارائه ایده های منحصر به فرد و بیان مفاهیم به صورت خلاصه به شرکت ها، مشتریان، کارفرمایان، همکاران و غیره هستند. این امر مستلزم بهبود مهارت های گفتاری عمومی و مهارت های نوشتاری است.مهارت های ارتباطی زیر در طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است:

  1. خلاقیت و اعتماد به نفس
  2. مشاوره، خدمات به مشتریان و ایجاد ارتباط
  3. تفسیر آثار هنری برای عموم مردم و درک ترجیحات هنری مشتریان
  4. مهارت های بین فردی، گوش دادن فعال و دریافت انتقاد سازنده در مورد آثار هنری
  5. مهارت های فروش و بازاریابی ارتباطات و همکاری
  6. نوشتن و ویرایش مهارت های ارتباطی

خلاقیت

تفکر خلاق یک مهارت اصلی کلیدی است که برای یک طراح موفق لازم است. برای برقراری ارتباط کامل هویت و شخصیت برند از طریق یک نماد کوچک، طراحان به اندیشمندان خلاق  و‌ با برتری تفکر  گریز از مرکز نیاز دارند.

طراح لوگو برتر اغلب باید خلاقانه مفاهیم و ایده ها را از طریق تصاویر یا متن بیان کنند و سپس راه حل های فعال برای رفع نیازهای مشتریان از طریق ابزارهای خلاقانه ایجاد کنند. این نوع وظایف به مهارت های هنری برتر و مهارت حل مسئله، نیاز  دارد.

مهارتهای فناوری: پذیرش فناوری

برای اینکه یک طراح لوگو موفق باشید باید بتوانید بر مجموعه خاصی از مهارت های پیشرفته که شامل فناوری می شود، تسلط داشته باشید. این روزها انواع مختلفی از فناوری و نرم افزارها مانند لوگو ساز، فتوشاپ و غیره وجود دارد که طرح ها را بسیار ساده تر از گذشته در عصر بدون کامپیوتر یا نرم افزار انجام میدهد. اما تسهیل روند طراحی از طریق این نرم افزارها تنها در صورتی امکان پذیر است که بر استفاده از آنها مسلط باشید.

 مهارت های وقت شناسی: مدیریت زمان

اکثر طراحان لوگو چندین پروژه همزمان دارند و باید بتوانند همزمان آنها را تطبیق دهند و ایده های منحصر به فرد و نتایج ایده آل را ارائه دهند. بنابراین طراح لوگویی که مشتاق موفقیت است باید دارای ویژگی های مدیریت زمان قوی باشد. طراحان لوگو علاوه بر ایجاد تعادل در زمان، باید بتوانند در مدت زمان طولانی چند وظیفه را انجام دهند و الزامات و زمان بندی های تعیین شده را برآورده کنند.برای این منظور باید دارای مهارت های ذیل باشند؛

  1. تفکر انتقادی اما قاطع، ایجاد استراتژی طراحی و مدیریت زمان
  2. چند وظیفه ای، اولویت بندی و مهارت های سازمانی
  3. حل مسئله و انعطاف پذیری

ساخت لوگو با طراح لوگو حرفه ای

تایپوگرافی

تایپوگرافی یک عنصر کلیدی است که جزئیات جزئی آن رامی تواند یک لوگو را ایجاد و یا خراب کند. بنابراین برای دستیابی به موفقیت به عنوان طراح لوگو، باید بتوانید اهمیت تایپوگرافی را در طراحی به وضوح تشخیص داده و درک کنید. در واقع، دانستن نحوه ایجاد یک‌ طرح، انتخاب و یا جفت کردن نوع طراحی باتوجه به تصاویر یا پس زمینه، یک مهارت مهم است که به طور منظم در حرفه‌ی طراحی  لوگو مورد استفاده قرار می گیرد. مهارت های مورد نیاز:

  1. ایجاد لوگو و انتخاب فونت
  2. فاصله و کرنینگ
  3. نمایش چهره ها در فضا با دیدگاه متعادل
  4. اصلاح طرح ها و چیدمان ها

درک رنگ

طراحان باید اطلاعات کاملی در مورد پالت رنگ داشته باشند، نحوه شکل گیری رنگ های مختلف و یا حتی نحوه ی ارتباط رنگ ها با یکدیگر آشنا باشند تا بتوانند طرح های فوق العاده ای را ایجاد کنند که در آن رنگ ها به طور موثر مورد استفاده قرار می گیرند.

داشتن دانش و حس رنگ مناسب، مهارت مهمی است که هر طراح باید در اختیار داشته باشد. رنگها پیام می دهند بنابراین، بررسی مجموعه ای از رنگ های لوگو به آنها کمک می کند تا با موفقیت رنگ های مناسب را در طرح های خود پیاده کنند و به روند کار و افزایش طراحی آنها کمک کند.

تصویر سازی

یک طراحی خوب قابل قدردانی است. یک طراحی عالی تأثیر قوی دارد که افراد را به اقدام وادار می کند. توانایی به تصویر کشیدن، آن مهارت کلیدی است که به ایجاد چنین طرح های عالی کمک می کند. انتقال پیام دقیق تعیین شده برای ارتباط، مهارت مهمی است که هر طراح باید به منظور دستیابی به موفقیت یا حتی شناخته شدن از آن برخوردار باشد.

این یکی از مهمترین مهارتهایی است که هر طراحی که می خواهد در صنعت طراحی موفق باشد باید از آن برخوردار باشد.

مهارتهای مهم طراحی مورد نیاز برای طراح لوگو برای موفقیت در صنعت طراحی عبارتند از:

قاطعیت، کاربرد مناسب منابع دیجیتالی در پروژه ها، صبر، هوش خلاق، هدف گیری جمعیت شناختی با ارتباطات بصری، تراز ترکیب، عیب یابی، مذاکره، عکاسی، برنامه ریزی، مدیریت پروژه، کار گروهی و انرژی و تلاش زیاد.

طراحان باید با فتوشاپ، این دیزاین، ایلاستریتور و کورل درا آشنایی خوبی داشته باشند تا بتوانند لوگو طراحی کنند و از طرف دیگر، داشتن اطلاعات کار کردن با ادیتور ها نیز الزامی است.

آیا گرافیست‌ها، بهترین طراح لوگو هستند؟

کسانی که در رشته گرافیک تحصیل کرده‌اند، در طراحی، متخصص‌اند. در عصر مدرن، تخصص حرف اول را می‌زند. چون کسی که گرافیک را به صورت آکادمیک گذرانده است، باید به تمام اصول و فنون طراحی مسلط باشد. اما ممکن است کسانی باشند که تخصص داشته، اما تجربه کاری نداشته باشند. مثلا شاید افرادی باشند که مدرک گرافیک دارند، اما در کارگاه‌های گرافیکی شرکت نکرده باشند.

یا افرادی باشند که با وجود مدرک آکادمیک، از نبوغ و خلاقیت برخوردار نباشند. اگرچه در این سال‌ها دیگر توجه به چهارچوب خشک تحصیل آکادمیک کاهش یافته و بیشتر بر روی مهارت، تاکید می‌شود و بسیاری از افراد از طریق کلاس‌های آموزشی به کار گرافیک مشغول شده‌اند، با این حال نمی‌توان تحصیلات آکادمیک را به طور کامل به کناری نهاد. پس بهترین طراح لوگو کسی است که در کنار تخصص و تجربه، خلاقیت نیز، داشته باشد.

قبل از سفارش طراحی لوگو با انواع لوگو آشنا شوید

  1. طراحی لوگو تایپ
    تا کنون لوگو گوگل را مشاهده کرده اید؟ لوگو گوگل یک لوگو تایپ است.
    اگر اطلاعات بیشتری می خواهید مقاله طراحی لوگو تایپ (طراحی جدیدترین نقش و نگارها) را مطالعه کنید.
  2. طراحی لوگو ترکیبی 
    در واقع طراحی لوگو ترکیبی، یعنی لوگو شما در کنار نشان و آرم دارای یک نوشته باشد که معمولا این نوشته می تواند اسم مجموعه یا شرکت شما باشد.
  3. طراحی لوگو مسکات
    این لوگو لوگو ها لوگو های خاص هستند که بیشتر کسب و کار و شرکت های بزرگ معمولا سفارش می دهند.
    برای اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی آرم مسکات میتوانید مقاله > مسکات چیست و چه تاثیری در برند دارد؟ را مطالعه کنید.
  4. طراحی لوگو مینمیال 
    به ساده ترین لوگوها لوگو مینمیال گفته می شود. من عاشق این نوع لوگو ها هستم به نظر من پول در سادگیست؛ برای مثال شرکت اپل طراحی مینمالی برای لوگو خود در نظر گرفته است. دوست دارید در خصوص طراحی لوگو مینمال بیشتر بدانید؟ مقاله > طراحی لوگو مینیمال (طراحی توسط بهترین طراحان) را مطالعه کنید.

انواع لوگو در طراحی

7 مشخصه طراح لوگو حرفه ای

  • مسلط به نرم افزار های طراحی لوگو ( فتوشاپ – کورل- ایلاستریتور )
  • آشنایی با اصول برندینگ ؛ ساخت برند و تبلیغات ( صفحه معرفی لوگو در ویکی پدیا )
  • مسلط به طراحی روی کاغذ ( اتود زدن )‌
  • مسلط به روانشناسی رنگ در طراحی
  • با انواع فرمت طراحی لوگو آشنایی کامل داشته باشد.
  • با اصول ثبت لوگو و برند آشنا باشد و لوگو شما را طبق اصول سازمان ثبت برند و لوگو طراحی کند.
  • کتاب های طراحی لوگو رایج را مطالعه کرده باشد.

چگونه لوگو طراحی کنیم؟

در این مقاله مراحل مورد نیاز برای اینکه چگونه لوگو طراحی کنیم را به طور کامل شرح داده‌‌‌ایم. اگرچه هر پروژه طراحی لوگو از نظر صنعت، سبک و ابعاد با یکدیگر متفاوت است، اما نقطه مشترک تمامی پروژه‌ها بدون شک فرآیند طراحی آنها است. لیکن به راحتی تنها با چند مرحله ریز به نکات بزرگی در مورد نحوه طراحی لوگو برسید که بعد از مطالعه مقالات زیر، شکی نداشته باشید که طرح‌های بسیار با کیفیت‌تری تولید خواهید کرد. بیایید با هم نحوه ساخت یک طرح لوگو را از ابتدا بررسی کنیم.

  1. گام اول در مرحله طراحی ایجاد یک خلاصه طرح لوگو است که در فرآیند اولیه لازم است. به طور کلی اولین قدم که در هر پروژه ابداع اثر هر طراح لوگو حرفه‌ای باید آن را انجام دهد. هدف از خلاصه طراحی کمک به طراح در درک پروژه است.
  2. گام دوم مرحله طراحی لوگو تحقیق و کشف برند است که در این بخش لازم است که هویت برند فعلی مشتری را با جزئیات بیشتری بررسی کنید.
  3. گام سوم مرحله فرآیند طراحی لوگو بوده که هر طراح لوگوی بزرگ باید با یک طرح کلی شروع کند. اتود زنی لوگو با مداد که می‌تواند بخشی از این مرحله باشد که بهتر است در ابتدای کار هر پروژه طرح با اتودزنی شروع ‌شود.
  4. گام چهارم مرحله ایجاد نسخه دیجیتال طرح لوگو است. در این مرحله فرآیند طراحی لوگو بهتر است جهت سهولت کار، طرح لوگو را با استفاده از مرورگر یا یکی از برنامه‌های طراحی لوگو به تصویر کشیده شود تا جهت ایجاد تغییرات و تنظیمات سریع لوگو وقت اضافه صرف نشود. گام بعدی مرحله اصلاح و ارائه طرح نهایی به مشتری است.

در این مرحله طراح لوگو، طرح نهایی را برای ارائه به مشتری آماده می‌کند که جهت اصلاحات و دریافت نظر مشتری تحویل داده می‌شود که معمولا بر اساس بازخورد و بحث با مشتری طراح لوگو باید به توسعه و اصلاح مجدد لوگو بپردازد. گام پایانی هم که مرحله تحویل فایل نهایی بوده باید توجه داشت که این طراحی لوگو در پایان پروژه بر اساس نیاز مشتری، همچنین کسب و کار آن است، پس فایل نهایی طرح‌ لوگو در هر فرمتی که لازم است برای مشتری صادر می‌گردد.

10 طراح لوگو معروف در جهان

در ادامه، ۱۰ نفر از بهترین طراحان گرافیک که در جهان شناخته شده هستند به شما معرفی می‌شوند:

  • راب جانوف
    راب جانوف کار طراحی لوگوی شرکت اپل را انجام داده است. این لوگو ابتدا حالتی رنگارنگ داشت که با سلیقه مردم آن زمان تناسب زیادی داشت و به مرور زمان به حالت کنونی درآمد.
  • استفن ساگمیستر
    استفن ساگمیستر موسس شرکت طراحی لوگو Sagmeister & Walsh است و جایزه های زیادی به خاطر طراحی پوستر دریافت کرده است.
  • کرولاین دیویدسن
    او لوگوی شرکت نایک را با الهام از یک الهه یونانی طراحی کرد که اکنون در جهان شناخته شده است.
  • چیپ کید
    چیپ کید طراح کاور کتاب پارک ژوراسیک است که یکی از برترین کاور های کتاب شناخته می‌شود. او همچنین جلد و تصاویر بسیار از کامیک بوک های بتمن را نیز طراحی کرده است.
  • پاول رند
    او کار طراحی لوگوی شرکت های IBM, ABC, MorningStar,Next و سیاری دیگر از شرکت ها را انجام داده است و به این خاطر شناخته می‌شود.
  • ماسیمو وینگلی
    ماسیمو وینگلی، طراح ایتالیایی است که کیف های قهوه ای خرید را طراحی کرده است. همچنین لوگوی شرکت فورد نیز توسط وی طراحی شده است.
  • الکس تروچوت
    الکس تروشوت طراح جلد آلبوم های کیتی پرس بود و اکنون در استودیوی طراحی خود در بارسلونا، برای طیف زیادی از شرکت ها طراحی می‌کند. طراحی بسیاری از پوستر های شرکت آدیداس، پوما، کوکا کولا و بی بی سی با الکس تروچوت است.
  • بنکسی
    بنکسی یک طراح گرافیک خیابانی است که به صورت ناشناس در بریتانیا کار می‌کند. او ترکیبی از طنز سیاه و گرافیتی را به کار گرفته است و به خاطر طراحی هایش تحت تعقیب قرار گرفته است.
  • آلن فلچر
    آلن فلچر طراحی لوگوی موزه V&A را انجام داده است و دهه هایی را در شرکت پنتاگرام مشغول کار بوده است.
  • لیندون لیدر
    لیندون لیدر اولین کسی است که از فضای منفی در طراحی های خود استفاده کرد. طراحی لوگوی شرکت هواپیمایی فدکس با لیندون لیدر بوده است

بهترین طراح لوگو چه کسی است؟

اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم، تقریبا هر کسی که بتواند با نرم افزار های گرافیکی کار کند می‌تواند طراحی لوگو انجام دهد اما تفاوت طراحان با یک دیگر از زمین تا آسمان است. معمولا به یک طراح لوگو حرفه ای، متخصص لوگو گفته می‌شود. اما این متخصص باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

اگر نمونه کار های مختلف از یک شرکت طراحی لوگو با چند طراح مختلف را دیده باشید، احتمالا متوجه تفاوت زاویه دید طراحان مختلف خواهید شد. اولین ویژگی یک متخصص طراحی لوگو، مهارت بالا است و سپس خلاقیت به میان می‌آید. طراح باید با اصول طراحی آشنایی کامل داشته باشد. وجود تفکر جهت مند در یک طراح، می‌تواند سطح او را تا حد زیادی بالا ببرد. خلاقیت نیز باعث می‌شود لوگو با حفظ سادگی، ظاهری مطلوب و رسا داشته باشد.

در صورتی که قصد سفارش طراحی لوگو دارید، می‌توانید از طریق واتساپ با شماره 09229026345 با مجموعه رایان طرح سفارش خود را مطرح کنید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. در صورت ثبت سفارش طراحی لوگو در این مجموعه می‌توانید در کم تر از ۷ روز کاری، لوگوی خود را با بهترین کیفیت ممکن دریافت نمایید.

وقتی کسب و کاری را آغاز می‌کنید، اولین کار شما، انتخاب لوگو با قیمت طراحی لوگو مناسب و شعار مربوط به آن است. لوگوی شما، شناسنامه برندتان است. برای انتخاب بهترین لوگو، باید بهترین طراح لوگو را انتخاب کنید. بهترین طراح لوگو، باید فردی متخصص و خوش ذوق باشد. شما باید به دنبال کسانی باشید که قوه تخیل او بسیار قوی باشد و از تصاویر معمولی، آثاری انتزاعی و جذاب در ذهن خود طراحی کند. برخورداری از قوه تخیل و هوش خوب در طراحی گرافیک، آرم و برند شما را همیشگی می‌کند.

بهترین طراح لوگو کیست؟

این روزها کسانی که کمی از گرافیک سر در می‌آورند، تلاش می‌کنند تا از طریق طراحی لوگو، با تقلید از لوگوهای دیگر، اقدام به کسب ثروت کنند. این افراد هرگز بهترین طراح لوگو نمی‌شوند، چون می‌دانند با تقلید نمی‌شود کاری از پیش برد. برای اینکه برترین طراح لوگو باشید باید هم تخصص و تجربه داشته باشید و هم نبوغ و خلاقیت، تا بتوانید یک اثر ماندگار و بی‌مانند خلق کنید.

همچنین شما می‌توانید سوالات مختلف خود از جمله قیمت طراحی لوگو را از مشاوران ما بپرسید.

  1. دارای نمونه کارهای اصولی و زیاد باشد.
  2. حتما نظرات مشتریان راضی او را بررسی کنید.
  3. چند نمونه کارهای طراح خود را در گوگل سرچ کنید و از عدم کپی بودن طراحی ها اطمینان حاصل کنید.
  4. شماره تلفن در دسترس داشته باشد و تا پایان روند طراحی لوگو به صورت تلفنی پاسخگوی شما باشد.
  5. اگر با فریلنسر کار می کنید، سعی کنید که عکس پروفایل و اطلاعات شبکه های اجتماعی او تکمیل و برای وی باشد.
  6. اگر با طراح لوگو شرکتی کار می کنید، سعی کنید که عکس و پروفایل و اطلاعات ارتباطی با وی تکمیل و قابل دسترس باشد.
  7. اگر کار خود را به شرکت طراح لوگو می سپارید، حتما سایت طراح را چک کنید و سایت فوق حتما دارای اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی)‌ – دارای نماد واحد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیچیتال (ساماندهی)‌
    – یا عضو انجمن صنف کسب و کار های مجازی باشد.

بهترین طراح لوگو چطور طراحی می‌کند؟

انتخاب بهترین طراح لوگو، کار راحتی نیست؛ اما اگر طراح ویژگی‌های خاصی داشته باشد و کار با کیفیتی را تحویل دهد می‌توان او را جزو بهترین طراحان لوگو دانست. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • تحقیق و بررسی:
    بهترین طراح لوگو کسی است که قبل از انجام هر کاری ابتدا به تحقیق و بررسی می‌پردازد. او بازار را مورد بررسی قرار می‌دهد تا ببیند برای کار شما چه لوگویی بهتر است. نیازسنجی مهم‌ترین اصل برای طراحی لوگوی یک برند است. تحقیق درباره رقبای برند و راز پیشرفت آنها می‌تواند کمک زیادی به بهتر شدن کار شما کند. بهترین طراح لوگو کسی است که بررسی می‌کند مشتری‌های شما چه کسانی هستند و در چه رده سنی قرار دارند؟ مرد هستند یا زن؟ جوان هستند یا پیر و این موارد را در طراحی لحاظ می‌کند.
  • کیفیت و سرعت کار:
    بهترین طراح لوگو کسی است که در کنار طراحی یک لوگوی با کیفیت و استاندارد، از سرعت بالایی برخوردار است. طراحی لوگو کار زمان‌بری است، چون دقت و تمرین در آن حرف اول را می‌زند. طراح لوگو بعد از صحبت با صاحب برند، طرح اولیه خود را شروع و سپس بر روی آن کار می‌کند تا طرح پخته شده و به مرحله تکامل برسد. بهترین طراح لوگو کسی است که در این مرحله، علاوه بر دقت، تمرین و طراحی یک لوگوی دقیق و استاندارد، سرعت عمل را به کار می‌گیرد تا طرح را سریعتر به مرحله انجام برساند.
  • تسلط بر نرم‌افزارها: 
    بهترین طراح لوگو بر نرم‌افزارهای طراحی، مسلط است. بهترین طراح گرافیک، ابتدا به طرح فکر می‌کند و آن را با خواسته‌ها و اهداف صاحب برند تطبیق می‌دهد و سپس کاغذ و قلم را برمی‌دارد و طرح خود را روی آن پیاده می‌کند. آنقدر طرح را کم و زیاد می‌کند تا بلاخره طرحی را تهیه کند که توقعات خود و صاحب برند را برآورده کند. سپس طرح مورد نظر را روی نرم‌افزار پیاده می‌کند. فتوشاپ و ایلاستریتور از مهم‌ترین برنامه‌های طراحان برای طراحی لوگو هستند. این برنامه‌ها قابلیت‌های متعددی دارند و بهترین طراحان لوگو بر روی آنها تسلط کامل دارد.
  • پشتکار و صبوری: 
    طراح لوگو اثر هنری را خلق می‌کند، اما خلق یک اثر هنری استاندارد نیازمند صبر است. اگر طراح لوگو به دنبال کپی از طرح‌های دیگران باشد، نمی‌توان عنوان بهترین طراح لوگو را برای او به کار برد. بهترین طراح لوگو کسی است که آنقدر صبر دارد که یک لوگوی خلاقانه را طراحی کند، پس باید بدانید که او با دقت، حوصله و در نظر گرفتن تمامی استانداردهای لازم، یک لوگوی جذاب را طراحی می‌کند. طراح لوگو از ابتدا چندین بار ممکن است کار را به صاحب برند ارجاع دهد، این کار در جهت تکمیل و بهتر شدن طرح انجام می‌شود. در این مرحله باید هم طراح و هم صاحب برند حوصله و صبر کافی برای تکمیل طرح را داشته باشند.
  • همراهی با مشتری: 
    بهترین طراح لوگو کسی است که مشتری‌های صاحب برند را بهتر از خود او بشناسند. او کسی است که بعد از پذیرش طرح لوگو، همه نکات مربوط به آن را مد نظر قرار می‌دهد. طراح لوگو با مشتری‌های برند ارتباط می‌گیرد و سلیقه آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد. پس بهترین طراح لوگو کسی است که با ارتباط گرفتن با بازار و مشتری، با جریان روز حرکت کند و طرحی نو را ارائه کند. طراحی یک لوگوی نو و به روز، چشم‌انداز آینده کار شما را بهتر می‌کند و سبب می‌شود یک لوگو را برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید.
  • در دسترس بودن: 
    بهترین طراح لوگو کسی است که علاوه بر داشتن تخصص و تجربه، اخلاق خوبی هم داشته باشد. خوش قولی و در دسترس بودن، مهم‌ترین ویژگی یک طراح لوگو خلاق است. طراح لوگوی شما باید کار طراحی را در یک موعد مقرر انجام دهد و در زمان لازم، با شما ارتباط برقرار کند. بدون شک پاسخ ندادن به پیام و تلفن صاحب برند برای او خوشایند نیست، این نوع طرز برخورد، جالب نیست و یک حرکت ناپسند محسوب می‌شود. بهترین طراح لوگو کسی است که همیشه در دسترس باشد و رفتار او با مشتری‌ها درست و منطقی باشد.

از طراح لوگو خود بعد از طراحی چه مواردی را تحویل بگیریم؟

بعداز تکمیل سفارش خود حتما حتما فایل های زیر را بگیرید. دقت داشته باشید یک طراح حرفه ای لوگو می بایست همه موارد زیر را در اختیار شما قرار دهد.

فایل لایه باز لوگوی طراحی شده فایل با کیفیت در رنگ سازمانی (png)
فایل با کیفیت لوگو در رنگ سفید (با فرمت png) فایل با کیفیت لوگو در رنگ مشکی (با فرمت png)
فایل با کیفیت لوگو در برای چاپ (با فرمت ttf) فایل با کیفیت برای پروفایل شبکه های اجتماعی
فایل با کیفیت برای پروفایل شبکه های اجتماعی فایل با کیفیت برای لوگو سایت یا آپ

دقت کردن به موارد بالا میتواند شما را در امر انتخاب سبک طراح لوگو حرفه ای یاری کند. طراحی کردن لوگوی مناسب با کسب و کار شما میتواند باعث پیشرفت و جذب مشتری بیشتری برای شما شود. پس حتما لوگو خود را به طراحان با سابقه رایان طرح بسپارید.

نمونه طراحی لوگو در رایان طرح

 

 

قیمت طراحی لوگو در وب سایت رایان طرح در سه پکیج ارائه می شود. پکیج اول طراحی لوگو؛ که در این پکیج صرفا لوگو برای کسب و کار شما طراحی خواهد شد و فایل های لوگو نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت ؛ که هزینه این پکیج با طراحی سه اتود 1,570,000 هزارتومان است.

ارتباط با طراح لوگو

سفارش طراحی لوگو آنلاین

نحوه گرفتن سفارش طراحی لوگو از طریق واتس آپ انجام خواهد شد. که شامل دو قدم است. قدم اول دیدن نمونه کارهای لوگو ما از این لینک است. برای این منظور شما ابتدا باید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید و اگر با نمونه کارهای ما ارتباط برقرار کردید و خوش تان آمد می بایست در قدم دوم به شماره  واتساپ  09229026345 پیام ارسال کنید و در واتساپ سفارش طراحی لوگو شما انجام خواهد شد.

در رایان طرح سفارش طراحی لوگو آنلاین پذیرفته خواهد شد و شما از به صورت آنلاین می توانید در واتساپ سفارش طراحی لوگو خود را ثبت کنید و کارشناسان آنلاین پاسخگوی شما در روزهای کاری هستند.

در این مقاله، مهارت هایی که باید کسب کنید تا تبدیل به یک طراح لوگو شوید، ذکر شد. به یاد داشته باشید که این علم نیز کسب کردنی است و با تمرین و تکرار می‌توانید به نتایج خوبی برسید. بسیاری از طراحان لوگوی موفق در سرتاسر دنیا نیز کار خود را با طراحی لوگو ارزان آغاز کردند و در اوایل حرفه کاری خود شکست های فراوانی متحمل شدند تا در نهایت بتوانند شناخته شوند و در کار خود به موفقیت برسند. پس در هر مرحله ای که قرار دارید، از همین حالا روی افزایش مهارت های خود تمرکز کنید تا بتوانید در حرفه خود بدرخشید.

4.9/5 - (14 امتیاز)

25 دیدگاه دربارهٔ «طراح لوگو + معرفی 3 طراح لوگو معروف ایرانی»

  1. صفر محمدی

    ظهر بخیر:
    از چه طریق باید سفارش طراحی لوگو رو انجام داد ؟ و یه لطف می کنید شماره طراح لوگو رو در اختیار ما قرار بدهید. یا ادرس طراح لوگو یکی از این موارد رو به من بدهید عالی میشه

    1. امید کریمی

      سلام جناب محمدی عزیز:
      برای سفارش طراحی لوگو به یک طراح لوگو حرفه ای می توانید در واتساپ به شماره 09229026345 پیام دهید.
      در صورت نیاز به مشاوره نیز می توانید با شماره 02191307049 تماس بگیرید.

    1. امید کریمی

      سلام امید عزیز:
      گاهی اوقات صف سفارشات ما به مدت محدودی باز می شوند و سپس بسته می شوند
      با توجه به تتعداد زیادی مشتری
      گاهی اوقات تا سه ماه اینده صف سفارشات ما پر می شوند.
      اگر نیاز به لوگو حرفه ای توسط طراح لوگو حرفه ای شود حتما در صف سفارش بمانید

  2. باقری نیک نفس

    به نظر من یک طراح در ابتدا باید روی سلیقه مشتری کار کنه و بتونه با نمونه کارها و تکنیک هایی که معرفی میکنه مشتری رو جذب کنه. هنر یک طراح لوگو باید این باشه که تغییراتی که مشتری میخواد انجام بده رو توی چارچوب کاری خودتون به لوگو اضافه کنید ولی نباید زیاده روی کرد.

  3. رویا همتی

    سلام ممنون از اینکه مطلب خوبی آماده کردید
    لوگو هر مجموعه ای نشون میده که اون کسب و کار چقدر حرفه ای هست. رایان طرح هم با نمونه کاراش برام ثابت شد که میتونه نیازم رو برطرف کنه و نتیجه قابل قبولی هم گرفتم. تشکر

  4. به نظر من هر طراحی طراح نیست؛ بلکه باید نمونه کارهای فراوان تو حوزه های مختلف داشته باشه تا بتونه رضایت مشتری رو جلب کنه. با توجه به نمونه کارهای طراحان رایان طرح متوجه شدم که با سابقه هستن. هر کنار این یک طراح باید سر موعد مقرر و زمانی که طی شده است سفارش را تحویل و آماده کند.

  5. رضانژاد

    تیم بسیار با تجربه و با حوصله، ارائه نمونه کارهای زیاد و منحصر به بفرد.
    ما بسیار راضی هستیم، و توصیه میکنیم با این تیم خوش ذوق همکاری داشته باشید.

  6. بهرامی

    سلام ممنونم که طبق زمانی که مققر شده بود لوگو رو آماده و تحویل دادید. بسیار مورد رضایت بود و خانم طراح بسیار خوش اخلاق بودند و پاسخگویی مناسب داشتند.

  7. سلام سلام
    تا اکنون چندین با سفارش لوگو با طراح لوگو رایان طرح انجام دادم. همانند گذشته لوگو بسیار حرفه ای در حد طراح های بین المللی تحویل گرفتم.

  8. از تمام مراحلی که سفارش لوگو دادم راضی بودم
    از برخورد آقای طراح و کیفیت لوگو و زمان تحویل دادن پروژه راضی بودم
    همه چیز بسیار عالی بود
    همون چیزی بود که در نظر داشتم

  9. واقعا در حد چیزی که انتظارم بود طراح انجامش داد.
    و به همه پیشنهاد میکنم که از تیم رایان طرح برای طراحی های کسب و کار خود استفاده کنند.
    حتی اصلاح هم لازم نبود.
    ممنون از تیم خوب و حرفه‌ای شما

  10. سلام و احترام
    اگر طراحی لوگو شرکت خود را به طراحان رایان طرح نسپارید، 3 اصل مهم را از دست می دهید:
    اول: زمان
    دوم: پول
    سوم: فرصت آشنایی
    خوشحال شدم از اینکه طراحی لوگوی شرکتمان را به شما سپردیم.

  11. آقا رمضان

    بسیار زیاد از طراح شما از بابت لوگویی که آماده و طراحی کردند سپاسگزارم. بسیار با تجربه و حوصله و با دقت بالا کار رو تحویل دادند. هر ادیتی هم درخواست دادیم واقعا انجام دادند. بی نهایت سپاسگذارم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراح لوگو

طراح لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراح لوگو + معرفی 3 طراح لوگو معروف ایرانی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!