جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

لوگو برای فروشگاه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

هر فروشگاهی در انواع کسب‌وکارها قصد دارد که میان اکثر مردم شناخته شود و مشتریان زیادی را به خود جذب کند و همچنین در ذهن مشتری‌ها ماندگار شود. برای این کار پیشنهادهای بسیاری وجود دارد، اما یکی از بهترین و کامل‌ترین روش‌ها، طراحی “لوگو برای فروشگاه” است. طراحی لوگو برای فروشگاه اینترنتی به مهارت و اندیشه‌های بسیاری احتیاج دارد زیرا آن طرحی است که به مدت بسیار زیادی در ذهن مشتریان ثبت می‌شود و برای آنها جذاب خواهد بود. هدف رایان طرح در این مقاله این است که به شما کمک کنیم تا باتوجه‌به نکات درج شده در این متن مقاله لوگویی برای فروشگاه خود طراحی کنید تا بتوانید مشتری و مخاطب‌های بسیاری را جذب برندتان کنید.

می خواهید برای فروشگاه خود لوگو موشن داشته باشید؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم با چگونگی ساخت لوگو موشن در مقاله چگونه لوگو موشن بسازیم؟ آشنا شوید.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

ویژگی لوگوی مناسب برای فروشگاه اینترنتی

1- برای طراحی لوگو فروشگاه‌هایتان سعی کنید نام برند و نماد و شعارتان به‌گونه‌ای باشد که به‌صورت درست و متناسب در کنار هم قرار بگیرند. اگر اندازه نوشته‌های شما بیشتر از طول لوگو باشد به قاطعیت می‌توان گفت که لوگوی شما طرحی ناپسند خواهد شد و جذابیتی برای مشتری‌ها نخواهد داشت.

پس باید هر چیزی را که می‌خواهید بنویسید به‌اندازه و متناسب باشد تا لوگویی متعادل و طرحی مناسب داشته باشید.

2- همچنین لوگویی را که برای فروشگاه خود انتخاب و طراحی می‌کنید باید با کسب‌وکارتان همخوانی داشته باشد، زیرا این امر نشان‌دهنده این است که فعالیت شما در چه زمینه‌ای است و چه کاری انجام می‌دهید و فقط در صورتی می‌توانید از لوگویی که به حرفه کاری‌تان مرتبط نیست استفاده کنید که سایت فروشگاه شما بسیار محبوب شده است و در بازار کار موفقیت نهایی را به دست آورده است که این کار به زمان بسیاری احتیاج دارد.

3- برای اینکه لوگویی جذاب و منحصربه‌فرد داشته باشیم، باید به‌جای یک لوگوی سخت و پیچیده بهتر است یک لوگوی ساده اما جامع برای برند داشته باشیم. اکثر افرادی که می‌خواهند برای فروشگاه اینترنتی خود لوگویی طراحی کنند به این نظر می‌رسند که اگر لوگویی پیچیده داشته باشند، می‌توانند در ذهن مشتری‌ها ماندگار شوند در حالی که پیچیده‌تر شدن لوگو باعث می‌شود که مخاطب نتواند طرح لوگو را در ذهن خود ثبت کند.

لوگوهایی که ساده‌تر طراحی شده‌اند ماندگاری بیشتری در ذهن مردم دارند به‌عنوان‌مثال شما به برندهای معروف دنیا مانند آدیداس و اپل توجه کنید آنها لوگویی ساده اما جذاب و ماندگار دارند با اینکه این لوگوها مفهوم کسب‌وکارشان را هم‌نشان نمی‌دهند. سادگی آنها به‌خوبی توانسته است به اینکه این طرح‌ها در ذهن افراد نقش ببندد و ماندگار شود کمک قابل‌توجهی بکند. پس پیچیده کردن شکل لوگو با نوشته‌های مبهم و غیر قابل خوانا قطعاً به کار شما صدمه می‌زند.

نمونه لوگو فروشگاه

بهترین شرکت برای ساخت آرم تجاری در ایران را نمی‌شناسید؟ برای معرفی کردن بهترین شرکت طراح آرم تجاری مقاله بهترین شرکت طراحی آرم را نوشته‌اشم.

4.یکی دیگر از مسئله‌هایی که در طراحی لوگو فروشگاه مهم است این موضوع است که نام برند را با استفاده از حروف انگلیسی بزرگ بنویسید؛ وجود متن انگلیسی جلوه و زیبایی بیشتری به لوگو می‌دهد و بهتر و بیشتر می‌تواند به مشتری حس جذابیت و قدرت را انتقال دهد و اگر می‌خواهید که شعار یا نام برندتان را انگلیسی بنویسید باید آن را به‌صورت عادی بنویسید تا اینکه بخواهید از طراحی‌های سخت و پیچیده بهره ببرید.

5.مخاطبان و افرادی که از سایت فروشگاه شما بازدید می‌کنند از ابزارهای مختلف از جمله کامپیوتر، گوشی‌های تلفن همراه، تبلت و لب تاب و… استفاده می‌کنند. هرکدام از آنها از صفحه نمایش های مختلفی را استفاده می‌کنند؛ بنابراین لوگو فروشگاه شما باید به صورتی طراحی شود که در تمامی ابزارها و سیستم‌‌های مختلف واضح و قابل خواندن باشد‌.

6.خلاقیت و نوآوری در طراحی لوگو فروشگاه از جمله مسائلی است که همواره باید رعایت شود تا لوگویی که ساخته می‌شود، جذابیت خاصی داشته باشد و تکراری نباشد تا بتواند به‌عنوان بهترین لوگو شناخته شود و برند و فروشگاه خود را به بهترین درجه برساند. اگر در هنگام ساخت و طراحی لوگو از ایده‌هایی نو و چالش‌برانگیز استفاده نکنید طرح شما نیز از موفقیت برخوردار نخواهد بود و تکراری و غیر جذاب خواهد شد‌‌.

ایذه طراحی لوگو فروشگاهی

ایده‌های ناب و جذاب برای طراحی لوگو فروشگاه

اگر می‌خواهید لوگو فروشگاه شما از کیفیت و زیبایی بالا برخوردار باشد، اولین چیزی که در طراحی لوگو باید به آن توجه کنید رنگ لوگو خواهد بود به نکاتی که در مقاله نوشته شده است توجه کنید تا لوگویی خاص طراحی کنید.

استفاده کردن از رنگ‌های مختلف و غیر هارمونی باعث زیبایی در طرح لوگوی شما نخواهد شد و به آن جلوه دلنشین نخواهد داد شما می‌توانید یک رنگ خاص را انتخاب کنید و به همراه آن از چند رنگ فرعی دیگری که به جذابیت رنگ خاص کمک می‌کند استفاده کنید اما حد امکان از یک یا دورنگ فرعی استفاده کنید شما نیز می‌توانید به سایت‌های روان‌شناسی رنگ مراجعه کنید و با بهره‌گیری از کمک آنها رنگ‌هایی را که با یکدیگر ترکیب دلنشین و جذب‌کننده‌ای ایجاد می‌کنند را بشناسید و در طراحی لوگو ارزان فروشگاه از آن رنگ‌ها استفاده کنید.

اما نکته دومی که باید به آن توجه کرد و برای انجام آن ایده‌پردازی کرد رنگ پس‌زمینه لوگو فروشگاه است باید قبل از طراحی لوگو رنگ پس‌زمینه‌ای که قرار است، لوگو در آن قرار بگیرد را با دقت مشاهده کنید؛ تا باتوجه‌به آن بتوانید لوگویی متناسب با رنگ پس‌زمینه را طراحی کنید و همچنین برای لوگو فروشگاه رنگی را انتخاب کنید که روی آن پس‌زمینه گم نشود.

در نتیجه توضیحات ارائه شده فهمیدیم که بهتر است به‌جای استفاده از ایده دیگران و تکراری شدن و جذابیت نداشتن لوگوی فروشگاهتان ایده‌پردازی کنید و به کمک اندیشه‌های ذهنی خودتان لوگویی مناسب و منحصربه‌فرد فروشگاه خودتان را طراحی کنید؛ این طراحی را تیم رایان طرح با تجربه بالا برای شما در مدت زمان کمتر با قیمت طراحی لوگو مناسب تری ارائه خواهد کرد.

سفارش لوگو برای فروشگاه

اگر با ویژگی هایی که یک لوگو فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد، آشنا شدید و آن را در لوگو خود ندید پیشنهاد می کنیم برای بازطراحی لوگو خود در رایان طرح اقدام کنید.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

ویژگی لوگو برای فروشگاه

ویژگی لوگو برای فروشگاه

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای لوگو برای فروشگاه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!