جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی تخصصی لوگو مخصوص کسب و کارهای پولساز

صاحبان کسب و کارها برای معرفی برند خود به مشتری‌ها، نیازمند بهره‌گیری از لوگو هستند. طراحی تخصصی لوگو، یکی از دغدغه‌هایی است که صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است. این روزها، طراحی تخصصی لوگو برای کسب و کارهای پولساز، در بین بسیاری از صاحبان کسب و کار و شرکت‌های طراحی لوگو دنبال می‌شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال طراحی تخصصی لوگو برای کسب و کار پول‌سازتان هستید، بهتر است با ما همراه شوید. ما در اینجا به شما خواهیم گفت که طراحی لوگو برای کسب و کارتان چه مراحلی دارد و از چه ترفندهایی باید برای دست یابی به هدفتان استفاده کنید

کسب و کارهای پولساز دنیا با داشتن لوگوهایی جذاب و استاندارد، توانسته‌اند مشتریان مخصوص به خود را جذب کنند و محصولات خود را به مشتری‌هایی که در سراسر جهان هستند، عرضه کنند. اگر کسب و کار شما، یک لوگوی مختص به محصول و برند خود را داشته‌ باشد، مشتری‌ها با دیدن لوگو، جذب برند می‌شوند و این سبب پول‌سازی بیشتری برای کسب و کارتان می‌شود.

طراحی لوگوی تخصصی چه مراحلی دارد؟

هر کاری که با دانش، مهارت و تجربه دنبال شود، به نتایج خوبی منجر خواهد شد. طراحی تخصصی لوگو هم از این ویژگی، دور نیست. اگر شما صاحب یک کسب و کار پول‌ساز باشید، بهترین کار این است که طراحی تخصصی لوگوی شرکتتان را به گرافیست‌های ماهر بسپارید. زیرا آنها با تخصص و مهارتی که دارند و با تسلط بر نرم‌افزارهای طراحی لوگو، می‌توانند کار طراحی تخصصی برند شما را به راحتی انجام دهند.

یکی از نرم‌افزارهایی که برای طراحی تخصصی لوگو، مورد استفاده قرار می‌گیرد، نرم‌افزار ادوبی ایلاستریتور است. این نرم‌افزار، کار طراحی را برای طراحان و گرافیست‌ها آسان کرده است. با تسلط بر این نرم افزار، گرافیست‌ها، طراحی تخصصی لوگو را دنبال می‌کنند و به کسب و کارها برای رسیدن به اهدافشان یاری می‌رسانند.

۱- خلاقیت شرط اول طراحی تخصصی لوگو

خلاقیت در طراحی تخصصی لوگو، اولین شرط طراحی است. یک گرافیست ماهر باید فردی خلاق و به روز باشد. شاید باورتان نشود، اما خلاقیت در طراحی تخصصی لوگو، به اندازه دانش و مهارت در طراحی، اهمیت دارد. یک گرافیست بدون خلاقیت، نمی‌تواند کارهای ماندگار انجام دهد. برای طراحی تخصصی لوگو مخصوص کسب و کارهای پولساز، باید حتما خلاقیت طراح، در نظر گرفته شود؛ زیرا یک طراحی حرفه‌ای و منحصر به فرد، علاوه بر دانش و مهارت نیازمند خلاقیت است.

۲- نظم دادن به ایده‌های طراحی

برای طراحی تخصصی لوگو، باید بر روی ایده‌های به روز، تمرکز کرد. نباید گمان کنید که طراحی تخصصی، نیازمند داشتن ایده‌های بزرگ است. گاهی یک ایده کوچک، اگر به درستی طراحی شود، می‌تواند یک لوگوی جذاب را در کسب و کار ارائه دهد. با نظم دادن به ایده‌های ذهنی خود و تطبیق آنها با ویژگی‌های برندی که قرار است برای آن طراحی کنید، می‌توانید یک لوگوی کم‌نظیر را طراحی کنید.

شرط مهم طراحی تخصصی لوگو این است که هر چه به ذهنتان می‌رسد، یادداشت کنید و اجازه ندهید هیچ ایده‌ای از ذهن شما فرار کند. اگر ایده‌ها را منظم، یادداشت کنید، از بین آنها یک ایده جذاب خارج می‌شود که می‌تواند از جانب صاحبان کسب و کار، مورد استقبال قرار گیرد.

رنگ ها در طراحی لوگو

۳- رنگها را جدی بگیرید

بعد از اینکه طرح لوگوی خود را طراحی کرد، باید استفاده از رنگ را جدی بگیرید. نگاهی به طراحی لوگوهای تخصصی شرکت‌های پول‌ساز دنیا نشان می‌دهد که این شرکت‌ها معمولا لوگوهای ساده را برای کسب و کارهای خود انتخاب کرده‌اند، اما در استفاده از رنگ‌ها، دقت لازم را به کار برده‌اند. بنابراین برای طراحی تخصصی لوگو، باید حتما روانشناسی رنگ‌ها در طراحی، پیاده شود و دقت لازم در این زمینه به کار برده شود.

محصول تولیدی برند، ویژگی‌های برند و سلیقه مشتریان آن، برند مواردی هستند که باید در انتخاب رنگ به آنها دقت شود. رنگ‌های سیاه و سفید رنگ‌های اصلی در دنیا هستند که بیشترین کاربرد را در طراحی لوگو دارند. کسب و کارهای پول‌ساز، معمولا طراحی تخصصی لوگوی خود را به افراد حرفه‌ای واگذار می‌کنند، چون هدف آنها سود اقتصادی بیشتر است و قیمت طراحی لوگو توسط افراد حرفه ای نیز مناسب تر انتخاب می شود. بنابراین طراح لوگو باید نظر صاحب کسب و کار را در انتخاب رنگ لوگو، در نظر بگیرد و توضیحات لازم را برای او شرح داده و چنانچه تناقضی بین نظرات آنها بود با گفتگو، آن را حل کنند و به یک نظر مشترک برسند.

۴- هر برندی طرح خاص خود را دارد

از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی تخصصی لوگو برای برند، این است که هر طرحی، ویژگی‌های خاص خود را دارد، با درک این مفهوم، باید پی ببرید که هیچ برندی شبیه دیگری نیست و شما نمی‌توانید از طرح‌های دیگران برای پیشرفت کسب و کارتان بهره ببرید. هر برند، ویژگی‌هایی دارد که بر طبق آن، باید لوگوی آن، طراحی شود. فونت به کار رفته در لوگوی یک برند، با فونت به کار رفته در دیگر شرکت یا کارخانه، متفاوت است و هر کدام، کارکرد جداگانه خود را دارند.

پس برای طراحی تخصصی لوگو مخصوص کسب و کارهای پولساز، بهتر است کپی نکنید، چون کپی لوگوی دیگران، نه تنها به پیشرفت کار کمک نمی‌کند، بلکه سبب می‌شود طرح لوگوی شما از حالت تخصصی خارج و به یک طرح کلیشه‌ای تبدیل شود که در بلند مدت، با شکست مواجه شده و اهداف برند را تامین نکند.

۵- سادگی، ویژگی مهم طراحی تخصصی لوگو

طراحی تخصصی لوگو، یعنی طرحی که مخصوص یک برند است و هیچ برند مشابه دیگری نتوانسته شبیه این لوگو را طراحی کند. طراحی لوگو ارزان یک برند، ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد، اما یک لوگوی تخصصی حرفه‌ای، معمولا لوگویی ساده و به دور از شلوغی است.

یک طراح حرفه‌ای می‌داند که لوگوی ساده بسیار اثرگذارتر است و قابلیت ماندگاری بیشتری در ذهن دارد و لوگوهای پیچیده در ذهن ماندگار نیستند.  نگاهی به لوگوهای تخصصی برندهای پولساز، واقعیت داشتن چنین موردی را به ذهن بیشتر متبادر می‌کند.

طراحی حرفه ای لوگو

۶- لوگوی تخصصی ماندگار

کسب و کارهای پولسازی که به دنبال طراحی تخصصی لوگو هستند، در ابتدا ممکن است کار خود را در ابعاد کوچک شروع کنند، اما خیلی زود با فعالیت زیاد، جذب مشتری و بازاریابی مناسب، تبدیل به یک برند پولساز و حرفه‌ای شوند. چنین کسب و کارهایی که اهداف بلند مدت دارند، باید به دنبال طراحی تخصصی لوگوهایی باشند که بسیار حرفه‌ای بوده و در بلند مدت بتواند کسب و کار آنها را کاور کند و پاسخگوی نیازهای برند باشد. بنابراین ماندگار بودن و قابلیت توسعه لوگو در بلند مدت، یکی از مهم‌ترین شرطهای طراحی تخصصی لوگو است.

اگر یک برند کار خود را به صورت سنتی سنتی آغاز کرد و خیلی زود، توانست به یک برند حرفه‌ای تبدیل شود و به استفاده از ابزار آنلاین برای توسعه کار خود، نیاز داشته باشد، باید لوگوی برند او به شیوه‌ای طراحی شده باشد که قابلیت گسترش را داشته باشد. طرح لوگو باید این قابلیت را داشته باشد که با تغییری جزیی، تبدیل به یک لوگوی مدرن شود که هم در چاپ سنتی و هم در شبکه‌های اجتماعی با وضوح، قابل استفاده باشد.

طراحی تخصصی لوگو چه زمانی موفق است؟

طراحی تخصصی لوگو زمانی موفق است که تاثیرات آن بر روی برند، سود دهی اقتصادی و جذب مشتری، مشخص شود. ویژگی‌های طراحی صحیح تخصصی لوگو بر روی کسب و کارهای پولساز، این است که تاثیرات آن روی مشتری بررسی شده و به صورت کوتاه مدت، نتایج آن مشخص شود. تمامی مواردی که در بالا گفته شد، اگر به درستی رعایت شوند، طراحی تخصصی برند شما موفق عمل کرده است.

طراحی تخصصی لوگو باید به گونه‌ای باشد که مخاطب با دیدن آن، جذب شود و به راحتی با آن، ارتباط برقرار کند. طراحی تخصصی لوگو باید کاملا واضح و شفاف و از انسجام لازم برخوردار باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوگو این است که شباهتی به دیگر آرم‌ها نداشته باشد و در مسیر درستی حرکت کند و هر روز توجه افراد و مخاطبان بیشتری را به جاذبه‌های بصری خود، جلب کند و گذشت زمان سبب از دست رفتن جذابیت لوگو نشود.

طراحی لوگو بصورت تخصصی

شرکت طراحی لوگو رایان طرح با داشتن تیمی متخصص و مجرب، طراحی تخصصی لوگوی برند شما را با رعایت استانداردهای طراحی لوگو، به عهده می‌گیرد. اگر برای کسب و کار پولساز خود، نیازمند طراحی تخصصی لوگو هستید، سفارش طراحی لوگو تخصصی خود را به رایان طرح بدهید و لوگویی را تحویل بگیرید که یک عمر، نشان دهنده هویت برند شما باشد و شما را قدم به قدم به سمت سود دهی بیشتر، هدایت کند. رایان طرح با سابقه طراحی تخصصی لوگو برای برندهای پولساز، شما را برای دست یافتن به اهداف اقتصادی بلند مدت، یاری می‌کند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی تخصصی لوگو

طراحی تخصصی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی تخصصی لوگو مخصوص کسب و کارهای پولساز

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!