جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نرم افزار طراحی لوگو – برای اندروید، ویندوز، آیفون + لینک دانلود

طراحی لوگو یکی از اصول پایه هر کسب و کاری است که به واسطه ابزارهای گرافیکی مختلفی انجام می‌شود و با توجه به این موضوع در این مقاله 18 “نرم افزار طراحی لوگو” برای پلتفرم‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به واسطه این ابزارهای گرافیکی لوگوهایی بسیار حرفه‌ای طراحی لوگو کنید. اگر می‌خواهید لوگوهای حرفه‌ای طراحی کنید، مطمئناً نیاز به ابزارهای داخل این لیست دارید، پس به هیچ وجه این مقاله را از دست ندید تا بهترین ابزار خلق لوگو را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار طراحی لوگو گوشی و کامپیوتر

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود کاتالوگ پکیج بهاره ست اداری می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو

18 نرم افزار طراحی لوگو تخصصی و حرفه‌ای

همانطور که گفته شد، طراحی لوگو یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی است که به واسطه ابزارهای گرافیکی انجام می‌شود و ما هم با توجه به اهمیت طراحی لوگو، به 18 نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای که می‌توانید به واسطه آن‌ها بهترین لوگوها را خلق کنید را معرفی می‌کنیم. لیستی که در ادامه ارائه می‌شود، شامل نرم افزار طراحی لوگو برای ویندوز، اندروید، مک و ios می‌باشد.

  • ایلوستریتور (Illustrator)
  • هچ فل (Hatchful)
  • فتوشاپ (Photoshop)
  • دیزاینر (Desygner)
  • کورل دراو (Corel draw)
  • لوگو یس (LogoYes)
  • افینیتی دیزاینر (Affinity Designer)
  • اینک اسپیس (Inkscape)
  • لوگو دیزاین استودیو پرو (Logo Design Studio Pro)
  • جتای (Jeta)
  • دیزاین هیل (Design hill)
  • کانوا (canva)
  • لوگو میکر پرو (Logo Maker Pro)
  • لوگو فاندری (logo foundry)
  • گرویت دیزاینر (Gravit Designer)
  • اسکوپیک استودیو (logoscopic studio)
  • لوگو کریتور (Logo Creator)
  • گیمپ (Gimp)

نکته مهم: 4 ابزار ابتدایی که در این لیست وجود دارد برای طراحی لوگو حرفه‌ای و تخصصی استفاده می‌شود و طراح باید توانایی و مهارت زیادی برای استفاده از این ابزارها داشته باشد تا بتواند لوگوهایی حرفه‌ای طراحی کند.

  1. نرم افزار ایلوستریتور (Illustrator)

اولین و یکی از قدرتمندترین ابزارهای گرافیکی که به واسطه آن می‌توان لوگوهای فوق حرفه‌ای طراحی کرد. نرم افزار “ایلوستریتور” (Illustrator) یکی از معدود ابزارهای گرافیکی است که طراحان حرفه‌ای به آن واسطه هستند.

 

ایلوستریتور رایگان نیست ولی شما می‌توانید به صورت کرک شده از این نرم افزار استفاده کنید. در نهایت باید بگم که ایلوستریتور (Illustrator) برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک قابل استفاده است.

لینک دانلود نرم افزار ایلوستریتور (Illustrator)

  1. نرم افزار فتوشاپ (Photoshop)

 “فتوشاپ” هم مثل رقیب قدرتمند خود یکی از بهترین ابزار ساخت لوگو است. البته فتوشاپ کاربردهای گسترده‌تری داشته و استفاده از آن نیازمند مهارت بالایی است. فتوشاپ رایگان نیست ولی شما می‌توانید به صورت کرک شده از این نرم افزار استفاده کنید.

 

بد نیست بدانید که فتوشاپ برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و IOS قابل استفاده است.

لینک دانلود نرم افزار فتوشاپ (Photoshop)

  1. نرم افزار کورل دراو (Corel draw)

“کورل دراو” برای طراحی پوستر، لوگو، کارت ویزیت و طراحی‌های گرافیکی دیگر استفاده می‌شود و کار با آن از دو نرم افزار قبل ساده‌تر می‌باشد.

 

کورل دراو امکانات بسیار زیادی دارد که به واسطه آن می‌توانید لوگوهای تخصصی طراحی کنید؛ البته این ابزار رایگان نیست. نرم افزار کورل دراو (Corel draw) برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک عرضه شده است.

لینک دانلود نرم افزار کورل دراو (Corel draw)

دانلود برنامه کورل برای اندروید

  1. نرم افزار افینیتی دیزاینر (Affinity Designer)

یکی از ابزارهای حرفه‌ای برای طراحی لوگو پیکسلی که از ویژگی‌های برجسته این نرم افزار، می‌توان به قابلیت سوئیچ بین حالت برداری و پیکسلی برای طراحی حرفه‌ای‌تر اشاره نمود.

نرم افزار افینیتی دیزاینر

این ابزار رایگان نیست ولی به می‌توان از کرک شده آن استفاده نمود. نرم افزار افینیتی دیزاینر (Affinity Designer) هم برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک عرضه شده است و حجم نسبتاً کمی هم دارد.

لینک دانلود نرم افزار افینیتی دیزاینر (Affinity Designer)

  1. نرم افزار لوگو دیزاین استودیو پرو (Logo Design Studio Pro)

یکی از ابزارهای متفاوت برای طراحی لوگو که ابجکت و المان‌های آماده در اختیار شما قرار میده تا به سادگی بتوانید لوگوهای حرفه‌ای طراحی کنید. نرم افزار لوگو دیزاین استودیو پرو، دارای بیش از 200 قالب و نمونه آماده ست که می‌توانید برای طراحی لوگو از این قالب‌ها استفاده کنید. این ابزار مختص برای ویندوز است و حجم بسیار کمی هم دارد.

دانلود نرم افزار لوگو دیزاین استودیو پرو (Logo Design Studio Pro)

  1. نرم افزار دیزاین هیل (Design Hill)

    نرم افزار لوگو دیزاین استودیو پرو

پلتفرم دیزاین هیل یکی دیگر از نرم افزار طراحی لوگو است که بیش از 12500 طرح گرافیکی آماده برای ساخت لوگو به شما ارائه می‌کند که می‌توانید به سادگی و به واسطه این طرح‌های گرافیکی، اقدام به طراحی لوگو کنید. این ابزار جزو بهترین گزینه‌ها برای افراد مبتدی است که شما می‌توانید از آن بهره ببرید. برای اتصال به این سایت طراحی لوگو آنلاین  می‌توانید از هر پلتفرمی استفاده کنید.

اتصال به پلتفرم دیزاین هیل (Design Hill)

  1. نرم افزار لوگو میکر پرو (Logo Maker Pro)

لوگو میکر پرو با داشتن 300 قالب آماده و سادگی در طراحی لوگو با زدن تنها یک دکمه، جزو ساده‌ترین ابزار و نرم افزار طراحی لوگو به شمار می‌رود که شما می‌توانید به صورت رایگان از تمام امکانات آن استفاده کنید. این ابزار به صورت آنلاین قابل استفاده و امکانات مختلفی برای طراحی لوگو تخصصی به شما ارائه می‌کند. از این ابزار می‌توانید در ویندوز یا اندروید با حجم فوق العاده پایین استفاده کنید.

دانلود نرم افزار لوگو میکر پرو (Logo Maker Pro)

  1. نرم افزار گرویت دیزاینر (Gravit Designer)

یکی از نرم افزارهای قدرتمند برای تصویر سازی و طراحی لوگو که از نظر کارایی می‌تواند گزینه مناسبی به جای نرم افزارهایی مثل نرم افزار کورل دراو (Corel draw) و نرم افزار ایلوستریتور (Illustrator) باشد. البته امکانات و رابط کاربری این ابزار به اندازه ابزارهای معرفی شده قوی نیست ولی کار با آن بسیار ساده بوده و می‌توان لوگوهایی حرفه‌ای با این ابزار طراحی کرد. از این نرم افزار طراحی لوگو، می‌توان در پلتفرم‌های مختلف استفاده نمود.

دانلود نرم افزار گرویت دیزاینر (Gravit Designer)

  1. نرم افزار لوگو کریتور (Logo Creator)

یکی از سریع و سبک‌ترین نرم افزارهای طراحی لوگو که می‌توانید به صورت تخصصی در آن لوگوهای تخصصی طراحی کنید، لوگو کریتور است. کار با این نرم افزار شما را از هر گونه نرم افزار گرافیکی تخصصی مثل فتوشاپ برای ساخت لوگو بی نیاز می‌کند. این نرم افزار طراحی لوگو را می‌توانید برای ویندوز دانلود شروع به طراحی لوگوهای حرفه‌ای کنید.

دانلود نرم افزار لوگو کریتور (Logo Creator)

  1. نرم افزار هچ فل (Hatchful)

یکی دیگر از پلتفرم‌های آنلاین برای طراحی لوگو که امکانات فوق العاده زیادی را به شما برای طراحی لوگو ارائه می‌کند. این ابزار جزو قدرتمندترین نرم افزار طراحی لوگو است که توسط Shopify هم پشتیبانی میشه. در این ابزار می‌توانید به فونت و قالب‌های مختلفی دسترسی داشته باشید و یک لوگو حرفه‌ای طراحی کنید. البته برای دسترسی به این ابزار نیاز به VPN دارید.

اتصال به پلتفرم آنلاین هچ فل (Hatchful)

  1. نرم افزار دیزاینر (Desygner)

یکی از بهترین ابزارهای اندروید و ios که می‌توان به واسطه این ابزار در کمترین زمان ممکن لوگوهایی حرفه‌ای طراحی کرد. البته این ابزار توانایی ساخت لوگوهایی بسیار تخصصی را ندارد ولی برای ساخت لوگوهایی نسبتاً حرفه‌ای می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. در این نرم افزار طراحی لوگو، شما به تعداد زیادی آثار هنری رایگان، رنگ، پس زمینه و بافت برای طراحی لوگو تخصصی، دسترسی دارید.

  1. نرم افزار لوگو یس (LogoYes)

یکی از نرم افزارهای سریع و سبک برای ساخت لوگو که مناسب افراد مبتدی می‌باشد و می‌توان به واسطه آن در چند مرحله ساده اقدام به طراحی لوگو کرد. این ابزار امکانات نسبتاً خوبی مثل اشکال آماده برای طراحی لوگو داشته و برای ویندوز و اندروید هم عرضه شده. از این نرم افزار طراحی لوگو در پلتفرم‌های مختلفی مثل ویندوز می‌توان استفاده نمود.

دانلود نرم افزار لوگو یس (LogoYes)

  1. نرم افزار اینک اسپیس (Inkscape)

یکی از جایگزین‌های نرم افزار ادوبی ایلوستریتور (Illustrator) برای افرادی که توانایی استفاده از این ابزار را ندارند ولی به فکر طراحی لوگو SVG هستند.

این ابزار کاملاً رایگان بوده و امکانات خوبی را به شما ارائه می‌دهد. البته این ابزار اصلاً قابل قیاس با نرم افزار ایلوستریتور (Illustrator) نیست ولی اگر به دنبال یک ابزار طراحی لوگو سبک برای ویندوز هستید، اینک اسپیس یکی از بهترین گزینه‌هاست.

دانلود نرم افزار اینک اسپیس (Inkscape)

  1. نرم افزار جتای (Jeta)

یکی از نرم افزارهای فوق العاده قدرتمند برای ساخت انواع لوگوها که دارای بیش از 400 قالب آماده لوگو و 10 هزار شکل می‌باشد. به واسطه این ابزار شما می‌توانید لوگوهای تخصصی طراحی کنید. این نرم افزار برای افراد مبتدی بسیار مناسب و سودمند است. در حال حاضر جتای فقط قابل اجرا در ویندوز است.

دانلود نرم افزار جتای (Jeta)

  1. نرم افزار کانوا (Canva)

پلتفرم آنلاین Canva یکی از بهترین ابزار طراحی لوگو به صورت رایگان و ارزان قیمت است که شما به سادگی می‌توانید به واسطه این ابزار لوگوهایی حرفه‌ای خلق کنید.

ابزار و آبجکت های این نرم افزار رایگان بوده و موارد پولی هم هزینه بسیار کمی داشته که شما می‌توانید با توجه به این موضوع به سادگی اقدام به طراحی لوگو کنید. برای دسترسی به این نرم افزار طراحی لوگو از هر پلتفرم و سیستم عاملی می‌توانید اقدام کنید.

اتصال مستقیم به پلتفرم Canva

  1. نرم افزار لوگو فاندری (Logo Foundry)

یکی از بهترین ابزارهای ساخت لوگو در اندروید که قالب و فونت‌های آماده زیادی را به شما ارائه می‌کند تا بتوانید لوگوهایی تخصصی و ویژه طراحی کنید. این ابزار رایگان بوده و به محض نصب شما به قالب و فونت‌های آماده این ابزار دسترسی دارید. این نرم افزار طراحی لوگو بسیار سبک، سریع و کم حجم است.

دانلود نرم افزار لوگو فاندری (logo foundry)

  1. نرم افزار اسکوپیک استودیو (Logo Scopic Studio)

یکی از بهترین ابزارهای طراحی لوگو در IOS، اندروید و ویندوز که به شما دسترسی به قالب و فونت‌های زیادی را می‌دهد. این ابزار دارای رابط کاربری بسیار مدرن و البته هوشمند است که کار شما در طراحی لوگو را ساده می‌کند. البته این نرم افزار طراحی لوگو رایگان نبوده و شما برای استفاده از آن باید اشتراک تهیه کنید.

دانلود نرم افزار اسکوپیک استودیو (Logo Scopic Studio)

  1. نرم افزار گیمپ (Gimp)

آخرین نرم افزا طراحی لوگو که در این مقاله معرفی می‌کنیم، گیمپ است که از نظر محیط کاربری مشابه‌های نسخه‌های قدیمی فتوشاپ است و ابزارهای مختلفی هم برای طراحی لوگو ساده در اختیار شما قرار می‌دهد. کار با این ابزار بسیار ساده بوده ولی نباید انتظار طراحی لوگوهای بسیار حرفه‌ای از این ابزار را داشته باشید. یکی از نکات مهم درباره این نرم افزار، قابلیت اجرا در ویندوز، مک و لینوکس است.

دانلود نرم افزار گیمپ (Gimp)

جمع بندی

طراحی لوگو یکی از مراحل اصلی برای برند سازی است که به واسطه نرم افزار طراحی لوگو انجام می‌شود. نرم افزارهای طراحی لوگوی مختلفی برای طراحی لوگو وجود دارد که برای افراد مبتدی و متخصص ساخته شده‌اند که با توجه به این موضوع، ما 18 نرم افزار طراحی لوگو که هر طراحی به آن احتیاج دارد را معرفی کردیم. اگر هم توانایی طراحی آرم ندارید، طراحی را به یک شرکت طراحی لوگو حرفه ای بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «نرم افزار طراحی لوگو – برای اندروید، ویندوز، آیفون + لینک دانلود»

  1. چقدر مقاله جامعی در خصوص نرم افزارهای طراحی لوگو نوشته شده بود
    میشه یه نرم افزارم برای ای او اس معرفی کنید ک خودتون هم استفاده می کنید؟

    1. امید کریمی

      یاسر عزیز: بعضی از اپ های طراحی لوگو معرفی شده در این مقاله برای ای او اس هم هستند .نرم افزار طراحی لوگو آیفون پیکس آرت هم خوبه … میتونید ازش استفاده کنید و تجربه خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

  2. معصومه بانو

    شب خوش : نرم افزار های طراحی لوگویی که معرفی کردید عالی بودند تشکر
    رفتم برای دانلود همشون
    خیلی خوش حال هستم که با سایت شما اشنا شدم

    1. امید کریمی

      ممنون از شما معصومه عزیز . امیدوارم مقاله اپ های طراحی لوگو برای شما مفید واقع شده باشه ..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نرم افزار طراحی لوگو

نرم افزار طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج تابستانه ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل تابستان استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ


نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

هانیه پهلوان

هانیه پهلوان

واحد فروش (پاسخگویی در کمتر از 5 دقیقه)

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای نرم افزار طراحی لوگو – برای اندروید، ویندوز، آیفون + لینک دانلود

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی پروفایل یکی از همکاران کلیک کنید

هانیه پهلوان

هانیه پهلوان

واحد فروش ( پاسخگویی در کمتر از 5 دقیقه )

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت