جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تعرفه لوگو موشن

لوگو موشن در تبلیغات و بازاریابی جدید جای خود را باز کرده است. شرکت‌های مختلف برای رقابت در بازار کار، لوگو موشن هایی را سفارش می‌دهند تا برای کسب و کار آنها طراحی و ساخته شود. “تعرفه لوگو موشن” یکی از دغدغه‌هایی است که صاحبان کسب و کار برای طراحی لوگو شرکت خود به آن فکر می‌کنند. اگر علاقه دارید در مورد قیمت طراحی لوگو موشن بدانید با ما همراه شوید و این مقاله را تا پایان بخوانید و سپس تصمیم بگیرید. در گذشته روند تبلیغات، برندها هنگام طراحی لوگوی خود فقط بر روی یک چیز متمرکز بود. آیا لوگو بر روی بروشورها و کارت ویزیت‌ها چگونه به نظر می‌رسد؟ اما از گذشته تاکنون روند تبلیغات تحولات مختلفی را گذرانده و داشتن یک هویت دیجیتالی قوی برای کسب‌ وکارها به شدت مهم و حیاتی است.

شاید شما هم جزو کسانی باشید که قصد دارند وارد دنیای مدرن شده و خودی نشان دهند، اما نگران تعرفه لوگو موشن هستند. خودتان را محدود نکنید و لوگو موشنی را که دوست دارید با ارزان ترین قیمت سفارش بدهید و از تبلیغات برند خود لذت ببرید. سودی که از طریق تبلیغات نصیبتان می‌شود، بسیار بیشتر از تعرفه لوگو موشن است.

در حالی که طراحی یک لوگوی موشن و منحصر به فرد ضروری است و رسانه‌های دیجیتال به شما فضای بسیار بیشتری برای جذب مشتری با تصاویر بصری لوگو برند یک کسب و کار به گونه‌ای چشم نواز و چیزی منحصر به فرد می‌دهد، پس لوگوی موشن روشی عالی برای ایجاد نقاط ارتباطی با مشتریان شما و دلیلی برای تمایز شما از رقبایتان است.

تعرفه طراحی لوگوموشن

تحقیقات نشان داده که استفاده از لوگو موشن بهتر از روش‌های دیگر تبلیغاتی می‌تواند ذهن مخاطب را مشغول کند. این موضوع می‌تواند تاثیر لوگو موشن بر برندسازی را بیشتر نشان دهد. پس یک موشن گرافیک مجرب با طراحی و ساخت موشن‌های حرفه‌ای می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت یک برند تجاری کند.

طراحان و سازندگان لوگو موشن وقت زیادی برای ساختن یک ویدئو صرف می‌کنند و آن را با بهترین قیمت به مشتری ارائه می‌دهند. اگر گمان می‌کنید تعرفه لوگو موشن، مقدار ثابتی دارد، اینطور نیست. هزینه لوگو موشن ها متفاوت بوده و عوامل زیادی در تعیین قیمت لوگو موشن موثر است، قیمت آنها به میزان کیفیتی که دارند بیشتر یا کمتر می‌شوند.

رایان طرح با قیمت طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو ارزان برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

طراحی لوگو موشن چقدر زمان می‌برد؟

اگر آمارهای اخیر تبلیغات را دنبال کنید، احتمالاً می‌دانید که محبوبیت لوگوهای موشن به شدت در حال افزایش است. امروزه به نظر می‌رسد همه از طراحی لوگو موشن در وب‌سایت‌ها، تبلیغات ویدیویی، کلیپ‌های یوتیوب، فیلم‌های شرکتی، تبلیغات خدمات یا محصول برای شروع یا پایان ارائه‌های ویدیویی خود استفاده می‌کنند.

این میزان بالای طرفدار لوگو موشن اصلاً جای تعجب ندارد؛ زیرا از نظر علمی چشم‌ها و پردازش مغز برای دیدن تصویر متحرک بیشتر از یک تصویر ثابت سریع‌تر عمل می‌کنند و در ذهن مخاطب بیشتر به یاد می‌ماند.

طراحی یک انیمیشن لوگو برای محتوای تولیدی در یک ویدئو، بر روی وب سایت شما حس ثبات و حرفه‌ای بودن را به شما و شخصیت کاری آنلاین شما می‌بخشد. در واقع با وجود یک لوگو موشن حتی می‌تواند به هر کلیپ یا هر پست ساده رنگ و بوی حرفه‌ای بدهد و آن را مانند یک محصول ارزشمند جلوه دهد.

برای داشتن یک لوگوی موشن بهترین راه این است که به یک شرکت طراحی لوگو معتبر مانند رایان طرح کار طراحی را واگذار کنید تا با کمک طراحان گرافیست خود لوگو شما را متحرک کند. بر اساس نوع طرح لوگوی موشن مورد نظرتان مدت زمان استانداردی زمان می‌برد تا به شما تحویل داده شود که ارزش صبر کردن را دارد.

مزایای لوگو موشن

طراحی لوگو موشن نیازمند روش های خاصی است تا آرم و لوگوی تجاری بهتر نمایش داده شود و در ذهن مخاطب به صورت طولانی ماندگار باشد.

زمانی که لوگو موشن را طراحی می کنید مخاطبان بیشتری به سمت کسب و کار شما کشیده می شوند، در واقع لوگو موشن از جمله موضوعاتی است که در حوزه طراحی گرافیک ارائه می شود.

امروزه تاثیر چشمگیر لوگو موشن در جذابیت بخشیدن به تبلیغات تاثیر بسیاری دارد، استفاده از لوگو موشن مزایا و ویژگی های بسیاری برای تجارت شما دارد؛ در این مطلب به مزایای استفاده از این طراحی می پردازیم:

  • از ویژگی های طراحی لوگو موشن جلب اعتماد مخاطبین و مشتریان است.
  • اعتبار بخشی به کسب و کار.
  • لوگو موشن به دلیل جذابیت های صوتی و تصویری باعث هیجان بخشی به مخاطبان و مشتریان می شود.
  • باعث تبلیغات کارآمد و موثر با هزینه های پایین نسبت به سایر تبلیغات ها می شود.
  • استفاده از لوگو موشن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بازدهی بالاتری دارد.
  • این طراحی امکان استفاده از لوگو متحرک در انواع پلتفرم ها را دارد.
  • لوگو موشن دارای قابلیت افزودن تیزر های ویدئویی و تبلیغات ویدئویی می باشد.
  • لوگو موشن به دلیل دارا بودن جلوه های گرافیکی و صوتی اثر گذاری بیشتری بر روی مخاطب دارد.
  • لوگو موشن از جایگاه ویژه ای در تبلیغات و برندینگ برخوردار است.
  • لوگو موشن در تمام فصا های اجتماعی و وبسایت شرکت ها قابل استفاده است.
  • این طراحی نیز در انواع تبلیغات ویدئویی و تصویری قابل استفاده می باشد.
  • به کار گیری لوگو موشن به عنوان تبلیغات کوتاه اثر گذاری سریع و فوری بر روی مخاطب دارد.
  • از مزایای دیگر استفاده از طراحی لوگو موشن، معرفی اهداف و شعار های برند است.

با این ویژگی ها در می یابیم که لوگو موشن نسبت به سایر لوگو ها از نظر تبلیغات و بازاریابی در اولویت قرار دارد، همچنین طراحی این لوگو هزینه بسیار کمی را شامل می شود.

لوگو موشن چیست و چه کاربردی دارد؟

لوگو موشن، لوگویی گرافیکی و متحرکی است، که به عنوان یکی از زیر مجموعه های زمینه طراحی گرافیک محسوب می شود.

لوگو موشن با رعایت تمامی اصول و استانداردهای گرافیکی و استفاده از تکنیک های حرفه ای در زمینه انیمیشن و پویا نمایی ها، تبلیغات انیمیشن متحرکی را به وجود می آورد.

لوگو موشن با هدف تاثیر گذاری بیشتر بر روی مخاطبان، جذب مشتریان، معرفی برند و… در دنیای دیجیتال تولید می شود.

لوگو موشن با عنوان لوگو اینترو و آرم استیشن نیز شناخته می شود، به عبارتی لوگو موشن تصاویری هستند که در آن یک آرم و یا لوگو توسط صدا و نماد های گرافیکی به صورت متحرک در می آیند، انتقال پیام با استفاده از این تکنیک ها در ذهن مخاطب تاثیر گذاری بیشتری دارد.

طراحی لوگو موشن توسط عناصر گرافیکی تاثیر فوری و جلب توجه کننده ای بر روی مخاطب دارد، وجود طراحی لوگو موشن در برند سازی و تبلیغات امری حیاتی و لازم می باشد.

یکی دیگر از کاربردهای لوگو موشن، استفاده آن در انواع ویدئو ها و تیزر های تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها است.

در طراحی لوگو متحرک می توان، آدرس و شماره تلفن و شعار برندتان را قرار دهید.

از کاربرد های دیگر طراحی این لوگوی متحرک موارد زیر می باشد:

  • لوگو موشن در مخاطب باعث یادآور برند و ذهنیتی مطلوب می شود.
  • از این طراحی می توان به عنوان تبلیغات کوچک و تاثیر پذیری فوری استفاده کرد.
  • کاربرد دیگر لوگو موشن استفاده آن در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی است.
  • باعث جلب اعتماد مخاطب و مشتریان برای توسعه کسب و کار می شود.
  • این طراحی نیز در تبلیغات ویدئویی و همچنین تبلیغات آموزشی کاربرد دارد.

انواع فرمت لوگو موشن

انواع مختلفی از فرمت های فایل گرافیکی وجود دارد، که این داده های گرافیکی را به روش مختلفی ذخیره می کند.

عموما تصاویر گرافیکی یا رستر هستند و یا وکتور، فرمت های رستر و وکتور جز متداول ترین قالب ها هستند، هر کدام از این قالب ها فرمت مخصوص به خود و مشخصه های مربوط به خودش را دارد.

طراحان گرافیک با طیف بسیار گسترده ای از تصاویر و فایل ها با ویژگی ها و کاربرد های مختلفی رو به رو هستند، همچنین این طراحان همواره با مشکلاتی از جمله انتخاب نرم افزار مناسب برای فعالیت و سازگاری با دستگاه مواجه هستند.

انواع فرمت های لوگو موشن در دو دسته قرار می گیرند، دسته ا‌ول فرمت هایی هستند که برای سایت مورد استفاده قرار می گیرند، فرمت این نوع لوگو که در سایت مورد استفاده قرار می گیرد، فرمت رستری می گویند.

فرمت رستری از مربع های رنگی بسیار ریزی تشکیل می شوند، به شکل ها پیکسل می گویند، هنگامی که پیکسل ها در کنار هم قرار می گیرند تصویری را تشکیل می دهند.

نوع دوم فرمت های لوگو موشن، فرمت لوگو چاپ است.

معمولا فرمت های لوگو چاپ را از نوع وکتور تشکیل می شوند، این فرمت ها با استفاده از رسم خطوط و اشکال مختلف طراحی می شوند، در این نوع فرمت لوگو موشن خبری از پیکسل نیست، به عبارتی این فرمت کامپیوتر باید مسیر های دیجیتالی را تعریف نماید.

از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی فرمت وکتور این است که، می توان این فرمت را بدون اینکه به کیفیت آن آسیبی وارد شود، به اندازه دلخواه تغییر داد، هر فردی می تواند بر اساس نیاز خود هر کدام از این فرمت ها را برای طراحی لوگو موشن در نظر بگیرد و از آن استفاده نماید، این روش برای مخاطب جذاب تر می شود.

طراحی لوگو موشن با تعرفه مناسب

طراحی لوگو موشن برای شرکت‌ها به منظور بالا بردن جذابیت نام و فعالیت آنها در ویدئوهای تبلیغاتیست. این جذابیت سبب می‌شود تبلیغات با اقبال بیشتری روبرو شده و نام یک برند و لوگوی آن در ذهن مخاطب حک شود. از این طریق لوگوی شما در ذهن مشتری جا باز می‌کند. هر چه یک لوگو موشن حرفه‌ای‌تر ساخته شود، هزینه آن بیشتر می‌شود و تاثیر بهتری در تبلیغات دارد.

زمانی که برای ساختن یک ویدئو تبلیغاتی استفاده می‌شود تاثیر مستقیم بر قیمت لوگو موشن دارد. اما به طور کلی شرکت‌هایی هستند که تعرفه لوگو موشن را با قیمت ارزان در نظر می‌گیرند، پس بهتر است به دنبال طراحانی باشید که تعرفه لوگو موشن را با کمترین قیمت در نظر می‌گیرند.

چرا لوگو موشن با تعرفه کم؟

تیزرهای لوگو موشن، قدرت بالایی در تبلیغات شرکت‌ها و برندسازی دارند. از این‌رو صاحبان برند به دنبال طراحی و ساخت لوگو موشن های اختصاصی می‌روند؛ پس کسب و کارتان ارزش این را دارد که برای تبلیغ محصولاتش، به دنبال ساخت لوگو موشن باشید. تعرفه لوگو موشن زیاد نیست، اما بهتر است کسانی را برای سفارش دادن انتخاب کنید که تعرفه لوگو موشن را برای شما ارزان حساب کنند.

طبق سلیقه‌ و هدفی که دارید می‌توانید لوگو موشن مورد علاقه و نیازتان را انتخاب کنید، اگر قصد دارید لوگو موشن آماده بخرید تعرفه لوگو موشن مشخص است؛ اما اگر می‌خواهید سفارش طراحی لوگو و ساخت بدهید تعرفه لوگو موشن بر اساس وقت و زمان و کیفیتی که برای کار شما در نظر گرفته می‌شود، حساب می‌شود.

چه مواردی در تعیین تعرفه لوگو موشن، موثر است؟

تعیین تعرفه لوگو موشن به موارد زیادی بستگی دارد. اینکه شما بخواهید داستان خود را چگونه تعریف کنید اصل ماجراست. اگر داستان شما خیلی ساده باشد تعرفه لوگو موشن، ارزانتر است اما اگر یک سناریوی خلاقانه برای معرفی برندتان در نظر گرفته شود، بر روی تعرفه لوگو موشن تاثیر می‌گذارد. نوع بک‌گراندی که در کار استفاده می‌کنید در لوگو موشن اهمیت زیادی دارد. یک زمینه ساده برای طرح با یک زمینه زیبا و خلاق با هم یکی نیستند و هر کدام می‌توانند در تعیین هزینه لوگو موشن، تاثیرگذار باشند.

استفاده از کاراکترهای جذاب و خلاقانه و یا استفاده از یک موزیک خاص در ویدئویی منحصر به فرد و چشمگیر، کیفیت کار را تا چندین برابر بالا می‌برد. آیا در چنین مواردی بالا رفتن هزینه لوگو موشن، منصفانه نیست؟ نوع صداگذاری که بر روی یک لوگو موشن اجرا می‌شود بر طبق اینکه صدای یک خانم و یا یک آقا باشد، نرخ تعرفه لوگو موشن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معمولا لوگو موشن ها طوری طراحی و ساخته می‌شوند که امکان توسعه آنها در آینده وجود داشته باشد. زمان ساخت یک لوگو موشن، ۶۰ ثانیه است، اگر ساخت لوگو موشن زمان بیشتری ببرد، هزینه لوگو موشن نیز طبق کیفیت آن، متغیر است.

مراحل ساخت لوگو موشن با قیمت ارزان

اگر قصد سفارش لوگو موشن را دارید و داستانی در ذهنتان دارید همان را به طراح، ارائه دهید. اما اگر سناریویی در ذهن ندارید، هر آنچه که قصد دارید در مورد آن لوگو موشن ساخته شود را برای طراح بگویید تا لوگو موشن مطابق خواست شما ساخته شود.

یکی از مواردی که باید در زمینه تعرفه لوگو موشن در نظر بگیرید، نریشن است. اگر نریشن را مشتری ارائه دهد میکس آن روی ویدئو، رایگان است؛ اما اگر آن را طراح ارائه کند، هزینه لوگو موشن بیشتر می‌شود چون هزینه نریشن جداگانه حساب می‌شود.

تعرفه لوگوموشن حرفه ای

تعرفه لوگو موشن چقدر است؟

تعرفه لوگو موشن طبق کیفیت و زمان کار، متفاوت است. این تعرفه از ثانیه‌ای ۳۰هزار تومان شروع شده و با بیشتر شدن زمان و کیفیت کار بیشتر می‌شود. اگر به دنبال برآورد تعرفه لوگو موشن با ارزانترین قیمت هستید، این مقدار پایه‌ای برای سنجیدن قیمت لوگو موشن شما محسوب می‌شود.

چون پرداخت هزینه لوگو موشن به عهده صاحب برند است، باید لوگو موشن طبق درخواست و برآیند وی حساب شود. اگر صاحب برند تقاضا کند صدای یک فرد خاص روی ویدئو گذاشته شود، هزینه گوینده درخواستی وی جداگانه در نظر گرفته می‌شود.

تعرفه لوگو موشن در رایان ‌طرح

اگر به دنبال ساخت لوگو موشن با تعرفه کم و ارزان‌ترین قیمت هستید بهتر است شرکت طراحی لوگو رایان ‌طرح را برای این کار انتخاب کنید. رایان ‌طرح با داشتن یک تیم مجرب و حرفه‌ای، لوگو موشن هایی با تعرفه کم و ارزان را برای شما طراحی می‌کند. این شرکت با تجربه زیادی که در ساختن لوگو موشن های حرفه‌ای و مناسب داشته، توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

تعرفه ارزان سفارش لوگوموشن

در نظر گرفتن تعرفه مناسب برای لوگو موشن ها و کیفیت بالای آنها و ارائه آن به مشتری با کمترین قیمت، از مزایای کار با رایان‌ طرح است. تعرفه لوگو موشن در این شرکت مشخص است و شما می‌توانید به راحتی سفارش کارتان را به آنها بسپارید و لوگو موشن مورد نیازتان را تحویل بگیرید. برای اطلاع از تعرفه لوگو موشن های مورد نیازتان و اطلاع از روش محاسبه قیمت لوگو موشن ارزان با شماره تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قیمت طراحی لوگوموشن

قیمت طراحی لوگوموشن

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای تعرفه لوگو موشن

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!