جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نمونه کار لوگو موشن

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی لوگو شناسنامه برند است و شخصیت آن را نمایندگی می‌کند. امروزه نمونه کارهایی از لوگوی متحرک دیده می‌شود که از طریق حرکت دادن یک لوگوی قوی در تعیین استراتژی برند، موثر بوده و به تنهایی می‌توانند بازگوی داستان آن برند باشند و آن را با مشتریان برند به اشتراک بگذارند. با طراحی لوگو موشن می‌توانید تاثیر مستقیم بر بازاریابی موفق برای کسب و کارتان داشته باشید.در اینجا “نمونه‌ کار لوگو موشن” را به شما نشان می‌دهیم تا بهتر متوجه شوید که چطور با حرکت دادن لوگو از طریق نرم‌افزار(افتر افکت) می‌توانید برندتان را جذابتر نشان دهید.

در لوگو موشن ها یک آرم با صدا و نمادهای گرافیکی متحرک به حرکت در می‌آید و از این طریق مخاطب و مشتری را جذب برند شرکت می‌کند.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

لوگو موشن چیست؟

لوگو موشن تکنیک و روشی است که در طراحی آن یک آرم و لوگو به وسیله صدا و نمادهای گرافیکی به صورت متحرک درمی‌آیند.

لوگو موشن از زیرمجموعه‌های علم گرافیک است، طراحان و متخصصان لوگو با استفاده از دیگر تکنیک‌ها اعم از انیمیشن‌ها و طراحی‌های موشن گرافیک، لوگوی متحرکی به نام لوگو موشن خلق می‌کنند.

مهم‌ترین هدف لوگو موشن برندینگ ساختن نام شرکت به وسیله برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کامپیوتری به صورت خلاقانه است.

از لوگو موشن می‌توان در ویدئوهای کوتاه تبلیغاتی و همچنین تیزرها و انواع موشن گرافیک‌ها استفاده کرد.

لوگو متحرک از طریق عناصر گرافیکی تأثیر فوری و خیره‌کننده‌ای بر مخاطب می‌گذارد.

وجود طراحی لوگو موشن برای تبلیغات هر کسب و کاری حیاتی و لازم است.

مزایای لوگو موشن

لوگو‌ موشن موجب توسعه و رشد کسب و کار شما می‌شود، همچنین بر جذب مخاطب جدید تأثیر مستقیم دارد، مشتریان با نگاه اول به این نوع طراحی، احساسی متفاوت از شما پیدا می‌کنند و به راحتی شما را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد قبول می‌کنند.

طراحی لوگو موشن باعث می‌شود، بازدهی و ورودی شرکت شما افزایش داشته باشد.

همواره اولین موضوعی که نظر مشتریان و مخاطبان را به خود جلب می‌کند، و از اصلی ترین مواردی که مشتریان بدان دقت می‌کنند، طراحی لوگو و نماد یک کسب و کار و تجارت است.

لوگو موشن مشتری را ترغیب به استفاده محصولات می‌کند، و او را برای استفاده از محصول هیجانی می‌کند.

استفاده از لوگو‌ موشن در کسب کار، جذابیت ویدئوهای شما را تا چند برابر افزایش می دهد.

لوگو موشن تصویری محرک است که از نماد و آرم شرکت، جلوه های تصویری و صوتی تولید می‌کند؛ طراحی لوگو موشن به گونه است که، نماد و آرم شرکت در این طراحی وجود دارد و همین مسئله باعث ماندگاری برند یک کسب و کار در ذهن مخاطب می‌شود.

لوگو موشن که به آن لوگو متحرک نیز می گویند، با جذابیت و خلاقیتی که دارد توجه افراد را به خود جلب می‌کند، به صورتی که تماشا کردن این لوگو برای تمامی افراد جذاب و لذت بخش است.

در ادامه این مطلب به سایر مزایای استفاده از لوگو موشن می‌پردازیم:

  • لوگو موشن باعث بازدهی بهتر و بیشتری برای یک کسب و کار نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی می‌شود.
  • این طراحی قابلیت افزودن تیزر به تبلیغات ویدئویی را دارد.
  • امکان استفاده در انواع پلتفرم ها را دارا می باشد.
  • به دلیل دارا بودن جذابیت های صوتی و تصویری، به مخاطبان و مشتریان هیجان می بخشد.
  • نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارای هزینه پایین تر و تبلیغات مؤثر تر می باشد.

جذب سریع مخاطب

بازاریابی دارای طیف وسیع و گسترده ای است، و به طور پیوسته در حال رشد است.

محققان با استفاده از تحقیق هایی که در سال ۲۰۱۹ انجام داده اند، در یافتند که استفاده از فیلم ها رقابت بین بازاریابان و برندهای تجاری را افزایش می دهد.

امروزه اکثر پروژه‌های بازاریابی توسط ویدیوهای کوتاه انجام می‌شود؛ لوگو موشن که به صورت آرم متحرکی تولید می‌شود در ابتدای ویدئوهای بازاریابی باعث می‌شود که کار حرفه‌ای به نظر برسد و برای مخاطبان و سایر افراد جذابیت داشته باشد.

لوگو موشن با ارسال پیام اصلی ویدئو به مخاطب باعث می‌شود مخاطب مفهوم آن کسب و کار را به خوبی متوجه شود و ترغیب به استفاده محصولات آن شرکت شود، درنتیجه این امر باعث جذب مخاطب به طور سریع و فوری می‌شود.

همچنین اضافه کردن لوگو موشن به پایان ویدئوهای تبلیغاتی نیز می‌تواند در جذب مخاطب تأثیرگذار باشد.

جلب توجه انواع کسب و کارهای تجاری و همچنین آژانس‌های تبلیغاتی روش‌های مناسبی برای رو به رو شدن مشتریان با برند و جذب مخاطبین است؛ بااین‌حال به دلیل تعدد شرکت کردن نمایشگاه‌ها، امکان به خاطر آوردن نام تک تک این برندها توسط مخاطبین دشوار و غیرممکن خواهد بود؛ محققان و متخصصان معتقدند که طراحی یک لوگو موشن متحرک جذاب و خلاقانه، بهترین راه مؤثر برای جذب مخاطبان به کسب و کار خود است.

استفاده از لوگوهای متحرک در وب‌سایت‌های رسمی سایر برندهای تجاری نیز باعث جذب بیشتر بازدیدکنندگان از سایت می‌شود.

ایجاد اعتماد در طراحی لوگو موشن

از ویژگی‌های طراحی لوگو موشن انتقال حس اعتماد به مخاطبین است، مخاطب باید با لوگو ارتباط خوبی برقرار کند، و بتواند به آن اعتماد کند.

در این مطلب به اصول طراحی که باعث جلب اعتماد افراد می‌شود می‌پردازیم:

  • طراحان حرفه‌ای را استخدام کنید.
  • از پیام‌گیرهای صوتی مناسب استفاده کنید.
  • از لوگوی شرکت‌هایی که با آنها در ارتباط هستید استفاده نمایید.
  • همواره از مشتریان نظرخواهی کنید.
  • در رسانه‌های اجتماعی حضور داشته باشید.
  • برای کسب و کار خود صفحه‌ای مطبوعاتی ایجاد کنید.
  • برای حریم خصوصی مشتریان امنیت صرف نمایید تا اعتماد مشتریان را بدست آورید.

لوگو موشن چگونه طراحی می‌شود؟

لوگو موشن نوعی از موشن گرافی‌ها است، که در تبلیغات برند کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی لوگو موشن از جذاب‌ترین روش‌های تبلیغاتی برای جذب مخاطب است، با طراحی لوگو موشن علاوه بر اینکه می‌توان تبلیغات یک برند را در کمترین زمان انجام داد بلکه می‌توان بازدهی بالایی در زمان کوتاه داشت و هزینه‌های تبلیغات را به صورت چشمگیری کاهش داد.

نرم‌افزارها و برنامه‌های کامپیوتری بسیاری برای ساخت انواع طرح‌های گرافیکی مثل: کارت ویزیت، طراحی لوگو، و طراحی لوگو موشن وجود دارد؛ از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارها برای طراحی لوگو موشن، نرم‌افزار افتر افکت است، این نرم‌افزار کاملاً حرفه‌ای برای طراحی تصاویر متحرک گرافیکی، انیمیشن‌ها و لوگو موشن ها عمل می‌کند.

نرم‌افزار افتر افکت برای طراحان و ویرایشگران لوگو موشن بهترین انتخاب خواهد بود.

با استفاده از نرم‌افزار افتر افکت، می‌توانید به لوگو موشن ها افکت صوتی نیز بیافزایید، و همچنین توسط این نرم‌افزار می‌توانید در ابتدای ویدئوهای خود برند خود را به صورت زیبا و جذاب معرفی نمایید.

نمونه‌هایی از لوگو موشن

لوگو موشن ها انواع مختلفی دارند و در اندازه‌های متفاوت، طراحی می‌شوند. انتخاب نمونه کار لوگو موشن، بستگی به نوع برند شما، وسعت کسب وکار، سلیقه‌ صاحب برند و نحوه کاربرد آن در تبلیغات وی دارد. در اینجا نمونه‌هایی از لوگو موشن را برای شما خواهیم گفت.

 

لوگو موشن های فلت

فلت نمونه‌ای از لوگو موشن است که در یک محیط دو بعدی و مینیمال طراحی شده و با افکت‌های کارتونی و گرافیکی جذابی که دارد، هویت برند تجاری یک شرکت را برای مشتری‌ها و مخاطبان شرکت نمایش می‌دهد.

https://www.aparat.com/v/n752w/

لوگو موشن سه بعدی

نمونه کار لوگو موشن که در آن لوگو را تبدیل به المان سه بعدی می‌کند و در آن ترکیب لوگو با یک محیط سه بعدی و اضافه شدن حرکات دوربین به آن در قالب اوگوموشن سه بعدی، ظاهری حرفه‌ای به تبلیغات برند می‌دهد.

 

لوگو موشن آماده

پیشرفت نرم‌افزارهای گرافیکی سبب شده که قالب‌های آماده برای طراحی لوگو موشن در نظر گرفته شود. نمونه کار لوگو موشن آماده را می توانید در نزد گرافیست‌ها ببینید. جالب است بدانید صاحبان برندهای کوچک در زمانی کوتاه و با قیمت کمتر، آنها را تهیه کرده و برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنند. این نوع از لوگو موشن ها در یک ویدئو به صورت پیش‌نمایش ساخته و آماده شده‌‌اند و کار را برای مشتری آسان می‌کنند. با جای گذاری لوگو و ایجاد تغییرات در طراحی، صاحب برند آن را برای شرکت خود به کار می‌برد.

 

نمونه کار لوگو موشن استاندارد و حرفه‌ای

نمونه کار لوگو موشن را در شرکت‌های طراحی لوگو ارزان مشاهده کنید و طبق آنها لوگو موشن دلخواه‌تان را طراحی کنید. برای مثال اگر یک برند تازه‌کار داشته باشید نمونه کار لوگو موشنی را انتخاب کنید که زمان و هزینه کمتری برای شما داشته باشد.

اما دقت کنید که نمونه کار، استانداردهای لازم را داشته باشد؛ اما اگر یک شرکت بزرگ با مشتری‌های زیاد دارید، یک نمونه کار لوگو موشن ساده مناسب کار شما نیست. شما باید از بین نمونه کارهای لوگو موشن که می‌بینید کاری را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز مشتری‌هایتان باشد. بهتر است نمونه کارها را ببینید و بر طبق آنها سفارش یک لوگو موشن اختصاصی و حرفه‌ای را بدهید تا تبلیغات بهتری را به مخاطبان برندتان ارائه کنید.

 

نحوه ساخت نمونه کار لوگو موشن

برای ساخت لوگو موشن از نرم‌افزارهایی که طراحان گرافیک با آنها سر و کار دارند استفاده می‌شود. معروفترین این نرم‌افزارها افترافکت است. نرم‌افزاری ساده که اکثر طراحان نمونه کار لوگو موشن خود را با آن طراحی می‌کنند.

از این نرم‌افزار برای ساخت و ویرایش کردن لوگو موشن های حرفه‌ای در تبلیغات، استفاده می‌شود. علاوه بر این، از نرم‌افزارهای اندرویدی دیگری نیز برای این نوع طراحی، استفاده می‌شود. برخی طراحان و گرافیست‌ها در ابتدای ویدئوهای تبلیغاتی به لوگو موشن ها، اصواتی اضافه می‌کنند تا جذابیت برند را افزایش داده و معرفی جامع‌تری از آن را به نمایش بگذارند.

 

قیمت نمونه کار لوگو موشن

تعیین قیمت نمونه کار لوگو موشن به کیفیت کار ویدئو و زمانی که صرف ساختن آن شده، بستگی دارد. زمان ساخت لوگو موشن در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. زمان مشخص برای یک لوگو موشن ۶۰ ثانیه است که شما می‌توانید آن را با کیفیت کارتان تنظیم کنید.

اگر بخواهید داستانتان را ساده تعریف کنید قیمت نمونه کار لوگو موشن، برای شما کمتر در می‌آید؛ اما اگر داستانتان خلاقانه باشد، هزینه و وقت بیشتری می‌خواهد، پس طبیعی است که هزینه نمونه کار لوگو موشن حرفه‌ای بیشتر است. استفاده از بک‌گراندهای ساده یا یک بک‌گراند خاص و یا صداگذاری ویدئو و بی‌صدا بودن آن و بسیاری افزونه‌های دیگر در قیمت نمونه کار لوگو موشن موثرند.

 

اگر از کاراکترهای مشهور و شناخته شده جذاب در ویدئوی تبلیغاتی استفاده کنید، تبلیغ شیک‌تری دارید؛ اما  هزینه کار هم برای شما بیشتر می‌شود. نمونه کارهای لوگو موشن ها طوری طراحی می‌شوند که ظرفیت توسعه آنها در آینده وجود داشته باشد. اگر قصد دارید تا از قیمت طراحی لوگو اطلاعات کامل بدست آورید، حتما به قسمت قیمت های شرکت طراحی لوگو رایان طرح بزنید.

نمونه کار لوگو موشن مناسب

اگر صاحب برند ساده و کوچکی هستید می‌توانید نمونه کار لوگو موشن را ببینید و از نوع آماده آنها برای برندتان انتخاب کنید. اگر قصد دارید که یک نمونه لوگو موشن اختصاصی داشته باشید سفارش ساخت لوگو موشن بدهید.  یک لوگوی متحرک جذاب، اقبال بیشتری به سمت برند شما ایجاد کرده و ذهن مخاطب را به سمت برندتان می‌کشاند.

اگر قصد سفارش لوگو موشن را دارید باید باز هم نمونه کار لوگو موشن را ببینید و هر کدام به نظرتان جذابتر بود از طراح بخواهید که با تغییراتی که در آن می‌دهد، مطابق با خواسته و نیازتان آن را برای شما آماده کند. نوع کاری که شما می‌خواهید باید با مقدار هزینه، وسعت کسب و کار، میزان مشتری‌های برند و عمق داستانی که دارید در نظر گرفته شود. باید دقت کنید جواب این سوالات را پیدا کرده و بر اساس آن نمونه کار لوگو موشن برندتان را طراحی کنید.

نمونه کار لوگو موشن در رایان ‌طرح

اگر قصد دارید نمونه کار لوگو موشن را ببینید و بیشتر با طرح‌های متنوع آشنا شوید می‌توانید اینجا را ببینید. این لوگو موشن ها نمونه کارهایی هستند که در سال ۱۴۰۰ طراحی کرده‌ایم. جدیدترین لوگو موشن های حرفه‌ای توسط تیم متخصص و مجرب رایان طرح طراحی و ساخته شده تا جوابگوی تبلیغات برند شما باشد. نمونه کار لوگو موشن جدید را با قیمت ارزان و مناسب در رایان ‌طرح ببینید و لذت ببرید.

سفارش طراحی لوگوموشن

رایان ‌طرح نمونه کار‌های لوگو موشن حرفه‌ای‌ را برای شما نمایش داده است. این شرکت با ارائه نمونه کارهای نو، استاندارد و حرفه‌ای در سال پیش رو توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. طراحی لوگو خلاقانه با هزینه مناسب وکیفیت بالا برای تبلیغات برندتان را در رایان طرح ببینید و طبق سلیقه‌ و نیاز برندتان انتخاب کنید.

2.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نمونه کار لوگوموشن

نمونه کار لوگوموشن

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای نمونه کار لوگو موشن

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!