جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی موشن‌ گرافیک + نمونه کار و سفارش

“طراحی موشن‌گرافیک” برای تبلیغ برند یک شرکت تجاری جزو ایده‌هایی است که این روزها در تمام دنیا جا افتاده است. اگر صاحب یک شرکت هستید و با کسب و کار آشنایی دارید؛ اما هنوز از موشن‌ گرافیک برای شناساندن برندتان استفاده نکرده‌اید؛ یعنی شما با زمان خودتان پیش نرفته‌اید و یک گام از بازار رقابت تجاری عقب هستید. این روزها تجارت حرفه‌ای یعنی استفاده از ابزار روز برای تبلیغ بهتر، طراحی کردن موشن ‌گرافیک ابزاری است که صاحبان برند برای شناساندن برندهای خود از آن بهره می‌برند.

 

تصور کنید که یک شرکت با سابقه ۵ ساله از طراحی موشن‌گرافیک و طراحی لوگو بهره برده اما یک شرکتی که ۱۰سال است کسب و کار خود را راه انداخته هنوز نتوانسته به ابزار مدرن برای تبلیغات دست پیدا کند. به نظرتان کدام‌یک جلوتر هستند؟ پس اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید در میدان رقابت تجاری جلوتر از دیگران باشید بهتر است طراحی موشن گرافیک را جدی بگیرید.

تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

موشن‌گرافیک چیست؟

موشن گرافیک‌ها نقاشی‌های متحرکی هستند که با قرار گرفتن در یک ویدئو، پیام تبلیغاتی را به مخاطب انتقال می‌دهند. با طراحی یک موشن گرافیک استاندارد و نمایش آن برای مشتری، شخصیت آن برند برای مشتری و رقبای آن معرفی می‌شود.

موشن‌گرافیک یعنی داستان یک برند با استفاده از ابزارهای گرافیکی به صورت نقاشی‌های متحرک در آمده است. طراحی نقاشی متحرک اگر به صورت قوی انجام شود در تعیین استراتژی یک برند و میزان سود دهی آن تاثیر مستقیم دارد. طبق اینکه داستان شما چه باشد و چطور در موشن‌گرافیک بازگو شود، انیمیشنی که ساخته می‌شود می‌تواند نقشی فوق‌العاده در تبلیغات را برای شما ایفا کند.

موشن‌گرافیک‌ها برای طراحی کار از adobe استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ابزارها برای حرکت دادن موشن‌گرافیک، adobe است که بسیاری از طراحان برای طراحی از آن بهره‌مند می‌شوند. با پیشرفت تکنولوژی درخواست‌ها برای طراحی موشن‌گرافیک و کاربرد آن برای شناسایی و تبلیغات برندها هم بیشتر می‌شود.

کیفیت طراحی انیمیشن برای یک برند بستگی به نوع تبلیغات برند، گستردگی برند، سلیقه مشتری‌ها و صاحبان برندها و میزان هزینه‌ای که برای برند در نظر گرفته می‌شود دارند. طراحی موشن‌گرافیک برای برندها به صورت ویدئو ساخته می‌شود و داستانی که در آن تعریف می‌شود بستگی به کیفیت برند و مدت زمان ویدئو در نظر گرفته می‌شود.

[arve url=”https://dll.rayantarh.com/logo-motion1.mp4″ /]

چرا طراحی موشن‌گرافیک؟

طراحی موشن‌گرافیک در بازار تجارت طرفداران زیادی پیدا کرده و طراحان موشن‌گرافیک تلاش خود را برای یاری صاحبان برند انجام می‌دهند. شغل موشن‌گرافیست‌ها این روزها خوب است و به عنوان یکی از مشاغل فعال و خلاق جهت پیشبرد اهداف تجاری تلاش می‌کنند.

اکنون دغدغه صاحبان برند در بازار رقابت طراحی انیمیشن قوی است که در بازار کار عرض اندام کنند و بتوانند با رقابت بهتر، رقبایشان را از بازار کار حذف کنند. میزان تاثیرگذاری موشن‌گرافیک سبب شده که طراحی آن برای گرافیست‌ها اهمیت زیادی داشته و بیشترین دقت را در ساخت لوگوموشن به کار ببرند.

اگر طراحی یک موشن‌گرافیک استاندارد و حرفه‌ای، بازدهی محصول را چندین برابر کند و سبب سود دهی صاحب برند شود چرا آنها به فکر طراحی موشن‌گرافیک و استفاده از آن نباشند؟

شرکت‌هایی که برای تبلیغات از لوگوهای معمولی ثابت استفاده می‌کنند نسبت به کسانی که با ساختن موشن‌گرافیک، انیمشن‌های جذاب را به نمایش می‌گذارند، مشتری‌های کمتری جذب می‌کنند؛ چون گیرایی و جذابیت این انیمیشن‌ها بیشتر است. برندهای حرفه‌ای با انیمیشن‌های متحرک تلاش می‌کنند برندهایشان را از خمودگی نجات داده و آنها را از طریق تبلیغات مدرن در چشم مخاطب شیک و جذاب جلوه دهند.

انیمیشن برند شما هویت شما را نمایش می‌دهد و نشان دهنده حرفه‌ای بودن شرکت در تبلیغات و فروش است. کسب و کار بدون استفاده از طراحی موشن‌گرافیک یک کسب و کار مدرن و حرفه‌ای محسوب نمی‌شود. چون در دنیای مدرن نمی‌توانید ادعای حرفه‌ای بودن کنید اما از ابزار تبلیغاتی و کارآمد روز برای بهتر شدن برندتان استفاده نکنید.

[arve url=”https://dll.rayantarh.com/logo-motion-school.mp4″ /]

نحوه طراحی و ساخت موشن‌گرافیک

در سال‌های اخیر، سازندگان انیمیشن روش‌هایی نو برای ارتقا برندهای شرکت‌ها و محصولات ابداع کرده‌اند. ویدئوهای انیمیشن که برای تبلیغات برندها ساخته می‌شود، نقاشی‌های متحرک هستند که شاید در یوتیوب، انواعی از آنها را دیده باشید. نقاشی‌های متحرک این روزها حرف اول را تبلیغات می‌زنند و محبوبیت زیادی بین مشتری‌ها دارند. برای تولید و طراحی موشن‌گرافیک، از افکت‌های Adobe استفاده می‌شود؛اما نباید فکر کنید همیشه اینطور می‌ماند. تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و به زودی انیمیشن‌ها در HTML5 ساخته می‌شوند. طراحی موشن‌گرافیک مراحل خاصی دارد:

  • ابتدا باید یک متن تهیه کنید. باید دقت کنید که متن کوتاه باشد، زیرا موشن‌گرافیک‌ها زمان کمی دارند و کوتاه هستند. متن شما باید طوری تنظیم شود که در ۳۰ ثانیه الی یک دقیقه بتواند داستانتان را بازگو کند. به خاطر داشته باشید که داستان شما در عین اینکه جذاب است، باید سادگی و شفافیت در آن هویدا باشد. اگر این خصوصیات را نداشته باشد باید آن را اصلاح کنید. برای اینکه داستان خوبی ارائه دهید باید بدانید که مخاطبانتان چه کسانی هستند و شما قصد دارید چه چیزهایی را به آنها منتقل کنید. وقتی داستانتان را کامل کردید وارد مرحله دوم می‌شوید.
  • مرحله دوم ساخت موشن‌گرافیک قرار دادن صدا بر روی متن داستان است. برخی کارشناسان طراحی موشن‌گرافیک از ابتدا متن‌های مصور را انتخاب می‌کنند و برای پس‌زمینه آن از موسیقی استفاده می‌کنند. برخی دیگر از شخصیت‌های کارتونی با افکت‌گذاری صدا استفاده می‌کنند. استفاده از هر یک از این روش‌ها طبق سلیقه و خواست صاحب برند و تشخیص طراح، پیاده می‌شود. بهتر است بدانید که موسیقی که برای طراحی موشن‌گرافیک شما استفاده می‌شود باید مجوز پخش داشته باشد.
  • مرحله سوم طراحی موشن‌گرافیک ساختن تصاویر داستان و تولید صداهای مربوط به آن است. این مرحله تصویر و صدا با هم جفت می‌شوند. در این مرحله نویسنده داستان و هنرمندی که تصاویر را طراحی می‌کند کار خود را با هم ترکیب می‌کنند تا تصاویر منطبق با متن خلق شوند. در این بخش متن و تصویر و صدا با هم ترکیب شده و سپس با وارد شدن ایده‌های خلاقانه پروژه آغاز می‌شود.
  • مرحله بعد طراحی موشن گرافیک انتخاب سبک و رنگ است. انتخاب این دو هم به اندازه انتخاب متن و تصویر مهم است. انتخاب رنگ‌ها و سبک‌های جذاب و شیک، اما ساده تاثیرگذارتر است. به کار بردن خلاقیت در این مرحله، اهمیت زیادی دارد و در مرحله نهایی انیمیشن اثرگذار است.
  • مرحله پایانی طراحی موشن‌گرافیک، تبدیل طرح به انیمیشن است. این مرحله آخرین مرحله طراحی موشن‌گرافیک است. تمام این موارد از ابتدای ساخت طرح تا پایان آن به هم مرتبط هستند و اگر جزییات هر مرحله به درستی انتخاب و ساخته نشود در شکل‌گیری طرح نهایی اثرگذار است.

مزیت طراحی موشن‌گرافیک

ساختن نقاشی متحرک برای شرکت‌ها سبب می‌شود تصویر جذابی از نام شرکت بهتر در ذهن مخاطب و مشتری حک شود. طراح‌ موشن گرافیک به این موضوع واقف است از این رو با استفاده از نرم‌افزارهای مورد استفاده در این زمینه تلاش می‌کند تا انیمیشن‌هایی بسازد که ماندگاری برند و حرفه‌ای بودن آن را در ذهن مخاطب افزایش دهد.

کاربرد خلاقیت در طراحی موشن‌ گرافیک نتیجه آن در فروش محصول و کالا را بیشتر کرده و آن را به مخاطب نشان می‌دهد. مزیت اصلی درست کردن موشن‌گرافیک برای صاحبان برند این است که جذابیت آن سبب افزایش مخاطب و بازدهی فروش آنها شود.

نوعی از طراحی موشن‌گرافیک وجود دارد که در آن، داستان برند در قالب تصویر در آمده و با صداگذاری‌های مختلف و جذاب در شبکه‌های اجتماعی به نمایش در آمده و مخاطبان را بیشتر جذب برند کند. با این توضیح؛ مهم‌ترین مزیت طراحی موشن‌گرافیک، جذب مخاطب برای فروش بیشتر است. اگر طراحی موشن‌گرافیک برای برندتان نتواند شما را به نتیجه مورد نظر در این زمینه برساند، داستانتان را به درستی بیان نکرده‌اید و طراحی لوگوموشن برای شما استانداردهای لازم را نداشته است.

طراحی موشن‌گرافیک حرفه‌ای

انیمیشن به دلیل جذابیت بالایی که دارد، در تبلیغات بسیار موثر عمل می‌کند؛ اما اگر طراحی موشن‌گرافیک و برندسازی به صورت استاندارد و حرفه‌ای انجام نشود، زمان و هزینه‌تان را تلف کرده‌اید و نتیجه‌ای عایدتان نشده است. بهتر است حواستان را جمع کنید و در انتخاب گرافیست و شرکتی که ساختن موشن‌گرافیک را به او می‌سپارید دقت کنید.

اگر یک تیم طراحی موشن‌گرافیک قوی کار را برای شما انجام دهد، نتایج مورد نظرتان را می‌گیرید. این کار آنقدر اهمیت دارد که زمان بگذارید و تحقیق کنید و یک تیم مجرب و حرفه‌ای را برای طراحی موشن‌گرافیک پیدا کنید تا نتیجه اقتصادی مورد نظرتان را بگیرید.

اگر شرکت شما یک برند معروف و مورد توجه است، بهتر است به دنبال ساخت موشن‌گرافیک اختصاصی و حرفه‌ای باشید؛ زیرا طراحی‌های آماده که داستان آنها از قبل گفته شده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز برند شما باشد. یک برند حرفه‌ای طراحی انیمیشن حرفه‌ای می‌طلبد تا در بازار رقابت بین همه رقیب‌ها بدرخشد و سود دهی اقتصادی خوبی را نصیب شرکت کند. طراح لوگوموشن حرفه‌ای تلاش می‌کنید تا از طریق به کار گرفتن نرم‌افزارهای پیشرفته و خلاقیت بیشتر، پرستیژ کسب و کار شما را افزایش داده و آن را در نظر مشتری شیک و بی‌نظیر جلوه دهد. با طراحی موشن‌گرافیک شیک و حرفه‌ای خود را در صدر بازار رقابت قرار دهید.

جهت اطلاع از قیمت طراحی لوگو میتوانید به قسمت مربوط به تعرفه های طراحی لوگو ارزان رایان طرح مراجعه کنید.

طراحی انیمیشن جذاب

ضرورت طراحی انیمیشن‌های جذاب برای سود دهی اقتصادی از اولویت‌های صاحبان برند است. کسانی که در امر تجارت و فروش سابقه دارند می‌دانند بدون استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی نمی‌توانند در بازارهای مدرن دوام بیاورند، از این رو طراحی انیمیشن و نمایش آن به مشتری از نان شب برای آنها واجب‌ تر می‌شود. شاید گمان کنید غلو می‌کنیم، اما اینطور نیست می‌توانید از صاحبان شرکت‌های بزرگ سوال کنید تا بفهمید چه میزان طراحی موشن‌گرافیک، اهمیت پیدا کرده است.

در بازار رقابت رضایت مشتری حرف اول را می‌زند. اگر برندتان نو باشد باید اول مشتری را جذب کنید و بعد رضایت خاطر او را فراهم کنید. اگر برندتان قدیمی است و سال‌هاست در بازار تجارت اسم و رسمی برای خودتان دست و پا کرده‌اید، باید شهرت برندتان را حفظ کنید. برای این کار نمایش انیمیشن‌های ساده و جذاب را امتحان کنید و با تبلیغات به روز و ارائه راه‌کارهایی برای کیفیت محصول، علاوه بر حفظ مشتری‌های پیشین، مخاطبان بیشتری را به سمت کسب و کارتان جذب کنید.

 

رایان طرح و طراحی موشن‌گرافیک آنلاین

رایان طرح  ساخت موشن‌ گرافیک شما را در کمترین زمان و با کمترین هزینه می‌پذیرد. رایان طرح پیش از این در زمینه سفارش  طراحی موشن‌ گرافیک بسیار موفق اقدام کرده و توانسته اعتماد مشتریان را جذب کند. رایان طرح جزو برندهایی است که با طراحی نقاشی‌های متحرک و ارائه آنها با قیمت مناسب رضایت مشتری‌های خود را کسب کند. کافیست به صورت آنلاین تماس بگیرید و سفارش ساخت موشن‌ گرافیک برندتان را به رایان طرح درخواست دهید.

سفارش طراحی موشن‌ گرافیک

برای سفارش درست کردن موشن‌ گرافیک و اطلاع از تعرفه‌ها، با شماره 09229026345 از طریق واتساپ تماس بگیرید. فرصت را از دست ندهید! همین حالا اقدام کنید و طراحی موشن‌گرافیک برندتان را در کمترین زمان تحویل بگیرید. به جای اینکه فکر کنید، بهتر است گوشی را برداشته و با این شماره تماس بگیرید. شرکت طراحی لوگو رایان طرح با داشتن تخصص و عملکرد تیم حرفه‌ای در زمینه طراحی انیمیشن‌ های حرفه‌ای با رعایت استانداردهای لازم، طراحی لوگوی شما را با کمترین قیمت و تعرفه انجام داده و شما را در مسیر موفقیت در زمینه کسب و کار قرار می‌دهد.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی موشن گرافیک

طراحی موشن گرافیک

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی موشن‌ گرافیک + نمونه کار و سفارش

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!