جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مزایای طراحی لوگو موشن

با وجود رسانه‌های تصویری جدید و حضور شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات تجاری نیز شکل تازه‌ای به خود گرفته است.  اطلاع از مزایای طراحی لوگو موشن سبب شده بسیاری از صاحبان شرکت‌ها به سمت استفاده از آن برای شناساندن محصولات خود به مخاطبان و مشتریان بیشتر بروند. از مهم‌ترین “مزایای طراحی لوگو موشن‌” ظرفیت رساندن پیام تبلیغاتی یک برند در کمترین زمان ممکن به مشتریان یک برند است.

شاید باورتان نشود اما تجربه استفاده برندهای مختلف از لوگو موشن نشان داده که استفاده از این روش تبلیغات بهتر از دیگر روش‌ها توانسته مشتری را جذب محصول آنها کند. با این توضیح می‌توانید به راحتی اصلی‌ترین مزایای طراحی لوگو موشن در برندسازی را متوجه شوید. اگر برای کسب و کارتان نیازمند لوگو موشن برای تبلیغ و جذب مشتری هستید بهتر است این مطلب را تا پایان، مطالعه کنید و با اطلاع از مزایای طراحی لوگو موشن، لوگوهای متحرک حرفه‌ای را برای تبلیغات شرکتتان طراحی کنید.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

این روزها لوگو موشن‌ها حرف اول را در تبلیغات تجاری می‌زنند، به گونه‌ای که طراحی لوگو در تبلیغات، از دغدغه‌های صاحبان برند است.

تعریف لوگو موشن چیست؟

لوگو هویت و شخصیت یک برند است، لوگو نقش بسیار مهمی در استراتژی برند سازی یک شرکت دارد، لوگویی که قوی طراحی شده باشد، به تنهایی می‌تواند در برندینگ‌ ساختن یک شرکت موفق عمل کند.

گاهی طراحان و متخصصان لوگو، با استفاده از نرم‌افزارهای مربوطه مثل افتر افکت، به لوگوها حرکت می‌دهند که به آن لوگو موشن می‌گویند. پس از طراحی اولین لوگو موشن، این گونه از لوگو در سراسر دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرد؛ کسب و کارهای کوچک سریعاً دست به کار شدند که لوگو خود را به لوگو موشن تبدیل کنند.

لوگو موشن برای برند شما وجهه‌ای منحصربه‌فرد و خاص می‌سازد، زیرا لوگو برخی برندها خسته کننده و بدون جذابیت هستند، و با لوگو بیشتر کسب و کارها تشابه دارند و خدمات یکسانی را ارائه می‌دهند؛ اما برای اینکه بتوانید لوگویتان خاص و متمایز جلوه دهید، پیشنهاد می‌کنیم، حرکت و جلوه‌های تصویری مختلفی به لوگویتان اضافه کنید و کسب و کارتان را از سایر رقبا متمایز و منحصربه‌فرد کنید.

به گفته بیشتر متخصصان و کارشناسان، تصاویر متحرک و همچنین محتواهای ویدئویی نسبت به سایر محتواها بیشتر در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود، بنابراین با استفاده از لوگو موشن زیبا و جذاب می‌توانید برند خود را به‌طور خلاقانه‌ای در ذهن مخاطبان ماندگار کنید.

از دیگر مزایای استفاده از لوگو موشن در کسب و کار خود:

  • لوگو موشن کاری می‌کند که در اولین برخورد، مخاطب جذب برند می‌شود.
  • احساسات مخاطب را برمی‌انگیزد.
  • لوگو موشن بهترین ابزار برای بیان داستان شما است.
  • لوگو موشن شرکت شما را حرفه‌ای نشان می‌دهد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی لوگو موشن، ظاهر شیک و زیبای آن است، که به شما حس اعتماد به نفس می‌دهد.

چرا طراحی لوگو موشن؟

چرا طراحی لوگو موشن این همه طرفدار پیدا کرده است؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا طراحی لوگو موشن، تبدیل به دغدغه‌ای برای صاحبان برند شده است؟ اثر لوگو موشن بر کسب و کار و سود دهی اقتصادی آن که از مزیت‌های طراحی لوگو موشن است سبب شده که این روش تبلیغاتی خیلی سریع جا بیفتد و از آن استقبال شود؛ چون هیچ شرکتی نیست که از سود دهی بیشتر لذت نبرد.

اگر طراحی یک نمایش حساب شده بتواند بازدهی یک محصول را چندین برابر کرده و سود خوبی را به جیب صاحبان برند ببرد چرا آنها به طراحی لوگو موشن فکر نکنند! شرکت‌هایی که با نشان دادن لوگوهای ایستا جذابیت تبلیغات محصولشان را از دست داده بودند با سفارش دادن لوگوهای متحرک تلاش کردند تا برندهایشان را از خمودگی نجات داده و آنها را از طریق تبلیغات مدرن در چشم مخاطب شیک و جذاب جلوه دهند. آنها از این طریق تلاش کردند تا از مزایای طراحی لوگو موشن برای برندشان استفاده کنند تا از رقبای خود عقب نمانند.

انواع لوگو موشن و تأثیرات آن بر تبلیغات یک برند

امروزه که برند سازی تخصصی و تبلیغات مدرن در سراسر جهان بیشتر شده است، همه کسب و کارها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و تلاش می‌کنند که تصویر ویژه‌ای از خود در ذهن مخاطبان و سایر افراد بر جای بگذارند، و بتوانند خود را از سایر کسب و کارها تمایز دهند، یکی از راه‌های ایجاد تمایز طراحی لوگو موشن است که می‌تواند در ذهن مخاطب در مدت‌زمان طولانی ماندگار شود.

لوگو موشن در سایزهای متنوع و فرمت‌های مختلفی قابل اجرا است. ما در این مطلب انواع لوگو موشن ها را برای شناخت بیشتر شما تهیه کرده‌ایم.

  1. لوگو موشن فلت:

این نوع لوگو موشن، به صورت دو بعدی اجرا می‌شود و برای نمایش برند یک شرکت از انواع افکت‌های گرافیکی و صوتی استفاده می‌کند. لوگو موشن فلت هزینه کمتری نسبت به لوگو موشن های سه بعدی دارد.

  1. لوگو موشن سه بعدی:

در طراحی این نوع لوگو موشن از افکت‌های سه بعدی استفاده می‌گردد، همچنین در طراحی این نوع لوگو با حرکات مختلف دوربین می‌توان جلوه‌های خاصی را برای لوگو شرکت ایجاد کرد؛ لوگو موشن های سه بعدی به صورت حرفه‌ای برند یک شرکت را تبلیغ می‌کنند.

  1. لوگو موشن های آماده:

امروزه شاهد پیشرفت زیادی در نرم‌افزارهای گرافیکی هستیم، و قالب‌های آماده‌ای برای طراحی و ساخت لوگو موشن ایجاد شده است؛

صاحبان کسب و کار برای برند سازی و تبلیغات شرکت خود می‌توانند در مدت‌زمان کوتاهی و با هزینه بسیار کم، از قالب‌های آماده لوگو موشن استفاده کنند و آنها را برای خود سفارش دهند، همچنین برای دیدن طرح آماده ‌این لوگو موشن ها ویدئوها و تصاویر محرکی به صورت پیش نمایش وجود دارد که کاربران به راحتی می‌توانند لوگو موشن مد نظرشان را انتخاب کنند، و با تغییراتی در طرح کلی و فرم آن لوگو موشن اختصاصی و منحصربه‌فرد خود را سفارش دهند.

کاربرد لوگو متحرک

یکی از ابزارهای نوین و مدرن برای برند سازی یک شرکت تجاری، استفاده از لوگو متحرک است؛ لوگو متحرک قدرت و حرفه‌ای بودن شما را نسبت به سایر رقبا به مخاطب نشان می‌دهد و باعث جذب مخاطب به برند شما می‌شود.

لوگو متحرک یا لوگو موشن کاربردهای زیادی در برند سازی و تبلیغات یک شرکت دارد، استفاده از لوگو موشن باعث می‌شود شما در مدت‌زمان بسیار کوتاهی خدمات و محصولات شرکت خود را به مخاطب نشان دهید، به عبارتی مسیر موفقیت شما را برای یک برند معروف جهانی بسیار کوتاه می‌کند.

ما در این مطلب انواع کاربردهای لوگو موشن را برای آگاهی بیشتر برای شما تهیه کرده‌ایم.

  • نشان دهی آدرس شرکت:

شما با استفاده از لوگو موشن با داستان پردازی‌های متحرک می‌توانید آدرس شرکت خود را به صورت خلاقانه به مخاطبان نمایش دهید.

  • معرفی شرکت:

از دیگر کاربردهای لوگو موشن، معرفی محصولات و نوع خدمات یک شرکت تجاری به سایر افراد جامعه است.

  • تبلیغات یک شرکت

لوگو موشن به تنهایی می‌تواند یک شرکت تجاری را به عموم مردم معرفی کند و به صورت حرفه‌ای به تبلیغات آن بپردازد.

  • برندینگ یک شرکت:

کارشناسان و متخصصان لوگو عقیده دارند که، لوگو موشن تاثیر فوق‌العاده‌ای بر برندینگ یک شرکت تجاری دارد، استفاده از لوگو متحرک می‌تواند مسیر شما را به یک برند معتبر و محبوب بین مردم بسیار کوتاه‌تر از استفاده از سایر لوگوها کند.

مزیت لوگو موشن برای صاحبان برند

لوگو موشن برای این ساخته می‌شود که نام یک شرکت را از طریق ایجاد لوگوی متحرک برای مخاطبان به نمایش بگذارد تا برند آن در ذهن افراد ماندگار شود. لوگو موشن‌ها با استفاده از نرم‌افزارها، برند شرکت را معرفی می‌کنند. مزیت طراحی لوگو موشن برای صاحبان برند این است که جذابیت آن سبب افزایش مخاطب و بازدهی فروش آنها شود.

لوگو موشن‌ها با استفاده از ابزار گرافیک، تاثیر بصری ماندگاری بر مخاطب گذاشته و بهتر می‌توانند توجه مشتری‌ها را به خود جلب کنند. قابلیت ترکیب لوگو موشن با شعار یک شرکت یا آدرس آن و ساختن یک ویدئو اینترو و نمایش آن در شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان بسیار از مزایای طراحی لوگو موشن در برندسازی است؛ چون از این طریق برند و آدرس شرکت در ذهن مخاطب حک می‌شود.

مزایای طراحی لوگو موشن حرفه‌ای؟

قدرت لوگو موشن در تبلیغات شرکت‌ها و برندسازی آنها زیاد است. از این‌رو صاحبان برند با اطلاع از مزایای طراحی لوگو موشن و تاثیر آن در تبلیغات، حتی به لوگو موشن‌های آماده هم راضی نمی‌شوند، بلکه به دنبال این هستند که یک لوگو موشن اختصاصی را برای شرکت خود طراحی کنند و برای رسیدن به مقصود خود هزینه‌ زیادی را در نظر می‌گیرند.

اصلی‌ترین مزیت طراحی لوگو ارزان ماندگار کردن آن در ذهن مشتریان است؛ اما این مورد به تنهایی کافی نیست؛ با ایجاد خلاقیت بیشتر در طراحی و پرستیژ دادن به کسب و کار یک برند و معروف کردن آن در بین مشتریان، استفاده از بک‌گراندهای شیک و جذاب سبب به وجد آمدن مخاطب و توجه او به برند شده و سبب می‌شوید اعتماد به مشتریان بیشتر شود. از دیگر مزایای طراحی لوگو موشن این است که با پرداخت هزینه کمتر، بازدهی بیشتر و بهتری از تبلیغات برای کسب و کار برندتان ایجاد کنید.

اگر شرکتی قصد سود کردن دارد باید لوگویی را انتخاب کند که تکراری و یا کپی نباشد. چون یک لوگوی تکراری زمانی هم که به حرکت درآید یک لوگو موشن تکراری است و دیدن آن سبب دلزده شدن مخاطب می‌شود، پس بهتر است خودتان را گول نزنید. مزیت طراحی لوگو موشن این است که شما زمان و وقتتان را صرف کنید و سود دهی اقتصادی نصیبتان شود؛ پس یک لوگو موشن تکراری یا غیرحرفه‌ای نمی‌تواند برای شما سودآور بوده و مشتری برایتان جذب کند. بهتر است حواستان را جمع کنید و یک لوگو موشن اختصاصی و حرفه‌ای سفارش دهید تا از مزایای طراحی لوگو موشن که سود دهی اقتصادی است بهره‌مند شوید.

تاثیر لوگو موشن بر برندسازی تا چه حد است؟

محتواهای بصری متحرک قابلیت ماندگاری بیشتری در ذهن دارند. از این‌رو لوگو موشن‌ها برای مشتری جذاب‌تر بوده و مدت زمان بیشتری ذهن آنها را به خود وادار می‌کنند. ممکن است برخی لوگو موشن‌ها زمان بسیار کمی را به خود اختصاص بدهند اما تاثیر آنها بر مخاطب بسیار زیاد باشد. در واقع مزیت طراحی لوگو موشن این است که در مدت زمان بسیار کم شمار زیادی مشتری را برای فروش محصول دور خود جمع کند. شاید باورتان نشود ولی تحقیقات نشان داده است در یک دقیقه ویدئو می‌توان یک میلیون کلمه را جای داد.

واضح است که طراحی یک لوگو موشن حرفه‌ای، جذاب و شیک می‌تواند شهرت برندتان را چندین برابر کرده و سودآوری سرشاری برای شرکت شما ایجاد کند. میزان جذابیت داستان شما، نحوه تعریف آن در ویدئو و هزینه‌ای که برای نمایش داستانتان صرف می‌کنید تاثیر مستقیم بر نتیجه‌گیری شما دارد. هرچه دقت، زمان و هزینه بیشتری صرف کنید از مزیت‌های طراحی لوگو موشن بهتر بهرمند شده و درهای فروش بیشتری به روی شما گشوده می‌شود. اگر صاحب کسب و کار هستید و قصد دارید در چشم مخاطب و مشتری باقی بمانید، برای برندتان لوگو موشنی سفارش دهید و از مزایای طراحی آن بهره برده و با دیدن نتایج اقتصادی شگفت‌آور برندتان لذت ببرید. جهت اطلاع از قیمت طراحی لوگو، میتوانید به قسمت تعرفه های رایان طرح مراجعه کنید.

طراحی لوگو موشن با شرکت‌های طراحی

صاحبان برند از زمانی که به مزایای طراحی لوگو موشن واقف شده‌اند سفارش ساخت لوگو موشن اختصاصی برای شرکت خود می‌دهند و برای این کار هزینه زیادی صرف می‌کنند تا برند آنها گوی سبقت را از رقیب، برباید. مزیت لوگو موشن برای آنها این است که خود را از میان رقبایشان بالا کشیده و تلاش می‌کنند میدان رقابت را از آن خود کنند. علاوه بر آنچه گفته شد شرکت‌ها از طریق سفارش ساخت لوگو موشن به فعالیت شرکت‌های خود اعتبار می‌دهند و سعی می‌کنند برندشان را بهتر از آنچه که هست نشان بدهند.

در این مقاله با مزایای طراحی لوگو موشن برای برندینگ آشنا شدید. اما به این فکر کرده‌اید که مزایای طراحی لوگو موشن برای طراحان چیست؟ طراحان و گرافیست‌ها از طریق طراحی لوگو موشن می‌توانند در سوددهی شرکت‌ها سهیم باشند. آنها از طریق به کارگیری تخصص خود در فن گرافیک علاوه بر اینکه یک حرفه برای خود دست و پا می‌کنند و از طریق طراحی لوگو موشن درآمد کسب می‌کنند. بیشترین خدمت‌رسانی را به صاحبان برند برای سوددهی شرکت آنها در پیش می‌گیرند.

اگر کسب و کار شما تا به امروز زیاد شهرت نداشته است بهتر است سفارش یک لوگو موشن حرفه‌ای برای تبلیغات برندتان را بدهید و از مزایای طراحی لوگو موشن استفاده کنید. برای سفارش طراحی لوگو برندتان رایان طرح بهترین گزینه است. کار طراحی را به رایان طرح بسپارید و خیال خودتان را راحت کنید. پیشنهاد می‌کنیم داستان برندتان را با طراحان رایان طرح در میان بگذارید و از مشاوره آنها بهره ببرید.

رایان طرح تلاش می‌کند تا ضمن راهنمایی شما، مزایای طراحی لوگو موشن برای برندتان را بازگو کند تا بهتر بتوانید برای آینده شرکتتان تصمیم بگیرید. با ما تماس بگیرید و سفارش ساخت لوگو موشن برای برندتان را بدهید. تیم مجرب و متخصص رایان ‌طرح با ساخت لوگو موشن‌های زیبا و جذاب توانسته است اعتماد مشتریان و صاحبان کسب و کار را به خود جلب کند. اگر به دنبال ساخت لوگو موشن حرفه‌ای هستید همین حالا تماس گرفته و آنلاین سفارش لوگو موشن برندتان را به رایان‌ طرح بدهید و از مزیت‌های طراحی لوگو موشن که جذب مخاطب، فروش بیشتر و سود سرشار اقتصادی در فروش محصول است بهره‌مند شوید. شرکت طراحی لوگو رایان طرح امتحان خود را پس داده است، این شما هستید که با سفارش طرح از مزایای طراحی لوگو موشن برخوردار می‌شوید.

مزیت سفارش طراحی لوگوموشن

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

مزایای طراحی لوگو موشن

مزایای طراحی لوگو موشن

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای مزایای طراحی لوگو موشن

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!