جستجو کردن
Close this search box.

اقلام ست اداری و اجزای آن کدامند؟

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

این روزها بیشتر تبلیغات معمولاً به صورت آنلاین انجام می‌شود و بسیاری از کسب و کارها نمی‌دانند که بازاریابی مبتنی بر طراحی ست اداری هنوز چقدر مهم است. مردم ممکن است این روند طراحی را صرفاً یک هزینه اضافی یا حتی کاملاً بی اثر بدانند؛ اما به نظر کارشناسان برند و تبلیغات اقلام ست اداری بخش اساسی تجارت بوده و به گونه‌ای یکی از زیرمجموعه‌های ویژه بازاریابی مبتنی بر چاپ است. اقلام ست اداری فرصت تبلیغات و بازاریابی دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهند که هم به صورت غیرمستقیم و هم به صورت رو در رو با مشتریان و مستقیم بتوانید ارتباط برقرار کنید.

یکی از الزامات در زمینه کسب و کار این است که همیشه باید به دنبال گسترش و پیشرفت باشید، به طور کلی اقلام ست اداری می‌توانند یک ابزار بازاریابی بسیار مؤثر باشند. درک اهمیت تبلیغات با طراح‌های چاپی برای کسب و کار می‌تواند به شما کمک کند بسیار کارآمدتر شوید و به رشد کسب و کار و آگاهی سازی از برند خود کمک کنید.

بازاریابی با اقلام ست چاپی این پتانسیل را دارد که کمک کند، کسب و کار شما در آینده به مقاصد بزرگ‌تری دست یابد، مزایای ست اداری از افزایش آگاهی مشتری بالقوه نسبت به برند گرفته تا افزایش جریان کارآمد در طی فعالیت‎ها است. ست چاپی اداری به راحتی می‌تواند با طیف وسیعی از اهداف بازاریابی از طراحی لوگو گرفته تا کارت ویزیت و بسیاری موارد دیگر را شامل شود.

اهمیت اقلام ست اداری

ست اداری شامل چه اقلامی است؟

اقلام ست اداری به شما امکان می‌دهد تا بازار بسیار بزرگتری برای شناخت برندتان مورد هدف قرار دهید. به خصوص در منطقه‌ای که ممکن است مستقر باشید و با سایر ارکان‌ها و سازمان‌های اداری امکان مکاتبه دارید. اقلام ست اداری امکان توزیع انبوه تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم بازار را برای پیشبرد اهداف شما فراهم می‌کند، به این معنی که شما می‌توانید بدون صرف هزینه زیادی مخاطبان زیادی را جذب کنید.

موارد جزء در ست اداری مانند کارت ویزیت به شما این امکان را می‌دهد که به کسب و کار خود رویداد و تحویلی جدید بدهید. بیشتر افراد قبل از ثبت سفارش خود این سؤال را دارند که اقلام ست اداری شامل چه چیزهایی می‌باشند؟ تمامی موارد زیر اقلام ست اداری می‌باشند.

  • کارت ویزیت
  • لوگو
  • سربرگ
  • پاکت نامه
  • بروشور
  • کاتالوگ
  • پوستر
  • فولدر یا پوشه
  • قبوض

تمامی اقلام بالا را ست اداری می‌گویند که در اندازه‌های مختلفی قبل ارائه هستند. این اقلام می‌توانند برای مارکت شما حاوی اطلاعات زیادی باشند و در عین حال برای خواننده جذاب باقی بمانند. مواردی مانند بروشورها را می‌توان به مشتریان بالقوه خود تحویل دهید، یا پوسترها را در محل‌های پر رفت و آمد قرار دهید تا مشتریان بتوانند جذب تبلیغات شما شوند. بروشورها را طراحان تیم رایان طرح می‌توانند به طور کامل در خصوص کسب و کار شما طراحی کرده که بر اساس سبک منحصر به فرد برند شما باشد.

ضرورت استفاده از ست اداری

کارت ویزیت

کارت ویزیت یک کارت کاغذی کوچک چاپ شده و معمولاً به اندازه کارت اعتباری بانک است که اطلاعات کسب و کار شما را در خود جای می‌دهد. طراحی کارت ویزیت شما بخشی ضروری از برند سازی شما است و باید به عنوان یک هویت بصری برای برند شما عمل کند. اطلاعات روی کارت ویزیت شامل موارد زیر است.

  • لوگو
  • نام تجاری
  • شماره تماس
  • راه‌های ارتباطی (ایمیل، اینستاگرام، فیسبوک و…)

وقتی کارت‌های ویزیت به درستی طراحی می‌شوند، می‌توانند تأثیری ماندگار بر جای بگذارند. در بخش تبلیغات اهمیت کارت ویزیت بسیار زیاد است؛ زیرا این کارت مجموعه‌ای از ارکان‌های اصلی برای شناخت یک کسب و کار به مشتریان را درون خود جمع کرده است.

طراحی لوگو

لوگو

طراحی لوگوی شما جزء تأثیرگذارترین بخش‌های کسب و کارتان است که این آرم می‌تواند به مشتریان شما اطلاعاتی درباره برند شما بدهد. از آنجایی که لوگوی شما بخش مهمی از برندتان است؛ پس باید مطمئن شوید که طراحی لوگو به خوبی انجام شده می‌شود.

یک طراح لوگوی حرفه‌ای و عالی نه تنها این قدرت را دارد که آنچه را که شما برای آن مطرح می‌کنید را به تصویر بکشد. بلکه، طراح وظیفه دارد با لوگو تأثیر اولیه خوبی بر افکار بیننده بگذارد. طراحی لوگو بر اساس خلاقیت‌های مدرن‌ و تکنیک‌های سبکی جدید به شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز باشید.

سربرگ

 سربرگ

زمانی که برای طی کردن روندهای کاری به یادداشت‌ها و سربرگ‌ها احتیاج دارید، پس بهتر است آرم و اطلاعات مجموعه کاریتان بر روی کاغذ هک شده باشد. سربرگ‌ها مهم‌ترین بخش در زمان ارسال نامه‌های اداری یک مجموعه کاری می‌باشند. مکاتبات در بخش‌های اداری همیشه جز روند کاری بیشتر سازمان‌ها بوده و حضور سربرگ‌ها در مجموعه اقلام ست اداری بسیار کاربردی است.

طراحی ست ادرای در رایان طرح

پاکت نامه

پاکت‌ نامه برای ارسال نامه‌ها در بخش‌های مختلف یک مجموعه کاری بسیار مهم است، پس پاک نامه‌‌ها نشان‌ دهنده میزان رسمی ‌بودند نامه‌ها اداری می‌باشند. اگر قصد دارید فعالیت‌های کاری خود را برای افراد و سازمان‌های مرتبط مهم جلوه دهید لازم است که آرم و لوگوها کاریتان بر روی پاک‌نامه‌ها چاپ شود. این اجزاء کوچک می‌توانند به اعتبار کسب و کار شما امتیازهای زیادی بدهند.

سایر اقلام ست اداری

سایر اقلام ست اداری از آن دسته از لوازمی می‌باشند که در روند کاری شما اهمیت زیادی ندارند و به گونه‌ای محصولات جانبی محسوب خواهند شد.

در صورت عدم سفارش طراحی سایر اقلام ست اداری مثل خودکار، جلد سی دی و… هیچ اشکالی در روند طراحی ست اداری پیش نمی‌آید. از آنجایی که رقابت در همه صنایع بسیار بالا است، اهمیت اقلام ریز در ست اداری می‌توانند نقش مهمی در کسب و کار شما داشته باشد و برند شما را از سایرین متمایز کند. در صورت علاقه می‌توانید سایر اقلام ست اداری را در قالب طرحی ساده و چشم نواز برای وجود اهمیت کاریتان سفارش دهید.

نکان مهم در طراحی ست اداری

نکات ارزشمند در طراحی و چاپ ست اداری

در بخش طراحی ست اداری از جمله موارد مثل بروشور، کارت ویزیت یا پوستر باید یکسری استانداردهای مشخصی را داشته باشند. ناگفته نماند که جدا از خدمات چاپی با کیفیت بالا باید چند تکنیک را به کار گرفت تا ست اداری زیبا و چشم نوازی داشته باشید. طراحی ست اداری می‌تواند ظاهر کلی کسب و کار شما را زنده کند.

فقط با به کارگیری نکات در بخش‌های فونت، رنگ، متن و تصاویر می‌توانید نظر مشتری را جلب کرده و آنها را به کنجکاوی برای مارکت خود سوق دهید. به عنوان مثال بافت کاغذ شما حتی می‌تواند نظرات مثبتی برایتان به همراه داشته باشد. چند نکات ارزشمند در طراحی ست اداری به شرح زیر است.

  • به کارگیری خلاقیت در کنار سادگی

در کنار خلاقیت و زیبای ست اداری بسیار مهم است که طرح ساده و به یادماندنی داشته باشد.

  • انتخاب رنگ‌بندی مناسب

انتخاب کد رنگی برای هر مشخصه کاری بسیار مناسب است؛ زیرا بر اساس روانشناسی رنگ‌ها استفاده از کد رنگی مناسب می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری برای بیننده داشته باشد.

  • انتخاب طرح برای لوگو

طرح لوگو، همچنین محل قرارگیری آن بر روی اقلام اداری بسیار مهم است.

  • رعایت سایز مناسب برای فونت

فونت باید زیبا و خوانا و بر اساس استانداردها نوشته و سایزبندی شود.

  • توجه به کیفیت چاپ

کیفیت چاپ بسیار می‌تواند بر روی درجه کلاس کاری شما تأثیر بگذارد.

  • هماهنگی میان تمامی اقلام ست اداری

باید در تمامی اقلام ست اداری یک انسجام و نظم خاصی مشاهده شود.

  • استفاده مناسب از فضاهای خالی

کادربندی در برخی اقلام بسیار باید مناسب و اندازه باشد.

سفارش طراحی ست اداری

جمع بندی

در این مقاله قصد داشتیم تا اجزای اقلام ست اداری را بشناسید و از اهمیت آن‌ها در بخش‌ها کسب و کار خود آگاه باشید؛ زیرا در زمان شروع یک کسب و کار نوپا بهتر است که قوی‌تر از سایر رقبا خود شروع کنید. بسیاری از کسب‌ و کارها به این جزییات مهم اهمیت نمی‌دهند و از بازتاب منفی کار خود ناراضی هستند. مجموعه رایان طرح با سابقه‌ی حرفه‌ای که در زمینه تولید اقلام ست اداری دارد، می‌تواند برای شما خدمات مریوط به طراحی هر کدام از این مجموعه ست را انجام دهد و شما برندی منحصر به فرد داشته باشید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اقلام ست اداری

اقلام ست اداری

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای اقلام ست اداری و اجزای آن کدامند؟

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!