جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی بسته بندی فوری

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

تمامی محصولاتی را که شما در بازار مشاهده می‌کنید باید یک بسته‌ بندی مناسب داشته باشند. بسته‌ بندی محصول در فروش و بازاریابی کالا نقش بسیار مهمی دارد و برای همین گفته می‌شود که بسته‌ بندی، یکی از مراحل مهم در فروش یک محصول است. تمامی محصولاتی که در داخل کارخانه‌ تولید می‌شوند باید به خوبی بسته‌ بندی شوند. طراحی بسته‌ بندی‌ ها باید بسیار لوکس و لاکچری باشد. شما می‌توانید طراحی بسته‌ بندی‌ های خود را به شرکت طراحی بسته‌ بندی بسپارید. این شرکت یک بسته‌ بندی بسیار شیک به شما تحویل می‌دهد، شرکت رایان طرح یکی از بهترین شرکت‌های طراحی بسته‌ بندی‌ های موجود در کشور است که طراحی بسته‌بندی های شما را تحت بهترین شرایط انجام می‌دهند، در ادامه مقاله توضیحات بیشتری را در مورد این موضوع به شما اراٸه خواهیم داد.

 

چرا باید طراحی بسته‌ بندی برای محصولات خود انجام دهیم؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا باید طراحی بسته‌ بندی برای محصولات خود انجام دهید و محصولات خود را در یک بسته‌بندی ساده روانه بازار نکنید. شما هم می‌توانید محصولات خود را در یک بسته بندی ساده به بازار عرضه کنید و هم می‌توانید محصولات خود را در داخل بسته بندی‌هایی با طراحی‌ های لوکس و لاکچری به بازارهای فروش ارسال کنید. اختیار این کار در دست خودتان است، ولی به طور حتم نتیجه فروش دو محصول که در بسته بندی های مختلف به بازارهای فروش ارسال می‌شوند، یکسان نخواهد بود.

محصولی که با یک بسته‌ بندی ساده روانه بازار می‌گردد، حتما فروش پایینی خواهد داشت، ولی محصول دیگری که در داخل یک بسته بندی شیک و لاکچری به بازار ارسال می شود، مطمٸناً فروش بسیار بالایی خواهد داشت. در واقع این بسته‌ بندی توانسته است که نظر تمامی مشتریان را به خود جلب کند. مشتری قبل از اینکه به کیفیت یک محصول نگاه کند، اول به بسته‌بندی آن نگاه می‌کند. یک بسته‌بندی شیک و زیبا می‌تواند نظر مشتری را در کوتاه‌ترین زمان به خود جلب کند.

شاید مشتری اصلاً به کیفیت محصول دقت نکند، اما به خاطر بسته بندی شیک، محصول شما را خریداری کند. برای همین گفته می‌شود که یک بسته‌ بندی شیک و مناسب می‌تواند نقش بسیار مهمی در بازاریابی و افزایش فروش یک کالا داشته باشد. بسته‌بندی از گذشته تا کنون یکی از عوامل مهم افزایش فروش محصولات بوده است و تمامی کارشناسان فروش نیز این موضوع را به خوبی تایید می‌کنند شما می‌توانید سفارش طراحی بسته بندی محصولات خود را به شرکت رایان طرح بسپارید. این شرکت، بسته بندی‌ در طراحی‌های بسیار زیبا، شیک و با ارزان ترین قیمت به شما تحویل خواهد داد.

نمونه بسته بندی برند تال 

اهمیت بسته‌ بندی حرفه‌ای:

همانطور که تا اینجای مقاله نیز اشاره کردیم، بسته‌ بندی نقش بسیار مهمی در فروش یک محصول خواهد داشت، اما بسته‌ بندی که حرفه ای باشد به طور حتم سود زیادی برای فروشنده و تولیدکننده خواهد داشت. شرکت طراحی بسته بندی رایان طرح بسته‌بندی‌ های حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می دهد. مشتری از تمام نقاط کشور می‌تواند سفارش بسته‌ بندی حرفه‌ای را در این شرکت ثبت کند و سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه‌ها تحویل بگیرد.

بسته‌بندی حرفه‌ای، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نقش مهمی در فروش محصولات شما خواهد داشت. محصولی که در داخل یک بسته بندی حرفه ای بسته بندی شده باشد، از دور نظر هر کسی را به خودش جلب خواهد کرد و مشتری شاید اصلا به کیفیتی که محصول شما دارد، توجه نداشته باشد و در همان ابتدا مجذوب یک بسته‌بندی حرفه‌ای شود. خدمات طراحی بسته بندی و لیبل محصولات شما ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. در واقع اگر محصول شما در داخل یک بسته‌ بندی با طراحی بسیار حرفه‌ ای جای بگیرد، لیبل آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد و بازارهای فروش آن رونق بسیار خوبی به خود خواهد گرفت. با توجه به همه این موارد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که محصولات خود را در داخل بسته‌ بندی‌ هایی با طراحی‌ های حرفه‌ای قرار دهید.

انواع بسته‌ بندی‌ ها :

امروزه، بسته‌ بندی‌ها نیز انواع مختلفی دارند. در واقع شما باید طراحی بسته بندی را متناسب با محصول خود انجام دهید. بسته بندی محصول شما باید با خود محصول تناسب و هماهنگی داشته باشد، البته هزینه انواع بسته‌ بندی‌ ها نیز با یکدیگر متفاوت است. طراحی بسته‌ بندی حرفه‌ای به طور حتم هزینه بیشتری نسبت به طراحی بسته‌ بندی ساده خواهد داشت. ولی سودی که یک بسته‌بندی حرفه‌ای برای شما به ارمغان خواهد آورد، نسبت به بسته‌بندی‌های دیگر بسیار زیادتر خواهد بود. بنابراین بسته بندی حرفه‌ای برای فروشنده و تولید کننده بسیار به صرفه‌تر است.

شرکت رایان طرح انواع مختلفی از طرح‌ های بسته‌بندی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ما طراحی‌ های بسته بندی را متناسب با سفارشی که از مشتری می‌گیریم، انجام می‌دهیم و این موضوع بستگی به خود مشتری دارد که چه نوع بسته‌بندی از ما بخواهد. ما بهترین بست ه‌بندی‌ها را متناسب با نیاز مشتری به مشتریان خود ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را نیز جلب کنیم.

شرکت  رایان طرح همچنین تماما فعالیت‌ های خود را به صورت آنلاین انجام می‌ دهد و شما از تمام نقاط دنیا می‌ توانید سفارش طراحی بسته‌ بندی‌های خود را در شرکت ما ثبت کنید و سفارش خود را تحت بهترین شرایط از ما تحویل بگیرید.

 

تاثير بسته‌بندی بر روی برندینگ به چه میزان است؟

به نظر شما یک بسته بندی بر روی برندینگ محصولات شما چه تاثیری می‌تواند داشته باشد؟ و یا اصلاً یک بسته‌بندی بر روی برندینگ محصول شما  تاثیری دارد؟ بهتر است بدانید که یک بسته‌ بندی حرفه‌ای، تاثیر بسیار مهمی بر روی برندینگ محصولات شما خواهد داشت و برند شما را در کوتاه ترین زمان در کل بازارها معروف خواهد کرد.

همانطور که در قسمت‌ های قبل اشاره کردیم، بسته‌  بندی حرفه‌ای می تواند نقش بسیار مهمی در افزایش بازاریابی و جذب مشتری داشته باشد. طراحی بسته‌ بندی‌های شیک می‌تواند برند شما را به راحتی و در کمترین زمان ممکن به کل مردم معرفی کند. مشتری قبل از اینکه به کیفیت محصول شما توجه کند، ابتدا به بسته‌بندی آن نگاه می‌کند، بنابراین اگر بسته‌ بندی محصول خریداری شده مورد رضایت مشتری نباشد، حتی اگر محصول شما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد، ممکن است مشتری از خرید محصولات شما صرف نظر کند.

پس بهتر است قبل از اینکه کیفیت محصولات خود را بالا ببرید. طراحی بسته‌ بندی محصولات خود را سرو سامان بخشید. چون این موضوع نقش بسیار مهمی در فروش محصولات شما خواهد داشت. شما می‌توانید، برای سفارش طراحی بسته‌بندی شیک با شرکت رایان طرح در تماس باشید. طراحی بسته‌بندی محصولات، لیبل محصولات شما را به شدت افزایش خواهد داد. با توجه به همه این موارد می‌توان گفت که یک طراحی بسته‌ بندی حرفه‌ای برای فروشنده و تولیدکننده مزایای زیادی دارد و هزینه‌ ای که تولیدکننده و فروشنده برای این بسته بندی پرداخت می‌کند، در مقایسه با سودی که از این بسته‌بندی کسب خواهد کرد، بسیار ناچیز است.

 

چرا کسب و کار با کالاهای گران قیمت بسته‌ بندی حرفه‌ای دارند؟

همانطور که در قسمت‌ های قبل نیز اشاره شد! بسته‌ بندی حرفه‌ای می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش فروش محصولات شما داشته باشد، به خصوص اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که در آن کالاهای گران قیمت را عرضه می‌کنید، در این صورت به طور حتم باید محصولات خود را به صورت حرفه‌ای بسته‌ بندی کنید. شما می‌توانید سفارش طراحی بسته‌ بندی را در شرکت رایان طرح ثبت کنید و سفارش خود را در کوتاه‌ ترین زمان و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

بسته‌ بندی‌ حرفه‌ای می‌تواند فروش محصولات شما را به شدت بالا ببرد. به خصوص اگر شما کالاهای گران قیمت داشته باشید، باید برای بسته‌بندی آن‌ها از طرح‌های حرفه‌ای استفاده کنید تا بتوانید بازارهای محصول خود را رونق ببخشید. کالاهایی که گران قیمت هستند، اکثراً به بازارهای لوکس و لاکچری ارسال می‌ شوند. اگر محصولات شما بسته‌ بندی ساده داشته باشند، محصول شما فروش زیادی نخواهد داشت، همچنین کالاهای گران قیمت که به کشورهای اطراف صادر می‌شوند، باید در بسته‌ب ندی‌هایی با طرح‌ های حرفه‌ای داشته باشند تا بتوانند نظر خریداران در کشورهای دیگر را نیز به خود جلب کنند.

 

سخن پایانی

به طور کلی می‌توان گفت که طراحی بسته‌بندی حرفه‌ای برای شما مزایای بسیار زیادی در پی خواهد داشت و باعث رونق بخشیدن به کسب و کارهای شما خواهد شد. شما می‌توانید بهترین و با کلاس‌ترین طرح‌های بسته‌ بندی را از شرکت رایان طرح سفارش دهید. این شرکت، همچنین در قبال شیک‌ ترین طرح‌های بسته‌ بندی کمترین هزینه ها را از شما دریافت خواهد کرد. این بسته‌بندی‌ ها همچنین لیبل محصولات شما را افزایش خواهند داد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی بسته بندی فوری

طراحی بسته بندی فوری

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی بسته بندی فوری

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!