جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو تایپ فارسی (از کیفیت بالای طراحی متحیر می شوید)

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

لوگو ها بیانگر اعتبار به خدمات شما، چه شخصی و یا شرکتی نیازمند داشتن لوگو هستید و قطعاً رایان طرح می تواند در  زمینه طراحی لوگو تایپ فارسی شما را به خوبی راهنمایی کند؛

اما سوالاتی برای تان پیش می آید و از ما می پرسید به همین دلیل مقاله را نوشته ایم.

طراحی لوگو تایپ فارسی

اولین سوال چرا ما به یک لوگو تایپ فارسی نیاز داریم؟ در پاسخ به این سوال اشاره می کنم به برندسازی و ایجاد شهرت، زمانی که یک اسم، یک عنوان توسط یک تصویر بصری همچون لوگوتایپ فارسی، توسط مخاطبان دیده شود و خدمت یا محصول شما توسط مخاطبان پسندیده شود، در این زمان شهرت سازی نام برند به خوبی انجام میشود.

رایان طرح بسیاری از لوگوها در نوع تایپ فارسی را خلق کرده است که می‌توانید در صفحه نمونه کارها آنها را مشاهده کنید.

با توجه به اهمیت طراحی لوگوتایپ فارسی و اینکه رایان طرح تجربه زیادی در این حوزه دارد، تصمیم گرفتیم این مقاله جامع را برای کسانی که سفارش طراحی لوگوتایپ فارسی دارد و یا نیازمند یک لوگو متحیر کننده هستند بنویسیم.

تا انتهای مقاله همراه رایان طرح باشید، همچنین امیدواریم از این مقاله لذت ببرید.

می خواهید بهترین طراح را برای کار طراحی لوگو تایپ فارسی خود انتخاب کنید! نکات لازم برای انتخاب گرافیست طراحی لوگو حرفه ای را بخوانید.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

طراحی لوگو تایپ

معیارهای طراحی لوگو تایپ فارسی چیست؟

معیارهایی که برای طراحی یک لوگو تایپ فارسی موفق باید توسط هر طراحی رعایت شود در لیست زیر نوشته شده است.

  • لوگو گیج کننده‌ای طراحی نکنید
  • مشابه نمونه های موجود در بازار طراحی نکنید
  • هندسه طراحی لوگو تایپ فارسی را رعایت کنید

لوگو گیج کننده‌ای طراحی نکنید:

سادگی یک لوگو عامل زیبایی آن است در واقع زمانی که لوگو پیچیده ای طراحی کرده باشید، مخاطب فقط گیج خواهد شد! آنچه که باید از یک لوگو بفهمد را نخواهد فهمید! در واقع همیشه در ساده ترین حالت و اختصاصی ترین حالت ممکن یک لوگو را طراحی کنید.

مشابه نمونه های موجود در بازار طراحی نکنید:

دلیلی وجود ندارد که فونت های تکراری را بدون کوچکترین تغییری در طراحی لوگو استفاده کنید در واقع شما باید ساختار شکنی کرده و لوگو ها را تا حد ممکن انحصاری و در متفاوت ترین حالت خلق کنید.

هندسه طراحی لوگو تایپ فارسی را رعایت کنید:

از قرار دادن حروفات و اشکال در اندازه های تعیین شده خودداری کنید در واقع نسبت قرارگیری حروفات در کنار یکدیگر با هم برابر باشد و هندسه طراحی لوگو به خوبی رعایت شود.

رایان طرح لوگو های مختلف در نوع تایپ را طراحی کرده است، که قطعاً در آنها هندسه را مشاهده خواهید کرد؛ لوگوها در نوع تایپ فارسی را بهتر است در حالت افقی طراحی کنید.

پزشک هستید و می خواهید لوگو تایپ فارسی اختصاصی خود را در رایان طرح سفارش دهید! پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی لوگو پزشکی (1+7 نمونه لوگو پزشکی ایرانی) را بخوانید

طراحی لوگو تایپ ارزان

قیمت طراحی یک لوگو تایپ فارسی چقدر است؟

لوگوتایپ های فارسی با توجه به حوزه کاری و در واقع حوزه شخصی و شرکتی که سفارش لوگو را می دهید، متفاوت خلق می شود؛ اما با این وجود رایان طرح تمام تلاش خود را کرده است تا در یک قیمت عمومی برای سفارش های شما مشتریان گرامی خدمات طراحی لوگو را به ارزان ترین شکل ممکن و شگفت انگیز ترین حالت آن انجام دهد.

رنج قیمتی طراحی لوگوتایپ فارسی از ۸۰۰ هزار تومان الی یک میلیون تومان متفاوت است و قیمت طراحی لوگو با توجه به کیفیت کار، متفاوت است.

البته این را در نظر داشته باشید که با توجه به سفارش شما و زمینه فعالیتی و زمانی که برای خلق لوگوتایپ فارسی شما صرف خواهد شد، قطعاً قیمت لوگوتایپ فارسی شما متفاوت می‌شود؛

طراحی لوگو تایپ فارسی رایگان را از ذهنتان بیرون کنید! مگر اینکه خودتان دست به کار شوید! در صورتی که می خواهید هزینه برای این طراحی انجام ندهید؟! می توانید در دوره های آموزشی طراحی لوگو شرکت کرده و علم طراحی لوگو گرافیکی را به مرور یاد بگیرید.

البته به نظر ما می توانید با هزینه کمتری لوگوی کسب و کار خود و تجارت خود را در نوع تایپ فارسی از رایان طرح با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید.

کشت زعفران می کنید! محصولات خود را با برندتان بسته بندی می کنید! شما نیازمند داشتن لوگو تایپ فارسی حرفه ای هستید؛ پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی لوگو زعفران + نمونه کارهای جدید بازار را بخوانید

چرا طراحی لوگو تایپ فارسی را باید رایان طرح انجام دهد؟

کارفرما طراحی لوگوتایپ فارسی خود را به یک طراح و یک گرافیست می سپارد که با تجربه بوده و نتیجه کار همان که در ذهن کارفرما بوده است را ارائه کند؛

ما در شرکت طراحی لوگو رایان طرح یک تیم حرفه ای و مجرب از چنین گرافیست هایی تشکیل داده‌ایم که آماده ارائه انواع خدمات گرافیکی از جمله طراحی لوگوتایپ فارسی که نکات ویژه خود را در طراحی دارد هستیم.

دلیل اینکه بسیاری از افراد رایان طرح را انتخاب میکنند چیست؟ تجربه بالا در کنار تعرفه مناسب رایان طرح، باعث شده است که افراد در مقایسه با رقبا رایان طرح را برای طراحی انواع لوگو و بنر های خود انتخاب کنند. قطعا ما به این اعتماد و اعتبار افتخار می کنیم.

با توجه به توضیحات داده شده قطعاً انتخاب شما برای سفارش طراحی لوگو تایپ فارسی که جدید ترین و خلاقانه ترین لوگو ممکن خواهد بود، تیم گرافیست سایت رایان طرح می باشد؛ به همین منظور می توانید به سادگی از طریق واتساپ سفارش خود را ثبت کنید.

کلام آخر ما برای شما

تمامی خدمات در طراحی گرافیکی از جمله طراحی سایت، طراحی پست و استوری اینستاگرام، طراحی لوگو ارزان، مخصوصاً طراحی لوگو تایپ فارسی با توجه به این مقاله، خدماتی است که رایان طرح ارائه می کند؛

برای ایجاد اعتماد و تسریع در انجام سفارشات شما مشتریان عزیز، پشتیبان های آنلاین رایان طرح در واتساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری دارید! می توانید سوال خود را در پشتیبانی رایان طرح مطرح کنید؛

سفارش طراحی لوگو تایپ فارسی

در این مقاله لینک مقالاتی برای مطالعه بیشتر قرار داده شده است و امیدواریم با مطالعه آن ها پاسخ سوالات خود را پیدا کنید؛ برای سفارش طراحی لوگوتایپ فارسی و سفارش لوگو حرفه ای کافیست اطلاعات کسب و کار خود را برای ما در واتساپ ارسال فرمایید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو تایپ فارسی

طراحی لوگو تایپ فارسی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو تایپ فارسی (از کیفیت بالای طراحی متحیر می شوید)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!