جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو حرفه ای با صد ها نمونه کار

به خوبی می‌دانید که “طراحی لوگو حرفه ای” لازمه هر کسب و کاری است و نقش بزرگی در موفقیت یک کسب و کار ایفا می‌کند، لوگو چهره برند یک کسب و کار و تجارت است بنابراین باید طبق اصول درستی طراحی شود؛ زیرا مخاطب اولین چیزی که از تجارت شما می‌بیند و با آن ارتباط برقرار می‌کند و تصمیم می‌گیرد که به شما اعتماد کند یا نه لوگوی شما است. قبل از طراحی لوگو نکاتی را باید رعایت کنید تا نتیجه‌ای مطلوب حاصل کنید.

 

 

  1. درک و ارزیابی برند: گام اول در طراحی لوگو شناخت هدف کسب و کار است، باید برندتان را درک کنید و بدانید هدف از طراحی لوگو چیست.
  2. تحقیق و بررسی در زمینه کاری برند: قبل از طراحی لوگو باید در حوزه کاری برند تحقیق کنید و شناخت داشته باشید.
  3. نکته دیگری که باید برای طراحی لوگو حرفه ای در نظر داشته باشید، باید فهرستی از مکان‌های رایجی که قرار است لوگو در آن مکان‌ها استفاده شود تهیه کنید.
  4. در مرحله بعدی باید ایده‌های خلاقانه خود را بر روی کاغذ رسم کنید.
  5. و در مرحله آخر طرح نهایی خود را با استفاده از نرم افزارهای برداری طراحی و به مرحله اجرا درآورید.

برندتان در هر زمینه‌ای که باشد از جمله تولید کننده محصول، ارائه دهنده خدمت و در حالت کلی طراحی لوگو را برای هر شرکت و فروشگاه و یا سایتی که در نظر داشته باشید، بایست بسیار جدی گرفته شود؛ زیرا آغاز تجارت، آغاز شهرت و ارتباط سریع‌تر با مشتری، در صورت وجود لوگو حرفه ای و اختصاصی شرکت ممکن می‌شود.

طراحی لوگو آنلاین برای تمامی کسب و کارها امری ضروری می‌باشد؛ استفاده از المان‌های کاری مرتبط در حوزه شما باعث می‌شود که طراحی لوگو کمپانی شما بهترین نوع خود را تجربه کند.

طراحی لوگو ارزان حرفه ای برای فروشگاه و یا یک کارخانه دلایل بسیاری دارد که شما را برای مطالعه این مقاله به سایت رایان طرح آورده است با توجه به اهمیت این موضوع مقاله طراحی حرفه ای لوگو با استفاده از نقش و نگارهای مرتبط با کسب و کار شما را نوشته‌ایم.

طراحی لوگو حرفه ای
لوگوی حرفه ای

آشنایی با سبک های طراحی لوگو حرفه ای

لوگو دارای انواع مختلفی است که شناخت هر یک برای تأسیس یک استارت آپ و برند سازی مجدد بسیار حائز اهمیت است.

انواع طراحی لوگو حرفه ای
لوگو تایپ یا لوگو نوشتاری در این نوع از لوگو تنها از نوشتار و فونت و رنگ در طراحی لوگو استفاده می‌شود.
لوگو مفهومی این نوع از لوگو از قدرت خیال‌پردازی ذهن مخاطب تأثیر می‌پذیرد.
لوگو پویا لوگو پویا می‌تواند به حرکت درآید و از یک شکل یکپارچه به اشکال و تصاویر دیگری تبدیل شود.
لوگو نشانه‌گذاری لوگو نشانه‌گذاری دارای عناصر چندگانه است، زمانی که لوگو نوشتاری با حروف تغییر شکل یافته و یا لوگو مفهومی در یک شکل هندسی قرار بگیرند یک هویت را تشکیل می‌دهند که به آن لوگو نشانه‌گذاری می‌گویند.
لوگو با حروف تغییر شکل یافته این نوع لوگو از دیگر انواع لوگو حرفه ای است که شامل یک حرف خاص از نام تجاری است که با کار گرافیکی به یک لوگو تبدیل شده است.

انواع لوگو

در ابتدا باید گفت که لوگو نمادی است که تصویر شرکت را نشان می‌دهد و یکی از اصلی‌ترین راه‌های تمایز کسب و کار شما از سایر رقبا می‌باشد. لوگو نماد کوچکی است که می‌تواند در ذهن مشتریان بماند و شرکت شما را به شهرت برساند.

انواع لوگوها در تمام اشکال و اندازه‌های قابل تصور وجود دارند. شما می‌توانید نمادهای شرکتی را در اطراف خود را با دقت نگاه کنید. اگرچه همه لوگو آنها از ترکیب یکسانی از تصاویر و تایپوگرافی استفاده می‌کنند، اما هر لوگو حسی متمایز و اختصاصی به برند شما می‌دهد. لوگوی شما اولین چیزی است که مشتریان جدید می‌بینند و مطمئن می‌شوند که می‌توانند به شما اعتماد کنند. انواع لوگو به شرح زیر می‌باشد:

طراحی لوگوی حرفه ای

لوگو تایپ حرفه ای

لوگو تایپ حرفه‌ای یک تصویر از طرحی حرفه‌ای است که فقط شامل نام و برند شرکت می‌باشد. در لوگو تایپ حرفه‌ای هیچ نماد، الگوی گرافیکی یا نشانی در صفحه چاپ کلمه دیده نمی‌شود. برای طراحی این نوع لوگو چه نام برند شما کوتاه باشد یا بلند، طراح لوگو حرفه ای شرکت رایان طرح راهی ایده آل و اختصاصی برای طراحی لوگو حرفه ای و برند سازی شرکت شما، با توجه به سبک های طراحی لوگو پیدا می کنند و لوگو شما را به صورت فایل لوگو در ابعاد مختلف تحویل می دهند.

به عنوان مثال آیا تا به حال به لوگوی گوگل دقت کرده‌اید؟ این لوگو یک لوگو تایپ است و این نماد که در سال 1997 طراحی شد است. سعی کنید برای طراحی لوگو موفق و خلاق عمل کنید؛ زیرا که یک لوگوی ساده و پر از نشاط می‌تواند فقط تنها توسط تعداد کمی از طراحان ایده پرداز خلق شود.

طراحی لوگو حرفه ای مفهومیبهترین طراح لوگو حرفه ای

اگر بخواهیم به بررسی یکی دیگر از انواع لوگو بپردازیم گزینه بعدی طراحی لوگوی حرفه‌ای مفهومی است که اگر نام کسب و کار یا برند شما خیلی طولانی است و روی لوگو بد به نظر می‌رسد، پس بهتر است برای جلب نظر مشتری از لوگو حرفه‌ای مفهومی استفاده کنید و این لوگو به شدت کوتاه و مختصر و به راحتی قابل درک است.

این نوع لوگو هم از نظر بصری و هم از نظر آوایی افراد را کنجکاو می‌کند. لوگوی حرفه‌ای مفهومی روند طراحی متعددی دارد که با تطبیق یک فونت مناسب و رنگ‌های متعادل، می‌توانید یک نماد قابل تشخیص و منحصر به فرد ایجاد کنید.

 طراحی لوگو حرفه ای ترکیبی

همانطور که از نام آن پیداست، ساخت لوگو حرفه‌ ای ترکیبی از مجموعه ترکیب حروف و تصاویر به وجود می‌آید. با در نظر گرفتن بهترین طرح‌ها می‌توان به طور قطع گفت که طراحی لوگو ترکیبی جزء محبوب‌ترین نمادها در میان انواع لوگوها شرکتی است. یک طراح لوگو حرفه‌ای می‌توان یک نماد و متن را به روش‌های مختلفی ترکیب کند. به عنوان مثال می‌توان آنها را در کنار یکدیگر یا روی هم قرار داد.

طراحی لوگو انعطاف پذیر

این نوع از سبک های طراحی لوگو به طور کلی بر روی یک ایده تصویر انعطاف پذیر تهیه می‌شوند. در عین حال، از این طراحی لوگو نیز به صورت تصویری استفاده می‌شود. در طرح‌های لوگوی انعطاف پذیر، می‌بینید که فرم‌های متقارن، هندسی و عناصر تصویری به جای تصویری که ممکن است قبلاً دیده باشید، استفاده می‌شود.

بهترین نمونه از این طرح‌های لوگو انعطاف پذیر طرح لوگو حرفه ای برند نایک است، به دلیل تأثیرات فرهنگی که در لوگوهای انعطاف پذیر منعکس شده است، این نوع کار طراحی لوگو که بصری در خط کاری، بیش از یک کاربرد دارد را لوگو انعطاف پذیر می‌گویند.

نکات مهم در طراحی لوگو حرفه ای

نکات مهم در هنگام ساخت لوگو حرفه ای
گام اول در گام اول برای طراحی لوگو حرفه ای، سعی داشته باشید طرح‌های ذهنی خود را بر روی کاغذ رسم کنید، سپس با ایجاد چند ایده خلاقانه و هنرمندانه به ایده اصلی دست پیدا کنید.
گام دوم تقارن و تعادل را در طراحی لوگو حفظ کنید، زیرا ذهن انسان به صورت طبیعی اشکال هماهنگ و متقارن را می‌پسندد.
گام سوم در طراحی لوگوی از رنگ‌های تأثیرگذار و مؤثر استفاده کنید و قبل از اجرای رنگ‌ها با فلسفه هر رنگ آشنایی داشته باشید.
گام چهارم در مورد مشتریان و مخاطبان آگاهی داشته‌ باشید تا بهترین سبک را برای طراحی لوگو، متناسب با حوزه فعالیتی کسب و کار انتخاب نمایید.

طراحی یک لوگوی اختصاصی چه مزیت‌هایی دارد؟

لوگو حرفه ای در نگاه اول در ذهن مخاطب تأثیر بسزایی خواهد گذاشت، این امر موجب می‌شود مخاطب طرح را در ذهن خود بسپارد.

به جرات می‌توان گفت طراحی اختصاصی لوگو بسیار مؤثرتر از سایر تبلیغات‌های پرهزینه است، لوگو اگر در کاتالوگ‌ها، تیزرهای تلویزیونی، بروشورها، بنرها و … طراحی شود جلوه مناسب و زیبایی را به امور تبلیغاتی کسب و کار شما می‌دهد.

از دیگر مزایای طراحی لوگو این است که می‌تواند تناسب در امور گرافیکی شما را هماهنگ کند و بهبود ببخشد و می‌توان آن را در بخش‌های مختلف گرافیکی و تبلیغات استفاده نمود.

معتبر کردن شرکت و درک مشتریان از اعتبار شرکت و برند از جمله ویژگی‌های طراحی لوگو اختصاصی است.

دلیل داشتن لوگو حرفه ای برای یک برند چیست؟

لوگوی حرفه ای در واقع نماد و هویت و شخصیت یک کسب و کار را به نمایش می‌گذارد که به راحتی برند یک تجارت را در ذهن مخاطب ماندگار می‌کند، به همین دلیل از ضروریات راه اندازی یک کسب و کار به شمار می‌آید و در موفقیت یک تجارت تأثیر به سزایی دارد.

اگر لوگو به صورت حرفه ای و طبق استانداردهای اصولی طراحی شود، شخصیتی قدرتمند و حرفه ای را در ذهن مخاطب شکل می‌دهد، در مقابل طرح‌های ضعیف با قالب‌  های آماده در طول مدت صدمه‌های جبران‌ناپذیری به یک کسب و کار وارد می‌کند و باعث عدم اعتماد به کسب و کار و محصولات یک تجارت از سوی مخاطب می‌شود.

اولین سؤالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌ آید، دلیل نیاز به یک ثبت لوگو حرفه ای برای برند و تجارت شما است؛ دلیل این که در هنگام شروع برند سازی و یا تبلیغات شما نیازمند طراحی لوگو حرفه ای هستید، این است که تصاویر آسان‌تر از بسیاری موارد دیگر در ذهن ثبت می‌شود؛ به همین دلیل است که طراحی لوگو و در واقع سفارش طراحی لوگو حرفه ای از سوی شرکت در ابتدایی‌ ترین لحظات آغاز برند سازی انجام می‌شود.

تمامی خدمات ارائه شده از یک شرکت ارزش محصولات فروخته شده توسط یک فروشگاه، همه با توجه به لوگو، ریشه و اهمیت شرکت و یا کمپانی شما مشخص می‌شود؛

در واقع به همین دلیل است که نیازمند داشتن لوگو حرفه ای می‌ب اشید، لطفاً تا به انتهای مقاله همراه شرکت طراحی لوگو رایان طرح باشید؛ قطعاً در زمینه طراحی لوگو حرفه ای شما را بسیار راهنمایی خواهیم کرد؛ در این مقاله راه‌ های ثبت سفارش طراحی لوگو حرفه ای و نحوه اطلاع از تعرفه‌ طراحی لوگو را توضیح خواهیم داد.

نمونه لوگو حرفه ای

نمونه‌های لوگو حرفه ای داخل و خارج از کشور

قطعاً کنجکاو هستید از لوگوهای معروف در داخل و خارج از کشور با خبر شوید در پاراگراف بعدی اطلاعات کامل‌تری در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

  • لوگوی بانک کشاورزی
  • لوگوی شرکت ملی نفت ایران
  • لوگوی آمازون
  • لوگوی مرسدس بنز

لوگوی بانک کشاورزی:

این لوگو را می‌توان در دسته بندی لوگوهای حرفه ای قرارداد؛ لوگوی بانک کشاورزی، بر مبنای گیاه و رشد در قالب یک صندوق طراحی شده است که با توجه به رنگ مرتبط با عنوان این بانک از رنگ سبز مناسبی برای بیان بهتر اهداف این بانک استفاده شده است.

شرکت ملی نفت ایران:

از ساختار شعله آتش قدرت گرفته از زیر زمین طراحی شده است؛ در اولین نگاه می‌توان متوجه سازماندهی شدن یک شرکت که مسئول استخراج نفت از زیرزمین می‌باشد، شد؛ در واقع یکی از طراحی لوگوهای حرفه ای سازمانی در کشور ایران شناخته شده می‌باشد.

لوگوی آمازون:

ساده‌ترین و حرفه ای ترین لوگو برای بزرگ‌ترین شرکت‌ها، نوع لوگو تایپ می‌باشد؛ آمازون نیز با استفاده از لوگو تایپ یک لوگو زیبایی را خلق کرده است که کاملاً حامل نام برند می‌باشد؛ اما نکته‌ ای که در این لوگو وجود دارد فلش (نشانگر) زیر حروف a و z در این لوگو می‌باشد، طراح لوگو با توجه گسترده بودن فروش در بزرگ‌ ترین فروشگاه آنلاین جهان آمازون این خلاقیت را انتخاب کرده است.

در آمازون هر آنچه که نیاز داشته باشید را خواهید یافت. قطعاً لوگو آن نیز به‌خوبی بیانگر این خدمت است.

لوگوی مرسدس‌ بنز:

این لوگو که برای یک کمپانی خودرو سازی طراحی شده است. یکی از لوگو ها و برند سازی حرفه ای در دسته‌بندی اشکال می‌باشد. در همین جا می‌توانید با مطالعه یک مقاله لوگو اشکال اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید. اختصاصی بودن و حرفه ای بودن یک لوگو مربوط به دسته بندی آن نمی‌باشد. بلکه با توجه به برند و خلاقیت طراح است که یک لوگو حرفه ای ساخته می‌شود.

قیمت طراحی لوگو حرفه اینمونه طراحی لوگو حرفه ای

قیمت و هزینه طراحی لوگو از دسته سؤالاتی است که در ابتدای طراحی لوگو به سراغ صاحبان کسب و کارها می‌رود.

مجموعه آژانس برندینگ رایان طرح بسته با آنچه انجام می‌دهند قیمت کار را تعیین می‌کنند، قیمت طراحی لوگو بستگی به زمان گذاری طراح بر روی پروژه دارد.

موضوع دیگری که بر تعیین قیمت طراحی تأثیر دارد، بحث حرفه ای بودن و استاندارد بودن طراحی لوگو است. لوگوها بر اساس کیفیت قیمت‌گذاری می‌شوند مسلماً هر اندازه کیفیت بالا باشد قیمت هم بالاتر می‌رود.

اگر به دنبال طراحی لوگو ارزان هستید، می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای لوگو ساز اقدام به طراحی لوگو نمایید. اما قطعاً این طراحی‌ها با لوگوهایی که توسط طراحان و متخصصان لوگو طراحی می‌شود از کیفیت پایین‌تری برخوردار خواهند بود.

رایان طرح یک سایت، یک شرکت و یک تیم خلاق از طراحان برتر کشور است. در رایان طرح، طراحی لوگو حرفه ای به دست بهترین تیم انجام می‌شود.

مدت زمان طراحی لوگو با توجه به سفارشاتی که اخیراً تحویل داده شده است ۱۰ روز می‌ باشد. اما قطعاً با توجه به سلیقه شما و درخواستتان از تیم تولید لوگو ممکن است، این زمان تغییر داشته باشد؛

به هر حال تعرفه طراحی لوگو حرفه ای در هر کسب و کار بسیار با اهمیت است. اما سطح یک کسب و کار و مقدار هزینه‌ای که برای طراحی آن در نظر گرفته می‌شود، تأثیر گذار است. اما همه ما معتقد به صرفه جویی در هزینه و همکاری با یک کمپانی منصف‌تر هستیم. به همین دلیل رایان طرح با ارائه بهترین قیمت‌ طراحی لوگو آماده است، تا طراحی لوگو حرفه ای شما در هر زمینه از جمله فروشگاهی، شرکتی، خدماتی را به خوبی انجام دهد؛

قیمت‌های دقیق‌تر را می‌توانید از طریق پشتیبانی واتس‌اپ بپرسید و کافی است با شماره تماس 02191307049 در ارتباط باشید.

برند قوی با لوگوی حرفه ای

چرا طراحی لوگو حرفه ای را باید رایان طرح انجام دهد؟

رایان طرح از بهترین طراحان لوگو تشکیل شده است. با توجه به تجربه بالا و علم بالای این کادر مجرب طراحی سایت حرفه ای، طراحی اپلیکیشن حرفه ای، انجام انواع طراحی پست و استوری در شبکه‌های اجتماعی مختلف توسط رایان طرح ممکن شده است.

به همین دلیل است که افراد ترجیح می‌دهند با رایان طرح ارتباط بهتری برقرار کنند. تمامی کارهای گرافیکی خود را به ما بسپارند تیم متخصص ما آمادگی انجام تمام کارهای گرافیکی شما را دارد.

با توجه به اینکه زمان تحویل پروژه را به صورت حدودی بیان کردیم در صورتی که اطلاعات بیشتری از این حوزه لازم دارید، پیشنهاد می‌کنیم سفارش طراحی لوگو حرفه ای خود را همین حالا در واتس‌اپ با شماره “09229026345” در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را در زمینه طراحی لوگو بپرسید.

قطعاً مشاورین ما شما را برای انجام این طراحی راهنمایی خواهند کرد. رایان طرح با توجه به اهمیت جایگاه خود در این حوزه بالاترین کیفیت را در کنار کمترین زمان و هزینه تحویل شما می‌دهد.

تأثیر طراحی لوگو حرفه ای بر مخاطب هدف

لوگو جذاب و حرفه ای از مهم‌ترین مراحل بازاریابی و تبلیغات یک محصول و کسب و کار به شمار می‌آید. تأثیرات آن را بر مخاطب نمی‌توان نادیده گرفت.

همانطور که گفتیم لوگو تصویری گرافیکی است که کسب و کارها توسط آن هویت خود را به مخاطبان نشان می‌دهند، مخاطب با دیدن لوگو به هویت یک کسب و کار پی می‌برد و نوع محصولات و خدمات‌دهی آن را شناسایی می‌کند و سپس تصمیم می‌گیرد که به آن اعتماد کند یا خیر!

هدف اصلی لوگو شناسایی و شناساندن است، به گونه‌ای که مخاطب هدف از یک کسب و کار و لوگو را شناسایی می‌کند و طبق نیاز خود تصمیم به خرید می‌گیرد.

سوالات متداول:

لوگو حرفه ای با بهترین طراح

زمان طراحی لوگو حرفه ای چقدر است؟

بین ۷ تا ده روز کاری

هزینه طراحی لوگو فوق حرفه ای چقدر است؟

قیمت رایان طرح نسبت به قیمت سایر رقبای خود منصفانه تر است.

تعداد اتود در طراحی آرم حرفه ای چقدر است؟

۳۰ اسکچ اولیه روی کاغذ و نهایی کردن ۳ اتود

جمع بندی

لوگوی حرفه ای باید خاص باشد تا بتواند یک کسب و کار را از سایر رقبا متمایز کند. بنابراین برای طراحی لوگویی خاص نیاز به طراح لوگو حرفه ای دارید. ما به شما شرکت طراحی لوگو رایان طرح را پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت با به‌کارگیری بهترین و زبده‌ترین طراحان گرافیک در زمینه طراحی لوگو، بهترین طراحی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. با سفارش طراحی لوگو و آرم از شرکت رایان طرح شما برای کسب و کار خود سرمایه‌گذاری می‌کنید و به زودی شاهد بازده چشمگیر آن خواهید بود.

مجموعه رایان طرح به عنوان بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران و با دارا بودن نمونه کارهای متعدد طراحی لوگو به صورت حرفه ای، می‌تواند موجب دیده شدن برند تجاری شما توسط مخاطبان شود و شما را چند گام به سوی موفقیت نزدیک‌تر کند.

طراحان در مجموعه رایان طرح تمامی سفارش‌ های طراحی لوگو و آرم را در ابتدا بررسی می‌کنند. لوگویی طبق خواسته و نیاز مخاطب برای او فراهم می‌کنند.

امیدواریم پس از خواندن مقاله طراحی لوگو حرفه ای لذت برده و پاسخ بسیاری از سؤالاتتان را گرفته باشید. طراحی لوگو فروشگاه یا طراحی لوگو شرکت و طراحی لوگو کمپانی و تمام نیازهای خود در زمینه گرافیکی را می‌توانید، از شرکت لوگو ساز آنلاین رایان طرح بخواهید. قطعاً این تیم حرفه ای و پشتیبانان ما پاسخگوی دائمی شما خواهند بود.

سفارش طراحی لوگو حرفه ای

در صورتی که برای سفارش طراحی لوگو، انتخاب انواع لوگوهای حرفه ای و آشنایی بیشتر با لوگوهای موجود در این دسته بندی می‌توانید به واتس‌اپ رایان طرح مراجعه کنید.

4.9/5 - (11 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «طراحی لوگو حرفه ای با صد ها نمونه کار»

  1. علیرضا تارایی

    سلام
    چه نوع لوگویی برای سایت فیلم و موزیک مناسبه چطور باید طراحی انجام بدم؟ آخه من ماه پیش یه لوگو توی یه شرکتی سفارش دادم و زیاد جالب نبود و به دلم ننشست و میخواهم که یه لوگو حرفه ای بسازم و دوباره برند سازی کنم.

  2. وقت شما بخیر
    طراح شما چه نوع لوگویی طراحی میکند؟ اگر بخواهیم طبق سفارش لوگوی تصویری و متحرک طراحی کنیم این قابلیت وجود دارد تا پک کامل طراحی کنید؟؟

  3. از لوگو طراحی شده کاملا راضی هستم که طراح بسیار با حوصله بود و چندین نمونه و مدل زیبا را برای من طراحی انجام داد و جایی که دوستم داشتم اصلاح کنند و بازسازی کرد. خسته نباشی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو حرفه ای با صد ها نمونه کار

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!