جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بازگردانی پیج اینستاگرام

در سیستم شبکه های اجتماعی امروزی، کلاهبرداران و هکرهای بسیاری فعالیت دارند. هر یک از این افراد، از روش های مختلفی برای نفوذ به پیج های اینستاگرامی استفاده می کنند. به همین خاطر جایگاه برخی روش ها برای جلوگیری از کلاهبرداری بسیار مهم تلقی می شود. در این گزارش با انواع روش های جلوگیری از کلاهبرداری آشنا می شوید.

در نظر داشته باشید که در صورت بروز هر گونه مشکل در  زمینه ایمنی پیج های خصوصی و کاری شما، شرکت و مجموعه رایان طرح بین 2 تا 4 روز کاری تنظیمات لازمه را بر بازگردانی پیج اینستاگرام و مابقی سوشال مدیاهای شما انجام می دهد و پس از آن ایمنی پیج تضمین خواهد شد. هزینه های مربوط به این خدمات بسته به تعرفه های کارشناسان تعیین خواهد شد. رایان طرح با ارائه نمادهای اعتبار الکترونیکی، حامی امن شما در حفاظت از پیج ها و شبکه های کاری محسوب می شود.

نقش رسانه های اجتماعی در زندگی مردم امروز بسیار پر رنگ است. مردم با استفاده از پیج های اینستاگرامی، رسانه های آنلاین و… اطلاعات مختلفی را در زمان بسیار کوتاه به اشتراک می گذارند و کسب درآمد از اینستاگرام و دیگر شبکه ها دارند. در این خصوص اپلیکیشن های متعددی وجود دارند که بارگذاری محتواهای تصویری، صوتی، فیلمی و متنی را میسر می کنند. برای استفاده از هر یک باید برخی فاکتورهای امنیتی را مورد توجه قرار دهید. روند بازاریابی در این شبکه های اجتماعی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

سوشال مدیا و جلوگیری از کلاهبرداری :

برای استفاده امن تر از این اپلیکیشن های ارتباط جمعی یک مسئله حیاتی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 09399743900 تماس حاصل فرمایید. با در نظر گرفتن موارد زیر نیز انجام این امر خطیر به سهولت انجام می گیرد. با ما همراه باشید.

جلوگیری از کلاهبرداری و هک
راه های جلوگیری از هک شدن اینستاگرام و سوشال مدیا

1) نقش شماره آدرس ایمیل در سوشال مدیا و جلوگیری از کلاهبرداری

یکی از مهمترین مولفه هایی که در این زمینه به شما کمک می کند، در نظر گرفتن آدرس ایمیل مجزا برای پیج شخصیتان است. در صورتی که می خواهید، یک صفحه اینستاگرامی امن داشته باشید، باید از یک آدرس ایمیل معتبر و شماره تلفن منحصر به فرد برای باز کردن و تاسیس پیج استفاده کنید. به این ترتیب ایمنی پیج تضمین خواهد شد.

2) رمز گزاری برای افزایش ایمنی پیج

سوشال مدیا و جلوگیری از کلاهبرداری تا حد زیادی به رمز عبور تعیین شده شما بستگی دارد. هر یک از این رمزهای عبور ترکیبی از چند حرف و چند عدد و علامت هستند که در کنار هم قرار گرفته و یک رمز واحد را تشکیل می دهند. هر چه میزان پیچیدگی این رمزها بیشتر باشد، ایمنی کار نیز افزایش می یابد. در یک رمز معتبر باید حداقل از دو تا از علامت های زیر استفاده کرده باشید.

  • !
  • @
  • #
  • $
  • %

در نظر داشته باشید که استفاده از حروف بزرگ و کوچک نیز فرایند رمز گذاری شما را ایمن تر خواهد کرد. رمز و پسورد خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید و از آن ها به درستی مراقبت کنید. به علاوه اگر می خواهید، آن ها را در مکانی نگهداری کنید، رمز خود را به صورت نامفهوم یادداشت کنید؛ به گونه ای که تنها خودتان از آن سر در بیاورید. در نظر داشته باشید که اگر رمز خود را به صورت مستقیم در تلگرام شخصی و یا سایر شبکه ها بنویسید، در صورت هک شدن برنامه ها و رسانه های اجتماعی، رمز و کد اینستای شما نیز هک خواهد شد و این مسئله مشکلات فراوانی برای شما به وجود می آورد.

این نکات از سوشال مدیا و جلوگیری از کلاهبرداری به شما کمک می کند که هرگز پیج خود را به دلیل عدم امنیت از دست ندهید.

3) لو رفتن دیتا بیس

در مبحث سوشال مدیا و جلوگیری از کلاهبرداری از اینستاگرام، دسترسی به برخی شبکه های گروهی مورد استفاده در ادارات و سازمان ها نیز یکی از مهمترین مشکلاتی است که امنیت شبکه های اجتماعی شما را به خطر می اندازد. در صورتی که دیتابیس شبکه کل لو برود، بسیاری از پسوردهای موجود در شبکه نیز از لو رفته و دسترسی به پیج های شخصی شما به سهولت انجام می شود.

4) عدم استفاده از رمز عبورهای مشابه در اینستاگرام

همان طور که پیش تر نیز اشاره شد، ایمنی سوشال مدیا و جلوگیری از کلاهبرداری و هک تا حد بسیاری به رمزهای انتخاب شده تان برای هر یک از این شبکه ها بستگی دارد. در صورتی که همه اپلیکیشن های شما از یک رمز یکتا و واحد تشکیل شده اند، باید حتما این رموز را تعویض کنید. چرا که استفاده از رمزهای یکسان در پیج های مختلف اینستاگرای و یا در پیج اینستاگرام و صفحه ایمیل، مخاطرات بسیاری برای شما به وجود می آورد. با وجود رمزهای تکراری هک شدن پیج شما به سهولت انجام می گیرد.

5) استفاده از قابلیت LOG OUT در اینستاگرام

برای افزایش ایمنی برنامه های سوشال مدیا و جلوگیری از کلاهبرداری پس از هر یکی دو بار ورود به صفحه اینستاگرام، از پیج خود خارج شوید. برای این منظور استفاده از دکمه لوگ اوت در بخش تنظیمات پیج اقدام کنید. به این ترتیب در صورتی که افراد غریبه به تلفن همراه شما دسترسی داشته باشند، قادر به استفاده از آن نخواهند بود و پیج شما محفوظ خواهد ماند. به علاوه برای برخی از افراد پیش آمده که از طریق تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتر شخص دیگری وارد رسانه خود شده اند و پس از پایان کار فراموش کرده اند که لوگ اوت را بزنند؛ به این ترتیب فرد دیگری به محتویات پیج آن ها دسترسی پیدا کرده و صفحه و پیج هک شده است.

6) استفاده از قابلیت تایید هویت دو مرحله ای

یکی از مهمترین قابلیت های نرم افزار اینستاگرام، تایید دو مرحله ای هر یک از پیج های این شبکه است. برای این منظور شما باید شماره تلفن همراه و موبایل خود را در اختیار اینستاگرام قرار دهید؛ به این ترتیب پیج شما از هر گونه هک شدن در امان خواهد ماند. پس از اعلام شماره تلفن همراه به اینستاگرام، باید وارد چرخ دنده اینستاگرام شده و در این قسمت گزینه دو مرحله ای تایید هویت را انتخاب کنید. در مرحله بعدی در پنجره پاپ آپ فعال شده نیز، گزینه تایید را انتخاب کنید.

سپس در مرحله بعدی کدهای تاییدی برای شما اس ام اس می شوند که با استفاده از آن ها به سهولت وارد پیج خود می شوید. به این ترتیب در صورتی که بخواهید مجددا وارد پیج شوید باید یک بار پسورد و رمز عبور تعریف شده در اینستاگرام را وارد کنید و یک بار هم کدهای اس ام اس شده را در بخش مربوطه بزنید.

7) تعویض رمز عبور

یکی از روش های افزایش امنیت پیج اینستاگرام، تعویض رمز عبور در بازه های زمانی مشخص است. بهتر است که رمز عبور شما هر چند وقت یک بار آپدیت شود تا از هر مشکل و خطری جلوگیری به عمل آید. تعویض دوره ای رمز عبور نه تنها برای اینستاگرام، بلکه برای حفاظت بهتر از انواع اپلیکشین های بانکی، اپ های ارتباطی مهم و… نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر نیازی به بازگردانی پیج اینستاگرام و دیگر شبکه ها نیست.

8) بلاک کردن فالوورهای مشکوک

در این خصوص در نظر داشته باشید که هر فرد یا افرادی که به نظر شما فعالیت های مشکوکی در پیج شما انجام می دهد را بلاک کنید تا هیچ دسترسی به پیج شما نداشته باشد. در این زمینه آپدیت کردن پیج نیز یک مسئله بسیار مهم تلقی می شود. با آپدیت کردن پیج اینستاگرامی، احتمال هک پیج شما نیز به حداقل می رسد.

9) عدم استفاده از لینک های کوتاه بیوی اینستاگرام

در برخی از پیج های لینک های شخصی کوتاهی قرار گرفته اند که راه ارتباطی به کانال های تلگرامی افراد هستند. بهتر است که برای رعایت بیشتر نکات ایمنی از استفاده از این لینک ها نیز خودداری کنید. برخی از افراد سودجو از این برنامه ها در راستای هک پیج اینستاگرام شما استفاده می کنند. به علاوه استفاده از اپلیکیشن هایی که کدهای URL را چک می کنند نیز در این زمینه موثر واقع می شود.

10) اطمینان از امنیت آدرس ایمیل پیج

یکی دیگر از مهمترین مسائلی که در خصوص سوشال مدیا و جلوگیری از کلاهبرداری مورد توجه قرار می گیرد، توجه به امنیت آدرس ایمیل مورد استفاده در پیج است. این آدرس در واقع یکی از راه های جلوگیری از هک صفحه اینستاگرام محسوب می شوند. حال اگر خود آدرس ایمیل از ایمنی لازم برخوردار نباشد، فایده ای برای پیج اینستاگرامی نیز نخواهد داشت.

در نظر داشته باشید که در صورت دسترسی افراد به رمز ایمیل شما، به سادگی قادر به دسترسی به پیج و هک اینستاگرام شما نیز خواهد بود. به همین خاطر لازم است که این آدرس ها را نیز دور از دسترس همگان قرار دهید.

برگرداندن تضمینی پیج اینستاگرام
امنیت پیج های سوشال مدیا با رایان طرح

آشنایی بیشتر با برنامه اینستاگرام

توجه به ایمنی سوشال مدیا و جلوگیری از کلاهبرداری در حوزه نرم افزار اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالای این شبکه اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. به همین خاطر لازم می دانیم، در رابطه با این برنامه محبوب و رسانه پر کاربرد نیز اطلاعاتی در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09399743900 تماس حاصل فرمایید.

در برنامه اینستاگرام انواع اکانت ها ساخته می شوند. در طول روز هزاران نفر از مردم به این برنامه پر کاربرد می پیوندند. حتی برخی نیز از چند اکانت همزمان در اینستاگرام استفاده می کنند. سبک های اکانت های اینستاگرام به ترتیب زیر می باشند:

  • اکانت های شخصی:

این قبیل اکانت ها مربوط به فعالیت های شخصی افراد هستند. دنبال کننده های آن ها اغلب در میان دوستان، آشنایان و اقوام هر فرد جای می گیرند. برای ساختن این چنین پیج ها و اکانت های اینستاگرام باید وارد بخش تنظیمات خود شوید و دکمه PRIVACY را فعال کنید. همچنین استفاده از تیک پرایوت اکانت نیز در این زمینه ضرورت دارد. به این ترتیب هیچ فردی بدون فالو کردن پیج شما قادر به دسترسی به اکانت شما نخواهد بود.

  • پیج های تجاری:

این قبیل پیج ها نیز برای اهداف مختلفی تاسیس می شوند. برخی از آن ها برای فروش محصولات به کار می روند و برخی نیز در حوزه تبلیغات فعالیت می کنند. برای ساخت این پیج ها شما باید زمینه های کاری مورد نظر را نیز در منوی تنظیمات برنامه اینستاگرام مشخص کنید.

  • اکانت سازندگان

این قبیل اکانت ها نیز به پیج های بیزینسی بسیار شبیه هستند. این اکانت ها بیشتر برای تولید محتوا کاران و اینفلوئنسرها طراحی و راه اندازی می شوند. شما می توانید، برای پیشگیری از وقوع هر گونه مشکل پیرامون حوزه کاری خود، با رایان طرح تماس حاصل فرمایید و از خدمات حرفه ای آن ها در این زمینه بهره مند شوید. رایان طرح یکی از بهترین سایت های فروش و مشاوره خدمات ایمنی پیج محسوب می شود.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

بازگردانی پیج اینستاگرام

بازگردانی پیج اینستاگرام

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای بازگردانی پیج اینستاگرام

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!