جستجو کردن
Close this search box.

طراحی لوگو خاص با کمترین قیمت + نمونه

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی لوگو خاص یک برند، برای کسب و کارهای تجاری، اهمیت زیادی دارد. لوگو شناسنامه برند است، از این رو، حرفه‌ای و خاص بودن آن، اولین شاخصه‌ای است که می‌تواند آن را در بازار رقابت، بی‌بدیل کند. صاحبان برندها به دنبال عرض اندام در بازار و قدرت‌نمایی در مقابل رقیب های اقتصادی در بازار، به دنبال طراحی لوگو خلاق با کمترین قیمت هستند. بهترین شرکت‌ طراحی لوگو سفارش لوگو خاص را با بالاترین سرعت ثبت کرده و میتوانید با مشاوران ما در واتساپ با شماره های 09229026345 و 02191307049 در ارتباط باشید. اگر شما هم به دنبال طراحی لوگویی خاص برای برندتان هستید، با ما همراه شوید و با مطالعه این مقاله، یک قدم به هدفتان نزدیکتر شوید.

لوگو خاص چیست؟

لوگو خاص به لوگویی گفته می‌شود که منحصر به فرد است و برای معرفی یک برند خاص، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از لوگو، هیچ مانندی در دنیای خارج ندارد و از هیچ لوگویی قبل از خود، کپی نشده است.

این نوع لوگو، یک لوگوی کاملا حرفه‌ای است که بر اساس ویژگی‌های برند و خلاقیت و کار یک گرافیک حرفه‌ای طراحی شده است تا یک برند را به اهداف تجاری خود که سود بیشتر است، رهنمون کند. کسب و کارها برای طراحی لوگو خاص، وقت زیادی می‌گذارند؛ چون می‌دانند لوگو به عنوان شناسنامه برندشان، تا چه حد می‌تواند آنها را در رسیدن به سود بیشتر یاری کند.

ویژگی‌های لوگو خاص

طراحی لوگو ویژه اگر با دانش و مهارت، همراه باشد به نتایجی عالی منجر می‌شود. پس بهتر است پیش از هر کاری از توانایی و مهارت طراح لوگوی خودتان مطمئن شوید. طراحی که کار را به او می‌سپارید، باید یک طراح حرفه‌ای و خلاق باشد تا بتواند لوگویی خاص برای برندتان طراحی کند. طراحان حرفه‌ای با رعایت اصول استاندارد طراحی لوگو و با تسلط بر نرم‌افزارهایی چون ادوبی ایلاستریتور، تلاش می‌کنند که کارهایی جذاب و فوق‌العاده را به مشتری، تحویل دهند.

ویژگی لوگوی خاص

1- خلاقیت در طراحی

برای طراحی لوگو خاص، باید خلاقیت به خرج دهید. لوگوی خاص یعنی لوگویی که تنها نماد یک برند است. بنابراین برای دست یافتن به طراحی لوگو اختصاصی که شبیه هیچ طرح دیگری نباشد، اولین کار این است که خلاق باشید. خلاقیت سبب می‌شود که طرحی برای لوگو پیاده شود که شبیه هیچ طرح دیگری نیست، اما در عین حال، تمامی ویژگی‌های برند مورد نظر را در خود داشته و انتقال پیام برند به مشتری  در آن، به صورت واضح و شفاف به چشم بخورد. طراحی لوگوی خاص، تنها کار طراح با دانش و مهارت بالا نیست، بلکه حرفه‌ای بودن و خلاقیت حرف اول را در طراحی آن می‌زند.

2- ایده‌پردازی و پرهیز از تکرار

طراحی حرفه ای، نیازمند ذهن پویا و ایده‌پرداز است. یک ذهن ایستا قادر به طراحی لوگوهای خاص نیست. ذهن پویا همواره ایده‌های نو و جدید در خود می‌پروراند. این ایده‌ها نباید از ذهن طراح فرار کنند. باید آنها را یادداشت کرد و در ذهن و روی برگه، بپروراند تا به طرح اصلی که طرحی خاص است دست پیدا کنید. استفاده از ایده‌های به روز و داشتن اطلاعات قوی در مورد برند و برندهای مشابه، می‌تواند ذهن طراح را وسعت دهد. استفاده از چنین دیدی و اتخاذ این روش، سبب می‌شود طراح ایده ای جذاب و کارآ برای برند تهیه کند.

3- رنگ‌ها معجزه می‌کنند

برای طراحی یک لوگوی خاص و منحصر به فرد، باید از رنگ‌ها به درستی استفاده کنید. لوگوی اختصاصی، لوگویی است که در طراحی و رنگ‌آمیزی آن، از لوگوی دیگری استفاده نشده است. طراح باید رنگ‌ها را جدی بگیرد، چون رنگ‌ها در رنگ‌آمیزی لوگو، معجزه می‌کنند.

برای طراحی لوگوی ویژه و اختصاصی باید بر روانشناسی رنگ‌ها اشراف داشته و از آنها به درستی استفاده کنید. برای تهیه و طراحی لوگوی خاص، باید علاوه بر ویژگی‌های برند و محصول تولیدی، سلیقه مشتری را نیز در نظر بگیرید. رنگ‌های سیاه و سفید بیشترین کاربرد را در لوگوها دارند و لوگو های خاص مدرن بیشتر روی این دو رنگ، مانور می‌دهند. استفاده از رنگ مناسب بستگی به برندی دارد که لوگو برای آن طراحی‌ می‌شود.

4- لوگوی خاص، منحصر به فرد است

اگر لوگویی را دیدید که مشابهی در بیرون داشت، بدانید که آن لوگو خاص نیست. شرط مهم طراحی لوگوی خاص این است که از هیچ لوگویی کپی نشده باشد. لوگوی کپی در بلند مدت، پاسخگوی نیازهای یک برند نیست و در بازار اجازه عرض اندام پیدا نمی‌کند؛ زیرا از قبل نماد یک برند دیگر بوده و برای مشتریان جا افتاده است. پس اگر به دنبال طراح خاص هستید باید فکر کپی گرفتن از طرح‌های دیگران را از ذهن خودتان دور کنید.

طراحی لوگوی مخصوص و بی‌مانند به شما کمک می‌کند که پله‌های ترقی را زودتر از دیگر برندها طی کنید و زودتر از دیگران به اهداف اقتصادی خود دست پیدا کرده و از این طریق، به سود بیشتر برسید. پس بهتر است تا جایی که می‌توانید از کپی لوگو دوری کنید؛ چون کپی لوگوی دیگران شاید در ابتدای کار، شما را به پیشرفت برساند؛ اما در بلند مدت به یاری شما نمی‌آید.

5- لوگو خاص اما ساده

طراحی لوگو اختصاصی، یعنی طرحی که مخصوص یک برند است و در بیرون، هیچ مشابهی ندارد. معمولا لوگوهای خاص برای برندهایی طراحی می‌شوند که برنامه‌ریزی شده هستند و قصد دارند برای بلند مدت کار کنند. این لوگوها را طراحان حرفه‌ای، طراحی می‌کنند. یک طرح حرفه‌ای طرحی ساده و در عین حال، شیک و جذاب است.

بنابراین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های طراحی لوگو خاص، این است که طرح ساده باشد. یک طرح شلوغ، حرفه‌ای نیست و شما را به هدف مورد نظرتان که سود دهی و پیشرفت اقتصادی است نمی‌رساند. طرح‌های شلوغ برای مشتری‌ها هم جذاب نیستند، چون مشغله‌های آنها اجازه به ذهن سپردن لوگوی شلوغ را نمی‌دهد.

6- لوگوی خاص و ماندگار

لوگوهای جذاب، لوگوهای ماندگار هستند. برندهایی هستند که لوگو های شناخته شده دارند و تمامی مردم آن شرکت و مجموعه را با لوگو های خاصی که دارند میشناسند.

این برندها برای کار شرکت خود برنامه دارند و اقدامات آنها به صورت کلان است. این برندها، برندهایی نیستند که به دنبال یک طرح کوتاه مدت باشند. بنابراین طراح لوگو باید این نکته را از ابتدا مد نظر قرار داده و برای آن اهمیت قائل شود. با در نظر گرفتن این موضوع، طراح به دنبال این است که لوگویی خاص طراحی کند که علاوه بر قابلیت ماندگاری، قابلیت توسعه نیز داشته باشد. زیرا ماندگاری و قابلیت تغییر و توسعه از مهم‌ترین رکن‌های طراحی لوگوی خاص و حرفه ای برای برندها هستند.

برای طراحی لوگو تخصصی جهت  ثبت لوگو یک برند و شرکت، باید این ویژگی در نظر گرفته شود که لوگو در سایزی طراحی شود که قابلیت نمایش در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را داشته و هم قابل چاپ در اندازه‌های مختلف باشد. به طوری که با کوچک یا بزرگ کردن لوگو، کیفیت و شفافیت آن دستخوش تغییر نشود.

7- شوخ‌ طبعی را فراموش نکنید

در نظر گرفتن جنبه‌های طنز و شوخی برای طراحی لوگوی خاص، اهمیت زیادی دارد. البته باید بررسی کنید که آیا برند شما با این جنبه‌ها همخوانی دارد یا خیر. برای مثال استفاده از فضاهای منفی، یکی از راه‌های آوردن لبخند به لب‌‌های مخاطب است. آلن فلچر یکی از کسانی بود که از عنصر شوخ‌طبعی در گرافیک، بهره می‌برد. او از این شیوه برای طراحی لوگوی اختصاصی استفاده می‌کرد تا آنها را منحصر به فرد و بی‌بدیل کند.

8- فونت طراحی

برای طراحی لوگوی خاص، می‌توانید یک فونت خاص و انحصاری را انتخاب کنید. اگر صاحب برند هستید و هزینه‌ای که برای کار طراحی لوگوی خود، می‌پردازید برایتان اهمیت زیادی ندارد، بهتر است یک فونت انحصاری برای کارتان تهیه کنید و از این طریق، لوگوی برندتان را به طور کامل، شخصی و منحصر به فرد کنید.

سفارش آنلاین طراحی لوگو خاص

موارد موثر بر قیمت طراحی لوگو خاص

تعیین تعرفه لوگوی خاص، به موارد زیادی بستگی دارد. نحوه تعریف داستان برند شما در لوگو، اصل ماجراست. اگر داستان برندتان را خیلی ساده تعریف کنید، قیمت طراحی لوگو خاص شما ارزانتر و کمتر محاسبه می‌شود، اما اگر بخواهید داستانتان را خلاقانه بیان کنید، هزینه بیشتری برای کار، نیاز دارید. بهتر است بیشتر از اینکه فکر هزینه کار باشید به فکر نتیجه کار باشید. چون هر میزان که برای طراحی لوگوی ویژه هزینه کنید، به همان میزان، سود به شما تعلق می‌گیرد.

طراحی لوگوی خاص با قیمت کم در رایان ‌طرح

اگر به دنبال طراحی لوگوی خاص با تعرفه به صرفه اما با کیفیت عالی هستید، به رایان طرح مراجعه کنید. رایان طرح با بهره گیری از تیمی حرفه‌ای، لوگوهایی خاص، ویژه و انحصاری را برای شما با قیمت مناسب طراحی می‌کند. برای سفارش طراحی لوگو خاص از طریق واتساپ با شماره 09229026345 در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما علاوه بر ثبت سفارش لوگو شما، شما را در خصوص انتخاب نوع لوگو و رنگ لوگو راهنمایی می کنند.

رایان طرح با داشتن تیم متخصص و حرفه‌ای و سابقه زیاد در طراحی لوگو خاص با کمترین قیمت، سفارش طراحی لوگو شما را به صورت آنلاین، می‌پذیرد و آن را در کمترین زمان به شما تحویل می‌دهد.

تیم حرفه‌ای رایان طرح، برای سلیقه مشتری‌های خود ارزش و اهمیت زیادی قائل است. کار با رایان طرح به شما کمک می‌کند که علاوه بر بهره‌مندی از یک لوگوی خاص، کیفیت بالای لوگو را نیز تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «طراحی لوگو خاص با کمترین قیمت + نمونه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی لوگو خاص

طراحی لوگو خاص

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو خاص با کمترین قیمت + نمونه

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!