جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو استارت آپ (تحویل فوری با کمترین قیمت)

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

اگر برای استارت آپ خود به دنبال یک طراح لوگو حرفه ای هستید، پیشنهاد میکنیم که مقاله “طراحی لوگو استارت آپ” را تا انتها مطالعه کنید.

برای همه روشن است، مهم‌ترین نکته در تأسیس یک استارت‌آپ، طراحی لوگو استارت‌آپ است. جالب است که بدانید به هنگام شروع فعالیت یک استارت‌آپ، همه به دنبال یافتن لوگو و نشان آن استارت‌آپ خواهند بود؛ اگر بر مبنای یک اپلیکیشن اتفاق بیفتد، در تمامی جستجوها کاربران به دنبال لوگو این استارت‌آپ خواهند بود.

اگر بر مبنای یک سایت باشد بازهم همچنین! به همین دلیل است که برای شروع یک کسب‌وکار باید طراحی لوگو استارت‌آپ به‌خوبی انجام شود.

تصور کنید رقیبانی نیز در زمینه فعالیت خود داشته باشید، تفاوت اهداف شما در لوگو شما دیده خواهد شد؛ به همین دلیل است که سفارش دادن طراحی لوگو استارت‌آپ از اولین قدم‌های هر استارت‌آپ برای معرفی خود به بازار هدف می‌باشد.

با توجه به این اهمیت در طراحی لوگو استارت‌آپ تصمیم گرفتیم یک مقاله اختصاصی برای شما بنویسیم.

احتمالاً سؤالاتی در این زمینه داشته‌اید که به این صفحه مراجعه کردید برای مثال سؤالی که بسیاری از ما پرسیدند این است که چه زمانی برای طراحی لوگو مناسب است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که تصور کنید، ساختمان استارت‌آپ شما آماده شده باشد و زمان آن فرارسیده که با روشن‌کردن این ساختمان مخاطبانتان را متوجه حضور خود کنید؛ اما منظور از روشن‌کردن ساختمان استارت‌آپ چیست؟ منظور این است که وقت آن رسیده یک لوگو اختصاصی داشته باشید.

در ادامه توضیحات بیشتر، نکات طلایی با جزئیات موردنیاز شما نوشته شده است؛ پیشنهاد می‌کنیم تا انتها مقاله را با دقت مطالعه کنید.

نمونه کار طراحی لوگو استارت آپ

دلیل نیازمندی هر استارت‌آپ به لوگو چیست؟

 

  • بیان اهمیت اقدام نوآورانه‌ای که انجام داده‌اید:
    در واقع بهترین استارت‌آپ‌هایی که هم‌اکنون می‌بینید همانند اسنپ که با یک لوگو ساده برخلاف تصورات بسیاری از طراحی لوگو اسنپ با یک لوگو ساده توانسته است، در ذهن مخاطبانش ماندگار شود در نتیجه برای بیان اقدام نوآورانه‌ای که انجام داده‌اید طراحی لوگو استارت‌آپ خود را به یک تیم مجرب بسپارید.
  • اصول برندسازی طراحی لوگو استارت‌آپ است:
    منظور ما از اصول برندسازی چیست؟ در حقیقت یک استارت‌آپ زمانی که فعالیت خود را بدون داشتن یک لوگو انحصاری آغاز کند، بعد از گذشت مدتی برای ثبت لوگوی خود و برندسازی با نام آن قطعاً با مشکل مواجه می‌شود دلیل این اتفاق این است که شما بعد از ارائه خدمات خود اقدام به نام‌گذاری آن کرده‌اید و در ذهن مشتریانتان یک هویت مشخصی نداشته‌اید؛ هم‌اکنون پذیرفتن نام جدیدتان برای مشتری سخت است. به همین دلیل است که طراحی لوگو استارت‌آپ طراحی لوگو شرکت‌های نوپا در برندسازی بسیار تأثیرگذار است.
  • گم نشدن میان برندهای دیگر:
    هدف از طراحی لوگوی استارت موفقیت در بین برندهای دیگر است. در حال حاضر کسب و کارهای بسیار زیادی در فضای اینترنت و رسانه های اجتماعی وجود دارند. به عنوان مثال امروزه کسب و کارها و آنلاین شاپ های کوچک و بزرگ در رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام در حال فعالیت هستند. برای این که برند شما در ذهن مخاطبان تان هک شود و مخاطبان تان به راحتی برند شما را به خاطر بسپارند نیاز به طراحی لوگو استارتاپ دارید. شک نکنید اگر طراحی لوگو استارت آپ را در نظر نگیرید امکان گم شدن برند شما در میان صدها برند وجود دارد. گم شدن برند شما به معنی شکست کسب و کار شما است. برند بدون لوگو مانند انسان بدون شناسنامه می باشد و هیچ هویت و نشانی ندارند.
  • جلب اعتماد:
    آن چیزی که به صورت بصری برند شما را به دیگران نشان می‌ دهد لوگو است. طراحی لوگو استارتاپ سبب می شود تا مخاطبان با دیدن لوگوی به برند شما اعتماد کنند. در واقع از نظر مشتریان شرکتی که ظاهر برند خود را مهم بشمارد و به آن اهمیت دهد قطعا محصولات و خدماتی را ارائه می دهد که در خور شأن مشتری است.

در طراحی لوگو استارت‌آپ چه نکاتی رعایت شود؟

  • متفاوت و ساده باشد:

    در هنگامی‌که می‌خواهید سفارش طراحی لوگو استارت‌آپ خود را بدهید انتظاری که از نتیجه کار تیم انجام دهند خواهید داشت، باید این باشد که در عین تفاوت کامل لوگو جدید خلق شده با دیگر لوگوها در زمینه مشابه لوگو بسیار ساده و روان باشد تا در ذهن ماندگاری بیشتری داشته باشد.

  • معرف کسب و کار و هویت حقوقی شما باشد:

    لوگویی که برای استارتاپ خود معرفی خواهید کرد باید هویت آنچه که انجام می‌دهید هویت آنچه که در حقیقت، معنی شماست! به‌سادگی قابل تشخیص باشد. در نتیجه طراحی لوگو استارت‌آپ حساس‌ترین و مهم‌ترین نکته در برندسازی می‌باشد.
    کسب و کار خود را با یک تصویر درست معرفی کنید و در هنگام سفارش طراحی لوگو استارت‌آپ دقت کنید که با یک تیم پرقدرت کار را انجام دهید؛ در همین‌جا لازم می‌دانیم که اطلاع دهیم رایان طرح برای انجام این کار و طراحی لوگو استارت‌آپ شما آمادگی کامل خود را اعلام می‌کند و دارای قیمت طراحی لوگو مناسب می باشد که باعث استقبال همگان شده است..

  • تعیین اهداف تجاری:

    در طراحی لوگوی استارت آپ در ابتدا باید اهداف تجاری را تعیین کنید. باید به اهداف تجاری شرکت و چشم انداز شرکت توجه ویژه داشته باشید. در واقع نباید تنها هدف شما طراحی لوگوی استارت آپ باشد بلکه باید به نیاز ها و اهداف شرکت و کسب و کار توجه کنید.  هنگام راه اندازی استارت آپ موفقیت آن بستگی به تمام کارهایی دارد که شما برای انجام آن تلاش می کنید.

    الهام بخشی از محیط اطراف برای طراحی لوگو مهم است. هنگام کار بر روی کسب و کار باید طرح ها و روند کاری شرکت ها را مطالعه کنید این اقدام به شما این امکان را می دهد تا بتوانید طرح مدنظرتان را تجزیه و تحلیل کنید. مراقب باشید که هیچ طرحی را نادیده نگیرید و حتی اگر طرح های مورد نظر به کسب و کار شما ارتباط نداشته باشند هم بهتر است آنها را بررسی کنید چرا که ممکن است به طور کلی برای کسب و کار شما مفید باشد.

    در واقع  لوگو استارت آپ برای هر کسب و کاری حائز اهمیت است به همین دلیل برای کسب ایده های بهتر با طراحان حرفه ای و گرافیک ها مشورت کنید. این فرایند کمک می کند تا طراح در مورد نیازها بینشی بهتر کسب کند و در مواقعی که طراح بتواند این عوامل را  بفهمد و درک کند می تواند در زمینه طراحی گرافیک ایده های قابل توجهی ارائه دهد.

  • انتخاب سبک طرح لوگو:

    نکته مورد توجه بعدی انتخاب سبک طرح لوگو با توجه به نوع مخاطبانتان است. در واقع در هنگام طراحی لوگو باید به ذهنیت و ترجیحات مخاطبان توجه داشته باشید. اگر مخاطبان شما حرفه ای هستند بهتر است لوگوی ظریف و تمیزی را در نظر بگیرید و اگر مخاطبان شما کودکان و نوجوانان هستند باید رو لوگوی رنگارنگ و پر نشاط و تمرکز کنید. در این صورت  مخاطبان تان می توانند با لوگو و کسب و کار شما به راحتی ارتباط برقرار کنند.

    دقت داشته باشید که نباید از آرم های کلیشه ای استفاده کنید. رایان طرح ارائه دهنده انواع لوگو در طراحی های منحصر به فرد است و در طراحی لوگو به اصول و مبانی طراحی لوگو توجه می کند. طراحی لوگو باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام گیرد تا تاثیر خود را داشته باشد.

نمونه کار لوگو استارت آپ

چرا طراحی لوگو استارت‌آپ را باید رایان طرح انجام دهد؟

خدمات گرافیکی ارائه شده بایست دقیق اصولی و به‌روز باشد به همین جهت مدیران برتر تیم ما کارمندان باتجربه‌ای برای انجام کلیه خدمات گرافیکی استخدام کرده‌اند. رایان طرح می تواند خدمات گرافیکی مورد نیاز شما را به راحتی انجام دهد. این خدمات بسیار هستند، از جمله طراحی لوگو استارت‌آپ توسط این ما برای شما با دقت بالا و کیفیت عالی انجام خواهد شد. در واقع کار ما ضمانت شده است و در صورت نداشتن رضایت سفارش دهنده تا آخرین لحظه تلاش برای بهبود طراحی را انجام خواهیم داد.

در هر زمینه وجود افراد حرفه‌ای برای انجام یک پروژه اصولی لازم است. باتوجه‌به وجود کادر مجرب در تیم ما انجام بهترین طراحی‌ها با پشتوانه منطقی ممکن است. منظور از پشتوانه این است که در طراحی لوگو استارت‌آپ همه المان های استفاده شده با معنی خواهد بود.

هر سؤالی در زمینه طراحی لوگو استارت‌آپ داشته باشید تیم پشتیبانی آنلاین رایان طرح همیشه در خدمت شما خواهد بود. پاسخ بسیاری از سؤالات پرتکرار که از پشتیبانی پرسیده می‌شود را در این مقاله نوشتیم و امیدواریم جواب خود را دریافته باشید.

در نهایت لازم می‌دانیم بگوییم که، شرکت طراحی لوگو ما و تیم مجرب خود هیچگاه دست از تحقیق و توسعه خود برنداشته و همیشه برای بهبود خود تلاش می‌کند. می‌توانید با مشاهده نمونه کارهای ما متوجه معنی این جمله شوید.

کیفیت در طراحی‌های ما حرف اول را می‌زند و اصالت در طراحی لوگو از اولویت‌های می‌باشد. قطعاً با مشاهده نمونه کارهای ما در حوزه طراحی لوگو ویژه شرکت‌های نوپا متوجه رضایت مشتریان ما و حتی رضایت مخاطبان مشتریان ما خواهید شد.

کلام آخر ما برای شما

بعد از شناختی که از وب سایت ما پیدا کردید نوبت تجربه‌کردن است تجربه لذت بخشی که در کنار طراحی لوگو استارت‌آپ به‌وسیله خدمات حرفه‌ای تیم ما محقق خواهد شد.

و همان‌طور که مشتریان ما و مخاطبین سایت طراحی لوگو ما می دانند تیم پشتیبانی حرفه‌ای و کاربلد ما همیشه آماده پاسخگویی و راهنمایی دقیق می‌باشد.

خواسته ما از این نوشته این بود که پاسخ سؤالات شما را به‌خوبی داده باشیم. همچنین ممنونیم از شمایی که تصمیم گرفتی طراحی لوگو استارت آپ حرفه‌ای خود را به رایان طرح بسپارید. لازم به ذکر است که پشتیبانی همیشه آنلاین در واتس‌اپ شرکت برای تمام سؤالات شما به‌دقت وقت گذاشته و توضیحات لازم را خواهد داد.

سفارش طراحی لوگو استارت آپ

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو استارت آپ

طراحی لوگو استارت آپ

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو استارت آپ (تحویل فوری با کمترین قیمت)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!