جستجو کردن
Close this search box.

۷ نکته اساسی ساخت آرم استیشن (نمونه‌ای از بهترین‌ها)

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

این روزها هر کسب و کاری برای خود یک آرم تهیه کرده که از آن برای نشان دادن خود استفاده کند. این مسئله آنقدر اهمیت و ارزش پیدا کرده است که حتی فروشگاه‌ها نیزم برای خود آرم تدارک دیده‌اند. آرم‌هایی با حرکت هدفمند یا آرم‌ استیشن شیوه تبلیغاتی جدیدی است که با نمایش آرم به حالت متحرک، افراد را جذب برند خود کرده و سعی می‌کنند فروش محصول خود را از طریق طراحی موشن گرافیک بالا ببرند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد “آرم استیشن” با شما گفتگو کنیم.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

آرم استیشن چیست

آرم استیشن چیست؟

آرم استیشن، لوگویی سازمانی است که با یک حرکت هدفمند و ریتمی هماهنگ طراحی می‌شود. این لوگوها برای استفاده در فیلم‌ها و کلیپ‌های تبلیغاتی به کار می‌روند. این شیوه از تبلیغات به منظور ماندگاری در ذهن مخاطب، نیازمند جای گذاشتن نمایه‌ای جذاب از خود و برندشان هستند. تصویری که با دیدن آن، مشتری یاد محصول شما و خدمات شرکتتان بیفتد. استفاده از آرم استیشن به منظور بهره‌وری بیشتر در فروش محصول و سود بهتر انجام می‌شود.

آرم استیشن‌ها با ترکیب صداهایی جذاب برای شرح داستان برند با شعارهای تبلیغاتی خاص و اثرگذار، ریتم جذاب حرکتی را ایجاد می‌کنند. این طراحی با نام لوگوموشن نیز در بین گرافیست‌ها شهرت دارد. یک آرم استیشن تبلیغاتی حرفه‌ای می‌تواند اهداف شما را برای رسیدن به سود بیشتر دنبال کند.

پیشینه آرم استیشن

آرم ‌استیشن، دیرینه‌ترین تلاش برای دست یافتن به نمایی از تحرک لوگو در نقاشی‌های غارها در دوره نوسنگی است. سفال‌هایی از مردم شهر سوخته پیدا شده که در آنها نقوش روی جام‌ها به شیوه‌ای هدفمند تکرار شده‌اند تا نشان دهنده اساس انیمیشن‌های شکل گرفته امروزی باشند.

این سفالینه‌ها را می‌توان کهن‌ترین تلاش برای ایجاد انیمیشن دانست؛ به این مفهوم که از گذشته‌های دور تا به امروز این توهم وجود داشته است که یک نقاشی یا الگوی متحرک بهتر از یک الگوی ایستا در ذهن ماندگار می‌شود. بنابراین می‌توان پیشینه تلاش برای طراحی آرم استیشن را تا دوره نوسنگی عقب برد.

مراحل طراحی آرم استیشن

روش ساخت آرم استیشن

برخی گمان می‌کنند اگر زمان ویدئوی آرم استیشن بیشتر باشد، بهتر می‌تواند موثر واقع شود؛ در حالی که چنین نیست. یک آرم استیشن استاندارد و حرفه‌ای باید در زمان کوتاه، بهترین معرفی را از یک برند داشته باشد. زمان زیاد می‌تواند مشتری را خسته و دلزده کند. پس برای شروع ساخت و طراحی یک آرم استیشن هرگز به فکر زیاد کردن زمان آن نباشید.

واضح است که هدف از ساخت و طراحی آرم‌استیشن این است که کاربران و مشتریهای یک برند را افزایش داده و توجه آنها را به سمت و سوی برند جلب کنند. بهترین جایی که می‌توانید آرم استیشن برندتان را به نمایش بگذارید، شبکه‌های مجازی هستند. این شبکه‌ها بسترهایی ایجاد کرده‌اند که کاربران زیادی جذب آنها شده‌اند. شما می‌توانید به راحتی از این بسترها استفاده کنید و به هدف خود در جذب مخاطب دسترسی پیدا کنید.

اگر یک کسب و کار نو دارید و هنوز نتوانسته‌اید کاربران زیادی را جذب خود کنید، استفاده از یک آرم استیشن حرفه‌ای برند شما را مشهور می‌کند. از این طریق می‌توانید نگاهی نو را به سمت خود ایجاد کرده و با شکل دادن به یک نشان تجاری برندتان را به کاربران زیادی بشناسانید. بهتر است برای طی کردن این مسیر از یک متخصص تماس بگیرید تا به اهدافتان دست پیدا کنید.

برای ساخت و طراحی یک آرم‌استیشن جذاب و حرفه‌ای باید این مراحل را طی کنید:

  • در اولین مرحله ساخت آرم استیشن باید داستانی طراحی کنید که بتواند تمام مواردی که در ذهنتان است را پیاده کند. پس از اینکه جزییات کار را در داستانتان ذکر کردید باید زمان داستان را در نظر بگیرید که زیاد طولانی نشود. در واقع شما باید در کمترین زمان، کامل‌ترین تصویر از برندتان را نمایش دهید. بهتر است هدفتان را به بهترین شکل ممکن بیان کنید و از نمایش کارتان لذت ببرید.
  • در مرحله دوم باید شخصیت‌های آرم استیشن را تعریف کنید و آنها را روی کاغذ طراحی کنید.
  • سومین مرحله انتخاب ابزار مورد استفاده در آرم ‌استیشن است. این ابزار می‌تواند در طراحی شخصیت‌ها، یاریتان کند.
  • بعد از این مرحله، هر یک از اجزای آرم استیشن را طراحی کنید و سپس آنها را با هم ترکیب کرده و لوگوی نهایی که در ذهن دارید را ارائه دهید.

برای ساخت آرم استیشن به چه نکاتی باید توجه شود؟

ساخت و طراحی آرم استیشن مانند طراحی آرم در نگاه اول آسان به نظر می‌رسد؛ اما باید حواستان را جمع کنید چون این تصور می‌تواند سبب اشتباه در کارتان شود. یک آرم استیشن با یک داستان موجز نیازمند ساعت‌ها و حتی روزها فکر و تمرکز است. اگر قصد دارید یک آرم استیشن جذاب برای کسب و کارتان تدارک ببینید باید دقت نظر لازم را داشته باشید و این موارد را در نظر بگیرید:

  • برای طراحی آرم استیشن، سلیقه مشتری را بدانید و کار را با هدف جلب توجه مشتری پیش ببرید
  • در کارتان کپی نکنید؛ زیرا کپی کردن نتیجه نمی‌دهد
  • داستانتان را با شخصیت‌های جذاب تعریف کنید. در انتخاب شخصیت‌ها دقت کنید، سلیقه و نیاز شما باید با مفهوم برند و سلیقه مخاطب ترکیب شود تا به هدف، نزدیک شوید
  • احساسات را فراموش نکنید. احساسات حرف اول را می‌زند؛ زیرا اغلب مردم با احساساتشان تصمیم می‌گیرند. یک لوگوی متحرک خلاق بر احساسات مشتری اثر گذاشته و به او کمک می‌کند بهترین تصمیم را بگیرد
  • برای طراحی آرم استیشن، ترندها را در نظر بگیرید. بدون اینکه زمینه‌های کسب و کارتان را در نظر بگیرید؛ گام برداشتن با اخبار و حواشی روز بر تبلیغات شما بی‌تاثیر نیست. اگر آرم استیشن شما با آخرین تحولات عصر هماهنگ باشد، نمایی مناسب از خدمات شرکت و برندتان را به مشتری انتقال می‌دهد.

مزایای طراحی آرم استیشن حرفه‌ای؟

قدرت آرم استیشن در تبلیغات شرکت‌ها و برندسازی آنقدر زیاد است که نیاز به توضیح ندارد. از این‌رو صاحبان برند با تحقیق درباره مزایای طراحی آرم استیشن و تاثیر آن در تبلیغات، به ارم استیشن‌هایی که در بازار طراحی شده و به شکل آماده فروخته می‌شوند، راضی نمی‌شوند و به دنبال این هستند که آرم استیشنی اختصاصی را برای برندشان طراحی کنند و برای رسیدن به مقصود خود هزینه‌ می‌کنند.

مزیت اصلی طراحی آرم استیشن ماندگار کردن آن در ذهن مشتری و مخاطب است؛ اما این به تنهایی کافی نیست. باید از طریق ایجاد خلاقیت در طراحی و ایجاد پرستیژ در کسب و کار و معروف کردن آن، مشتری را جذب کنید. استفاده از بک‌گراند شیک و جذاب، مخاطب را به وجد آورده و اعتماد او را به برند افزایش می‌دهد. از دیگر مزایای طراحی آرم استیشن، پرداخت هزینه کمتر و دریافت بازدهی بیشتر برای دست یابی به فروش بهتر است.

اگر برندی قصد پیشرفت کار و سود دهی بهتر را دارد، باید آرمی انتخاب کند که مختص وی باشد. استفاده از یک الگوی تکراری هدفمند نیست و در بلند مدت آثار سوئی در تبلیغات دارد؛ زیرا آرم تکراری وقتی به حرکت دربیاید، تبدیل به آرم استیشن تکراری می‌شود که دیدن آن هیچ جذابیتی برای مخاطب ندارد. بهتر است گول نخورید و یک آرم متحرک ویژه طراحی کنید تا زمان و هزینه‌تان تلف نشود؛ چون شما زمان و وقت را صرف می‌کنید تا سود دهی اقتصادی نصیبتان شود. یک آرم استیشن غیرحرفه‌ای سودآورتر است و مشتری را بهتر جذب کارتان می‌کند.

قیمت آرم استیشن

ویدئوهای آرم استیشن، تا به امروز بیشترین قدرت را در تبلیغات شرکت‌ها و برندسازی از خود نشان داده‌اند. هنوز هیچ روش تبلیغاتی نتوانسته با آنها رقابت کند. همین موضوع دلیلی است بر اینکه صاحبان برند طراحی آرم استیشن‌های خاص و شیک را را برای شرکت‌هایشان ترجیح دهند. اگر کمی فکر کنید می‌فهمید که کسب و کار شما هم این ارزش را دارد که با طراحی بهترین آرم استیشن‌ها که مخصوص برندتان باشد، مقابل رقبایتان سر برآورده و برای تبلیغ محصول شرکت اقدام کنید.

هزینه آرم استیشن بستگی به کیفیت ویدئویی دارد که برای برندتان طراحی می‌کنید. این هزینه آنقدر زیاد نیست که به خاطر آن اذیت شوید یا به مشکل برخورد کنید. راه صحیح این است که جستجو کنید و از طراحان حرفه‌ای برای طراحی کار استفاده کنید و با فکری آسوده و مطمئن، آرم استیشن، را تحویل بگیرید.

تیم‌ها و شرکت‌هایی هستند که علاوه بر حرفه‌ای بودن، قیمت آرم استیشن را برای کار شما ارزان حساب می‌کنند. پس مطابق استانداردهای کارتان و سلیقه‌ای که دارید به آنها درخواست بدهید تا شما را یاری کنند. آرم استیشن‌های آماده هم در بازار هست که می‌توانید از آنها استفاده کنید؛ اما اگر پیشنهاد ما این است که یک داستان خاص را با مشتری به اشتراک بگذارید که فقط مخصوص برند شما باشد.

برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

ساخت آرم استیشن

آرم استیشن حرفه‌ای

سفارش ساخت آرم استیشن برندتان طبق میزان شهرتی که کسب و کارتان دارد، تعیین می‌شود. اگر کسب و کارتان بزرگ است و شهرت دارد، سفارش آرم استیشن زمان بیشتری برای طراحی می‌طلبد؛ چون کاربران زیادی تبلیغ را دنبال می‌کنند، طراحی کار حساسیت بیشتری را دارد. طراحی یک برند برای یک کسب و کار نوپا زمان کمتری می طلبد؛ چون این برند به دنبال این است که دیده شود ولی برند مشهور به دنبال بیشتر دیده شدن است و رقبای زیادی در بازار دارد. با این توضیح، استفاده از یک آرم استیشن حرفه‌ای کاملا قابل درک است.

سفارش طراحی آرم استیشن با رایان طرح

برخی صاحبان برند  فکر می‌کنند باید طراحی آرم استیشن برند را خودشان بر عهده بگیرند. کمی فکر کنید؛ شما حتی اگر به طراحی و گرافیک هم تسلط داشته باشید، باید بدانید که هر کاری فوت و فن خود را دارد. بدون شک نکاتی در طراحی آرم استیشن وجود دارد که فقط یک متخصص آنها را می‌داند. لحاظ نکردن این نکات به ظاهر کم‌رنگ، ممکن است شما را به نتیجه دلخواهتان نرساند.

پیشنهاد ما این است که طراحی آرم استیشن برندتان را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. رایان طرح بهترین انتخاب برای طراحی آرم استیشن شرکت شماست. رایان طرح ترکیبی از تخصص و تجربه است. در عصر تکنولوژی ترکیب تخصص و تجربه یعنی رسیدن به هدف پایدار.

تیم رایان طرح بهترین برند برای طراحی آرم استیشن است و برندها می‌توانند با اعتماد کامل کار را به این تیم حرفه‌ای  بسپارند. رایان طرح آرم استیشن برندتان را با لحاظ کردن استانداردهای طراحی، به صورت حرفه‌ای تهیه کرده و در اختیار شما می‌گذارد. رایان طرح امتحان خود را پس داده و با ایجاد اعتماد سازی در موقعیتی قرار دارد که بیشترین مشتری، جذب برند آن شده است. برای سفارش آرم استیشن با ما تماس بگیرید و طرح مورد نظرتان را با بهترین قیمت و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

سفارش ساخت آرم استیشن

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نکات آرم استیشن

نکات آرم استیشن

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای ۷ نکته اساسی ساخت آرم استیشن (نمونه‌ای از بهترین‌ها)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!