جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قیمت طراحی استوری اینستاگرام چقدر است؟

قیمت طراحی استوری اینستاگرام در ایران چقدر است؟ استوری برای بیان داستان کوتاه برند تجاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است. با طراحی استوری برای اینستاگرام، به راحتی می‌توانید لوگو و یا لوگوموشن خود را برای فالوورهای پیج تبلیغاتی‌برند، نمایش بدهید. طراحی استوری ، قابلیت این را دارد که هدف تبلیغاتی شما را در قالب تصویر، متن و یا فیلم، نمایش دهد. قیمت سخت استوری اینستاگرام، مطابق با هدف شما متغیر است. به طور کلی قیمت طراحی استوری اینستاگرام آنقدر زیاد نیست که برای صاحبان برند، دغدغه باشد. با طراحی هایلایت اینستاگرام، مدت زمان بیشتری از استوری‌های تبلیغاتی استفاده کرده و به سود بیشتر دست پیدا می‌کنید.

اهمیت طراحی استوری اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی فراگیر و محبوب، در سراسر جهان شناخته می‌شود. طراحی استوری اینستاگرام به عنوان قابلیتی برای ارائه تبلیغات، مطرح بود. از زمانی که قابلیت هایلات استوری اینستاگرام به این شبکه اجتماعی اضافه شد، برندهای تجاری استقبال بیشتری از این شبکه اجتماعی کردند و برای کسب و کارهای خود از طراحی استوری تبلیغاتی برای اینستاگرام، استفاده کردند.

طراحی هایلایت اینستاگرام، سبب ماندگاری استوری‌ها در پیج‌های کسب و کارها شد و همین امر انگیزه بیشتری به صاحبان برند می‌داد که هزینه طراحی استوری اینستاگرام را جدی بگیرند. قیمت طراحی استوری اینستاگرام، در مقابل سودی که برندها از طریق جذب فالوور و فروش بیشتر انجام می‌دادند، مبلغ زیادی نبود و بسیاری از کسب و کارها با این روش تبلیغ، به جذب مشتری و سود بیشتری دست پیدا کنند.

طراحی استوری اینستاگرام با قیمت مناسب توسط طراحان ماهر

قیمت طراحی استوری اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بر طبق نوع طراحی، متفاوت است. برای مثال اگر شما بخواهید یک تصویر برای استوری اینستاگرام، طراحی کنید، قیمت کمتری دارد تا اینکه بخواهید یک ویدئو، طراحی کنید. تعداد طراحی‌هایی که در نظر دارید، روی قیمت طراحی استوری اینستاگرام موثر است. اگر بخواهید یک استوری برای اینستاگرام، طراحی کنید، قیمت کمتری دارد به نسبت اینکه بخواهید ده عدد استوری، طراحی کنید. اگر پیج اینستاگرام شما یک پیج تجاری است و هر روز نیازمند طراحی استوری تبلیغاتی هستید، هزینه طراحی هر روزه برای استوری اینستاگرام شما زیاد می‌شود.

برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بهتر است مدیریت اینستاگرام خود را به فردی بسپارید که به طراحی مسلط باشد. از این طریق می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

طراحی حرفه‌ای استوری اینستاگرام

قیمت طراحی استوری اینستاگرام، بستگی به میزان کاری دارد که برای طراحی، انجام می‌دهید. آنچه طراحی  را برای فالوورها و مخاطبان آنها جذاب می‌کند، قیمت استوری‌ها نیست، بلکه خلاقیتی است که طراح ، در طراحی آن به کار می‌برد. هر چه طراحی استوری، جذاب‌تر و باکیفیت‌تر باشد، میزان استقبال از آن بیشتر است.

پس بهتر است تمرکز خود را بر روی طراحی خلاق و باکیفیت بگذارید نه قیمت بیشتر یا کمتر طراحی. قیمت طراحی برای یک طراح، ممکن است کمتر باشد؛ اما خلاقیت خاصی در طراحی ارائه ندهد و بالعکس طراح دیگری ممکن است طرح را با قیمت بیشتری ارائه دهد، اما کیفیت و خلاقیت را در طرح، به بهترین نحو انجام دهد. پس کیفیت و خلاقیت طراحی به هزینه طراحی استوری اینستاگرام، ارجحیت دارد.

قیمت طراحی استوری اینستاگرام

اکثر کسانی که پیج اینستاگرام تجاری دارند، ترجیح می‌دهند خودشان بر پیج، مدیریت کنند و چون سود اقتصادی زیادی از برند خود می‌برند، هزینه طراحی استوری اینستاگرام، دغدغه آنها نیست و به راحتی سفارش طراحی استوری اینستاگرام خود را برون‌سپاری می‌کنند. آنها به این نکته پی برده‌اند که اگر تبلیغات آنها با کیفیت بالا به فالوورها و مشتریان آنها، ارائه شود، به همان میزان، برند آنها شناخته‌تر شده و در نهایت، سود اقتصادی بیشتری نصیب آنها می‌شود.

طراحان زیادی هستند که سفارش طراحی برای استوری اینستاگرام با قیمت ارزان و مناسب را به عهده می‌گیرند. برخی طراحان و گرافیست‌ها با تسلط به طراحی استوری با فتوشاپ، زمینه‌های جذابی را طراحی می‌کنند و به مشتریها تحویل می‌دهند. قیمت طراحی استوری اینستاگرام برای چندین روز و یا مدت خاص، مناسب است. این که شما چه میزان برای طراحی، هزینه کنید به برند شما و هدف اقتصادیتان بستگی دارد.

رایان طرح یکی از شرکت‌هایی است که تعرفه طراحی استوری اینستاگرام را برای صاحبان برندها، مناسب در نظر می‌گیرد. سفارش آنلاین طراحی استوری اینستاگرام خود را با قیمت مناسب، به رایان طرح بسپارید و با خیال راحت، برای برند تجاری‌تان، تبلیغ کنید.

قیمت طراحی استوری اینستاگرام در وب سایت رایان طرح مناسب می باشد

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قیمت طراحی استوری اینستاگرام

قیمت طراحی استوری اینستاگرام

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای قیمت طراحی استوری اینستاگرام چقدر است؟

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!