جستجو کردن
Close this search box.

10 سایت هاست دانلود برتر

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

شرکت های زیادی خدمات هاستینگ ارائه می کنند که هر کدام با توجه به سیاست هایی که اتخاذ کردند، هاست ارائه می کنند. همانطور که می دانید هاست ها انواع مختلفی دارند که یکی از مدل های پر استفاده در بین سایت های بزرگ، هاست های دانلودی.در این مقاله قصد داریم تا به معرفی  10 سایت هاست دانلود برتر بپردازیم

هاست های دانلودی اشاره به سرور هایی داره که شما بدون محدودیت می توانید محتوای های خود را در آن بار گزاری کنید و اکثر سایت هایی که امکان دانلود ویدیو، موسیقی، نرم افزار، بازی و فایل های سنگین ارائه می کنند از این نوع هاست ها استفاده می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و نیاز به هاست های مخصوص دانلود دارید در این مقاله به شما 10 سایت برتر هاست دانلود که هم کیفیت بالایی دارند و هم ارزان هستند را معرفی می کنم.

 

هاست دانلود (File Hosting Service) چیست؟

هاست های دانلود اشاره به سرور های قدرتمند با پهنای باند نامحدود داره که سرویس های بزرگ دانلود مثل سایت هایی که امکان دانلود نرم افزار، ویدیو، موسیقی، بازی و فایل های سنگین را برای شما امکان پذیر می کنند از آن استفاده می کنند.

تفاوت شرکت های هاستینگ

تفاوت شرکت های هاستینگ مثل هر رقیب دیگه ای در کسب و کار های مختلف که قصد داره کاربر به سمت خودش جذب کنه. ساده تر بگم شرکت های هاستینگ مثل دو مغازه لباس فروشی هستند که سعی دارند با ویژگی هایی که دارند شما را جذب خودشون کنند. تفاوت شرکت های هاستینگ هم در پشتیبانی، تعرفه خدمات و کیفیت خدماتشان خلاصه می شود.

اهمیت انتخاب بهترین شرکت هاستینگ

کل این مقاله و معرفی شرکت های هاستینگ به خاطر این که شما انتخاب درستی داشته باشید و گرنه تعداد شرکت های هاستینگ بی شمار و دست شما برای انتخاب باز. هدف ما از خرید هاست نامحدود یا همان هاست دانلودی این که بتوانیم امکان دانلود فایل های سنگین برای کاربر در دسترس قرار بدیم، پس این موضوع که این هاست توان دسترسی بالا و به صورت همزمان و بدون مشکل را داشته باشه خیلی مهمه، پس مهم ترین کار در خرید یک هاست دانلودی انتخاب درست شرکت هاستینگ ارائه کننده سرویس های دانلود.

بهترین سایت های خرید هاست

ویژگی هایی که یک هاست دانلودی باید داشته باشد

  • فضای هاست بالا و نامحدود
  • ترافیک بسیار بالا و نامحدود
  • پنل ادمین قدرتمند
  • آپ تایم 99 درصد
  • سخت افزار بسیار قدرتمند
  • ترافیک نیم بها
  • پشتیبانی از SSL و ارائه SSL رایگان
  • پورت شبکه قدرتمند
  • امکان اضافه و پارک دامین
  • پشتیبانی قدرتمند و 24 ساعته
  • ساب دامین
  • بکاپ گیری منظم و هفتگی
  • امنیت بالای سرور
  • پشتیبانی از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس

بهترین هاست دانلود

10 سایت هاست دانلود برتر

10 سایت برتر هاست دانلود که در ادامه معرفی می کنیم با توجه به سوابق این شرکت ها و خدماتی که به خود ما ارائه دادند در لیست زیر ارائه میشه، ولی به این معنی نیست که شرکت بهتری وجود نداره. شاید شرکت های بهتری هم باشند که شما از خدمات آنها استفاده کردید و ما به هر ترتیب آن ها را در لیست ذکر نکردیم، پس اگر شرکت هاستینگی هست که خدمات حرفه ای تر از 10 سایت زیر ارائه می کنه، در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

[box type=”error” align=”” class=”” width=””]نکته مهم: لیست زیر ممکن با توجه به نظرات کاربران تغییر داشته باشه و در صورت هر گونه تغییر به سرعت بروزرسانی میشه.[/box]

  1. هاست دی ال (Hostdl)

هاست دی ال یکی از شرکت های بسیار معتبر هاستینگ در ایران که پنل های عالی برای هاست های دانلودی ارائه می کنه. از مهم ترین مزایای شرکت هاست دی ال می توان به ترافیک نیم بها، ترافیک نامحدود، پشتیبانی بسیار قدرتمند اشاره کرد. شرکت هاست دی ال را می توان یکی از بهترین شرکت های هاستینگ در ایران دانست و برای درک این موضوع فقط کافی یک نگاه به لیست مشتری های این شرکت بندازید.

  1. ایران سرور (Iran Server)

مطمئنم اگر تا الان به دنبال خدمات هاستینگ بوده باشید، اسم ایران سرور را شنیدید و مطمئنا تنها دلیل این موضوع کیفیت خدمات این شرکت است. شرکت ایران سرور به افرادی که به صورت سالانه از خدمات هاستینگ استفاده می کنند، تخفیف 10 درصدی ارائه می دهد که می تواند گزینه بسیار خوب و به صرفه ای باشد.

از مهم ترین ویژگی های پلن های هاست دانلودی ایران سرور، می توان به ترافیک نامحدود، سخت افزار قوی، پشتیبانی سریع، آپتایم 99 درصدی و قیمت بسیار مناسب اشاره نمود.

خرید هاست دانلودی از ایران سرور + تخفیف 10 درصدی یکساله

  1. میزبانفا (Mizbanfa)

میزبانفا هم جزو وب سایت های قوی و قدرتمند در زمینه ارائه انواع هاستینگ هاست که یکی از قدرتمند ترین پلن های این شرکت، هاست های دانلودی است. از مهم ترین ویژگی های میزبانفا می توان به پشتیبانی قوی، ارائه 12 پلن هاست دانلود با توجه به نیاز مشتری، ترافیک نامحدود، حجم بالا و سیستم سخت افزاری قوی و نامحدود اشاره کرد.

خرید هاست دانلودی از میزبانفا + 12 پلن هاستینگ دانلود

  1. میهن وب هاست (MihanwebHost)

میهن وب هاست هم جزو شرکت های هاستینگ معتبر بوده که پنل های مختلفی برای سرویس های دانلودی ارائه می کنه با این تفاوت که مانند میزبانفا یا هاست دی ال نمی توان از پنل های مذکور برای سایت هایی حجم بالایی دارند استفاده نمود و بیشتر به درد سایت هایی با مقیاس کوچکتر می خورند.

از مهم ترین ویژگی های پلن های دانلودی این سایت می توان به پهنای باند مناسب، سخت افزار قوی، پشتیبانی قدرتمند، فضای کافی و ssl رایگان اشاره نمود.

خرید هاست دانلودی از میهن وب هاست + تهرفه های هاستینگ دانلود

  1. سون هاست (7ho)

سون هاست مثل هر شرکت هاستینگ دیگه مشغول به ارائه خدمات هاستینگ بوده و مثل 9 سایت دیگه این لیست این خدمات از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شرکت سون هاست جزو شرکت هایی که هم پشتیبانی قوی داره و هاست های عالی ارائه میده. از مهم ترین ویژگی های سرور های، سون هاست میشه به ترافیک نامحدود، آپتایم 99 درصد، ssl رایگان، پورت شبکه 10 و 20 گیگ، ترافیک نیم بها، تخفیف در پرداخت سالانه و ارائه هاست دانلود ایران و آلمان اشاره کرد.

خرید هاست دانلودی از سون هاست + کد تخفیف 30 درصدی برای اولین خرید existing30 + کد تخفیف 20 درصدی برای دومین خرید mizbanju

  1. وب رمز (Webramz)

یکی دیگه از شرکت های قوی در ارائه خدمات هاستینگ، شرکت وب رمز که پنل های مختلفی برای مشتریان قرار داده. از این رو شرکت وب رمز در این لیست 10 تایی قرار گرفته که خدمات خوبی را به مشتری ها ارائه میده تا بتوانند با در این زمینه رقابت کنند. از مهم ترین ویژگی های هاستینگ های دانلودی شرکت وب رمز می توان به ترافیک نیم بها، ترافیک نامحدود، ssl رایگان، دامنه رایگان، تعرفه بسیار مناسب هاست ها و پشتیبانی حرفه ای و به موقع اشاره نمود. خلاصه بگم تمام خدماتی که یک سایت دانلودی نیاز داره توسط وب رمز ارائه میشه.

خرید هاست دانلودی از وب رمز + کد تخفیف 20 درصدی برای اولین خرید DLH20

  1. نت افراز (netafraz)

نت افزار یکی دیگر از سایت های مدنظر رایان طرح است که پلن های مختلفی را با کیفیت بالا و هزینه متعارف ارائه می دهد. پلن هایی که نت افزار دارد به اندازه میزبانفا و هاست دی ال متنوع نبوده ولی ویژگی هایی که این شرکت ارائه می دهد باعث می شود که جزو انتخاب های ما قرار گیرد. از مهم ترین ویژگی های شرکت نت افزار می توان به ارائه پشتیبانی قوی، پلن های متنوع، ارائه سخت افزار قدرتمند، گارانتی بازگشت وجه برای یک هفته و هزینه بسیار عالی اشاره نمود.

خرید هاست دانلودی از میزبانفا + پلن های هاستینگ دانلود

  1. 8. ایران وب سرور (IranWebSv)

این شرکت هاستینگ جزو شرکت هایی که هاست های دانلودی با حجم پایین برای کسب و کار های کوچک ارائه می کند. با توجه به این که حجم های این شرکت در پنل های درج شده در سایت کم هستند، توصیه می کنم اگر قصد دارید سایت هایی در مقیاس متوسط و کوچک ولی با حجم دانلود بالا را مدیریت کنید از سرویس های ایران وب سرور استفاده کنید.

خرید هاست دانلودی از ایران وب سرور + پلن های هاستینگ دانلود

  1. راسا نگار (Rasanegar)

راسا نگار برای اون دسته از کاربرانی مناسب که نیاز به فضای دیسک به شدت زیادی احتیاج دارند. از لحاظ پنل ها راسا نگار شباهت زیادی به هاست دی ال داره و می تونه برای غول های دانلود جواب گو باشه. از مهم ترین ویژگی های این شرکت می توان به آپتام بالای 99 درصد، پشتیبانی سریع، پورت شبکه 1 تا 10 گیگابایتی، ترافیک نامحدود، فضای دیسک بسیار بالا و هزینه مناسب اشاره نمود.

خرید هاست دانلودی از راسا نگار + پلن های هاستینگ دانلود

  1. گنجه هاست (GanjeHost)

گنجه هاست جزو شرکت های هاستینگی که هم برای سایت های کوچکتر سرویس های دانلودی تخصیص داده و هم برای سرویس و سایت های بزرگ به شکلی که 10 پنل وجود داره که شما متناسب با نوع نیاز خود می توانید از هر کدام استفاده کنید. از مهم ترین ویژگی های این سرویس می شه به سخت افزار بسیار قدرتمند، امنیت بالا، انتقال امن و رایگان، حجم بالای، ترافیک نامحدود، گواهی SSL رایگان، هزینه بسیار عالی و پشتیبانی قوی اشاره نمود.

خرید هاست دانلودی از گنجه هاست + 10 پلن هاستینگ دانلود

هاست دانلود نامحدود رایگان، واقعی یا سیاست خرید شرکت های هاستینگ؟

مطمئنا اسم هاست دانلود نامحدود رایگان به گوش تان خورده، ولی آیا این موضوع واقعی و یا فقط یک شایعه برای کسب مشتری؟! حقیقت موضوع این که هاست دانلود نامحدود رایگان فقط برای جذب مشتری و خدماتی که به شما ارائه میشه به شکلی که خواه یا ناخواه مجبور به ارتقا هاستینگ شوید و هزینه ای که شرکت مذکور در نظر داره را پرداخت کنید.

درست فکر کنیم هم به همین نتیجه می رسیم که چرا یک شرکت باید خدمات هاست نامحدود را به صورت رایگان ارائه کنه مگر اینکه هدف اصلی این شرکت جذب شما برای خرید سرویس های پولی و غیر رایگانش باشه، یک ضرب المثل جالب درباره این روش وجود داره که میگه «پنیر مفت فقط تو تله موش» اگر هدف تان خرید هاست دانلود ارزان قیمت ولی با کیفیت است با توجه به لیست بالا می توانید چند گزینه مناسب و مقرون به صرفه پیدا کنید

برای خواندن مقاله جامع انتخاب دامنه مناسب اینجا کلیک کنید

جمع بندی

هاست های دانلود یکی از پر فروش ترین هاست های موجود که هدف آن سایت هایی با میزان دانلود بالاست. وقتی شما 10 فایل با حجم متوسط 20 گیگ دارید که متوسط 5 بار در ماه دانلود می شود، پس باید یک هاست با ظرفیت حداقل 200 گیگ و ترافیک حداقل 1 ترابایت داشته باشید که جواب گوی این حجم دانلود و ظرفیت فایل باشد. حالا اگر این معادله 20 برابر شود شما باید یک شرکت هاستینگ معتبر با ظرفیت بالا داشته باشید که در زمان دانلود سایت شما به مشکل نخورد و کاربرهای شما به رقبا نرسد. «در انتخاب خود دقت کنید تا دیگه نیاز به جبران اشتباهات نداشته باشید.»

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جامع ترین راهنمای خرید هاست |10 هاست دانلود برتر

جامع ترین راهنمای خرید هاست |10 هاست دانلود برتر

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای 10 سایت هاست دانلود برتر

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!