جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

انواع طراحی لوگو + 9 سبک معروف

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

آرم یا لوگو یک تصویر است که نماد کسب و کار شما می‌باشد. اما آیا می‌دانستید تنوع شکل در انواع طرح بسته به سلیقه طراح لوگو بسیار زیاد است؟ اگر چه همه آنها ترکیبی از تایپوگرافی و تصاویر هستند، اما هر کدام از انواع طراحی لوگو احساس متفاوتی به نام تجاری شما می‌بخشد. از آنجا که لوگوی شما اولین چیزی است که مشتریان جدید مشاهده می‌کنند، می‌خواهید مطمئن شوید که آن را به درستی طراحی کرده‌اید. آیا می‌خواهید بهترین نوع لوگو را برای تجارت خود انتخاب کنید؟ در اینجا 9 سبک طراحی لوگو است که باید در مورد آنها بدانید.

انواع سبک طراحی لوگو که باید بدانید

آیا چیزی وجود دارد که کسب و کار شما را به نحو احسنت انجام دهد؟ به عنوان یک مثال ساده لوگو علامت تجاری شبکه اجتماعی توییتر بسیار مناسب است. زیرا، پرنده‌ای می‌باشد که در نگاه اول فوراً به مردم یادآوری می‌کند که یک خبر را به اشتراک می‌گذارد. اگر کسب و کار شما در حال حاضر برخی از کشش‌های لازم برای جذب مشتریان ندارد با وجود انواع طراحی لوگو با ترکیب رنگی زیبا کسب و کارتان را رونق دهید.

1- لوگوی امبلم 

یکی از انواع طراحی لوگو، امبلم است و یک فونت و نوشته ای است که درون یک آیکون یا یک شکل قرار گرفته است. با این لوگو می توان یک تصویر فانتزی و زیبایی خلق کرد و به دلیل خاص بودن این لوگو ها توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود کشانده است. البته این نوع طراحی لوگو تاثیر قابل توجهی بر روی مخاطب دارد.

2- لوگوی مینی‌مال 

از دیگر انواع طراحی لوگو که بسیار ساده و زیبا است، لوگو مینیمال می باشد. این نوع لوگو با کمترین و حداقل ترین شکل برای کسب و کار طراحی می شود. البته این نوع لوگو نباید به شکل خیلی ساده طراحی شود، چرا که به زیبایی لوگو ضربه می زند. این نوع لوگو می تواند هویت و ارزش کسب و کار را به شکل ماندگار نمایش دهد.

3- لوگوی سه بعدی 

لوگو های سه بعدی از دیگر انواع طراحی لوگو هستند که از قواعد پرسپکتیو تبعیت می نمایند. جذابیت بصری این نوع لوگو ها بسیار بالا است و در این نوع لوگو یک تصویر تبدیل به یک لوگوی سه بعدی می شود. البته لوگو تایپو گرافی هم قابلیت تبدیل به یک لوگوی سه بعدی را دارد.

4- لوگوی نوشتاری یا تایپوگرام

از انواع طراحی لوگو می‌ توان به لوگوی نوشتاری تایپوگرافی اشاره کرد. همانطور که از نام این نوع لوگو مشخص می شود بر پایه نوشتاری طراحی می شود. در حقیقت طراحی لوگوی نوشتاری یک کار تخصصی است که باید توسط افراد ماهر و خبره انجام گیرد تا تاثیر گذار باشد. در طراحی لوگوی نوشتاری باید توجه خود را به سبک نوشتار متن و طرح بندی اختصاص دهید. لوگو تایپوگرام تنوع زیادی دارد و برخی از آن ها به صورت ساده و برخی دیگر به صورت پیچیده و مفهومی طراحی می شوند.

زمان فهمیدن لوگو نوشتاری مفهومی کمی بیشتر از ساده است چرا که باید برای فهمیدن هدف پنهان شده در لوگو کمی تامل کنید. البته این لوگو ها بیشتر توسط کمپانی‌ های بزرگ انتخاب می‌ شوند. بیشتر کمپانی های کوچک ترجیح می‌ دهند از لوگو تایپوگرام ساده استفاده کنند تا به سادگی مخاطبان را با خود آشنا کنند.

5- لوگو نمادین یا مونوگرام

لوگوی نمادین یا مونوگرام از انواع طراحی لوگو حرفه ای بوده که طراح لوگو با تمرکز بر روی مفاهیم زیبا شناختی و جلوه‌ های بصری این لوگو را طراحی می کند. در طراحی لوگو نمادین طراحان از چند حروف اول آرم کمپانی یا نام برند برای معرفی شرکت استفاده می‌ کنند و این کلمات یک نماد می سازند. البته ممکن است حروف در کنار تصویر طراحی شود تا مفهوم مورد نظر را به راحتی منتقل کند.

6- طرح لوگو تک نمایی

لوگوهای مونوگرام یا نشان نامه‌ها لوگوهایی هستند که از حروف و معمولاً حروف اول نام تجاری تشکیل شده اند. مانندIBM، CNN، HP، HBO و … با توجه به الگوهای مثال زده شده، حتما متوجه انواع طراحی لوگو شده‌اید. آنها حروف ابتدایی چند مشاغل معروف با نام‌های نسبتاً طولانی هستند. با 2 یا 3 کلمه برای به خاطر سپردن، هر یک به استفاده از حروف اول خود برای اهداف شناسایی مارک تجاری روی آورده اند؛ بنابراین برای آنها کاملاً منطقی است که از انواع طراحی لوگو که گاهی اوقات آرم‌های حروف یا تک نمایی نامیده می‌شوند، برای نمایندگی سازمان‌های خود استفاده کنند.

از آنجا که تمرکز طراح لوگو خواسته شده بر حروف اول است، بر اساس فونت انتخاب شده حروف بسیار مهم می‌باشد. در گام اول باید مطمئن شوید لوگوی شما نه تنها با کسب و کار شما مطابقت دارد، بلکه هنگام چاپ روی کارت ویزیت نیز خوانا باشد. همچنین، اگر در حال حاضر یک کسب و کار معروف و شناخته شده ندارید، اما ممکن است بخواهید نام کامل کسب و کار خود را در زیر لوگو اضافه کنید تا بالافاصله توجه افراد زیادی جلب شود.

طراحی لوگو مونوگرام

7- علائم تصویری (یا نمادهای لوگو)

علامت تصویری (که گاهی اوقات علامت تجاری یا نماد لوگو نامیده می‌شود) یک نماد یا لوگوی مبتنی بر گرافیک است. این احتمالاً تصویری است که وقتی به “لوگو” فکر می‌کنید به ذهن می‌آید: لوگوی نمادین اپل ، پرنده توییتر ، Tarst bullseye. لوگوهای هر یک از شرکت‌ها آنقدر نمادین هستند و هر نام تجاری آنقدر تثبیت شده است که علامت آن به تنهایی بلافاصله قابل تشخیص می‌باشد. علامت تجاری واقعی فقط یک تصویر است. به همین دلیل، استفاده از انواع طراحی های لوگو می تواند برای شرکت های جدید یا کسانی که دارای نام تجاری قوی نیستند استفاده شود.

بزرگترین چیزی که هنگام تصمیم گیری برای استفاده از علامت تصویری باید در نظر بگیرید این است که چه تصویری را انتخاب کنید.این چیزی است که تمام وجود شرکت شما را حفظ خواهد کرد. شما باید به مفاهیم وسیع تری از تصویر انتخاب شده فکر کنید. مثلا آیا می خواهید روی نام خود طراحی کنید، یا به دنبال ایجاد معنای عمیق‌تری هستید؟ یا می‌خواهید احساسات را برانگیزید.

8- علامت ترکیبی

علامت ترکیبی یک آرم است که از یک علامت کلمه یا حروف ترکیبی و یک علامت تصویری، علامت انتزاعی تشکیل شده است. تصویر و متن را می توان کنار هم چیده، روی هم قرار داده، یا با هم ادغام کرده و یک تصویر خلق کرد. برخی از لوگوهای ترکیبی شناخته شده عبارتند از Doritos ، Burger King و Lacoste از آنجا که یک نام با تصویر مرتبط است، یک علامت ترکیبی یک انتخاب همه کاره در تنوع نوع طراحی لوگو می‌باشد. این نام با علامت ترکیبی کاملاً قابل توضیح است، اما آرم های ترکیبی هم تصاویر و هم کلمات را در طراحی خود گنجانده‌اند.

انواع لوگو با علامت ترکیبی

9- علائم لوگو انتزاعی

علامت انتزاعی نوع خاصی از لوگوی تصویری است. به جای یک تصویر قابل تشخیص مانند یک سیب یا یک پرنده، این یک شکل هندسی انتزاعی است که نشان دهنده تجارت شما می‌باشد. لوگوهای انتزاعی به جای محدود شدن به تصویری از چیزی طرحی واقعاً منحصر به فرد برای نشان دادن نام تجاری خود ایجاد کنید.

مزیت یک علامت انتزاعی این است که می توانید آنچه را که شرکت شما انجام می دهد به صورت نمادین و ​​بدون اتکا به پیامدهای فرهنگی به یک تصویر خاص، منتقل کنید. از طریق رنگ و فرم، می توانید معنا را مشخص کرده و احساسات را در اطراف نام تجاری خود پرورش دهید.

شناخت انواع طراحی لوگو چه کمکی به ما می‌کند؟

لوگوها بخشی از زندگی روزمره هستند. آنها را هنگام صرف صبحانه روی تبلیغات روزنامه، روی یخچال، هنگام رانندگی به محل کار روی ماشین، هنگام نشستن پشت میز روی رایانه خود می‌بینید. وقتی چیزی به این اندازه در همه جا وجود دارد، ممکن است توجه شما را گاهی جلب مقدار نکند. اما گوناگونی انواع طراحی لوگوها در واقع پیچیده‌تر از آن چیزی است که اکثر مردم تصور می کنند. هفت نوع لوگو وجود دارد. هر نوع مزایای منحصر به فردی دارد؛ بنابراین ارزشمند است که زمانی را صرف کنید تا قبل از شروع طراحی خود انواع طراحی لوگو مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

شما به دنبال لوگوی خود هستید تا حس گرانش را منتقل کند. لوگوی شما بر اساس انواع طراحی لوگوهای موجود باید مقیاس بندی شود. نمادها بسیار کوچک به نظر توجه را زیاد جلب نمی‌کنند و از دور خوب دیده نمی‌شوند. اگر می‌خواهید نام تجاری شما جدی گرفته شود، ممکن است منطقی‌تر از این باشد که برای لوگو خود به شرکت طراحی لوگو مراجعه کنید و بر اساس انواع طراحی لوگو، همچنین قیمت سفارش طراحی لوگو خود را به آنها بسپارید. قابل ذکر است که شما می‌خواهید طرح لوگو برای خانواده‌ها یا کودکان جذاب باشد. نام تجاری شما از نظر سرگرم کننده، دوستانه و تناسب با کسب و کارتان رشد می‌کند.

شما یک طرح لوگو انعطاف پذیر می‌خواهید که بتواند با شرکت شما رشد کند و به طریق مختلف مورد استفاده قرار گیرد. چرا ممکن است از انتخاب بین انواع طراحی لوگو اجتناب کنید؟ نام تجاری شما نیاز به ارائه یک لوگوی اختصاصی دارد.

بهترین نوع طراحی لوگو ارزان

لوگو یکی از جنبه‌های اساسی یک کسب و کار است که نقش مهمی در برندسازی ایفا می‌کند. کارشناسان تجاری لوگوها را یکی از بهترین ابزارهایی می‌دانند که شرکت‌ها می‌توانند برای جذب مشتری از آن استفاده کنند. وقتی مشتریان برای اولین بار لوگوی چشم نواز شما را می‌بینند، به طور خودکار نمای منحصر به فردی از هویت برند شما به آنها می‌دهد. با داشتن یک طراحی لوگو خوب، طرح کسب و کار خود را آغاز کنید. در اینجا، ما برخی از بهترین خدمات طراحی لوگو ارزان را به صورت آنلاین و برخی از خدمات انواع طراحی لوگو رایگان را نیز گردآوری کرده‌ایم.

نقش لوگو در برند سازی

علامت های لوگو می توانند شلوغ و استفاده از آنها پیچیده تر باشد. توجه داشته باشید که اصولی‌ترین قانون سفت و سخت در انواع طراحی لوگو این است که هیچ قانون سفت و سختی در انواع طراحی لوگو وجود ندارد. امیدوارم تعاریف ۴ سبک معرفی شده بالا به شما مزایا و معایب هر نوع لوگو را ارائه دهد، اما لازم به ذکر است که قیمت طراحی لوگو هر مارک متفاوت می‌باشد. بسیاری از مشتریان معتقد می‌باشند که یک لوگوی زیبا باید قیمت خوبی هم داشته باشد تا به شما در شروع کار جدید کمک کند. برای طراحی لوگو ارزان و تعیین هزینه کل سفارش طراحی لوگو چند عامل اهمیت دارند. این عوامل به شرح زیر می‌باشند.

نوع طرح لوگو نوع کسب و کار
زمان کافی جهت تحویل کار نوع لوگو
تعداد نمونه کارهای ارائه شده ابتدایی میزان مهارت طراح
تعداد دفعات ویرایش لوگو میزان پیچیدگی و سبک طرح

طراحی لوگوی اختصاصی

هنگامی که صحبت از ایجاد لوگوهای زیبا و معنی‌دار برای کسب و کار شما می‌شود، شرکت طراحی لوگو یک نام معتبر است. ما می‌دانیم که لوگو اولین چیزی است که مشتریان در هر شرکتی به آن توجه می‌کنند، بنابراین باید بر اساس توجه و دقت کافی طراحی شود. شما می‌توانید یک سفارش طراحی لوگو اختصاصی از ما داشته باشید، تا دیدگاه برند شما را به درستی منعکس کند و هویتی قدرتمند در بازار ایجاد کند. شرکت طراحی لوگو رایان طرح به شما کمک می کند تا انواع طراحی لوگوها را دریافت کنید، که به شما کمک می‌کند تحولی در بازار ایجاد کنید و با مخاطب ارتباط برقرار کنید، همچنین هویت نام تجاریتان را تقویت شود.

با داشتن یک لوگوی قدرتمند، می توانید از بین دیگران متمایز شده و سرنوشت برند خود را به ساده ترین شکل ممکن تغییر دهید. کیفیت لوگوی شما می تواند تمایز اصلی کسب و کار شما برای ایجاد یک تصویر مثبت در بازار باشد؛ بنابراین منطقی است که یک سفارشی با قیمت طراحی لوگو مناسب اژ شرکت طراحی لوگو رایان طرح داشته باشید. با طراحی لوگو گامی محکم در جهت ایجاد برند بردارید. با داشتن یک لوگوی چشمگیر، مسیر پیشرفت شما در بازار می تواند تا آنجا که می خواهید روان باشد

طراحی لوگو ارزان

رویکرد تعاملی ما در طراحی و شیوه ایجاد انواع طراحی لوگو تغییر کرده و به روز شده است، متخصصان طراحی ما تلاش می‌کنند تا با سازنده لوگوی ارزان ما یک آرم حرفه ای برای نام تجاری شما ایجاد کنند. با بیش از چند سال سابقه کار رایان طرح با کارآفرینان، ما با موفقیت در هر نام تجاری که طراحی کرده‌ایم عظمت خلق شده است. رایان طرح مجهز به تیمی از طراحان لوگو بسیار مبتکر، حرفه ای و قوی هست که در ایجاد طرح های دست ساز برای شرکت شما بسیار ماهر هستند.

برای بررسی کیفیت کار ، ما 100٪ شاهکار هنری اصلی را که توسط طراحان برجسته ما ایجاد شده است ، در مجموعه خود ذخیره کرده ایم. نیاز خود را به ما بگویید و هم اکنون مشاوره طراحی لوگو ارزان رزرو کنید تا خدمات شخصی شده لوگوی خود را در زمان واقعی دریافت کنید. وجود یک طرح اختصاصی با بهترین قیمت طراحی لوگو با تیم رایان طرح تجربه کنید.

طراحی لوگو قدرتمند

طراحی لوگو برای برندینگ

اگر شما ایده‌ای هیجان انگیز برای یک تجارت جدید دارید. بهترین بخش برای شروع هر کسب و کاری، واقعی شدن آن است و هیچ چیزی بیشتر از یک لوگوی جدید تأثیرگذار نیست. با وجود انواع طراحی لوگو ارزان ما طراحی لوگو را با قیمت مقرون به صرفه تجربه کنید و فرایند داشتن یک لوگو ارزان امری آسان برای شما باشد.

الگوریتم‌های موجود در انواع طراحی لوگو به شما اطمینان می‌دهد که لوگوی شما همیشه از استانداردهای طراحی لوگو خوب پیروی می‌کند. آنچه ما را از رقبای خود متمایز می کند، رویکرد منحصر به فرد ما برای ایجاد تحول در دنیای بازاریابی دیجیتال است. ما مفاهیم اصلی و منحصر به فرد متناسب با نیازهای خاص کسب و کار شما برای برآوردن اهداف استراتژیک شرکت شما را تضمین می‌کنیم.

فرمت لوگو چیست؟

لوگوها فایل‌های متنوعی دارند و بر اساس کارکرد آنها، ذخیره می‌شوند. برای مثال قرار دادن یک لوگو برای پروفایل اینستاگرام و یا چاپ آن بر روی پارچه، هر کدام فایل‌های متفاوتی دارند که به آنها فرمت لوگو می‌گویند. برای فرمت‌های لوگو، از نرم‌افزارهای خاصی استفاده می‌شود. رستر و وکتور به عنوان مرجع همه فرمت‌های لوگوهای گرافیکی شناخته می‌شوند.

بهترین فرمت برای طراحی لوگو

بهتر است طراحی لوگو با فرمت وکتور انجام گیرد. فرمت‌های برداری یا وکتور را می‌توان ادیت کرد و کیفیت این تصاویر بسیار بالاست. بعد از طراحی لوگو در صورت لزوم می‌توانید فرمت آن را از وکتور به رستر تغییر دهید.

البته، ممکن است کارفرمای شما لوگو را تنها برای انتشار در وب سایت لازم داشته باشد که در این صورت سفارش فرمت PNG به شما خواهد داد اما بهتر است نسخه وکتور را نیز به وی تحویل دهید تا در صورت نیاز در آینده تغییراتی رو آن اعمال گردد.

انواع فرمت فایل‌های وکتور

فرمت‌های وکتور شامل موارد زیر است:

فرمت PDF در میان فرمت‌های طراحی لوگو در فایل‌های وکتور، فرمت PDF  بیشترین کاربرد و بیشترین طرفدار را دارد. این فرمت بیشتر برای کتاب‌های الکترونیکی استفاده می‌شود و مختصر شده عبارت Portable Document File است. این فرمت طراحی لوگو بیشتر برای لوگوهایی استفاده می‌شود که نیاز بیشتری به ویرایش دارند. در این فرمت، تصویر اصلی تغییر نمی‌کند و کیفیت طرح نیز مناسب است.
فرمت SVG از فرمت SVG بیشتر برای طراحی سایت استفاده می‌شود. در این فایل، تمام چیزهایی که طراح سایت برای ایجاد یک فایل گرافیکی، نیاز دارد، می‌توان پیدا کرد. از مزایای استفاده از این فرمت، عدم نیاز به پس زمینه، بارگذاری آسان، کیفیت بالا و حجم کم فرمت است. برای طراحی این فرمت از زبان‌های برنامه نویسی بهره برده‌اند.
فرمت AI این فرمت طراحی لوگو، از لحاظ کاربرد، شباهت زیادی به فرمت PDF  دارد. این فرمت با استفاده از نرم‌افزار ایلاستریتور قابل ویرایش و اجرا است، از این رو محبوبیت چندانی بین طراحان و گرافیست‌ها ندارد. در این فرمت طراحی لوگو، در هنگام ذخیره‌سازی، نیاز به وارد کردن سایز نیست.
فرمت EPS این فرمت برای سفارش طراحی لوگو برای انتقال لوگو به کار می‌رود. در این فرمت طراحی لوگو هر چه تصویر بزرگتر شود کیفیت تصویر، قابل تغییر نیست. از این فرمت برای چاپ لوگو در اندازه‌های کوچک و یا بزرگ، مانند کارت بیزینس یا بنر تبلیغاتی، استفاده می‌شود. در مجموع می‌توان گفت ۳۷ نرم‌افزار برای ذخیره و تبدیل این فرمت وجود دارد.

طراحی لوگو رایگان

به راحتی با یک لوگو رایگان پایه و اساس تصویر برند خود را ایجاد کنید. یک لوگوی با کیفیت بالا کسب و کار خود را در همه کانال ها با مارک معتبر و سازگار توسعه دهید. لوگوی خود را در وب سایت خود نمایش دهید، از آن در رسانه های اجتماعی استفاده کنید و در موارد تبلیغاتی چاپ کنید.

شما می توانید با استفاده از لوگونومی لوگو را تا آنجا که دوست دارید کاملاً رایگان ایجاد و اصلاح کنید. برای استفاده از ابزار ایجاد لوگو هرگز مجبور به پرداخت هزینه نخواهید بود. همه الگوها، نمادها و اشکال به صورت رایگان برای هر کاربر در دسترس است.

از طریق برنامه بسته مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید. فقط با چند کلیک یک آرم برای تجارت خود طراحی کنید. شما به سادگی صنعت و لوگوی خود را از بین هزاران الگو انتخاب می کنید تا شروع به ایجاد نام تجاری خود کنید، همچنین می توانید لوگوی خود را به راحتی سفارشی دهید. با تغییر فونت، رنگ، اندازه و متن را تا طرح نهایی دقیقاً همانطور که تصور می کنید به صورت رایگان خلق کنید.

سفارش طراحی لوگو حرفه ای

جمع‌بندی
تیم طراحی لوگو ارزان رایان طرح کاملاً مقرون به صرفه الگو را به نفع کارآفرینان، فریلنسرها و مشاغل کوچک ارائه می‌دهد. تنها با سفارش طراحی لوگو می‌توانید یکی از انواع طراحی لوگوهای خیره کننده را برای خود داشته باشید. برای سفارش از شرکت طراحی لوگو با انتخاب نام برای کسب و کار خود شروع کنید. طرحی را که می خواهید برای لوگوی خود استفاده کنید ، مرور کرده و انتخاب کنید و در آخر با یک لوگوی چشمگیر کار خود را از رقبای کاری پیشه بگیرید.

5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

انواع طراحی لوگو

انواع طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای انواع طراحی لوگو + 9 سبک معروف

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!