جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

10 قالب شرکتی پرفروش در سال 1403

معرفی قالب های شرکتی پرفروش

داشتن یک قالب استاندارد و حرفه‌ای، کلیدی برای رشد کسب و‌ کار است. به همین دلیل می‌خواهم در این مقاله قصد داریم 10 قالب شرکتی پرفروش در سال 1403 را نشان دهم

تا بتوانید یکی را از میان بهترین‌ها انتخاب کنید. اگر به دنبال حرفه‌ای بودن هستید پیشنهاد می‌کنم از قالب‌های پرمیوم استفاده کنید که با توجه به امکانات و پارامترهایشان، بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

قالب شرکتی پرفروش

اصلی‌ترین ویژگی‌های قالب‌ها شرکتی

برای اینکه بتوانید یک قالب خوب و کارآمد انتخاب کنید، نیاز به پارامترهایی دارید که بتوانید از روی آنها معیارهای یک قالب خوب را بشناسید و با توجه به آنها دست به انتخاب بزنید. در زیر برخی از ویژگی‌های یک قالب تاثیرگذار شرکتی ذکر شده است؛
واکنش‌گرا یا ریسپانسر انتخاب کنید: به این معنا که باید قالبی را انتخاب کنید که در سیستم‌ها و دستگاه‌های مختلف بارگذاری و لود شود.
سعی کنید قالب‌های سئو شده انتخاب کنید: به این معنا که چون بیشتر قالب‌های پرمیوم بهینه شده هستند، باید قالبی را انتخب کنید که رتبه سایت شما را داخل موتورهای جستجو تنزیل ندهد.

قالب با انواع موتورهای جستجو سازگار باشد: به این مفهوم که قالب انتخابی باید سایت شما را در تمام موتورهای جستجو مانند؛ Google Chrome، Firefox، Internet Explorer، Edge نشان دهد.

پشتیبانی از افزونه‌های وردپرس: قالب شما باید با افزونه‌های وردپرس مانند ووکامرس ، یواست سئو و فرم‌ها هماهنگی داشته‌باشد که قدرت قوی شدن سایت شما را داشته‌باشد.

10 قالب شرکتی پرفروش در سال 1403

اینکه شما په قالبی برای سایت شرکتی خود انتخاب کنید؛ بستگی به کاربرد سایت و سلیقه شما دارد و از آنجا که قالب شما بخش مهمی از طراحی و قابلیت سایتتان را پوشش می‌دهد،

و می‌خواهید بهترین انتخاب را داشته‌باشید، پس در اینجا با ما همراه شوید تا با ویژگی‌های قالب‌های حرفه‌ای وردپرس آشنا شده و بهترین گزینه را برای سایت شرکتی خود برگزینید.

 

قالب وردپرس اهورا

1. قالب وردپرس اهورا

بی‌تردید قالب اهورا کامل‌ترین قالب وردپرس ایرانی است. اهورا یک قالب وردپرس ساده و معمولی نیست بلکه قدرتی است برای تغییر همه بخش‌های یک سایت.

این قالب یک پلتفرم چندمنظوره برای ایجاد هر سایتی با هرنوع زمینه فعالیت است. این قالب نیازی به برنامه‌نویسی نداشته و به راحتی قابل نصب و راه‌اندازی است.

برای تهیه قالب اهورا روی بنر بالا کلیک کنید 

ویژگی‌های قالب وردپرس اهورا

این قالب با صفحه ساز المنتور سازگاری کامل دارد. المنتور در حال حاضر بهترین صفحه ساز دنیاست و در سال ۲۰۲۰ جوایزی تحت عنوان بهترین افزونه وردپرس را از آن خود کرد.

این درحالی است که بیشتر قالب‌های شرکتی دیگر با صفحه ‌سازهایی مثل ویژوال کامپوزر یا صفحه سازهای اختصاصی خودشان ساخته می‌شوند. همچنین این قالب واکنش گرا بوده و با تمام سیستم‌های مختلف سازگاری کامل دارد.

 

قالب شرکتی زفایر ، zephyr

2. قالب شرکتی زفایر ، zephyr

قالب وردپرس زفایر یکی دیگر از قالب های پایه وردپرس است که بیشتر طراحان وب آن را برای مشتریان خود بکار می‌برند.
این قالب تحت عنوان برترین قالب متریال دنیا شناخته می‌شود.

وجود آیکون های زیبا، اسلایدری گوناگون، وبلاگ‌های متفاوت و نمونه کار های مدرن و نسل جدید و همه و همه از ویژگی های قالب زفایر بشمار می‌رود.

ویژگی‌های قالب شرکتی زفایر

این قالب از افزونه‌های وردپرس از جمله ووکامرس پشتیبانی می‌کند. واکنش گرا بوده و دارای زمانبندی‌های درختی است. سئو بهینه‌سازی شده دارد و با ویژوال کامپوسر هماهنگ شده‌است.

در کنار این موارد وجود 5 دموی زیبا، پویا نمایی‌های عالی، نمایش زیبا در صفحات نمایش رتینا، 8 نوع انیمیشن برای ستونها و تصاویر، افکتهای پارالاکس پس زمینه و تمرکز بر تایپوگرافی بر قدرت این قالب افزوده است.

 

قالب چند منظوره بوو

3. قالب چند منظوره بوو

می‌توان از بوو به عنوان قدرتمندترین قالب یاد کرد. شما قادر خواهید بود بدون کمترین کد نویسی صفحات زیبا و کارآمد را طراحی کنید. افزودن هریک از تمپلیت و سفارشی سازی آنها با این قالب بسیار راحت است.

شما می‌توانید الگوهای مورد علاقه خود را فقط با یک کلیک از دسته بندی‌های تفکیک شده درون‌ریزی کنید و آنها را سفارشی و شخصی‌سازی کنید. در قالب بوو می‌توانید با خیال راحت برای فروشگاه، شرکت و کسب و کار خود سایتی بهینه و ممتاز راه‌اندازی کنید.

ویژگی‌های قالب چند منظوره بوو

  • افزونه‌های مشمول شده: افزونه‌های فارسی بوو به صورت یکپارچه و همزمان باهم کار می‌کنند تا قابلیت‌ها و امکانات سایت شما را گسترش دهند.
  • منحصر به فرد و قابلیت شخصی‌سازی قالب در فروشگاه‌ها مانند ووکامرس
  • بروزرسانی مادام‌العمر رایگان و پشتیبان 7/24 حرفه‌ای.
  • آلبوم بزرگی از طرح‌ها و الگوهای زیبا و کارآمد
  • عملکردی فوق‌العاده و ساختاری با سئوی بهینه
  • بومی‌سازی شده توسط مهندسان
  • قابلیت اعمال تم فارسی
  • مناسب برای افراد مبتدی تا پیشرفته
  • هماهنگ با ویژوال کامپوسر
  • انجام پاورقی‌ساز

قالب شرکتی اکسترا

4. قالب شرکتی اکسترا

قالب وردپرس xtra یک تفاوت اساسی با سایر قالب های دیگر دارد آن هم اینکه بخشی به عنوان “استایل کیت” در این قالب هست که می‌توان تقریبا عناصر سازنده قالب را با آن شخصی سازی کرد.

همچنین ویژگی‌هایی مانند رنگ، پس زمینه، فونت، سایز فونت، افکت های hover و غیر را دارا است.
در بخش تنظیمات، این قالب از قسمت سفارشی سازی وردپرس استفاده می‌کند و می‌توانید اعمال تغییرات را قبل از ذخیره و منتشر شدن ببینید.
شاید بعضی‌ها با این مشکل رو‌به‌رو شده باشند که عناصر طراحی شده در همه دموها را نتوانند از صفحه‌ای به صفحه دیگر منتقل کنند؛ قالب اکسترا این مشکل را حل کرده ‌است.

با استفاده از الگوهای آماده قالب اکسترا می‌توانید در کمترین زمان مقدار زیادی الگو و تمپلیت از پیش طراحی شده را در صفحه ساز بکار ببرید. همچنین با استفاده از اسلایدر رولوشن می‌توانید اسلایدر‌هایی زیبا ایجاد کنید.

ویژگی‌های قالب شرکتی اکسترا

به موارد زیر می‌توان به عنوان مهمترین ویژگی‌های قالب اکسترا اشاره کرد؛

  1. دارای 82 وبسایت آماده
  2. دموهای جدید به همراه آپدیت‌های بروز و زیبا
  3. قابلیت درون‌ریزی دموهای انگلیسی
  4. سئو فرندلی: این قالب بگونه زراحی شده است که با تمام موتورهای جستجو بهینه و هماهنگ است.
  5. کد نویسی استاندارد HTML
  6. ترتیب‌بندی HEADING ها
  7. هماهنگی با ویژوال کامپوسر
  8. بی بی پرس و بادی پرس
  9. آموزش های ویدئویی به زبان فارسی
  10. پشتیبانی از فروشگاه‌ها از جمله ووکامرس

 

قالب شرکتی بروک

5. قالب شرکتی بروک

قالب بروک یک قالب حرفه‌ای و چندمنظوره است که برای راه‌اندازی سایت یکی از بهترین گزینه‌ها بشمار می‌رود. این قالب شرکتی پرفروش طراحی بسیار زیبا و کارآمد دارد و می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

این قالب یک پوسته خلاقانه شرکتی است که با صفحه ساز المنتور سازگاری دارد. همچنین بیش از 20 دمو اولیه در خود جای داده است.

ویژگی‌های قالب شرکتی برووک

این قالب شرکتی پرفروش بیش از 32 صفحه اصلی ذخیره کننده دارد بدین معنا که طرح‌هایی از پیش تایین شده وجود دارد که شما با سلیقه و نوع کار خود فقط کافی است آنها را انتخاب و راه‌اندازی کنید. همچنین این قالب بیش از 21 طرح برای وبلاگ دارد به عبارت دقیق‌تر 9 طرح برای وبلاگ تنها و 12 طرح برای نمونه کارها.

دارای 12 اسلاید برای هدرها که می‌توانید قدرت سایت خود را با استایل‌های طراحی شده افزایش دهید. برووک سئو بهینه شده دارد و در گوگل جزو رتبه‌های برتر بشمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • بی‌نهایت لودر
  • دارای اسکرول تک صفحه، نوار چسبنده، فوتر پارالاکس، دکمه های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی و لیست دلخواه هوشمند ووکامرس
  • نصب و راه‌اندازی آسان
  • سازگار با WPML
  • صفحه ساز درگ و دراپ – ویژوال کامپوزر
  • سلایدر ساز فوق العاده – رولوشن اسلایدر

قالب با سبک جدید سُو سیفای

6. قالب با سبک جدید سئوسیفای

قالب شرکتی پرفروش سئوسیفای یک قالب زیبا، کارآمد، مدرن و امروزی است که برای سایت‌هایی با موضوع بازاریابی آنلاین، آژانس‌های دیجیتال، وبسایت رسانه‌های اجتماعی ، طراحی سایت و سئو مناسب است.

در این قالب شما می‌توانید به صورت زنده صفحه‌ای از سایت خود را ویرایش و همان لحظه تغییرات را مشاهده کنید. با استفاده از این قالب شما دیگر نیاز به شخصی برای طراحی سایت ندارید بلکه خودتان می‌توانید هر موضوعی که در ذهن دارید را پیاده‌سازی کنید.

ویژگی‌های قالب جدید سئوسیفای

سئوسیفای قالبی پیشرفته با طراحی فوق‌العاده است که توجه هر کاربری را به خود جلب کرده است. در ادامه به بیان ویژگی‌های این قالب شرکتی پرفروش می‌پردازیم؛

  • کاملا ریسپانسیو: نمایشی کاملا بی‌نقص
  • استفاده از ابزار ایزومتریک در اسلایدرها
  • امکان طراحی پلن‌های قیمت‌گذاری سالانه و ماهانه
  • نصب و راه‌اندازی آسان تنها با چند کلیک
  • قابلیت خلاصه کردن سایت در تک صفحه
  • بیش از 7 دموی فارسی
  • بارگذاری و لود سریع
  • هماهنگ با صفحه ساز المنتور
  • هماهنگی شده با سایتهایی فروشگاهیی مانند ووکامرس

قالب آوادا

7. قالب شرکتی آوادا

این قالب شرکتی پرفروش زیباترین قالب وردپرس شرکتی در جهان است. به دلیل فروش فوق‌العاده آن لقب پر فروش ترین قالب جهان را گرفته است. قالب شرکتی آوادا بیش از 550 هزار خرید موفق در تم فارست دارد. یک قالب چند منظوره وردپرسی که برای هر نوع سایتی از جمله شرکتی، فروشگاهی، وبلاگ، مجله و غیر مناسب است. با صفحه ساز گرافیکی این قالب می‌توانید بدون نیاز به دانش کد نویسی هر سایتی را راه اندازی طراحی کنید.

ویژگی‌های قالب شرکتی آوادا

قالب آوادا کاملا واکنشگرا و انعطاف‌پذیر بوده و با تمام مرورگرها و افزونه‌ها بهینه‌سازی شده‌است. قالب شرکتی پرفروش هم با استفاده از کدنویسی تمیز و هم بدون کدنویسی می‌تواند شمارا به اهداف خود برساند.

دموهای زیبا فضایی راحت را برای هر گونه فعالیتی اعم از تجاری، آموزشی، خدماتی، فروشگاهی، شخصی، وبلاگی و غیره ایجاد کرده‌اند. این قالب دارای دموهای خلاق بوده و با سفارش‌سازی آسان توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

قالب شرکتی فلت سام

8. قالب شرکتی فلت سام

قالب flatsome با آخرین تکنولوژی‌های برنامه نویسی طراحی و آماده سازی شده است. این قالب شرکتی پرفروش دارای سرعتی بالا و همچنین سئوی کامل و حرفه‌ای می‌باشد که برای فعالیت‌های گوناگون از جمله شرکتی و فروشگاهی قابل استفاده است. این قالب سرعت و سئوی سایت شما را ارتقا خواهد‌داد.

ویژگی‌های قالب فلت سام

  • برخی از ویژگی‌های قالب فلت سام به قرار زیر است؛
  • سازگاری با سایت‌های فر.شگاهی مانند ووکامرس
  • نصب و راه‌اندازی آسان
  • دارای المنت‍ها و عناصر متنوع برای طراحی
  • واکنش گرا و امکان لود شدن بر روی سیستم‌های گوناگون
  • تنظیمات حرفه‌ای و بی‌نهایت سربرگ و همچنین سربرگ‌های آماده با قابلیت انتخاب دلخواه
  • سازگاری با افزونه المنتور
  • اسلایدر و بنر داخلی
  • دارای دمو و طرح‌های مختلف
  • بهینه‌سازی کدهای سئو
  • دارای صفحه حساب کاربری زیبا و کارآمد

قالب شرکتی هپتا

9. قالب شرکتی هپتا

قالب Hepta یک قالب فوق العاده شیک، با کد نویسی استاندارد و منحصر به فرد برای انواع کسب و کارها با موضوعا مختلف؛ تجارت و مالی، مشاوره مالیاتی، بیمه، وام های حمایتی، شرکت سرمایه گذاری، آژانس خلاقیت، شرکت، سایت های شخصی، ورزش، تعمیرات، پزشکی و غیره طراحی شده است.

قالب هپتا با ۱۶ دمو مختلف یک قالب چند منظوره با کیفیت بالا و دارای بسیاری صفحات شیک از قبل ساخته‌شده است. این قالب معمولا با عنوان قالب پزشکی یاد می‌شود. چرا که محیط آن بگونه‌ای است که می‌توان به خوبی خدمات و امکانات پزشکی را به اشتراک گذاشت.

این قالب با پشتیبانی از افزونه وردپرس رولوشن اسلایدر که یک افزونه وردپرس قدرتمند برای ایجاد انواع اسلایدرها با انیمیشن‌ها و افکت‌های مختلف است، محیطی کارآمد را ایجاد کرده است. این قالب واکنش گرا بوده و در سیستم‌های مختلف قابلیت لود شدن را دارد.

ویژگی‌های قالب شرکتی هپتا

برخی از ویژگی‌های این قالب شرکتی پرفروش عبارت اند از؛

  • سازگاری کامل با فروشگاه‌ها و ووکامرس
  • کاملا فارسی و قابلیت راستچین شده
  • سازگاری با گوتنبرگ
  • نصب و راه‌اندازی آسان
  • دارای هدرهای گوناگون
  • افزونه‌های حرفه‌ای همراه قالب
  • شخصی‌سازی آسان
  • پشتیبانی قوی و آنلاین
  • دارای لینک‌های راهبری
  • فریم ورک قدرتمند رِداکس
  • پشتیبانی از تمامی مرورگر های مدرن
  • دارای مستندات کامل و کاربردی
  • نامحدود تنظیمات رنگ بندی

 

قالب شرکتی آنفولد

10. قالب شرکتی آنفولد

قالب انفولد در دسته بندی قالب های چند منظوره قالب شرکتی پرفروش وردپرس قرار می‌گیرد. از این قالب می‌توانید برای سایت‌های شرکتی، تجاری، خدماتی، فروشگاهی و غیر استفاده کنید. از مزایای آن می‌توان به صفحه ساز فوق‌العاده ساده و سریع اشاره کرد

همچنین بدون دانش برنامه‌نویسی یا تجربه در این زمینه می‌توانید سایت دلخواه خود را طراحی و راه‌اندازی کنید. قالب انفولد سازگاری بالایی با موتورهای جستجو دارد و سرعت بارگذاری مناسبی را به ثبت رسانده است که همه این موارد برای یک کسب و کار اینترنتی لازم و ضروری می‌باشد.

ویژگی‌های قالب شرکتی آنفولد

کار کردن با این قالب برای همه افراد از مبتدی تا پیشرفته مناسب است و می‌توانند در چند ساعت به راحتی سایت مورد نظر خود را راه‌اندازی کنند. این قالب بیش از 30 دموی فعال با طراحی زیبا و کارآمد در خود جای داده‌است.

صفحه‌سازی حرفه‌ای و قدرتمند دارد که به تمام افراد استفاده از این قالب توصیه می‌شود. سازگاری کامل با فروشگاه‌هایی مانند ووکامرس و سازگاری با افزونه‌های دیگر ورپرس از ویژگی‌های این قالب بشمار می‌رود.

چگونه با استفاده از این قالب‌ها یک سایت فروشگاهی موفق داشته‌باشیم؟

شما برای ایجاد یک سایت کارآمد و مناسب کسب‌وکار خود نیاز به استفاده دقیق و مناسب از قالب‌ها دارید. رایان طرح می‌تواند به شما در ساخت بهترین سایت‌های شرکتی و تجاری با استفاده از این قالب‌ها کمک کند.

حتی اگر شما از همه این قالب‌ها استفاده کنید اما سئو و پشتیبان سایت قوی و درستی نداشته‌باشید‌، نخواهید توانست سایت خود را ارتقا دهید و در کار خود به موفقیت‌های دوچندانی دست پیدا کنید.

 

برای خواندن مقاله 11 نکته مهم در طراحی اسلایدر  اینجا کلیک کنید 

جمع‌بندی

ما در اینجا بخشی از بهترین قالب شرکتی پرفروش وردپرس برای کسب و کار و درآمدزایd معرفی کردیم. شما با مطالعه آنها می‌توانید دقیقا همان چیزی را پیدا کنید

که به آن نیاز دارید و بتوانید وبسایت خود را به راحتی راه اندازی و کسب درآمد کنید. در واقع هرکدام از این قالب‌ها یک سری ویژگی‌های خاص دارند و هر کدام امکانات و ویژگی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اگر شما هم فعالیت‌های خود را از طریق سایت‌های شرکتی دنبال می‌کنید، می‌توانید با مطالعه موارد بالا یکی از قالب‌هایی را که مطابق با واحد تجاری و شرکت شما است انتخاب کنید و به امتیاز خود در گوگل بیفزایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قالب شرکتی پرفروش

قالب شرکتی پرفروش

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای 10 قالب شرکتی پرفروش در سال 1403

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!