جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سفارش طراحی تقویم +مدل های جدید

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

اکثریت سفارش‌ های طراحی تقویم مربوط به طراحی تقویم‌ های رومیزی دیواری و گاها هم تقویم‌ های فانتزی است. امروزه اکثریت افراد از تقویم‌ها به عنوان تبلیغات کسب و کار و شغل خود استفاده می‌کنند به گونه‌ای که شماره تماس، آدرس و یا کالای مورد نظر خود را بر روی تقویم‌ها، چاپ می‌کنند و به عنوان اشانتیون به مشتریان خود ارائه می‌کنند همچنین طراحی تقویم تبلیغاتی می‌تواند تصویر شغل و کسب و کار شما را به گونه‌ای هدفمند ارائه دهد.

تبلیغات کسب و کارها امروزه از طریق لوگو، کارت ویزیت، بروشور و یا تقویم است و یا اگر کسب و کاری تصمیم بگیرد به مشتریان خود هدایایی تحت عنوان تبلیغات ارائه دهد با توجه به بودجه‌ ای که برای این کار در نظر گرفته‌اند ممکن است لوازم‌ التحریر، لیوان، سررسید و یا تقویم بدهند. نکاتی که به آنها اشاره کردیم در استفاده از تقویم در جلسات تجاری و محیط‌ های کاری به منظور برنامه ریزی‌ های روزانه بسیار مهم است.

تیم تخصصی رایان طرح با داشتن سابقه در طراحی لوگو، کارت ویزیت، سایت، تقویم و… به شما کمک می‌کند تا خلاقانه‌ ترین طرح را برای تقویم کسب و کار خود انتخاب کنید. از آنجاییکه هدایای تبلیغاتی امروزه به شدت افزایش پیدا کرده است دیگر استفاده از روش‌های قدیمی نمی‌تواند تبلیغ مناسبی برای کسب و کار باشد.

تقویم هم مانند کاتالوگ و یا کارت ویزیت، بیانگر هویت کسب و کار و برند شما است. به همان اندازه که طراحی لوگو باید خلاقانه باشد، سفارش تقویم هم به همان اندازه اهمیت دارد و دلیلش این است که تقویم تنها وسیله‌ای است که هر روز در برابر چشمان مشتریان شما قرار دارد.

اصول طراحی تقویم که باید بدانید!

یکی از نکات مهم درباره طراحی تقویم، اصولی است که باید در طراحی تقویم رعایت شود که می‌تواند کیفیت کار را تحت تأثیر قرار دهد و یک تقویم بی جان را به یکی از جلوه‌های زیبایی محل کار یا هر جایی که از این تقویم قرار است استفاده نماید، تبدیل نماید؛ با توجه به موضوعات گفته شده، برای طراحی تقویم اصولی باید به نکات زیر دقت داشته باشید و در طراحی تقویم خود از این اصول پیروی کنید.

  1. طراحی تقویم باید ماه شمار یا فصل شمار باشد
  2. برای روزهای تعطیل باید از رنگ متفاوت که معمولاً قرمز است، استفاده نمود
  3. مناسبت هر تعطیلی باید در تقویم‌های ماه شمار ذکر شود
  4. باید تبلیغات برندینگ در تقویم به شکلی باشد که در اصل تقویم تداخل ایجاد نشود
  5. باید از فونت مناسب برای نگارش روز و مناسب‌های سال استفاده نمود
  6. تقویم‌ها دارای سایز استاندارد هستند که باید در طراحی به این سایزها دقت داشت
  7. تخفیفات برند به مناسبت‌های مختلف ذکر شود
  8. شعار برند در هر سال در تقویم ذکر شود
  9. ارائه توضیحات درباره برنامه‌های آینده برند

طراحی تقویم های تبلیغاتی

تقویم‌ هایی که برای تبلیغات طراحی می‌ شوند، گاهاً چاپی و الکترونیکی هستند که تقویم‌ های الکترونیکی و آنلاین را میتوان از طریق ایمیل ارسال کرد و آن را بر روی لپ تاپ، موبایل، تبلت و کامپیوترها نصب کرد. علاوه بر آن تقویم‌ های چاپی به سه دسته تقسیم می‌شوند: تقویم‌ های رومیزی، تقویم‌ های اداری و تقویم‌ های جیبی

تقویم‌های رومیزی و دیواری به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

یکی از نکات مهم درباره تقویم‌های رومیزی و دیواری، وجود مدل‌های مختلف است که نه تنها تأثیر مستقیم در قیمت طراحی تقویم دارد، بلکه در زمان و سایر فاکتورهای مهم برای تقویم نیز محدودیت‌های ایجاد می‌کند به شکلی که نتوان از یک الگو خاص برای تمام تقویم‌های رومیزی و دیواری استفاده نمود؛ فارغ از موضوعات گفته شده، تقویم‌های رومیزی و دیواری به مدل‌های زیر تقسیم بندی می‌شوند که شما می‌توانید برای سفارش هر کدام از طریق پشتیبانی تیم رایان طرح با تیم طراحی گرافیکی ما در ارتباط باشید.

  1. تقویم‌های رومیزی و دیواری براساس سایز

اولین نوع تقویم‌های رومیزی و دیواری، براساس سایز دسته بندی می‌شوند که تفاوتی با هم نداشته و فقط باید طبق سایزهای استانداری که در 3 مدل مختلف طراحی می‌شوند، سایز بندی و طراحی شوند که هر کدام از این مدل تقویم‌ها در جاهای مختلفی کاربرد دارند؛ بد نیست بدانید که سایز بندی تقویم‌های رومیزی و دیواری براساس سایزهای زیر می‌باشد.

  • تقویم دیواری و رومیزی سایز بزرگ با اندازه استاندارد 35*50
  • تقویم دیواری و رومیزی سایز بزرگ با اندازه استاندارد 23*50
  • تقویم دیواری و رومیزی سایز کوچک با اندازه استاندارد 25*35
  1. تقویم‌های رومیزی و دیواری تک برگ

این نوع تقویم خود به 2 شکل ماه شمار و فصل شمار موجود می‌باشد که اگر به شکل فصل شمار باشد، بدون جزئیات کامل بوده و هر فصل سال را در یک برگه جای داده است، البته ممکن است این نوع تقویم‌های تک برگ، نشان دهند یک ماه سال نیز باشند که در این صورت، این نوع تقویم‌ها دارای 12 برگ خواهند بود؛ بد نیست بدانید که اگر تقویم تک برگ به شکل ماه شمار باشد، 12 برگ دارد و در صورتی که فصل شمار باشد، 4 برگ دارد.

  1. تقویم‌های رومیزی و دیواری فصل شمار

تقویم‌های فصل شمار که قبل‌تر نیز به آن‌ها اشاره داشتیم، هر فصل از سال را شامل می‌شوند و تمام تعطیلات سال را به رنگ قرمز نشان می‌دهند که البته در ماه شمار نیز همین رویه دنبال می‌شود، ولی قطعاً سایز ماه‌ها در این نوع تقویم کوچک و جمع و جورتر است تا بتوان 3 ماه از سال را در یک برگه جای داد؛ این نوع از تقویم‌ها دارای 4 برگه بوده که هر کدام از این برگه‌ها شامل یک فصل کامل سال می‌شود.

  1. تقویم‌های رومیزی و دیواری ماه شمار

این نوع تقویم به شکلی است که فقط یک ماه را در هر برگه نشان می‌دهد و تمام تعطیلات یا مناسبت‌های این ماه را در همان برگه تقویم ذکر می‌کند؛ این نوع از تقویم دارای 12 برگه بوده که هر کدام نشان دهند یک ماه خاص از سال است.

 تقویم ها در رایان طراح چگونه طراحی و ساخته می‌شوند؟

طراحی و ساخت تقویم‌ها و سررسیدها در رایان طرح‌، با توجه به هدف شرکت و یا استفاده شخصی شما طراحی و ساخته می‌شود. همچنین قالب‌های تقویم‌ها با نوع کاربری آنها مطابقت کامل دارد، به طوری که تنها نوع فعالیت و  تصویر مورد نظر خود را برای طراحان این مجموعه ارسال می‌کنید و بعد از مدت کوتاهی یک تقویم با طراحی منحصر به فرد و خاص تحویل می‌گیرید. علاوه بر استفاده از تاریخ، از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می‌کنید.

همچنین این نکته را باید بیان کرد که در ساخت تقویم های اداری اندازه با توجه به درخواست و نوع فعالیت شما متفاوت است به عنوان مثال: تقویم‌های جیبی باید به گونه‌ای ساخته شوند که انعطاف پذیری خود را داشته باشند. در واقع تقویم‌های جیبی طراحی شده باید به گونه‌ای انجام شود که در کیف پول یا جیب مشتری به راحتی قرار بگیرند.

آیا طراحی تقویم به رشد مشاغل کمک می کند؟

اگر به دنبال یک اشانتیون هستید که علاوه بر کاربردی که دارد یک تبلیغ مناسب و جذاب برای کسب و کار شما باشید، تقویم‌ها ابزاری مقرون به صرفه هستند.

حال این سوال برای کاربران پیش می‌آید که تقویم‌ های تبلیغاتی چگونه به رشد مشاغل کمک می‌کنند؟ که ما در این قسمت از مقاله به پاسخ این سوال می‌پردازیم.

  • معرفی محصولات و کالا ها:

مهمترین مزیت که یک تقویم دارد این است که از آن می‌توان به عنوان یک ابزار برای معرفی کسب و کار استفاده کرد به طوری که تقویم‌های چاپ شده توسط یک صاحب کسب و کار به طور خاص و سفارشی کالاها و یا خدماتی که آن شرکت ارائه می‌دهند، را نمایش می‌دهد این محصولات و خدمات ارائه شده توسط آن  شرکت در هر صفحه از تقویم چاپ می‌شود علاوه بر این به این مسئله نیز توجه داشته باشید که این تقویم‌ها در بیشتر موارد با آرم و یا لوگوی شرکت همراه است، پس یک  طراحی جذاب به مشتریان و مخاطبین کمک می‌کند تا برند و کمپانی شما را بهتر بشناسند.

  • رسانه تبلیغاتی:

بسیاری از صاحبان مشاغل از تقویم‌ها به عنوان هدیه استفاده می‌کنند در واقع علاوه بر این که یک هدیه محسوب می‌شود، یک رسانه تبلیغاتی موثر برای تبلیغ کسب و کار آنها است. اگر بخواهیم این مسئله را نادیده بگیریم که از کدام تقویم برای تبلیغات کسب و کار استفاده می‌شود، عملکرد اصلی آن هدیه به عنوان یادآوری زمان باعث می‌شود مردم توجه بیشتری به تقویم داشته باشند.

  • ابزار بازاریابی برای طولانی مدت

از آنجایی که تقویم شامل ۱۲ ماه است، مردم به استفاده از آن در طول سال ادامه می‌دهند و استفاده طولانی مدت از آن باعث می‌شود آن برند و یا مشاغلی که توسط آن تبلیغ تقویم تبلیغ شده هر روز مقابل دیدگان آنها باشد پس به همین دلیل تقویم را به عنوان ابزار بازاریابی برای طولانی مدت میتوان معرفی کرد.

آیا امکان سفارش تقویم به صورت آنلاین وجود دارد؟

بله یکی دیگر از امکاناتی که رایان طرح در اختیار کاربران خود قرار داده است، طراحی آنلاین تقویم است، یعنی شما به صورت آنلاین عکس مورد نظر و نوع کار خود را برای طراحان این مجموعه ارسال می‌کنید و آنها به صورت آنلاین با شما برای طراحی تقویم مورد نظرتان در ارتباط است.

قیمت طراحی تقویم چقدر می‌باشد؟

تعرفه و هزینه طراحی تقویم با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به شرکت طراح تقویم و مدل تقویم مدنظر شما اشاره نمود؛ البته بد نیست بدانید که با انتخاب تیم طراح رایان طرح برای طراحی تقویم خود، می‌توانید تعرفه طراحی تقویم را به کمترین حد ممکن برسانید و تمام فاکتورهای مدنظر برای طراحی تقویم با کیفیت را با بالاترین کیفیت ممکن از ما دریافت نماید.

چرا خدمات طراحی رایان طراح؟

رایان طراح با داشتن هنرمندان، گرافیست‌ ها و طراحان متخصص تمامی تقویم‌ های مورد نظر شما را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان به شما ارائه می‌دهد.  یکی از خصوصیات طراحی این مجموعه خلاقیت و سرعت بالا است که علاوه بر آن در عین سرعت، طراحی زیبا و مدرن را به شما ارائه می‌دهند.

نحوه پرداخت سفارش ها در رایان طرح چگونه است؟

نحوه پرداخت سفارش‌های شما در رایان طرح به این صورت است که شما کاربران گرامی می‌توانید از طریق این روش پرداخت خود را انجام دهید. کاربرانی که پرداخت سفارشات خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند به صورت خودکار عضو باشگاه مشتریان ما می‌شوند و هر ماه فروش‌های ویژه و تخفیفات این باشگاه را به آنها طریق ایمیل و پیامک اطلاع می‌دهند.

  • روش اول: پرداخت از طریق شماره حساب
  • روش دوم: پرداخت از طریق کارت به کارت

هنگامی که شما به صورت آنلاین برای سفارش خود اقدام می‌کنید از همان طریق مبلغ سفارش شما به شما اعلام می‌شود می‌توانید هزینه آن را به شماره حساب 400821914351  و یا شماره کارت 5047061046494767 به نام امید کریمی واریز کرده و سپس رسید آن را برای واحد پشتیبانی در واتساپ ارسال کنید.

سخن پایانی:

و در انتها باید بیان شود که شما کاربران گرامی و صاحب این کسب و کارها که می‌خواهید برای تبلیغ کسب و کار و یا مشاغل خود به سفارش طراحی تقویم اقدام کرده و نمونه کار طراحی تقویم را در این مجموعه ببینید، می‌توانید به صورت آنلاین و رایگان با مشاورین و متخصصین ما در ارتباط باشید و سفارش مورد نظر خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی از طریق شماره تماس 091307049 ثبت کنید.

علاوه بر سفارش طراحی تقویم می‌توانید برای طراحی بنرهای متحرک، تراکت، پست های اداری، کارت ویزیت، پست‌ های تلگرام، پست‌ های اینستاگرام، طراحی استوری اینستاگرام،  طراحی امضا به صورت کاملا تخصصی، موشن گرافی تولید محتوا و پشتیبانی سایت خود به رایان طراح مراجعه فرمایید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سفارش طراحی تقویم

سفارش طراحی تقویم

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای سفارش طراحی تقویم +مدل های جدید

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!