جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قیمت طراحی پست اینستاگرام

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

با توجه به اینکه رقابت‌ها در تولید محتوای یونیک بسیار بالا رفته، تنها عامل جذابیت یک منتشر کننده نسبت به سایر تولیدکنندگان محتوا، وجود طراح حرفه‌ای برای طراحی پست‌های جذاب‌تر است؛ در واقع در فضای اینستاگرام شاهد تولید پست‌های زیادی هستیم که جذابیت، سبب افزایش تعامل مخاطبان با صفحه اجتماعی شده و موجب پیشبرد اهداف صاحب کسب و کار می شود.

قیمت طراحی پست اینستاگرام برای تولید کننده محتوایی که دائماً در حال انتشار مطالب می‌باشد، مهم است و دلیل آن هم این است که شخص دوست دارد، پست‌های بهتری را با هزینه مناسب تولید کرده و منتشر کند.

هزینه‌ای که برای طراحی یک پست پرداخت می‌کنید، نوعی سرمایه‌گذاری بر روی جذب مخاطبتان می‌باشد! بدون اینکه پول بیشتری برای تبلیغات هزینه کنید شما می‌توانید با سفارش طراحی پست اینستاگرام مخاطب را مجذوب کرده و موجب پیشرفت صفحه کاری خود شوید.

هزینه ساخت پست اینستاگرام

قیمت طراحی پست اینستاگرام چگونه تعیین می‌شود؟

برای تعیین قیمت سکه برای تولید طراحی‌های خلاقانه پرداخت می‌کند مواردی وجود دارد که مستقیم بر روی قیمت نهایی تأثیرگذار هستند برای مثال مواردی که در لیست زیر نوشته‌ایم می‌توانم قیمت نهایی طراحی پست اینستاگرام را تغییر دهند.

  • تعداد اسلایدهای پست سفارش داده شده
  • تجربه کاری و قدرت تیم طراح انتخابی شما
  • تعداد پست‌های سفارش داده شده
  • تعداد پست‌های ویدئویی
  • مقدار حجم سفارش شما
  • زمان مورد نظر برای تحویل

تعداد اسلایدهای پست سفارش داده شده

مهم‌ترین فیلدهای سفارش طراحی پست اینستاگرام، مقدار اسلایدهای موردنظر برای هر پست می‌باشد. زمان سفارش اسلایدهای بیشتر برای یک پست قیمت هر اسلاید در یک بار کاهش می‌یابد؛ اما این کاهش برای حمایت از تولید کننده محتوا و صاحب پیج اتفاق می‌افتد.

تجربه کاری و قدرت تیم طراح انتخابی شما

زمانی که با یک تیم خلاق و حرفه‌ای در ارتباط باشید، پست‌های طراحی شده شما قطعاً کیفیت بیشتری نسبت به یک شخص گرافیست تازه کار و کم تجربه خواهد بود افراد پر تجربه می‌دانند در صفحات اجتماعی مختلف چگونه می‌توان تعامل بیشتری از کاربر گرفت و به همین دلیل هم می‌کنیم.

هیچ گاه به دلیل هزینه کمتر به سراغ طراحان کم تجربه ترین نروید زیرا صرفاً پیشرفت صفحه کاری و سوددهی کسب و کار خود را به تعویق خواهید انداخت.

قطعا همکاری با تیم حرفه‌ای‌تر موجب افزایش قیمت نهایی و طراحی پست اینستاگرام شما خواهد شد در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع به طراحی پست اینستاگرام داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم صفحه طراحی پست اینستاگرام رایان طرح را بخوانید.

تعداد پست‌های سفارش داده شده

در صورتی که تعداد پست بیشتری سفارش دهید، مقداری از هزینه کاهش خواهد یافت؛ دلیل این کار این است که شما مدت زمان بیشتری برای کارهای کمتر صرف می شود و موجب بیشتر بودن قیمت تمام شده می‌شود؛ در صورتی که تعداد پست‌های بیشتری سفارش دهید و طراح پست با زمینه کاری شما بیشتر تعامل داشته باشد، می‌تواند قیمت کمتری را برای طراحی پست‌های شما به صورت مداوم در نظر بگیرد.

قیمت طراحی پست پیج اینستاگرام

تعداد پست‌های ویدئویی

با توجه به اینکه پوست‌های ویدئویی نیز بخش بیشتری از جذابیت‌های اینستاگرام را به خود اختصاص داده است، قطعا طراحان حرفه‌ای توانایی طراحی ویدئوهای جذاب و خلاقانه را نیز دارند؛ و در صورتی که ویدئوهای سفارشی شما تعداد بیشتری داشته باشد از هزینه پرداختی شما کاسته خواهد شد. قیمت طراحی پست اینستاگرام ویدئویی نسبت به پست‌های تصاویر ثابت بیشتر می‌باشد.

برای صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام لوگو لازم دارید؟ پیشنهاد می‌کنیم مقاله طراحی لوگو پیج اینستاگرام + 6 نمونه لوگو پیج با تحویل فوری را بخوانید. لازم به ذکر است که تمام کسب و کار ها برای پروفایل اینستاگرام خود باید از لوگو خود استفاده کنند. شما نیز از این قضیه مستثنی نیستید و باید لوگو اختصاصی پیج کاری خود را داشته باشید.

مقدار حجم سفارش شما

اگر سفارشات شما به صورت مستمر و مرتب باشد، قطعاً قیمت نهایی کمتری را نسبت به شخصی که فقط یکبار در ماه سفارش دارد، تجربه خواهید کرد. در نتیجه اگر می‌خواهید قیمت کمتری را تجربه بپردازید، بهتر است محتوای بیشتری را برای طراحی پست اینستاگرام در اختیار داشته و طراحی آن را سفارش دهید تا با بهترین شکل ممکن برای شما طراحی شود.

زمان مورد نظر برای تحویل

زمان تحویل مناسب می‌تواند در قیمت کمتر یک پروژه تأثیر گذار باشد و همچنین زمان تحویل نزدیک‌تر نسبت به روز سفارش، می‌تواند سبب افزایش قیمت شود.

در نتیجه هر چه محتوا و سفارش را سریع‌تر نسبت به زمان مورد نیاز برای تحویل به دست طراح خود برسانید و قیمت کمتری را نسبت به زمان‌هایی که طراحی شما به صورت فوری انجام می‌شود پرداخت خواهید کرد.

چرا در اینستاگرام به طراحی پست و استوری نیازمندیم؟

در نظر داشته باشید ۴۰ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعالیت دارند؛ در نتیجه فضای بسیار بزرگی مخاطبین احتمالی شما در اینستاگرام وجود دارد که برای ارتباط با آنها شما ابزارهای مختلفی از جمله روزهای تصویری و ویدئویی استوری‌ها و همچنین فیلم‌های igtv دارید.

برای استفاده درست از این ابزارها کافی است، طراح پست حرفه‌ای خود را داشته باشید؛ تا محتوای اختصاصی‌تان را با ظاهری بهتر در اینستاگرام منتشر کند و سبب افزایش سود دهی کسب و کار شما شود.

شرکت طراحی پست اینستاگرام رایان طرح

چه شرکتی می‌تواند طراحی پست اینستاگرام من را انجام دهد؟

بهترین شرکت طراحی پست و استوری اینستاگرام رایان طرح می‌باشد؛ دلیل آن تجربه بالای رایان طرح در کارهای گرافیکی است، سایت‌ها و صفحات اجتماعی بسیار زیادی را طراحی کرده است که امروز شاهد رونق کسب و کار آنها هستیم؛ شما نیز می‌توانید به تیم خلاق و باتجربه رایان طرح اعتماد کرده و طراحی پست و استوری صفحه اجتماعی خود را به ما بسپارید.

برای این کار کافی است از طریق واتس‌اپ با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما استفاده کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

در این مقاله سعی شد دلیل واقعی قیمت‌هایی که از شرکت‌ها و اشخاص مختلف را می‌شنوید را شرح دهیم. تمام عوامل تأثیر گذار در قیمت نهایی طراحی یک پست و استوری اینستاگرام را نوشتیم. تعرفه طراحی پست و استوری اینستاگرام را در واتس‌اپ رایان طرح بپرسید تا از کمترین قیمت‌ها با بالاترین کیفیت‌ها شگفت زده شوید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و به پاسخ سؤالات خود برسید. برای مطالعه مقالات بیشتر به وبلاگ رایان طرح مراجعه کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قیمت طراحی پست اینستاگرام

قیمت طراحی پست اینستاگرام

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای قیمت طراحی پست اینستاگرام

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!