جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

26 سایت وردپرسی برتر

وردپرس بزرگترین و پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) که حدود 30 درصد از سایت های اینترنتی که بیش از 10 میلیون سایت هست را شامل میشه و هر روز هم داره به تعداد این سایت های افزوده میشه که دلیل این موضوع به ویژگی های وردپرس بر می گرده. شاید کسی فکر نمی کرد روزی طراحی یک سایت با هزینه بسیار کم و زمان بسیار کمتر امکان پذیر بشه که این امر تحقق پیدا کرد و سایت هایی که این موضوع را پیش بینی کردند، خیلی موفق تر عمل کردند و توانستند به سایت هایی موفقی تبدیل شوند. با توجه به این موضوع در این مقاله 26 سایت برتر وردپرسی ایرانی را با هم بررسی می کنیم.

سایت های وردپرسی برتر

26 سایت وردپرسی برتر که در این مقاله حضور دارند

  • دیجی کالا مگ
  • وب سیما
  • مدیر سبز
  • پی سی ورد
  • میهن دانلود
  • یاس دی ال
  • دانلود فارسی
  • ژاکت
  • دیجی رو
  • دیجی استایل
  • شاتل
  • راست چین
  • میزبانفا
  • همیار وردپرس
  • کلیک
  • گجت نیوز
  • ایران استخدام
  • دیجیاتو
  • دانلود ها
  • میهن وردپرس
  • ووکامرس فارسی
  • همیار وب
  • چطور
  • دکتر سلام
  • ایران فیلم
  • فارسروید

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]نکته مهم: این لیست با نظر کاربران گرامی قابل تغییر بوده و به محضی که سایت های بهتری پیشنهاد شوند، مقاله آپدیت خواهد شد.[/box]

تشخیص بهترین سایت های وردپرسی

چرا این سایت ها از وردپرس استفاده می کنند؟

شاید برای شما هم این سوال پیش اومده باشه که چرا سایت های معروف از وردپرس استفاده می کنند؟ در حالی که باید سوال کنید که چرا نباید استفاده کنند؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و ساده در طراحی انواع سایت هاست که به راحتی و بدون دانش کد نویسی می توان سایت هایی بسیار قدرتمند طراحی و پیاده سازی نمود. به علاوه امنیت این CMS هر روز در حال تست و نواقص آن در حال رفع شدن است. ویژگی های وردپرس به قدری بالاست که از حوصله این مقاله خارجه و به همین علت نمی توان زیادی درباره آن صحبت نمود.

چجوری یک سایت عالی وردپرسی داشته باشیم؟

اگر شما فقط حرف زدن یک سایت وردپرسی را می زنید که کلا بی خیال طراحی هر گونه سایتی شوید ولی اگر می خواهید موفق عمل کنید، باید یک تیم مدیریت سئو و پشتیبانی از سایت قدرتمند مثل رایان طرح با شما همراه باشه تا به موفقیت برسید. سایت شما موفق نمی شه مگر زمانی که سئوی خوبی برای رتبه بندی در گوگل داشته باشه و 24 ساعته به طور کامل و بدون نقص کار کنه. البته قبل همه ی اینا باید یک طراحی کاربر پسند هم داشته باشه.

 

26 سایت وردپرسی برتر

به بخش اصلی مقاله رسیدم جایی که با 26 سایت وردپرسی برتر در ایران یا حداقل 26 تا از چندین سایت برتر ایران را با هم بررسی می کنیم. این لیست به صورت کاملا تصادفی رتبه بندی شده و دلیل به برتری این سایت ها به هم نیست ولی به طور کلی این 26 سایت جزو سایت هایی هستند که به طور روزمره حداقل به چند تا از این سایت های مراجعه می کنیم.

البته این رو هم بگم که ممکنه شروع این سایت ها با وردپرس نبوده باشه و بعدا به صورت وردپرسی درآمده باشند که نشانه قدرت وردپرس و در برخی موارد هم سایت وردپرسی هست ولی قالب اختصاصی داره. به هر حال لیست 26 سایت وردپرسی ایرانی برتر به شرح زیر.

 

  1. دیجی کالا مگ (DigikalaMag)

همه ما سایت دیجی کالا را می شناسیم و مسلما تا الان برای کنجکاوی هم که شده از محصولات دیجی کالا استفاده کردیم. سایت دیجی کالا موفق ترین فروشگاه اینترنتی ایران که چند وقتی قسمت مجله آموزشی هم راه اندازی کرده. اکثر کسب و کارهایی که توسعه پیدا می کنند به همین شکل بوده و در زمینه های مختلف وارد می شوند، مثل مایکروسافت که در زمینه های مختلفی مثل بازی های ویدیویی ورود کرده، به هر حال قسمت مجله ای دیجی کالا یا همان دیجی کالا مگ از به وسیله وردپرس طراحی و فعالیت می کنه.

  1. وبسیما (WebSima)

وب سیما هم یکی از سایت های معروف ایران در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت که از وردپرس استفاده می کنه. البته قالب وبسیما به صورت اختصاصی نوشته شده (شخصا خیلی این طراحی را دوست دارم)، ولی مدیریت این سایت به وسیله وردپرس انجام میشه.

  1. 3. مدیر سبز (Modiresabz)

مدیر سبز یکی از سایت های قدیمی و معتبر در زمینه های مختلف مثل رشد کسب و کار ها، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و تبلیغات و به طور کلی هر چیزی که برای تبدیل شدن به یک کسب و کار موفق نیاز هست، فعالیت می کنه. با توجه به سابقه 11 ساله مدیر این سایت در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، میشه نتیجه گرفت که سیستم وردپرس آنقدر قوی عمل کرده که به انتخاب اول این سایت تبدیل شده باشه.

  1. پی سی ورد (P30world)

یک سایت موفق ایرانی دیگه در زمینه دانلود انواع نرم افزار و بازی که با توجه به وسعتی که داره تصمیم گرفته از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنه. نه تنها سایتی مثل پی سی ورد بلکه سایت های دانلودی دیگه ای مثل دانلود ها یا دانلود فارسی هم از همین CMS استفاده می کنند، چون به قدرت وردپرس پی بردند. یکی از مواردی که خیلی از طراحان سایت بهش اشاره می کنند این که یک CMS مثل وردپرس از پس سایت های بزرگ بر نمیاد که سایت هایی مثل پی سی ورد خلاف این ثابت می کنند.

  1. میهن دانلود (mihandownload)

میهن دانلود یک سایت آموزشی چند منظورس که از وردپرس استفاده می کنه. فعالیت سایت میهن دانلود مثل فرادرس با این تفاوت که گستردگی فرادرس بسیار بالاتر و بیشتر از سایت میهن دانلود، ولی میهن دانلود هم سایت کوچیکی نیست که صرفا به خاطر کوچک بودنش به سراغ وردپرس رفته باشه. طراحی قالب میهن دانلود هم اختصاصی بوده که روی بستر وردپرس مدیریت و پشتیبانی میشه.

  1. یاس دانلود (Yasdl)

سایت یاس دانلود که به شخص خیلی به این سایت برای دانلود انواع نرم افزار ها مراجعه می کنم هم، جزو لیستی که به سراغ وردپرس رفته. سایت یاس دانلود به طور روزانه تعداد کاربر های بی شماری داره و جزو 5 سایت دانلودی برتر ایران که میشه گفت نشانه دهنده قدرت وردپرس برای طراحی انواع سایت های بزرگ و غول؛ البته این رو هم بگم که وردپرس واقعا توانایی ساپورت سایتی مثل دیجی کالا را نداره و نمیشه پلتفرمی مثل دیجی کالا را با وردپرس طراحی کرد ولی همین دیجی کالا هم خیلی از قسمت های مختلفش به وسیله وردپرس مدیریت میشه مثل همین دیجی کالا مگ.

  1. دانلود فارسی (Download)

یکی از قدیمی ترین سایت های حال حاضر در این لیست سایت دانلود فارسی که با شنیدن دامینش هم میشه به این موضوع پی برد. مسلما سایت دانلود فارسی برای مدت زیادی که فعالیت داره و از سیستم های مختلف مثل کدنویسی اختصاصی و روش های مختلف استفاده کرده تا به این نتیجه رسیده که بهترین سیستم موجود در حال حاضر برای مدیریت یک سایت قدرتمند به ساده ترین حالت و بالاترین امنیت، وردپرس است.

  1. دانلود ها (Downloadha)

سایت دانلود ها هم مثل سایت یاس دانلود بوده و به عنوان یکی از رقیب های جدی سایت های دانلود مثل همین یاس دانلود و سافت 98 شناخته میشه که رتبه الکسای 126 ایران را در حال حاضر داره و میشه گفت که جزو 5 سایت برتر دانلودی در ایران. سایت های دانلودی که به سمت وردپرس رفته اند زیاد هستند و جزو 5 سایت برتر دانلودی ایران هستند ک همین موضوع نشانه قدرت وردپرس است.

  1. دیجی رو (digiro)

دیجی رو یکی از سایت های مجله محور بوده و رتبه الکسای 1940 که قابل قبول هست رو داره و به این لیست راه پیدا کرده. دیجی رو جزو سایتی هایی که در روز ممکن تعداد بسیار زیادی کاربر را به صورت هم زمان پاسخگو باشد و به همین علت باید از یک سیستم قوی برای مدیریت و پشتیبانی سایت خودش استفاده می کرد تا هم کاربری آسانی داشته باشه و هم قدرتمند باشه و چه چیزی بهتر از وردپرس.

  1. دیجی استایل (digistyle)

همانطور که قبل تر هم اشاره کردم، پلتفرم دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران که فقط یک سایت نیست و بخش های مختلفی داره. در این چند سال گذشته که این پلتفرم رو به گسترش و قسمت های جدیدی بهش اضافه میشه این دومین بخش از سایت دیجی کالا که در این لیست هست و به صورت وردپرسی ساخته شده.

دیجی استایل به صورت حرفه ای در زمینه پوشاک فعالیت می کنه تا وسعت این حوزه به خود سایت صدمه وارد نکنه و در یک قسمت متمرکز ولی مستقل از سایت فعالیت کنه تا هم این بازار به دست دیجی کالا بیفته و هم خود سایت پراکندگی زیادی نداشته باشه و کاربر را گیج کنه (تمام سایت های معتبر و بزرگ به همین روش عمل می کنند).

  1. شاتل (shatel)

شاتل یکی از قدرتمند ترین سرویس های ارائه دهنده خدمات اینترنت است که احتمالا اسمش را شنیدید و مسلما تعداد کاربران زیادی هم داره. سرویس شاتل حدود 19 سال فعالیت داشته و تا الان مطمئنا از پلتفرم های مختلفی برای سایتش استفاده کرده و در آخر به این نتیجه رسیده که بهترین پلتفرم و سیستم برای میزبانی یک سایت با قدرت شاتل و حتی بالاتر از شاتل که بسیار راحت هم مدیریت بشه، سرویس و سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.

  1. راست چین (rtl-Theme)

راست چین یکی از سایت های عرضه کننده انواع افزونه و قالب برای وردپرس و زیاد هم عجیب نیست که این سایت از وردپرس استفاده کنه، ولی اگه دقیق تر نگاه کنیم، متوجه می شویم که سایت های وردپرسی به قدری محبوبیت دارند که چند سایت از این لیست به سایت هایی اشاره داره که در زمینه عرضه قالب و افزونه فعالیت می کنند و این یک خبر خوب برای طراحان سایت های وردپرسی در ایران که در هر زمان به هر ابزاری که نیاز داشته باشند، دسترسی دارند (خودم می دونم غیب گفتم و خبر قدیمی ? ?).

  1. میزبانفا (Mizbanfa)

شرکت میزبانفا یک سازمان چند منظوره است که از متداول ترین فعالیت های این سایت می توان به ارائه هاستینگ، طراحی و پشتیبانی سایت و آموزش اشاره نمود که به خودی خود پیاده سازی و مدیریت یک سایت با این گستردگی نیاز به یک سیستم قدرتمند و می بینیم که وردپرس توانسته بهترین گزینه برای این شرکت باشه.

  1. کلیک (Click)

سایت های مجله ای زیادی هستند که از وردپرس استقبال کردند و یکی از معتبر ترین این سایت های کلیک است. این سایت در زمینه های مختلف آموزش تولید می کند و برای مدیریت سایت خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنه. سایت کلیک در زمینه های تکنولوژی، بازی، فیلم و سریال و غیره فعالیت حرفه ای داره.

  1. همیار وردپرس (hamyarWP)

همیار وردپرس جزو سایت های اولیه که به سمت وردپرس در ایران رفته و آموزش های مختلفی هم در همین زمینه ارائه داده که میشه نتیجه گرفت از سایر سایت های این لیست طبیعی تر باشه که این سایت از وردپرس استفاده کنه، ولی به هر حال همیار وردپرس هم جزو سایت های موفق ایران که با قالب اختصاصی ولی تحت پشتیبانی وردپرس در حال فعالیت.

  1. گجت نیوز (gadgetnews)

سایت ها و مجلات خبری همیشه از استقبال خوبی برخوردار بودند که یکی از این سایت های گجت نیوز که به صورت تخصصی در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنه. تکنولوژی به سرعت در حال تغییر و هر روز نسل های جدیدی از تکنولوژی ظاهر میشن که شما باید درباره آن ها اطلاعات داشته باشید و این اطلاعات میشه از سایت هایی مثل گجت نیوز که با وردپرس ساخته شده، بدست آورد.

  1. ایران استخدام (iranestekhdam)

یک بخش بزرگ از روزنامه ها به آگهی های استخدام اختصاص داشت و اگه شما دنبال کار مناسب برای خود بودید باید از این روزنامه ها استفاده می کردید. حالا فرض کنید همین روزنامه های جای خودشون به سایت های بدند و در هزینه های شما صرفه جویی شود و به علاوه نیاز نباشه تا هر روز یک مسافت برای خرید روزنامه طی کنید و به سرعت از آگهی های خبری با خبر شوید، سایت ایران استخدام دقیقا همین حالت را داشته و آگهی های استخدام که به صورت روزانه در فضای اینترنت وجود دارند را برای استفاده شما در یک پلتفرم در قالب سایت جمع کرده.

  1. دیجیاتو (digiato)

یکی دیگه از سایت های نسبتا معروف که با وردپرس طراحی و پیاده سازی شده، دیجیاتو است که مثل سایت گجت نیوز در زمینه های مختلف ولی بیشتر تخصصی مثل موبایل و تکنولوژی فعالیت می کنه و شما در صورت نیاز و علاقه به این موارد می توانید از این سایت حداکثر استفاده را ببرید. دیجیاتو هم مثل سایت های مشابه گفته شده کاربران زیادی داره و خیلی خوب با قدرت وردپرس آشنا شده.

  1. ژاکت (zhaket)

ژاکت هم زیر مجموعه سایت همیار وردپرس که مثل سایت راست چین فعالیت های تخصصی در زمینه قالب و افزونه های وردپرس داره. اگر به دنبال خرید قالب یا افزونه های وردپرسی باشید، مطمئنا اولین سایت هایی که به چشم شما می خورند راست چین و ژاکت هستند که این نشان می ده وردپرس از هر لحاظ قدرتمند بوده و می توان با اطمینان کامل از این سیستم مدیریت محتوا استفاده نمود.

  1. میهن وردپرس (mihanwp)

سایت میهن وردپرس با رتبه الکسای 117 ایران یکی از سایت های آموزشی و تخصصی در زمینه وردپرس که در کنار آموزش، قالب و افزونه وردپرس هم عرضه می کنه. قالب این سایت اختصاصی بوده ولی می توانید از سایت های مختلف آن را تهیه کنید. یکی از ویژگی های این سایت چند زبانه بودنش که نشان میده، وردپرس قابلیت ایجاد هر گونه سایتی رو داره.

  1. ووکامرس فارسی (woocommerce)

ووکامرس امکانی که به شما اجازه ایجاد انواع فروشگاه های اینترنتی میده و جزو پر استفاده ترین امکانات وردپرس. مطمئنم اسم ووکامرس را شنیدید و حتی ممکن از ووکامرس استفاده هم کرده باشید. حالا سایت ووکامرس فارسی که با وردپرسی طراحی شده، تیم پشتیبان ووکامرس در ایران که به کاربران وب در ایران خدمات ارائه می کنه.

  1. همیار وب (hamyareweb)

همیار وب یکی از بهترین نمونه سایت های وردپرسی که به صورت تخصصی دیجیتال مارکتینگ آموزش می دهد. به این علت می گویم که سایت همیار وب نمونه خوبی از قدرت وردپرس که نه قالب اختصاصی داره نه فروشگاه یا سایت دانلودی که به دلیل فروشگاه بودن یا دانلود نرم افزار رتبه بالا بگیره.

قالبی که سایت همیار وب از آن استفاده می کنه صحیفه بوده که بدون تغییر خاصی در این سایت مورد استفاده قرار می گیره. فرقی نمی کنه که شما چه نوع سایتی می خواهید، وردپرس امکان ایجاد هر نوع سایتی رو داره به شرطی که یک تیم پشتیبانی و سئوی حرفه ای مثل رایان طرح به شما خدمات بده.

  1. چطور (chetor)

درباره ی مجله های اینترنتی مثل گجت نیوز حرف زدیم، حالا شما یک نسخه گسترده تر از این سایت ها را حساب کنید که در زمینه های مختلفی دست به تولید آموزش زده تا کاربران را به وسیله این آموزش ها برای انجام امور روزمره کمک کنه. سایت چطور یکی از بهترین سایت های آموزشی که شما می توانید از مقالات این سایت برای یادگیری خیلی از مسائل عمومی و تخصصی استفاده کنید.

  1. دکتر سلام (hidoctor)

احتمالا مجله دکتر سلام را بشناسید و از برنامه هایی که قبلا در تلویزیون به این اسم برگزار می شد و به مسائل تخصصی پزشکی رسیدگی می شد، پس میشه نتیجه گرفت که مخاطب های این سایت به شدت زیاد هستند و یک پلتفرم قوی باید این سایت و کاربرانی که قصد استفاده از مطالب سایت را دارند مدیریت کند. در این بین مسئله امنیت و سرعت هم در این سایت و سایت های گفته شده دیگر هم مهم که وردپرس نشان داده می تونه همه ی این ویژگی ها را پوشش بده.

  1. ایران فیلم (IranFilm)

سایت ایران فیلم، یک دیتاسنتر برای دانلود فیلم و سریال بوده و تعداد کاربران زیادی هم داره. این که ایران فیلم از وردپرس برای سایتی استفاده کرده که تعداد درخواست های زیادی را در روز باید پاسخگو باشه کاملا طبیعی و قبل تر هم سایت های دانلودی زیادی از وردپرس استفاده کردند، پس میشه نتیجه گرفت موفقیت شما با وردپرس حتمی اگه تیم پشتیبانی و سئوی قوی مثل رایان طرح داشته باشید.

  1. فارسروید (farsroid)

سایت فارسروید یکی از مهم ترین سایت های این لیست که با وردپرس طراحی شده. سایت فارس روید هم مثل سایت های دانلود ها و یاس دانلود در زمینه دانلود نرم افزار و بازی فعالیت می کنه با این تفاوت که در فارس روید شما به بازی و برنامه های گوشی های هوشمند دسترسی دارید و می توانید به سادگی برنامه و بازی مورد نظر خود را دانلود کنید.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]نکته مهم: این لیست طبق تجربه کاربران از سایت های مذکور نوشته شده و اسامی که در ابتدای لیست ظاهر شده اند از نظر ما هیچ برتری به سایت های دیگر نداشته و فقط به صورت راندوم انتخاب شده اند.[/box]

سایت وردپرسی خوب

چرا سایت وردپرسی من موفق نمی باشد؟

خیلی از من سوال می شود که چرا سایت وردپرسی من موفق نمیشه؟ آیا باید حتما از سایت های کد نویسی و اختصاصی استفاده کنم؟ مسئله این نیست که شما از سایت های اختصاصی استفاده کنید یا نه مسئله این که شما از چه تیم پشتیبانی و سئو استفاده کنید، مثلا سایت همیار وب را در نظر بگیرید که تنها با یک قالب ساده مثل صحیفه با چه قدرتی عمل کرده و به موفقیت رسیده.

اگر می خواهید یک سایت حرفه ای و قوی با وردپرس داشته باشید که به سرعت از گوگل رتبه بگیره و جذب مشتری کنه بهترین گزینه وردپرس به شرطی که از خدمات پشتیبانی و سئو سایت معتبری مثل رایان طرح استفاده کنید تا به صورت مداوم در 24 ساعت سایت شما با قدرت به مشتری هدف خدمت رسانی کنه تا شما هم جزو این لیست 26 تایی قرار بگیرید.

راه های تشخیص یک سایت وردپرسی

یک سایت وردپرسی چگونه قابل تشخیص؟

راه های مختلفی برای تشخیص سایت های وردپرسی وجود داره که اگه شما یک مقدار با این سیستم و قالب های مختلف و معروفی مثل آوادا، انفولد، صحیفه، پابلیشر و فلت سام استفاده کرده باشید به سادگی سایت های وردپرسی قابل تشخیص می شوند؛ ولی این روش خیلی کارا و نتیجه بگیر نیست، پس باید از 5 روش زیر استفاده کنید.

  1. بررسی سورس سایت

یکی از روش های معمول برای بررسی این که سایت از CMS استفاده می کنه یا نه، این که سورس کد های سایت را بررسی و به دنبال کلاس های وردپرس باشید یا می توانید با استفاده از کلید F12 در قسمت منابع یک سایت به فایل سایت دسترسی پیدا کنید و پوشه های وردپرس که اول اسم آن ها WP هست را ببینید. البته این مورد در صورتی که سایت از لحاظ امنیتی تقویت نشده باشه. روش دوم هم این که روی سایت کلیک راست کنید و گزینه View Page Source رو بزنید و بعد از ورود به صفحه سورس کد سایت دنبال کلمات و کلاس های وردپرس بگردید.

  1. استفاده از افزونه Wappalyzer

در صورتی که به لحاظ امنیتی سایت خیلی مستحکم بود و نتوانستید از روش اول نتیجه بگیرید به سراغ راه دوم می ریم که استفاده از افزونه های مرورگر. یکی از افزونه های خوب برای تشخیص نوع سایت از لحاظ سورس کد، افزونه Wapplayzer که به شما اطلاع دقیقی از سایت های وردپرسی یا ووکامرسی میده.

  1. کمک گرفتن از ابزار آنلاین

اگه از روش دوم هم خوشتان نمی یاد به ناچار باید سراغ ساده ترین کار برید و به وسیله پلتفرم هایی آنلاین مثل builtwith به سادگی سایت های مختلف را آنالیز و از CMS بودن آن با خبر شوید. در این روش با مراجعه به ابزار مذکور و وارد کردن اسم سایت مدنظر می توانید به اطلاعات سایت دسترسی پیدا کنید.

[box type=”error” align=”” class=”” width=””]اخطار: هیچکدام از اسامی ذکر شده در این لیست نباید مبنای استفاده از خدمات آن ها قرار بگیرد و هر گونه اشتباه در خدمات گیری از سایت های مذکور به عهده خود خواننده می باشد. البته تمام سایت های ذکر شده این لیست معتبر هستند ولی بودن آن ها در این مقاله به معنی القا خواننده به استفاده از خدمات هیچ یک از سایت ها نمی باشد.[/box]

جمع بندی

چه باور کنیم چه نه، وردپرس بهترین CMS حال حاضر که تمام خدماتش به صورت رایگان و کاملا حرفه ای در اختیار تمام کاربر هاست و هیچ فردی نمی تونه قدرت وردپرس زیر سوال ببره. حداقل 10 میلیون سایت با وردپرس ساخته شده که خیلی از این سایت ها بسیار موفق هستند و کسی فکر نمی کرد که این سیستم مدیریت محتوا بتونه جای سیستم های شخصی و کد نویسی را بگیره، پس یاد بگیرید که برای موفقیت نیازی به صرف هزینه های زیادی نیست و فقط باید هوشمندانه کار کرد. در آخر مقاله هم باز تاکید می کنم اگر سایت موفق با وردپرس می شناسید که در لیست بالا گفته نشده حتما در بخش کامنت ها ذکر کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

26 سایت وردپرسی برتر | آکادمی رایان طرح

26 سایت وردپرسی برتر | آکادمی رایان طرح

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای 26 سایت وردپرسی برتر

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!