جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

7 سایت وکالت در ایران در سال 1403

لیست سایت های وکالت

زمانی که مشکل حقوقی یا کیفری داشته باشید، شما نیازمند گرفتن مشاوره از یک وکیل هستید! در واقع شخصی که توانایی برطرف کردن ابهامات شما و پاسخ دادن به سوالات شما را داشته باشد؛ امروزه با توجه به پیشرفت اینترنت و همه‌گیری آن، طراحی سایت وکالت باب شده است و وکلا با تشکیل گروه هایی در کنار هم سایت هایی را برای ارائه خدمات حقوقی ایجاد نموده‌اند.

به همین دلیل این افراد می توانند به آسانی به سایتهای وکالت آنلاین دسترسی داشته باشد جدای از اینکه این سایت ها برای وکلا دیگر کمک کننده نیز حساب می شوند در واقع به آنها سایت وکالت یار نیز می گویند.

لیست سایت وکالت در ایران در قالب بسته هایی خدمات وکالتی را ارائه می‌کنند اما چه نوع خدماتی از این سایت ها گرفته می شود؟ سایت‌های وکالت آنلاین تمام خدمات یک وکیل را برای شما ارائه خواهند کرد اما سریعتر و همیشه در دسترس خواهد بود تصور کنید می توانید به راحتی از طریق یک سایت آنلاین وکیل خانواده خود را انتخاب کنید و مشاوره های لازم را از او گرفته و برای انجام امور حقوقی خود از وی کمک بگیرید.

معمولاً سایت های آنلاین خدمات بسیاری از جمله وکیل ملکی و یا وکیل جرایم سایبری را ارائه می‌کنند.

تعدادی از لیست سایت وکالت در ایران در سال 1403 در این مقاله از رایان طرح معرفی کرده ایم.

در نهایت بهترین سایت را انتخاب کرده و برای شما همکاری با آن را پیشنهاد خواهیم داد در حالت کلی این ۷ سایت معرفی شده جزو بهترین های سال 1403 سایت های وکالت هستند.

معرفی لیست سایت وکالت در ایران

هفت سایت برتر در حوزه وکالت که طراحی سایت وکلا انجام داده اند را معرفی خواهیم کرد لیست سایت وکالت در ایران در کنار ارائه خدمات مشاوره حقوقی وکالت به صورت آنلاین نیز می پذیرند مواردی که در لیست زیر نوشته ایم نام سایت های وکالت منتخب سال 1403 میباشد.

  • مشاوره حقوقی دادگران حامی
  • وکلای دادگستر
  • وکلای پارسای
  • بنیاد وکلا
  • دادیاب
  • وکلای خانواده
  • ثمین عدالت

مشاوره حقوقی دادگران حامی

طراحی سایت موسسه حقوقی حامی بصورت کاملا حرفه ای انجام شده است. دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادگران حامی در دعاوی ملکی و قراردادها همچنین دعاوی خانوادگی و یا دعاوی کیفری، دعاوی تجاری و دعاوی اداری می‌توانند بهترین حمایت و حل مشکل را برایتان انجام دهند؛

این دفتر وکالت توسط مسعود محمدی و بسیاری از حقوقدانان تحصیل کرد در دانشگاه تهران تاسیس شده است. از طریق مشاوره آنلاین و حضوری خدمات حقوقی را ارائه می‌کند؛ می توانید از طریق شماره تماس 88019243-4  با این دفتر ارتباط گرفته و یا اینکه وارد سایت آنها شده و از خدمات حقوقی و مشاوره های حقوقی نوشته شده آنها در سایت استفاده کنید.

صفحه اصلی سایت دادگران حامی

سایت دادگران حامی

وکلای دادگستر پاسارگاد

سایت وکلای دادگستر پاسارگاد یک سایت ارائه دهنده خدمات حقوقی در کنار مقالات متعدد و پرسش و پاسخ های رایگانی که در اختیار کاربران می‌گذارد در زمینه‌های مختلف از جمله دعاوی خانوادگی مالی، ملکی، کیفری، قرارداد ها و انحصار وراثت بهترین وکیل را برای شما معرفی خواهد کرد.

در ۳ روش کلی می توانید از مرکز مشاوره حقوقی دریافت کنید؛ روش مشاور حقوقی حضوری در این روش شما می توانید در دفتر وکالت حضور یافته و توسط متخصص مشاوری کامل بگیرید؛

روش دیگر مشاوره تلفنی می باشد که با شماره تماس 021 – 88622178 می توانید مشاوره حقوقی دریافت کنید روش دیگری که به دلیل آن سایت وکالت وکلای دادگستر پاسارگاد ایجاد شده است، مشاوره حقوقی آنلاین می باشد به سادگی می توانید از طریق پیام رسان های مختلف قرار داده شده در این سایت از افراد متخصص مشاوره حقوقی بگیرید.

صفحه اصلی وکلای دادگستر پاسارگاد

وکلای دادگستر پاسارگاد

وکلای پارسای

یکی از لیست سایت وکالت در تهران و کرج را می‌پذیرد و مقالات متعدد آموزشی دارد و همچنین پرسش و پاسخ آنلاین را نیز ممکن کرده است، سایت گروه وکلای پارسای میباشد؛

گروه وکلای پارسای متخصص در امور خانواده و طلاق توافقی همچنین نفقه زوجه به تمکین طلاق به درخواست زوج یا زوجه و همچنین انحصار وراثت می باشد. گروه وکلای پارسای ۱۵ سال سابقه وکالت حرفه‌ای داشته و افرادی متخصص گرد هم امده‌اند.

اگر در تهران هستید با شماره 02144033677 و در صورتیکه در کرج هستید با شماره 02634214440 در تماس باشید. همچنین مراجعه حضوری به دفتر وکالت و دریافت مشاوره حقوقی نیز ممکن است همانطور که در سایت پارسای اشاره شده ساعت کاری آنها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح الی ۲۰ اصل می باشد.

صفحه اصلی سایت وکلای پارسای

سایت وکلای پارسای

 بنیاد وکلا

سایت بنیاد وکلا سایت هایی یکی از سایت های لیست سایت وکالت در ایران است که برای پرسش و پاسخ حقوقی طراحی شده است و بسیاری از وکلای حرفه ای در این پلتفرم آمادگی پاسخگویی به سوالات شما می باشند؛

به سادگی میتوانید ثبت نام کرده و سوال حقوقی خود را بپرسید در اسرع وقت از کارشناسان حقوقی پاسخ شما را خواهند داد و بهترین راهنمای ممکن را خواهند کرد و این دقیقاً معنی مشاور حقوقی آنلاین می باشد.

صفحه اصلی سایت بنیاد وکلا

سایت بنیاد وکلا

 دادیاب

دادیاب یکی از اولین سامانه های دریافت مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل است در این سامانه وکلا ثبت نام میکنند و سپس افراد جویای وکیل نیز ثبت نام می‌کنند آنها با مطرح کردن مشکل و خود در پلتفرم دادیاب، به حرفه ای ترین وکیل در آن حوزه وصل شده و وکالت امور حقوقی خود را در صورت لزوم به آن وکیل می‌دهند؛ همچنین می توانند مشاوره حقوقی کاملی از وی دریافت کنند در سامانه دادیاب مقالات بسیاری منتشر شده است که قطعاً تعداد بیشتری از آن می تواند با سکوی بسیاری از سوالات حقوقی شما باشد؛

مقالاتی که بر طبق سوالات بیشتر پرسیده شده از وکلا نوشته شده است، می تواند پاسخ سوال شما نیز باشد.

صفحه اصلی سایت دادیاب

 

سایت دادیاب

وکلای خانواده

یکی دیگر از پلتفرم های حقوقی سایت 23055 می باشد این سایت از نظر ما در رایان طرح یکی از سایت‌های جامع در حوزه حقوق می باشد در این سایت اخبار رسمی حوزه ی قضائی و حقوقی منتشر می شود؛

همچنین در این سایت مراکز وکلای قوه قضاییه و مراکز کارشناسان رسمی دادگستری با دسته بندی استان های مختلف کشور در اختیار شما قرار داده شده است..

23055 یک پورتال جامع برای موکل و وکلا می باشد حلزون به آسانی می توانید وکیل خبری را در حوزه مورد نیاز خود را جستجو کرده و پیدا کنید همچنین همین قضیه برای کارشناسان رسمی قوه قضاییه و مشاوران خانواده صدق می کند.

صفحه اصلی پرتال 23055.ir

پرتال 23055.ir

ثمین عدالت

اگر به دنبال جامع ترین سایت هستید که تمامی سوالات حقوقی در تمامی حوزه‌ها را با دسته بندی مشخصی پاسخ داده باشد و برای هر یک از مسائل حقوقی مقاله جامع نوشته باشد، سایت ثمین عدالت، بهترین سایت برای مطالعه مقالات حقوقی می باشد.

می توانید با شماره تماس قرار داده شده در سایت، مشاوره حقوقی دریافت کنید.

صفحه اصلی سایت ثمین عدالت

ثمین عدالت

امیدواریم معرفی لیست سایت وکالت در ایران برای شما مفید واقع شده باشد در این مقاله هفت سایت وکالت برتر فارسی زبان در سال 1403 را برای شما معرفی کردیم به کمک این لیست سایت وکالت در ایران می توانید مشاوره حقوقی در هر زمینه‌ای دریافت کنید.

لازم به ذکر است هر سوالی که داشته باشید می توانید در انتهای مقاله در قسمت نظرات مطرح بفرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

لیست سایت وکالت در ایران

لیست سایت وکالت در ایران

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای 7 سایت وکالت در ایران در سال 1403

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!