جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی سایت عطر فروشی (شیک و حرفه ای)

دنیای مدرن، همه چیز را شیک‌تر و دست‌یافتنی‌تر کرده است. این روزها عطرها و لوازم آرایشی، جزو لاینفک زندگی انسان‌ها شده است. هر چه به جلوتر می‌رویم، مردم بیشتر به دنبال این هستند که بر جذابیت و زیبایی خود بیفزایند. تقاضا برای استفاده از لوازم آرایشی سبب شده که فروشنده‌ها برای دسترسی بهتر مشتری، اقدام به “طراحی سایت عطر فروشی” کنند. اگر شما هم به دنبال طراحی سایت عطر هستید با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی‌های یک سایت خوب برای عطر فروشی آشنا کنیم.

اگر به دنبال این هستید که فروشگاه اینترنتی خود را برای فروش عطر به راه بیندازید و به دنبال مشتری‌های بیشتری هستید، ما بهترین سایت عطرفروشی را برای شما طراحی می‌کنیم، فقط کافیست ما را همراهی کنید.

برای مشاوره و سفارش طراحی سایت عطر با شماره 02191307049 تماس بگیرید.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی سایت شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کارها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی سایت برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

امکانات سایت عطرفروشی

سایت عطرفروشی، یک سایت فروشگاهی است، بنابراین باید امکاناتی داشته باشد که علاوه بر ظاهر جذاب که از طریق گرافیک اعمل می‌شود، باید بتواند نیازهای مشتری را برآورده کند. از آنجایی که طراحی این وب سایت یک نوع طراحی سایت فروشگاهی است باید امکاتات لازم را برای خرید مشتری داشته باشد تا اعتماد مشتری جلب شود و با خیال راحت، خرید کند.

امکانات سایت عطر فروشی شامل موارد زیر است:

  • دسته‌بندی محصولات و معرفی آنها به مشتری
  • قرار دادن شماره تماس و آدرس فروشگاه برای مشتری
  • درج توضیح مناسب و جذاب برای رایحه‌های مختلف
  • انعکاس نظرات کاربران در سایت
  • ایجاد امکان جهت قیاس محصولات
  • ایجاد شرایط جهت اعتماد کاربر
  • ایجاد ضمانت خرید برای مشتری
  • معرفی عطر به مشتری
  • قرار دادن تصویر عطرها در سایت

طراحی سایت عطر فروشی شما، باید متنوع و جذاب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ چون در اولین نگاه، ظاهر جذاب سایت است که مشتری را به سمت خود کشانده و حس اعتماد را در او تقویت می‌کند. تنوع در طرح‌ و کیفیت بالا، شعار ما برای طراحی سایت عطر فروشی شماست. برای راین طرح، فرقی ندارد که وب‌سایت عطر فروشی شما، شخصی است یا تجاری. ما طراحی سایت عطر فروشی شما را به بهترین نحو انجام داده و آن را به صورت آماده، به شما تحویل می‌دهیم، کافی است با ما تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت آنلاین به رایان طرح بدهید. امکاناتی که برای سایت عطرفروشی شما در نظر می گیریم:

  • ظاهر زیبا و جذاب از طریق طراحی گرافیک عالی
  • معرفی فروشگاه عطر با آدرس و نقشه گوگل‌مپ روی سایت
  • دسته بندی محصولات، عطرها و آدکلن های فروشگاه بر طبق برندها
  • درج توضیحات لازم درباره محصول
  • گذاشتن عکس و ویدئوی تبلیغاتی برای عطرها در سایت
  • ایجاد قابلیت مقایسه محصولات و نظرسنجی کاربران
  • ایجاد قابلیت برای پرداخت‌های اینترنتی و ایجاد رضایت برای کاربران

بخش‌های سایت عطرفروشی

شما با طراحی سایت عطر فروشی، مشتری‌های بیشتری را به محصولات خود جذب می‌کنید. اما سایت شما باید ویژگی‌های استاندارد یک فروشگاه اینترنتی را داشته باشد تا مخاطب خود را جذب کند. سایت عطر فروشی که طراحی می‌کنید، باید از ظاهری شیک و جذاب برخوردار باشد. برای فروش عطر که یک محصول شیک و فانتزی با رایحه خوش است باید یک سایت شیک و حرفه‌ای و زیبا طراحی شود که در نگاه اول مخاطب را جذب دیدن سایت و خرید از آن کند.

صفحه اول سایت

بخش اصلی سایت عطر فروشی شما، صفحه اول سایت است. صفحه اول، صفحه‌ای است که مخاطب در ابتدای ورود، با آن مواجه می‌شود. در این صفحه، دسترسی و دسته‌بندی‌های مختلفی است.

طراحی این صفحه، اهمیت زیادی دارد و می‌تواند نقش مستقیمی در میزان بازدید از سایت شما داشته باشد. ما در این صفحه، بخشی برای نمایش عطرهای پر فروش در سایت، اختصاص می‌دهیم و یا دسته‌بندی محصولات و عطرهای خود را علاوه بر منو، در این صفحه نیز قرار می‌دهیم تا نظر مخاطب را به آنها جلب کنیم و او با کلیک بر روی آنها به صفحه اصلی برود.

اسلایدر سایت عطر فروشی

اسلایدر از بخش‌های دیگر برای سایت عطر فروشی است. این بخش جزو صفحه اصلی سایت است. ما در طراحی سایت عطر فروشی برای شما، اسلایدر را در صفحه اصلی سایت قرار می‌دهیم. اسلایدرها چندین تصویر هستند که به صورت خودکار عمل می‌کنند و هر ثانیه یک بار، تصویر بعد از خود را نمایش می‌دهند. محصولات پرفروش را می‌توان به صورت اسلاید در این بخش از سایت عطر فروشی گذاشت و با نوشتن یک معرفی به صورت کوتاه روی عکس، جذابیت آنها را بیشتر کرد تا مشتری، بیشتر و بهتر جذب آنها شود.

منوی سایت عطر فروشی

منوی سایت عطر فروشی از بخش‌های مهم سایت است و طراحی آن اهمیت زیادی دارد. منوی سایت، دسته‌بندی‌های متنوعی دارد و آن را می‌توان به زیباترین شکل طراحی کرد. برای مثال می‌توان از مگامنو استفاده کرد و با کلیک روی هر دسته، صفحه‌ای جدید و بزرگ باز کرد که زیرمجموعه‌های آن دسته را در خود جای داده است.

شاید با خود فکر کنید که بوی عطر، مهم‌ترین ویژگی آن است. چطور وقتی از دور نمی‌توان عطری را بو کرد، آن را بخریم؟ تجربه نشان می‌دهد که این روزها، عطر را هم به صورت آنلاین می‌خرند و این نوع خرید جا افتاده است. شما می‌توانید سفارش طراحی سایت عطرفروشی خودتان را طوری بدهید که جا برای نوشتن داستانی زیبا برای رایحه عطرها داشته باشد. از این طریق مشتری حس می‌کند از دور رایحه خوش عطر را حس کرده است.

برای طراحی یک سایت عطر فروشی شیک و مجهز کافی است با تیم طراحی سایت رایان طرح تماس بگیرید و سفارش خود را به ما بدهید. ما در اولین فرصت سایت عطر فروشی شما را طراحی می‌کنیم و آن را در اختیار شما می‌گذاریم.

شما با داشتن سایت عطر فروشی، می‌توانید مشتری‌های بیشتری را برای عطرهای خود جذب کنید و از طریق دست‌یابی به درآمد بیشتر، به مرور تبدیل به یک برند بشوید. همه چیز برای پیشرفت شما آماده است، کافیست تماس بگیرید و سفارش طراحی سایت عطر فروشی را بدهید.

ویژگی‌هایی که باید در طراحی سایت عطر فروشی به آن توجه کنید:

۱- ایجاد امکان برای پرسش و پاسخ آنلاین مشتری:

در طراحی سایت عطر فروشی، باید امکان پرسش و پاسخ را برای مشتریان خود فراهم کنید. عطرها جزو محصولاتی هستند که مشتری‌ها برای خرید آنها به کامنت‌ها توجه می‌کنند. از این جهت، نظرات مثبت مشتریان سبب می‌شود، افرادی که تازه به فروشگاه آنلاین عطر فروشی شما سر زده‌اند، حس خوبی به فروشگاه شما پیدا کنند و از عطرهایی که مشتریان قدیمی شما به آنها نظر و واکنش مثبت نشان داده‌اند بیشتر خرید کنند.

۲- امکان پیگیری سفارشات خرید عطر

در طراحی سایت عطر فروشی، باید بازاه‌ای را در نظر بگیرید و در طول آن بازه، عطر و ادکلن مورد نظرتان را به مشتری تحویل دهید. برای این کار باید شماره تلفن مشتری مورد نظرتان را بگیرید و اطلاعات مورد نیاز او که شامل شماره ثبت سفارش، مراحل بسته بندی و ارسال سفارش و قرار گرفتن در مراحل پستی است را در اختیار او بگذارد.

۳- ایجاد امکان برای پرداخت آنلاین و ایمن

پرداخت آنلاین و ایمن جزو پیش‌شرط‌های اصلی و اساسی در طراحی سایت عطر فروشی است. مشتری بعد از خرید عطر مورد نیاز خود باید امکان پرداخت آنلاین هزینه عطر را به صورت آنلاین و ایمن داشته باشد. بنابراین ضرورت توجه به این مورد، از اهمیت زیادی برخوردار است. هر چه پرداخت آنلاین سایت شما ایمنی بیشتری داشته باشد، خیال مشتری از این بابت راحت‌تر است. علاوه بر پرداخت ایمن، امکان صدور آنلاین فاکتور برای خرید، در سایت عطر فروشی، می‌تواند در جهت ایجاد اعتماد مشتری موثر واقع شود. مشتری پس از خرید عطر، می تواند فاکتور خرید آن را به صورت پی دی اف ذخیره کرده و آن را در لیست خریدهای دیگر خود ذخیره کند.

۴- امکان ایجاد حساب کاربری

طراحی سایت عطرفروشی و اختصاص یک حساب کاربری جداگانه به مشتری، این امکان را فراهم می‌کند که مشتری‌ها از فروش‌های ویژه و تخفیف‌ها یا آف‌های محصولات مطلع شوند. تخفیف‌ها برای مشتری‌های دائمی فرصتی برای تبلیغ فروشگاه شما توسط آنها به دوستان و آشنایان است.

 ۵- برندسازی

اگر یک سایت عطر فروشی حرفه‌ای طراحی کنید و کار فروش عطر را در آن به صورت مستمر دنبال کنید و رضایت مشتری را جلب کنید، بعد از مدت کوتاهی، می‌توانید یک برند برای فروشگاهتان طراحی کنید. آن وقت می‌توانید برای ایجاد شعبه اقدام کنید و نمایندگی عطر‌فروشی تجاری که دارید به دیگران بدهید.

۶- امکان جستجوی پیشرفته

در طراحی سایت عطر فروشی باید امکان جستجوی پیشرفته را برای مشتری فراهم کنید تا به راحتی عطر یا ادکلن مورد نیاز خود را جستجو کند. مشتری از این راه می‌تواند با افزودن فیلتر، جزییات مورد نظر خود را جستجو کند. در این فیلتر مشتری می‌تواند قیمت عطر، جنسیت عطر، فصل‌بندی و برند آن را سرچ و اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق، کسب کند.

تولید محتوا در سایت عطرفروشی

در طراحی سایت‌های عطر فروشی، دو نوع محتوا را باید در دل سایت خود جای دهیم. یک مدل محتوا مربوط به محصول و محتوای دیگر آن، به بخش بلاگ سایت مربوط می‌شود. محتوای محصول مشخصا از یک استراتژی پیروی می‌کند. این استراتژی شامل توضیح درباره برند عطرها، شرکت تولید کننده عطر، سال تولید و مشخصات عطر و توضیح در مورد ویژگی‌های عطر و تعیین جنسیت آن می‌شود. این توضیحات محتوایی باید برای هر کدام از عطرها به صورت مجزا در نظر گرفته شود.

در فروشگاه عطر آنلاین چه چیزهای جذابی بنویسیم؟

نوشته‌های و تصاویری که در سایت عطر فروشی قرار می دهد بر روی جذابیت سایت شما، تاثیر مستقیم دارد. چیزهایی که باید در مورد عطرها بنویسد عبارتند از:

  • برند عطرها: برندهای معروف عطر و آدکلن در دنیا زیاد هستند و عطرهای خوب و با کیفیت را زیر نظر این موسسات و شرکت‌ها ساخته شده‌اند. شما در سایت عطر فروشی خود به عنوان یک عطر فروش آنلاین باید اطلاعاتی به روز، درباره این برندها و تاریخچه آنها داشته باشید.
  • تفاوت عطرها: بعضی‌ها دوست دارند تفاوت عطرها را بدانند. مثلا اینکه عطرهای زنانه و مردانه با هم چه فرقی دارند؟ شما در سایت عطر فروشی خود باید اطلاعاتی جامع و دست اول را برای رفع نیاز مشتری‌های خود قرار دهید که در انتخاب خود، اشتباه نکنند.
  • رایحه عطرها: ما بدون توجه به اینکه در چه فصلی از سال هستیم، از عطر دلخواهمان استفاده می‌کنیم. هر عطری مخصوص فصل خاصی است و بسیاری از افراد این را نمی‌دانند. برخی دیگر از عطرها، برای تمام فصل‌ها در نظر گرفته شده‌اند. در طراحی سایت عطر فروشی باید امکانی برای توضیح این موارد در نظر گرفته شود تا مشتری از آنها استفاده کند.
  • روش نگهداری عطرها: عطرها روش نگهداری مخصوص خود را دارند. اگر عطر و آدکلن به خوبی نگهداری نشوند، ممکن است فاسد شده و دیگر قابل استفاده نباشند. دادن اطلاعات به مشتری درباره اینکه چطور از عطرها نگهداری کند، سبب جذب مشتری به محصول می‌شود.
  • شیوه تولید عطر: نحوه ساخت عطر برای بسیاری از افراد، جذاب است. شما می‌توانید در طراحی سایت عطرفروشی خود، جایی را برای توضیح شیوه تولید عطر در نظر بگیرد.
  • تناسب عطر با شخصیت و موقعیت افراد: استفاده از عطرها برای افراد با شخصیت‌های مختلف و در موقعیت‌های گوناگون، متفاوت است. برای مثال: عطرهایی که در روز عروسی استفاده می‌شوند با عطرهایی که در جشن‌های دیگر کاربرد دارند، یکی نیستند. عطری که افراد بلند پایه یک شرکت استفاده می‌کنند با عطر افراد دیگر متفاوت است. عطرها برای استفاده افراد، جنسیت و سن و سال را در نظر می‌گیرند. پس باید طراحی سایت عطر فروشی جوری باشد که جا برای این موارد در نظر گرفته شود.
  • مقایسه عطرها: افراد همواره علاقمند به مسائلی هستند که بتوانند آنها را با هم مقایسه کنند. با این توضیح: باید جایی را در سایت عطرفروشی برای مقایسه عطرها با هم در نظر بگیرید.
  • بهترین عطرها: برای جلب توجه مشتری‌ها و خریداران عطر، می‌توانید محتواهایی با عنوان بهترین عطرها بنویسید و برای مشتری به نمایش بگذارید. این مقالات مشتری را جذب سایت عطر فروشی شما می کند و آنها را ترغیب به خرید عطر می‌کند. در این محتواهای به انتخاب شیشه عطر و ارتباط بین رنگ مایع عطر با شیشه و رایحه آن نیز بپردازید.

اگر به دنبال طراحی سایت عطر فروشی، طراحی سایت وکالت و موارد دیگر هستید و می‌خواهید یک فروشگاه آنلاین برای خودتان داشته باشید به ما مراجعه کنید. رایان طرح با داشتن سابقه و تیم مجرب طراحی سایت، تاکنون بهترین سایت‌های فروشگاهی را برای فروشندگان طراحی کرده و بسیار موفق و خوش‌نام عمل کرده است. ما طراحی سایت عطر فروشی شما را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بر عهده می‌گیریم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سایت عطر فروشی

سایت عطر فروشی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی سایت عطر فروشی (شیک و حرفه ای)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!