جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

راهنمای استفاده از لوگو

مشتری عزیز

خدا رو شکر سفارش شما نیز مانند‌ سایر سفارش‌های که در مجموعه ما انجام می‌شود به پایان رسید.
امیدوارم رضایت کافی در خصوص سفارش خود داشته باشید.
در این فایل قرار است راهنمای کاملی در خصوص استفاده از لوگو برای شما داشته باشیم لطفاً تا آخر فایل را مطالعه کنید تا بیشترین استفاده را از لوگو داشته باشید.

در انتهای همین فایل یک هدیه نیز برای شما در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید از آن به مدت محدود استفاده کنید.

فایلی که در اختیار شما قرار گرفته شده است به‌ صورت فایل گوگل درایو است.

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو یک فضای ابری است که یکی از سرویس‌های گوگل است که به اصلاح google dive نوشته میشود برای استفاده از گوگل درایو شما می‌بایست یک ایمیل داشته باشید.

گوگل درایو از طریق سایت drive.google.com در دسترس است . اگر از ios یا android استفاده میکنید میتوانید آپ گوگل درایو را از آپ استور – گوگل‌پلی – یا کافه‌بازار دانلود کنید.

راهنمای استفاده از لوگو در گوگل درایو

 

 

چرا فایل‌ها را در گوگل درایو آپلود کرده‌اید و در واتس‌اپ ارسال نکرده‌اید؟

1- استفاده از فضای ابری دائمی

گوگل درایو یک فضای از گوگل است که هیچگاه فایل‌های آپلود شده در آن از بین نمی‌رود (‌زیرا به ایمیل شما متصل است) – و اگر فایل لوگو را ما در واتس‌اپ یا تلگرام برای شما ارسال می‌کردیم ممکن بود به بیش از ده ها دلیل؛ فایل فوق از بین برود و ازآنجایی‌که فایل‌های لوگو و لوگو شما اهمیت زیادی برای کسب‌وکار شما دارد ترجیح ما بر این بود که این فایل را در گوگل درایو دریافت کنید.

2- دسترسی همیشگی

به روش قدیمی؛ فایل لوگو را برای مشتریان ارسال می‌کردیم و به مشتریان خود تاکید داشتیم که فایل را در لپ‌تاپ خود یا موبایل خود ذخیره کنند و جدا از اتفاقاتی (از جمله – فرمت – ویروس – دزدیده شدن – و….) ممکن بود رخ بدهد دسترسی مشتریان به فایل ها بود برای زمانی که به چاپخانه یا مسافرت بروند

و به فایل لوگو ذخیره شده خود احتیاج داشته باشند و نتوانند کار خود را انجام دهند و با داشتن گوگل درایو و ذخیره آن در ایمیل خود به‌صورت همیشگی در هر مکانی می‌توانید به هر فرمتی از لوگو دسترسی داشته باشید و فرضاً اگر چاپخانه یا جاهای مختلفی حضوری پیدا کردید می‌توانید لینک گوگل درایو را برای اپراتور ارسال کنید یا همان لحظه فایل را از گوگل درایو دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از فایل های گوگل درایو

برای دسترسی به فایل خود بعد از واردشدن به گوگل درایو طبق عکس زیر وارد بخش اشتراک‌گذاری شده با من شوید.


سپس پوشه لوگو خود را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا وارد پوشه شوید.

 

 

طبق عکس بالا (که یک لوگو واقعی می‌باشد) می‌توانید فایل‌های لوگو خود را در فرمت و … مختلف مشاهده کنید.
در صورت نیاز به دانلود هرکدام می‌توانید روی فایل کلیک کرده

چه فرمت‌هایی به من تحویل داده‌اید و معنی هر فرمت چیست؟

باتوجه‌به اینکه لوگو شما در یک شرکت استاندارد و حرفه‌ای طراحی شده است قطعاً فرمت‌های مختلفی از فایل‌ها در اختیار شما قرار گرفته شده است که لازم است با آن‌ها آشنا شویم.

و با توجه به ؛ نیاز خود در موارد و استفاده های مختلف از هر کدام از نوع فایل ها استفاده کنید.

نکته : برای استفاده از بعضی از فایل ها نیاز به نصب نرم افزار مورد نیاز می باشد.

1- فرمت .ai

این فرمت؛ فایل اصلی لوگو شما است گاهی اوقات این فایل را فایل مادر لوگو نیز صدا می‌زنند. پس این فایل مهمی بوده و دلیل مهم بودن آن این است که کل لوگو شما همین فایل است و اگر بعداً بخواهید تغییری در لوگو خود انجام بدهید قطعاً به این فایل نیاز دارید یا اگر نیاز به فایل لایه باز لوگو داشتید می‌توانید از این فایل استفاده کنید ما این فایل را در اختیار شما قرار دادیم.

این فایل با نرم‌افزار ایلاستریتور باز می‌شود بنابراین برای استفاده از این فرمت باید روی سیستم خود این نرم‌افزار را داشته باشید دقت داشته باشید که این فرمت با موبایل باز نخواهد شد.

از این فایل جهت گرفتن خروجی‌های مختلف نیز استفاده می‌شود و رنگ‌بندی‌های مختلف لوگو شما نیز در این فایل قرار داده شده است.

2-فرمت‌های png.

ما در پکیج شما؛ خروجی‌های مختلفی با فرمت یا پسوند png (در اصلاح پی ان جی) در اختیار شما قرار دادیم که مزایای زیادی دارد. PNG برای تصاویر با جزئیات زیاد و با کنتراست بالا می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های این فرمت حالت ترسنپرنت است یا در اصلاح فارسی بدون پس‌زمینه (‌بدون بگراند)‌ می باشد که در جاهای مختلفی از این حالت ها میتوانید استفاده کنید. فرض کنید روی یک بنر که بگراند آبی دارد میتوانید از این لوگو استفاده کنید که پس زمینه آن حذف شود. و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

از این فرمت‌ها می‌توانید در پست‌های اینستاگرام (روی پست یا روی ویدئو) یا برای کارهای چاپی استفاده کنید.

یادآور می‌شویم که در کنار همین فایل‌ها؛ ما رنگ سفید و رنگ مشکی لوگو به‌صورت بدون بگراند و با بگراند هم برای شما قراردادیم که هر زمان بخواهید روی سایت یا جای مختلفی که باید تناسب رنگ رعایت شود می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود از این دورنگ استفاده کنید.

و قابل ذکر است که لوگو شما به‌صورت رنگ سازمانی نیز به دو صورت با بگراند و بدون بگراند در اختیار شما قرار گرفته است که باتوجه‌به نیاز خود می‌توانید از این دورنگ استفاده کنید.

نکته مهم: اگر لوگو شما ترکیبی طراحی شده باشد قطعاً همه این موارد به‌صورت تکی (صرفاً نماد) + با نماد لوگوتایپ در اختیار شما قرار گرفته است.

3- فایل فونت شما

اگر لوگو شما با فونت‌های مرسوم طراحی شده باشد قطعاً در پکیج شما فونت‌های موردنیاز نیز قرار گرفته شده است که طراحان بعدی جهت هر تغییر یا هر استفاده کاربری می‌توانند از این فونت استفاده کنند.

4- فرمت psd

این فرمت با نرم‌افزار فتوشاپ باز خواهد شد و اگر نیاز به چاپ لوگو داشته باشید می‌توانید از این فایل (که معمولاً در پکیج شما قرار می‌گیرد) استفاده کنید. این نوع فایل نیز لایه باز بوده و ویرایش لوگو خود از طریق‌های دیگری اقدام پذیراست.

5- فایل txt

معمولاً در پکیج ارسالی یک فایل تکست نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که معمولاً کد رنگ‌ها استفاده شده در لوگو و برندینگ شما؛ در این فایل قرار گرفته شده است.
از این کد رنگ‌ها می‌توانید در طراحی‌های بعدی خود (جهت حفظ یکپارچگی برند و طراحی‌ها) استفاده کنید و در واقع این رنگ (ها) رنگ سازمانی شما به‌حساب می‌آیند.

هدیه و نحوه استفاده از آن

توضیحات هدیه :

بعداز ارسال این فایل محتوا به شما ؛ به مدت 30 روز می توانید از هدیه خود استفاده کنید.
هدیه : گیف کارت تا سقف 4/990/000 ریال برای استفاده خدمات گرافیکی رایان طرح

شرایط دریافت هدیه

یک ویدیو سلفی در محیط کسب و کار خود تهیه کنید و نظر خود را در قالب یک ویدیو سلفی ( یا ویدیو که یک شخص از کسب و کار شما در آن حضور داشته باشد )‌

و به سوالات زیر در ویدیو پاسخ دهید:

1- از چه طریق با ما آشنا شدید و نحوه آشنایی تان با ما چگونه بود؟و چگونه سفارش خود را ثبت کردید؟
2- روند کاری مجموعه رایان طرح را چگونه ارزیابی می کنید و نحوه پاسخگویی و ارتباط با کارشناس طراحی چگونه بود؟
3- چه چیزی باعث شد که مجموعه رایان طرح را به سایر مجموعه های دیگر ترجیح بدهید؟
4- و اگر بخواهید یک جمله بگویید که دیگران با آن جمله ما را انتخاب کنند آن جمله چیست؟

دقت داشته باشید که سوالات نیازی به خواندن در ویدیو ندارند و صرفا پاسخ این سوالات را در ویدیو بدهید.
نکته : ویدیو شما باید کیفیت لازمه را برای تایید داشته باشد و ضمن یاد آوری – از ویدیو شما در سایت رایان طرح با قید اسم شرکت یا برند شما ؛ استفاده خواهد شد.
بعداز تهیه ویدیو ؛ ویدیو را برای ما در واتساپ ارسال کنید یا به ایمیل ok@rayantarh.com ارسال کنید بعداز ارسال فایل و بررسی توسط ما همان روز یا روز بعد هدیه برای شما فعال خواهد شد و می توانید تا مبلغ 499 هزارتومان سفارش خدمات گرافیکی از مجموعه رایان طرح دریافت کنید.

راه های ارتباطی با ما :
شماره تماس
02191307049

آدرس وب سایت
Rayantarh.com

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای راهنمای استفاده از لوگو

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!