جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی سایت موسسه حقوقی (با مشاوره رایگان)

“طراحی سایت موسسه حقوقی” وقتی این عبارت را می شنوید، شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که آیا از طریق سایت نیز می‌توان به انجام کار های حقوقی پرداخت؟! آیا داشتن یک سایت حقوقی و وکالت امری ضروری است؟ وکیل عزیز، اگر می خواهید با طراحی سایت وکالت اعتبار و درآمد خود را افزایش دهید، پیشنهاد می کنیم که از مختصصان رایان طرح کمک بگیرید.

برای پاسخ به این سوال خوب است بدانید که طراحی سایت موسسه حقوقی می‌تواند یک رابط بسیار کارآمد و سریع بین کاربر و موسسه باشد. این روز ها بیش تر مردم در صورتی که به مشکلی برخورده باشند، اولین کاری که برای پیدا کردن راه حل آن انجام می‌دهند تحقیق و جستجو در اینترنت است و معمولا هم می‌توانند پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. این مسئله در مورد سوالات حقوقی نیز صادق است و بنابراین طراحی سایت برای موسسه حقوقی می‌تواند تا حد زیادی به پیشرفت یک موسسه وکالت کمک کند.

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود کاتالوگ پکیج بهاره ست اداری می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو

با رایان طرح، طراحی سایت موسسه حقوقی خود را حرفه ای ایجاد کنید:
در تیم رایان طرح همیشه بیش از آنچه که قول میدهیم عمل می کنیم کافیست یک بار امتحان کنید.
در رایان طرح فقط افراد حرفه ای حضور دارند و میتوان به هرکدام یک ستاره عالی داد. تیم ما در همه زمینه ها آموزش دیده است.
بر خلاف سایت های مشابه که پشتیبانی خـوبی ندارند، در رایان طرح یک پشتیبانی به معنای واقعی را برای موسسه حقوقی تجربه خواهید کرد.
خدمات تهیه شده از رایان طرح با بهترین کیفیت انجام خواهند شد و یا هزینه طراحی سایت شما کاملا برگشت داده می شود.

اهمیت طراحی سایت موسسه حقوقی

افراد بسیار زیادی هستند که روزانه در مورد مسائل حقوقی مختلف، از نحوه پرداخت مالیات گرفته تا مسائل مربوط به ازدواج و طلاق و حق حضانت فرزندان و … به مشکل بر می‌خورند و یا می‌خواهند اطلاعاتی در این باره کسب نمایند. پاسخگویی مستقیم به سوالات این افراد، نیازمند وقت، انرژی و هزینه بسیار زیادی است که ممکن است روند پیشرفت یک موسسه حقوقی را کُند کند.

طراحی سایت موسسه حقوقی شما می‌تواند موجب شود که افراد بتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و فقط برای دریافت خدمات و اطلاعات بیش تر به موسسه مراجعه نمایند. همچنین انجام این کار باعث می‌شود که سرعت ارتباط بین موسسه حقوقی و مردم افزایش یابد و به علاوه، افراد می‌توانند از طریق سایت برای رزرو و دریافت وقت اقدام نمایند.

طراحی وب سایت برای موسسه های حقوقی

موسسه های حقوقی جزو دسته ای از کسب و کار ها هستند که بیش ترین نیاز را به طراحی سایت موسسه حقوقی دارند. چرا که زمانی که افراد دچار مشکلات حقوقی می‌شوند، سوالات خود را در گوگل سرچ می‌کنند و نه در شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام یا تلگرام و …

موسسات حقوقی می‌بایست از چنین فرصتی استفاده کرده و با طراحی یک وب سایت با اطلاعات مفید و کارآمد، مخاطبان خود را با برند خود آشنا سازند. وب سایت طراحی شده برای موسسه حقوقی، حتما باید امکانات و قابلیت هایی داشته باشد که نیاز کاربران را رفع کند.

برخی از این امکانات در زیر ذکر شده اند:

  • داشتن بلاگ های مختلف درباره موضوعات حقوقی
  • داشتن سیستم های پشتیبانی آنلاین برای پرسش و پاسخ
  • دارا بودن تالار گفتگو برای تبادل نظرات کاربران مختلف
  • داشتن سیستم رزرو وقت مشاوره و همچنین امکان پرداخت آنلاین
  • داشتن سیستم ثبت پرونده حقوقی و امکان ارسال کردن مستقیم آن به وکیل
  • دارا بودن سیستم پرداخت آنلاین برای مشاوره های تلفنی
  • داشتن اپلیکیشن برای در اختیار گذاشتن بانک سوالات حقوقی
  • داشتن صفحه « درباره ما » که توضیحات لازم درباره رزومه وکلای موسسه حقوقی و سوابق فعالیت های موسسه را به کاربران بدهد.
  • داشتن صفحه « تماس با ما » که راه های ارتباطی با موسسه حقوقی از جمله ایمیل، شماره تلفن و آدرس دفاتر موسسه در آن ثبت شده باشد.
  • داشتن صفحه « خدمات » که در آن خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی به طور کامل درج شده باشد.
  • صفحات مربوط به اخبار و مقالات که در آن ها اطلاعات به روز به مخاطبان ارائه گردد.
  • و …

در طراحی وب سایت مخصوص موسسه های حقوقی، علاوه بر موارد گفته شده، می‌بایست طراحی گرافیکی اختصاصی نیز صورت گیرد. طراحی سایت موسسه حقوقی باید متناسب با همین حرفه باشد و علاوه بر این موضوع، بهینه سازی سایت باید به گونه ای انجام شود که با استاندارد های موتور های جستجو تناسب داشته باشد تا نرخ بازدید آن بالا رود.

اعتماد سازی سایت موسسه حقوقی

با توجه به حساسیت مسائل حقوقی، کاربران شما باید از قابل اعتماد بودن وب سایت شما اطمینان حاصل کنند. یکی از مواردی که می‌تواند به این موضوع کمک کند، داشتن نماد اعتماد است. داشتن نشان ملی ثبت ( مخصوص رسانه های دیجیتال )‌، نشانه های زرین پال و آی دی پی برای اطمینان از امن بودن درگاه پرداخت و نماد اعتماد الکترونیک برای وب سایت های موسسه های حقوقی ضروری می‌باشد.

طراحی سایت واکنش گرا برای موسسه حقوقی

در گذشته، بیش تر سایت های اینترنتی، تنها مناسب باز کردن با رایانه ها بودند اما با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن و اپیدمی شدن استفاده از انواع گوشی و تبلت، تمام کسب و کار ها نیاز به وب سایتی دارند که با استفاده از دستگاه های مختلف قابل دسترسی باشد.

موسسه های حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و وب سایتی که برای این موسسات طراحی می‌شود می‌بایست از تمامی دستگاه های الکترونیکی پشتیبانی کند.

به علاوه این موضوع، طراحی سایت موسسه حقوقی باید دارای چارچوبی اصولی باشد و ساختار سئو در آن رعایت شود تا امکان پیشرفت و دیده شدن آن وجود داشته باشد.

رایان طرح با ارائه خدمات اصولی طراحی سایت، بالا رفتن نرخ بازدید وب سایت شما را تضمین می‌کند.

قیمت طراحی سایت موسسات حقوقی

طراحی سایت مخصوص موسسه های حقوقی، با توجه به امکاناتی که شما سفارش می‌دهید، هزینه های مختلفی را نیز به همراه خواهد داشت.

در صورتی که طراحی سایت خود را به رایان طرح سفارش دهید، می توانید از دریافت بهترین کیفیت ممکن با مقرون به صرفه ترین هزینه اطمینان حاصل کنید. برای اطلاع از تعرفه های طراحی سایت موسسه های حقوقی رایان طرح می‌توانید از طریق واتس اپ با پشتیبانان تیم در ارتباط باشید و هزینه طراحی سایت را از این طریق استعلام نمایید.

داشتن یک سایت جامع و کاربردی برای موسسه های حقوقی، یک ضرورت محسوب می‌شود. این سایت می‌تواند یک پل ارتباطی بین کاربران و موسسات باشد و تا حد بسیار زیادی باعث جلوگیری از هدر رفتن وقت و انرژی و هزینه می‌گردد و از این رو سرمایه گذاری روی طراحی سایت موسسه حقوقی می‌تواند یک حرکت سودمند در راستای گسترش کسب و کار باشد. شما می‌توانید برای دریافت خدمات طراحی سایت، درخواست و سفارش خود را از طریق واتس اپ مجموعه رایان طرح ارائه نمایید.

طراحی سایت موسسه حقوقی از اهمیت بالایی برخوردار است. نکته ی بسیار مهمی که در حوزه حقوقی باید به آن توجه داشت ابن است که تمام جزئیات نیاز به دقت و کنکاش دارد. همه چیز باید واضح و روشن باشد، عاری از تفاوت های ظریف در کلمات یا عبارات. وکلا در تفسیر جملات بسیار خاص هستند. آنها از نظر نوشتن قرارداد و توافق نامه قوانین سخت گیری دارند زیرا با هر حرکتی که انجام می دهند موارد زیادی در معرض خطر است، باید گفت که وکلا ریز بین می باشند و این امر در شغل آن ها بسیار کمک کننده است، اما همیشه باید تعادل در آن برقرار باشد.

نکات مهم درباره موسسات حقوقی

در دنیایی پر از چهره های رواقی و رفتار سفت، هنوز خلاقیت در این زمینه خاص مورد نیاز است. موسسات حقوقی یا به طور کلی صنعت حقوقی هنگام ایجاد وب سایت، باید از قدرت شوخ طبعی، ذکاوت و زیرکی استفاده کنند. به هر حال، شرکت های حقوقی نیز باید مانند هر شغل دیگری مشتری جذب کنند، و برای این کار هم می توان گفت مانند شغل های دیگر مشتری،مشتری می آورد.

ساخت یک مارک خدمات منحصر به فرد بسیار مهم است. یک وب سایت می تواند کارهای زیادی را برای موسسات حقوقی انجام دهد برای مثال وقتی یک وکیل در سایت خود در مورد مطلبی خاص مانند : نفقه مطلبی را می گذارد به نکات کلیدی می توانند اشاره کنند و همین امر سبب می شود تا هر کسی که مشکلی در این رابطه دارد حتی برای مشاوره هم شده با وکیل تماس بگیرد و چه بسا آن شخص مشتری شود. این می تواند یک شخصیت یا تصویر خاص ایجاد کند، که افراد را مجبور به سرمایه گذاری اعتماد خود می کند.

هر چه بیشتر موسسات حقوقی به دلایل مختلف به راه حل های وب سایت روی می آورند می توانند جذب مشتری بیشتری نیز بکنند. گذشته از جنبه بازاریابی، یک وب سایت خوب همچنین می تواند فرایندهای مربوط به خدمات حقوقی را تقویت کند. انتشار اطلاعات در هر شرکت حقوقی امری حیاتی است و طراحی سایت موسسه حقوقی کاربردی می تواند تقریباً همه چیز را از نظر جمع آوری اطلاعات، برنامه ریزی و اجرا ساده کند.

حوزه حقوقی یک صنعت سریع است، اما نیاز به منطق و زبان گفتار خوب هم دارد. مشتری های آنها باید در همان قایق نگه داشته شوند، به خصوص هنگام برخورد با موارد حساس به زمان. وب سایت ابزاری قدرتمند برای ساختن برند شما و ایجاد یک تجارت است. صنعت حقوق معافیت ندارد.

 افزایش مشتریان با طراحی سایت حقوقی

دلایل مهم برای طراحی سایت برای شرکت های حقوقی

در اینجا ما به چند دلیل دیگری که وجود دارد که شرکت های حقوقی نیاز به طراحی سایت موسسه حقوقی خود دارند می پردازیم :

1. راهی برای آموزش مخاطب خود:

بازاریابی خالص هرگز مثمر ثمر نیست. شما همچنین باید اطلاعات ارزشمندی را برای مخاطبان و چشم اندازهای خود ارائه دهید. می توانید برای حل مشکلات حقوقی ساده به آنها بلاگ یا محتوای ویدیویی بسازید. اما با این کار ناخواسته در حال ساختن برند خود و بازاریابی خدمات خود هستید.

روش دیگر برای افزایش حضور شما در میان مشتریان حقوقی شما، دادن اطلاعات لازم در مورد دفتر حقوقی شما است. این نکته بسیار مهم است که طراحی سایت وکلا برای موکلان نیز بسیار جذاب و کارکرد آسان تری و بهتری دارد. تجارت حقوقی مانند انتخاب سالن پیتزا فروشی نیست. یافتن یک شرکت حقوقی مناسب برای رسیدگی به یک پرونده نیاز به تحقیقات قابل توجهی دارد.

بنابراین، وب سایتی که اطلاعات کافی مانند سالها تجربه شرکت، پرونده هایی که شما برنده شده اید و تقریباً هرگونه اطلاعات مربوطه را فراهم می کند تا مردم را مجاب به استفاده از خدمات شما کند.

نکته حرفه ای: صفحه “درباره ما” را تا حد ممکن انسانی کنید. به نظر می رسد که آنها با شخصی صحبت می کنند که می تواند تضمین کند که در این پرونده پیروز می شود.

لهمیت طراحی سایت سایت حقوقی جهت افزایش مشتری

2. دارایی بازاریابی قدرتمند:

صنعت تجارت قانونی نیز به استراتژی های بازاریابی needs نیاز دارد. اینترنت ابزاری قدرتمند برای دستیابی به طیف وسیع تری از مخاطبان و تبدیل آنها به مشتری و مشتری است.

آیا می دانید 70 درصد افراد وقتی به کمک حقوقی نیاز دارند به دنبال وب سایت های دفاتر حقوقی می گردند؟ جدا از آن، 95 درصد بزرگسالان از طریق رسانه های اجتماعی در صنایع مختلف مارک های تجاری را کشف می کنند.

بنابراین، به راحتی می توان گفت که یک کمپین بازاریابی آنلاین قوی برابر با افزایش آگاهی از برند است. همین اصل در بنگاه های حقوقی نیز اعمال می شود. مردم از اینترنت برای جستجوی یک مسسه حقوقی قابل اعتماد استفاده می کنند. آنها تمایل دارند قبل از رسیدن به بهترین تحقیق، تحقیقات زیادی انجام دهند.

گذشته از بررسی های Google، وبلاگ ها و محتوای با ارزش در وب سایت ها، محتوای تولید شده توسط کاربر همچنین شرکت شما را در رتبه اول قرار می دهد. توصیه های سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای تقویت اختیار قانونی شما بسیار مفید است. وب سایت شما می تواند مشتری های بیشتری را به خود جلب کند، اگر شامل دیدگاه های خوب مشتریان، گواهی نامه ها و محتوای بصری جذاب باشد.

طراحی حرفه ای سایت موسسه حقوقی

3. اعتماد و اعتبار ایجاد می کند:

افزایش موفقیت های شرکت حقوقی خود را در شبکه های اجتماعی و وب سایت نشان دهید و این امر مشکلی ندارد. برعکس، نمایش مهارت ها و دانش خود به صورت آنلاین می تواند اعتماد و اعتبار بیشتری ایجاد کند و مخاطب بیشتری جذب کنید. با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهید به آینده شما اطمینان خاطر می بخشد. بنابراین، می توانید با استفاده از این نوع مطالب و ایجاد محتوای خوب وب سایت خود را بهینه کنید.

روش موثر دیگر برای ایجاد اعتبار از طریق وب سایت خود ایجاد محتوای با ارزش بالا است. طبق Amazelaw اگر به طور مداوم محتوای عالی منتشر می کنید، می توانید با شروع به نوشتن و پیوند دادن به وب سایت خود کنید رتبه ای خود را به مرتبه ای بالا بیاورید . برخی از افراد تمایل دارند که موسسات حقوقی را براساس مشاوره و توصیفات سایر مشتریان ارزیابی کنند.

شما همچنین می توانید در کمک به مردم در حل مشکلات خود سرمایه گذاری کنید، حتی در روش های کوچک مانند شروع پادکست، وبینارها یا حتی با پاسخ دادن به نظرات آنها در شبکه های اجتماعی. این روش می تواند محبوبیت شما را به شدت افزایش دهد در حالی که تعداد بیشتری مراجعه به شما می شود.

موکلین حقوقی به دنبال اثبات هستند. آنها قبل از اینکه سرنوشت خود را به دست شما بگذارند، به چیزی نیاز دارند که بتوانند به شما اعتماد کنند. هدف طراحی سایت موسسه حقوقی شما باید از بین بردن نیاز به خدمات سایر شرکت ها و یا مخاطبان باشد. شما باید مخاطبان را مجاب به مشورت کردن نمایبد برای مثال مسئله ی روزمره ای که شاید برای عده ای مهم نباشد و یا پیش پا افتاده باشد و آن خرید و یا فروش ماشین است

طراحی سایت وکلا

4- در مقابل مشتری متواضع و فروتن باشید:

بارها و بارها یادآوری می کنیم که پایه و اساس هر کسب و کار ایجاد یک ارتباط خوب با مشتری است. شما باید با آنها با ملایمت و دوستانه رفتار کنید. و به آنها نشان دهید که تمام تلاش خود را برای آنها انجام می دهید. دقیقاً به همین دلیل است که یک وب سایت با یک محتوای عالی می تواند به شرکت حقوقی شما کمک کند مشتری بیشتری بدست آورد و مشتریان فعلی را حفظ کند.

با پشتیبانی 24/7 از مشتری، مشتریان شما همیشه می توانند روی شما حساب کنند و با شما تماس بگیرند و در مورد روند پرونده خود سوال کنند، از این رو احساس راحتی می کنند و با خیالی آسوده و با اعتماد به شما مشتریان دیگری را به شما و شما را به آن ها معرفی می کنند. در مورد مشتریان جدید، پشتیبانی آنلاین فعال می تواند آنها را در مورد تخصص شرکت، تاریخچه شما آگاه سازد و حتی آنها را ترغیب کند تا خدمات شما را امتحان کنند.

داشتن مطب فیزیکی دیگر کافی نیست. ایجاد رویه قانونی شما به وب سایتی نیاز دارد که نمایانگر کیفیت خدمات شما باشد. اگر کیفیت وب سایت شما بالا باشد مخاطب برای اینکه پرونده ی خود را به شما بسپارد به مسافت نمی اندیشد پس بهترین راه برای برجسته کردن شرکت حقوقی شما ایجاد یک وب سایت بصری است که مشتریان همیشه در مواقع ضروری می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

اگر فقط در حال راه اندازی یک شرکت عملی یا یک شرکت کوچک حقوقی مبتدی هستید، نظرات متناقضی در مورد اینکه آیا واقعاً به وب سایت نیاز دارید یا خیر، خواهید شنید. برای رفع سردرگمی، در اینجا یک آمار جالب ارائه شده است. نظرسنجی اخیر انجام شده توسط نیلسون می گوید از هر چهار نفر سه نفر در ایالات متحده در صورت نیاز به وكیل به جستجوی آنلاین می پردازند. این تنها آمار باید کافی باشد تا شما متوجه شوید که طراحی سایت موسسه حقوقی برای شرکت بزرگ یا کوچک شما چه نتیجه ای دارد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید مطالبی که در وب سایت خود می گذارید به زبانی ساده باشد و خیلی تخصصی نباشد تا هر مخاطبی با هر دانش و هر شخصیتی بتواند از وب سایت شما بهره مند گردد.

در اینجا به برخی از دلایل بسیار مهم داشتن وب سایت برای وکلا ذکر شده است:

وب سایت باعث می شود در دسترس بودن شما بیشتر شود – یک وب سایت می تواند به مشتریان شما اجازه دهد بسیار راحت تر از هر منبع دیگری به شما دسترسی پیدا کنند و همین امر سبب جذب مشتری بیشتری می شود. مشتری بالقوه می تواند در هر زمان از روز شما را در اینترنت جستجو کند و بلافاصله به شما برسد. اگر می خواهید با شرکت های بزرگ رقابت کنید، وب سایت ها ایده آل هستند تا بتوانند همان دسترسی و حتی دسترسی بیشتر را به شما بدهند. با استفاده از محتوای SEO در سایت خود، می توانید رتبه آن را در موتورهای جستجو بالاتر ببرید و باعث افزایش دید شرکت حقوقی خود شوید.
این باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود – یک وب سایت می تواند به شما کمک کند نه تنها در بین مشتریان، بلکه در میان رقبای خود نیز اعتماد و اعتبار ایجاد کنید و شناخته تر خواهید شد. محتوایی که در وب سایت خود ارائه می کنید، از جمله منابع و گواهی نامه ها می تواند اعتماد به مهارت و دانش شما را تقویت کند. فقط در صورت اطمینان از اینکه مردم می دانند چگونه می توانند مشکل خود را حل کنند، با شما تماس خواهند گرفت. وبلاگ وب سایت می تواند روشی ایده آل برای نمایش دانش و تخصص شما باشد.
اطلاعات از تجارب شما به جذب مشتری بیشتر کمک می کند و بهترین چیز در مورد داشتن یک وب سایت این است که آنها تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به راحت ترین روش در اختیار شما قرار می دهند. مشتریان شما می توانند بدون نیاز به مراجعه به دفتر، در مورد مدارک، تجربیات و دانش شما اطلاعات کسب کنند. وب سایت ها بهترین منبع اطلاعاتی هستند که می توانید از قبل در مورد شرکت حقوقی خود به مشتریان خود ارائه دهید تا آنها بتوانند تصمیم آگاهانه بگیرند.
این یک ابزار قدرتمند بازاریابی است – علی رغم آنچه همه می گویند، وکلا برای ادامه رقابت باید خدمات خود را به بازار عرضه کنند. یک وب سایت به عنوان ابزاری ایده آل برای بازاریابی عمل می کند که هزینه شما بسیار کمتر از تبلیغات تلویزیونی یا چاپی است و حتی برای مشتری هم مقرون به صرفه تر این است که از طریق وب سایت شما با شما آشنا شود و مشاوره بگیرد و بعد از اعتماد به شما جلسه ی حضوری داشته باشد. اگر شخصی در جستجوی وکیل است، در حال حاضر به خدمات شما نیاز دارد. هنگامی که وب سایت شما را باز کردند، می توانید با استفاده از اطلاعات و محتوای قدرتمند، آنها را به راحتی به مشتری بالقوه تبدیل کنید.

وب سایت یک روش هوشمندانه است که برای به حداکثر رساندن بازاریابی به شما کمک خواهد کرد. اما یک وب سایت به تنهایی کافی نیست. از رسانه های اجتماعی نیز بهره ببرید – و وبلاگ نویسی را فراموش نکنید – محتوای شما با ید کامل باشد و این یک روش عالی دیگر برای افزایش اعتبار و جذب مشتری است. و تبلیغات تلویزیونی و چاپی نیز می تواند جایگاه خود را داشته باشد اما هزینه ای فراتر از وب سایت شما دارند. بهترین استراتژی بازاریابی یک رویکرد چند وجهی است که انواع مختلفی را در بر می گیرد.

اگر تازه در حال راه اندازی یک شرکت حقوقی کوچک هستید یا یک شرکت حقوقی دارید اما وقت آن رسیده است که با یک وب سایت جدید روش خود را مدرن کنید، پس احتمالاً در حال بررسی این مسئله هستید که آیا و چرا باید سایتی برای شرکت خود داشته باشید. در حالی که بسیاری معتقدند داشتن وب سایت در عصر امروز ضروری است، شما ممکن است از این عقیده پیروی نکنید. اما امیدوارم چیز جدیدی در اینجا بیاموزید که می خواهید آن را در سایت فعلی یا آینده خود بگنجانید.

در پایان، هدف ما در این مقاله این است که به چندین دلیل متقاعد شوید (یا حداقل آنها را ترغیب کنید) که یک وب سایت باید یک عنصر اجباری در شرکت حقوقی شما باشد.

1) پیدا کردن شرکت شما برای مشتریان آسان تر است:

حتی وقتی افراد از قبل از شرکت شما باخبر هستند، از برند شما چه از طریق معرفی و یا از طریق تبلیغات آگاهی دارند، احتمالاً قبل از اینکه با شما تماس بگیرند، آنلاین شما را جستجو می کنند تا بهتر با شما آشنا شوند. این ممکن است برای برخی تعجب آور باشد، اما همیشه اتفاق می افتد.

در ژانویه و فوریه 2019، یکی از مشتریان دفاتر حقوقی ما آگهی تلویزیونی را برای موارد جراحات شخصی پخش کرد. اگرچه تبلیغات تلویزیونی با یک تماس تلفنی تماس داشت و شماره تلفن داشت، اما وب سایت با افزایش در ارسال فرم از آن تبلیغ مواجه شد. 11 نفر که تبلیغات تجاری را مشاهده کردند، به دنبال شرکت حقوقی در جستجوی گوگل یا بینگ بودند و فرم را در وب سایت پر کردند.

این قابل درک است، مردم معمولاً وقت خود را از یک تبلیغات تلویزیونی برای حفظ شماره تلفن یا آدرس وب سایت ندارند. در عوض، اگر از اهمیت کافی برخوردار باشد و علاقه مند شوند، نام تجاری و “Google it” را به خاطر می آورند.

شرکت طراحی سایت وکالت

2) این یک ابزار ارتباطی است:

در بسیاری از مواقع مشتریان، شرکای تجاری و سایر افراد فقط برای بدست آوردن برخی از اطلاعات اساسی نیاز به مراجعه به وب سایت شما دارند. این می تواند یک آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس پستی یا راهنمایی برای دفتر شما باشد. داشتن یک قطعه املاک و مستغلات بصورت آنلاین که شما مالک آن هستید و می توانید آن را کنترل کنید، می تواند اطلاعات اساسی را به روز یا تازه کند، این کار برای شما مهم است.

3) باعث ایجاد اعتبار و اعتماد می شود:

نکته بعدی این است که با وب سایت اعتماد به وجود می آید. در حالی که اینترنت تجاری فقط چند دهه عمر دارد، اما به سرعت پیشرفت کرده و نحوه استفاده از آن در زندگی روزمره نیز پیشرفت کرده است. وجود یک وب سایت اساسی با محتوایی عالی شما را در رتبه ی بالایی قرار می دهد.

درصورتی که شرکت حقوقی شما وب سایتی نداشته باشد، می توان به صراحت گفت که شما نسبت به دیگر رقبا کمتر شناخته شده هستید. با این حال، داشتن یک وب سایت تنها آغاز چگونگی ایجاد اعتبار و اعتماد با مشتریان احتمالی است. داشتن یک وب سایت کاملاً مدرن و طراحی شده با عکس های واضح و حرفه ای و ایجاد محتوا هایی روزمره بسیار مهم است.

داشتن یک طراحی سایت موسسه حقوقی نسبتاً مدرن و عکس های فعلی وکلا و تیم در اعتماد سازی ضروری است. به سادگی با مراجعه به وب سایت های رقابت خود متوجه خواهید شد که این مورد وجود دارد.

بازاریابی آنلاین موسسات حقوقی

4) برای هر کاری بازاریابی آنلاین ضروری است:

اگر قصد انجام هر نوع بازاریابی آنلاین را دارید، وب سایت یکی از اجزای حیاتی در قیف بازاریابی و فروش شرکت شما است.

تبلیغات آنلاین و PPC:

بیشتر انواع تبلیغات آنلاین در گروه PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) قرار می گیرند. این بدان معناست که شما فقط وقتی تبلیغات را کلیک می کنید که مردم روی آن کلیک می کنند، هزینه پرداخت می کنید. وقتی کسی روی تبلیغات آنلاین کلیک می کند، ناگزیر مجبور است او را به سمت برخی از وب سایت ها هدایت کند. صرف نظر از اینکه در آینده قصد تبلیغات اینترنتی را دارید یا خیر، ممکن است مهم باشد که این امکان را آزاد بگذارید.

رسانه های و شبکه های اجتماعی اجتماعی:

شکل محبوب دیگر بازاریابی آنلاین برای مشاغل از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام و یا حتی واتسپ برای مشاوره دادن و سایر موارد است. اگر شرکت شما در یکی از این سیستم عامل ها بازاریابی می کند یا قصد آن را در آینده دارد، مهم است که یک وب سایت را به نمایه های آنلاین دفتر حقوقی خود متصل کنید. این اطمینان می دهد که می توانید بازدیدکنندگان، طرفداران و پیروان را از محتوایی که به اشتراک می گذارید و در اجتماعی ارسال می کنید، به وب سایت خود هدایت کنید و همین امر سبب اعتماد سازی می شود.

وبلاگ نویسی و جستجوگرها:

اگر قصد دارید وبلاگ یا انتشار مقالات آنلاین را برای کمک به جذب مشتری های بالقوه جدید انجام دهید، به مکانی برای میزبانی این محتوا نیاز خواهید داشت. هیچ جایی بهتر از وب سایت شرکت شما وجود ندارد. هر روز، مردم در جستجوی اطلاعات و پاسخ های مربوط به امور حقوقی خود هستند. دریافت بازدید اصلی از موتورهای جستجو راهی عالی برای جذب مشتری جدید و ایجاد حضور شرکت شما است.

5) آنچه را که انجام می دهید و یا انجام نمی دهید را شرح دهید:

این که آیا شما به طور کامل در تمامی زمینه ها فعالیت دارد یا روی یک تا چند زمینه عملی تمرکز دارید ؟ وب سایت شما می تواند این موارد را به چشم اندازهای آینده منتقل کند و مخاطب بیشتر با کار شما و تمرکز شما آشنا شود، این مسئله می تواند برای افراد حیاتی باشد، خواه نام شرکت شما را بشنوند یا در جستجوی آنلاین وکیل باشند.

هنگامی که آنها در سایت شما قرار می گیرند، باید بتوانند به سرعت تشخیص دهند که شما یک وکیل یا شرکت حقوقب هستید که می تواند به آنها در حل مشکل کمک کند یا خیر. این می تواند شانس دریافت ایمیل یا تماس تلفنی از مشتری های بالقوه ای را که می خواهید جذب کنید، افزایش دهد.

طراحی سایت حقوقی چه مزایایی دارد

6) همه قصد ندارند با شما تماس بگیرند:

اکثر وکلا در حوزه های حقوقی روبرو با مشتری (به عنوان مثال معامله با افراد به جای مشاغل) معمولاً به دنبال تماس تلفنی هستند. این سریعترین راه برای صلاحیت و تبدیل سرنخ به مصرف و متعاقباً به مشتری است. داشتن هدف اصلی از بازاریابی (مانند تماس تلفنی، ایمیل و غیره) بسیار عالی است. با این حال، همه نمی خواهند اقدام اصلی را که دوست دارید انجام دهند.

داشتن یک نسخه پشتیبان از قبیل فرم تماس، آدرس ایمیل یا جعبه گفتگوی زنده گزینه هایی را که برای برقراری تماس اولیه با شرکت شما ارائه می دهید، گسترش می دهد. برخی از افراد خجالتی هستند، یا به دلیل حساسیت در امر حقوقی خود، ممکن است بخواهند از راه های اجتماعی استفاده کنند. یک وب سایت به شما امکان می دهد چندین حالت تماس و ارتباط با مشتری و مشتری های احتمالی را برآورده کنید. این به نرخ تبدیل و تعداد بازده ماهانه شما کمک می کند.

با استفاده از حساب ها
متوجه می شویم که شرکت حقوقی ما، در 6 ماه اول سال 2019 :

734 کاربر از صفحه تماس با ما بازدید کردند (“مشاهده جزئیات تماس”)
144 کاربر فرم تماس با ما را ارسال کردند (42 صفحه فرود، 60 فرم تماس با ما، 33 فرم صفحه خدمات نوار کناری، 8 فرم مشاوره درخواست، 1 فرم فرود پی پی سی)

اگر وب سایتی وجود نداشته باشد و علاوه بر این، چندین روش ارتباطی، مانند ایمیل و فرم های تماس، که ممکن است به بسیاری از فرصت های مشتری و هدایت مشتری ترجمه شده باشد.

7) با وب سایت، شما 24/7/365 هستید:

همه ما به جز وب سایت شما، زندگی خارج از کار داریم. این به صورت شبانه روزی کار می کند، همیشه در آنجا، آماده ملاقات و استقبال از بازدید کنندگان جدید و برگشت دهنده که شما را آنلاین چک می کنند.

داشتن یک وب سایت برای چندین حالت ارتباطی، از جمله ارسال نامه های الکترونیکی و فرم همانطور که قبلا ذکر شد، مجوز دارد. ما مطالعه ای راجع به زمان تغییر شکل و فرم های سربی انجام دادیم و دریافتیم که بیشترین عملکرد ساعت 6-8 عصر است که 29.2٪ از کل ارسال فرم تماس را دارد. برای بسیاری از موسسات حقوقی، این بدان معنی است که بعد از ساعت کاری، وقتی کسی برای پاسخگویی به تلفن ها نیست. بیش از 73٪ از کل موارد ارسالی بین ساعت 14 و نیمه شب بوده است.

به شرطی که وب سایت شما به درستی کار کند، هر زمان که افراد آماده اقدام باشند، در آن وجود دارد. بعد از شما، دستیاران و کارمندان قانونی همه شما برای روز به خانه رفته اند. وب سایت شما آنجاست و به شما کمک می کند تا به صورت شبانه روزی بیشتر منجر به تولید و ارزش بیشتر شود.

سیستم تجزیه و تحلیل داده در سایت حقوقی

8) می توانید ارزش شرکت حقوقی خود را پیگیری کنید

می توانید وب سایت خود را با یک سیستم تجزیه و تحلیل و ردیابی داده مانند Google Analytics راه اندازی کنید. با این کار، رفتارها و اقدامات انجام شده در وب سایت شما به صورت ناشناس انجام خواهد شد، صرف نظر از اینکه افراد وب سایت شما را چگونه پیدا می کنند. شما می توانید معیارهای مالی را برای اقدامی که در وب سایت شما انجام شده تعریف کنید. اینکه چه مبلغی را برای اهداف خاصی تعیین کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد.

تجزیه و تحلیل برای وب سایت نشان داده شده در بالا بسته به اهداف مقادیر مختلفی دارد. تماس های تلفنی و فرم های ارسالی از طریق بستر تجزیه و تحلیل ردیابی می شوند، پس از کلیک، ایمیل و افرادی که از صفحه تماس با ما بازدید می کنند، بیشترین ارزش را دارند.

پیگیری کمپین های تبلیغاتی و سرمایه گذاری های بازاریابی

در صورت راه اندازی صحیح، می توانید ROI را تقریباً برای هر کمپین بازاریابی که تصور می کنید، بصورت آنلاین یا آفلاین دنبال کنید. به شما این امکان را می دهد که وقت آن است که بررسی ماهانه یا فصلی بازاریابی خود را انجام دهید، چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست. داده ها در سیستم عامل ها ثبت و ذخیره می شوند، به شما امکان می دهد داده های تاریخی را مشاهده کنید.

و متوجه می شوید چه مطالبی باز خورد بهتری داشته است
فرض کنید با YellowPages یا شبکه تلویزیونی منطقه ای خود تبلیغاتی را انجام داده اید. شما مدیر وب سایت یا متخصص تجزیه و تحلیل هستید می توانید کدهای پیگیری ویژه ای را برای کمپین های خود تنظیم کنید و بازدید خود را برای این منابع تقسیم کنید. اگرچه داده ها بی عیب و نقص نخواهند بود، اما ایده مناسبی از میزان موثر بودن این سرمایه گذاری ها به شما می دهد.

گزارشگری را سفارشی کنید

اگر در زمینه های گزارش دهی به بازاریابی، حسابداری و خرد کردن در زمینه های دیگر خود عملی هستید، پس با ردیابی تجزیه و تحلیل از طریق وب سایت خود در خانه احساس راحتی می کنید. شما می توانید گزارش ها را برای دیدن داده های قابل اجرا سفارشی کنید، و این کار به شما کمک می کند ببینید در سرمایه گذاری های بازاریابی شما چه چیزی کار می کند یا نمی کند. تقسیم فوق نشان می دهد که مقدار کلی برای دوره با تجزیه بر اساس مقدار بازدید بر اساس:
تلفن های همراه
کمپین های بازدید پولی
بازدید اصلی (برند و SEO )
ارزش جمع شده از وب سایت شما

از هم اکنون، امیدوارم ببینید که بسیاری از راه ها از نظر بازاریابی و تبلیغات به وب سایت شما بازمی گردند. در نتیجه، می توانید ببینید که وب سایت شما از هر منبع و به طور کلی چه مقدار ارزش تولید می کند. پس از اینکه خود این مورد را تجربه کردید، می توانید اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری شما در وب سایت شما تا چه اندازه برای وکالت ارزشمند است.

9) مشتریان بالقوه را آگاه کنید و به ان ها آموزش دهید و آنها را واجد شرایط کنید:

ما در چندین دلیل دیگر که در بالا ذکر شد، این موضوع را لمس کرده ایم و در این امر با تجربه هستیم، اما فکر می کنم با اندکی توضیح بیشتر، این سزاوار نکته خاص خود باشد.

مسلماً اینترنت بزرگترین نوآوری فناوری است که تاکنون توسط انسان ایجاد شده است. افراد می توانند با کامپیوتر خود و با وارد کردن یک پرس و جو در یک موتور جستجو مانند Bing، Google و سیستم عامل های جستجوی رایگان، تقریباً در مورد هر موضوعی یاد بگیرند. امروزه بسیاری قبل از خرید یا سرمایه گذاری عمده از آن استفاده می کنند. ما می توانیم با آن یاد بگیریم و تحقیق کنیم، خواه خرید یک تلفن جدید، تلویزیون، خانه یا انتخاب یک وکیل.

داشتن یک وب سایت، هنگامی که به درستی در استراتژی بازاریابی استفاده شود، می تواند یک سرمایه باورنکردنی برای شرکت شما باشد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اشکال مختلفی از بازاریابی آنلاین وجود دارد، از تبلیغات PPC گرفته تا وبلاگ نویسی. تا آنجا که وبلاگ نویسی انجام می شود، این می تواند قسمت قابل توجهی از استراتژی جذب مشتری شما باشد. شما با پاسخ به سوالات حقوقی و ارائه اطلاعات حقوقی برای مشتریان خود از طریق وب سایت، به شما در ایجاد اعتماد، آموزش و احراز صلاحیت قبل از ورود به دفتر شما کمک می کند.

به این ترتیب، وقتی مسائل حقوقی خوانندگان وبلاگ شما به حدی رسید که نیاز به یک وکیل داشته باشند، تعداد بیشتری از آنها وکالت دارند – شما از طریق ارائه اطلاعات حقوقی رایگان در زمینه های قانونی که تلاش های بازاریابی خود را متمرکز می کنید، اعتبار را ایجاد کرده اید. حالا فقط مسئله این است که آنها با شما تماس بگیرند.

10) ارزش کاری خود را با تبلیغ درست نشان دهید:

در بازاریابی یک شرکت حقوقی، شرکت شما تجربیات خود را ارائه می دهد. این به عنوان پیشنهاد ارزش شما شناخته می شود و آنچه شما را از سایر شرکت های حقوقی و همچنین راه حل های قانونی DIY متمایز می کند.

وب سایت شما، باید 24/7 باشد قرار دادن این پیام در جلو و مرکز آن در صفحه اصلی می تواند تفاوت بین جذب مشتری مناسب و عدم تفاوت را ایجاد کند.

11) به آگاهی از برند کمک می کند:

بسیاری از حقوقدانان از اهمیت تبلیغات برتر ذهن یا آگاهی از نام تجاری شنیده اند. تبلیغات گسترده برای پخش پیام و نام تجاری شما مهم است. با این حال، افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند زیرمجموعه ای از این توده ها هستند و به احتمال بسیار زیاد برای یک وکیل در بازار حضور دارند (اکنون یا در آینده نزدیک).

نمایش نام تجاری شما به طور برجسته در وب سایت شما باعث ایجاد احساسات و نقاط تماس با مخاطبان شما می شود. اطمینان حاصل کنید که واضح است، به خوبی نمایش داده می شود و تأثیر ماندگاری بر بازدید کنندگان شما می گذارد.

12) این یک دارایی تجاری است:

در نهایت، یک وب سایت برای وکالت شما باید به عنوان یک دارایی تجاری دیده شود. وقتی به دلایل ذکر شده در بالا به ارزش بالقوه ای که یک وب سایت می تواند برای شرکت حقوقی شما تولید کند، نگاه کنید و به طور مناسب روی آن سرمایه گذاری کنید، واقعاً یک دارایی برای شما است. اگر شما مالک یا علاقه مند به شرکت هستید، این می تواند سهام شما را در طول برنامه ریزی جانشینی افزایش دهد زیرا شرکت شما دارای یک ابزار قدرتمند، تولیدمحتوا و بازاریابی است.

12 دلیل برای اینکه شرکت حقوقی شما، حتی وکلای مدافع و مشاوران انفرادی به وب سایت احتیاج دارند. ما سعی کردیم مثالهایی ارائه دهیم که هم از نظر تئوری و هم از طریق پشتیبان گیری از آن در برخی از داده ها منطقی باشد. یک وب سایت به تنهایی می تواند ارزشمند باشد، حتی فقط به چند دلیل ذکر شده در بالا، از جمله اعتبار و اعتماد. من اعتماد دارم که شما همچنین می توانید مشاهده کنید، فعالیت های بازاریابی شما با صرف وقت و منابع بیشتر، طراحی سایت موسسه حقوقی شما با ارزش تر می شود.

از صفر تا صد طراحی سایت حقوقی

چگونه یک وب سایت می تواند کمک کند؟

1. آنچه Google به مشتریان بالقوه نشان می دهد کنترل کنید

چه اتفاقی می افتد که مشتری بالقوه برای تحقیق آنلاین و نام Google شما آنلاین شود؟ وب سایتی مانند Avvo احتمالاً نشان داده می شود. و وقتی آنها آنجا را کلیک می کنند، وکلای دیگر رقیب را می بینند. ممکن است شما به تازگی مشتری خود را از دست داده باشید.

2. یک وب سایت به شما کمک می کند تا شهرت خود را کنترل کنید

مشتریان امروز بررسی آنلاین را به همان اندازه توصیه های دهان به دهان افرادی که شخصاً می شناسند مهم می دانند. در حقیقت، بسیاری از افرادی که قادر به دریافت آن توصیه های مهم حضوری از شخصی که در گذشته از وکیل استفاده کرده است نیستند، برای انجام تحقیقات خود به اینترنت مراجعه می کنند و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت های حقوقی محلی و سایر سازمان ها کسب می کنند و سعی میکنند این گونه به هدف خود که همان یافت وکیلی مجرب است برسند.

وب سایت شما مکان مناسبی برای نمایش بررسی های مهم آنلاین مخاطبان است. اگر وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود را ندارید – و به طور منظم بر مکالمات رسانه های اجتماعی در زمینه فعالیت خود و شرکت خود نظارت می کنید – ممکن است فرصت های مهم برای کنترل و مدیریت شهرت و کنترل مکالمه در مورد خود را از دست دهید. کسب و کار. وب سایت شما همچنین می تواند به شهرت شما از راه های اصلی دیگر کمک کند. این شما را کنترل می کند.

3. ایجاد ارتباط با مشتری از طربق تجربیاتتون

می توانید جوایز و افتخارات محلی خود را به نمایش بگذارید. در مراسمی محلی یا در مجله ای شناخته شده بودید؟ آیا برای کاری که به دست آوردید جایزه دریافت کردید؟ آیا گواهینامه ها یا تجربه دیگری دارید که فراتر از شرایط لازم برای رشته شما باشد؟

وب سایت شما مکان مناسبی برای نمایش تمام آن افتخارات مهم است و به مشتریان بالقوه اجازه می دهد دقیقاً آنچه را که شما می توانید برای آنها انجام دهید، ببینند و با خیالی اسوده تصمیم بگیرند.

شما می توانید نتایج پرونده های قبلی خود را نمایش دهید. نتایج شما در پرونده های گذشته لزوماً تضمین کننده نتایج شما در مورد بعدی شما نیستند، اما آنها می توانند به مشتریان شما بگویند که در گذشته به چه نتیجه رسیده اید و بنابراین، آنچه که احتمالاً می توانید برای آنها انجام دهید. شما هیچ اطلاعات شناسایی در مورد موکلان خود نمایش نخواهید داد، اما می توانید نگاهی به نتایج گذشته مشتری بیندازید که می تواند به مشتریان آینده کمک کند تا تصمیم بگیرند که آیا شما وکیل مورد نظر آنها هستید یا خیر؟

وب سایت شما ابزاری عالی برای ایجاد اعتماد مشتری است پس در بالا بردن رتبه ی خود کوشا باشید

اگر وب سایت ندارید برخی از مشتریان به شما اعتماد نخواهند کرد. مشتریان امروز تصور می کنند که اگر فاقد وب سایت هستید، احتمالاً یک سازمان شبانه روزی هستید که فاقد تجربه و اعتبار لازم برای کمک به آنها در مبارزات قانونی است. نه تنها این، وب سایت شما ابزاری عالی برای اعتماد سازی با مشتریان شما است.

قبل از اینکه مشتری از در بگذرد، مشاوره را شروع کنید. وبلاگ شما ابزاری عالی برای ارائه بینایی به مشتریان در مورد وضعیت آنها و یا ارائه مشاوره حقوقی اساسی قبل از اولین تماس تلفنی است و با خیالی آسوده به دفتر شما مراجعه می کنند. غالباً، وب سایت شما می تواند به سوالات متداول پاسخ دهد یا در مراحل اولیه سوالات حقوقی به مشتریان کمک کند. این نه تنها یک روش عالی برای جلب اعتماد آنها از طریق مشاوره با کیفیت است، بلکه منبع بسیار خوبی است که می توانید در اختیار مشتریان فعلی خود قرار دهید، که به نوبه خود می تواند به شما در مدیریت بهتر ساعات اداری خود کمک کند.

اقتدار و امانت داری خود را به مشتریان نشان دهید. کیفیت وب سایت شما مهم است! به دلیل پیامی که به مشتری هایتان می دهد، اجازه نمی دهید دفتر کارتان آشفته، فرسوده و کثیف شود. در مورد وب سایت شما نیز همین مسئله وجود دارد. برای بسیاری از مشتریان، طراحی سایت موسسه حقوقی شما اولین ارتباطی است که با تجارت شما برقرار می کنند. دقیقاً مانند ویترین فروشگاه یا دفتر پذیرش در دفتر حقوقی شما، وب سایت شما باید از نظم خوبی برخوردار باشد تا در هنگام ارتباط با مشتری با مشتری احساس امنیت کند زیرا میخواهد پرونده ای به شما بسپارد که شاید برای مشتری مهم ترین مسئله ی زندگی اش باشد.

از شما سپاس گزاریم تا اینجا مقاله با ما همراه بودید پیشنهاد می کنیم از مقاله مشاوره سئو دیدن فرمایید.

وب سایت شما چه بازدهی تازه ای دارد؟

وب سایت شما علاوه بر مزایای دیگر، ابزاری عالی برای بازاریابی است که می تواند به شما کمک کند تا محصولات جدیدی را برای شرکت شما به ارمغان بیاورد. هنگامی که وب سایت خود را می سازید، به مشتریان راهی جدید برای برقراری ارتباط با شما و دسترسی به اطلاعات مهم تماس از جمله آدرس دفتر حقوقی شما، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را به مشتریان ارائه می دهید. هرچه وب سایت شما بیشتر رشد کند، ابزار بازاریابی آن بهتر می شود در نتیجه اعتماد بیشتری را جلب کرده اید.
مشتریان احتمالی وقتی به دنبال اطلاعات مربوط به تخصص حقوقی شما می گردند، وب سایت شما را پیدا می کنند. وبلاگ نویسی به طور اصلی رتبه بندی جستجوی شما را افزایش می دهد، در حالی که تبلیغات پولی می تواند به شما کمک کند رتبه جستجوی شما را سریعتر و کارآمدتر کند. بدون وب سایت، حتی تبلیغات پولی نیز نمی توانند به مشتریان بالقوه کمک کنند تا به همان اندازه در مورد کسب و کار شما اطلاعات پیدا کنند و این شاید باعث دو دلی مشتری شود.

وب سایت شما نشان می دهد که شما دارای چه شخصیتی هستید. این امر به شرکت شما و نوع قانونی که اداره می کنید نگاه می کند. تخصص شما چه نوع قانونی است؟ چه نوع مشتری هایی را ترجیح می دهید؟ از طریق وب سایت خود، می توانید اطلاعات مهم را ارائه دهید. لیست های موجود در دفترچه تلفن به راحتی سطح یکسانی از اطلاعات را ارائه نمی دهند، خصوصاً اگر نام شرکت شما صرفاً نام خانوادگی همکاران شما باشد.

وب سایت شما در هر زمان از روز شما را در دسترس قرار می دهد. شما کسی را ندارید که تلفن هایش را به صورت 24 ساعته و روزانه اداره کند، و احتمالاً نمی توانید از هرکسی در شهر خود که به نوع قانونی که نیاز دارید احتیاج دارد اطلاعاتی کسب کنید. با این حال، از طریق وب سایت خود، همیشه در دسترس مشتریان بالقوه هستید، به این معنی که احتمال کمتری در استفاده از آگهی های احتمالی وجود دارد.

آیا آماده اید که وب سایت خود را ایجاد کنید، اعتبار خود را ارتقا دهید، و اقتدار خود را افزایش دهید؟ لازم نیست این کار را به تنهایی انجام دهید! درست مثل اینکه شما در یک نوع خاص از قانون تخصص دارید، ما در طراحی سایت موسسه حقوقی و انجام اقدامات بازاریابی برای شرکت های حقوقی و سایر مشتریان حقوقی تخصص داریم. اگر آماده افزایش بازدهی در سرمایه گذاری بازاریابی خود یا ایجاد وب سایتی هستید که به ایجاد اقتدار کمک می کند، امروز با رایان طرح تماس بگیرید تا بیاموزید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم زیرا با یک محتوای عالی می توانید همیشه در بهترین جایگاه باشید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت موسسه حقوقی

طراحی سایت موسسه حقوقی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج تابستانه ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل تابستان استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ


نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

هانیه پهلوان

هانیه پهلوان

واحد فروش (پاسخگویی در کمتر از 5 دقیقه)

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی سایت موسسه حقوقی (با مشاوره رایگان)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی پروفایل یکی از همکاران کلیک کنید

هانیه پهلوان

هانیه پهلوان

واحد فروش ( پاسخگویی در کمتر از 5 دقیقه )

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت