جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اکانت هوش مصنوعی چت جی پی تی

در این مقاله می خوانید:

خرید و سفارش اکانت هوش مصنوعی و کاربرد آن

خرید اکانت هوش مصنوعی به چه منظوری انجام می‌شود؟-چرا این روزها خرید اکانت ChatGPT طرفداران زیادی پیدا کرده است؟-آیا از هر سایتی می‌توان اکانت هوش مصنوعی را خرید؟آیا کیفیت اکانت در همه سایت‌ها یکسان است؟

این سوالات از مهمترین سوالاتی هستند که به ذهن کاربران در هنگام شنیدن کلمه لاتین ChatGPT و ضرورت خرید آن خطور می‌کنند.

هیچ چیز بدتر از نداشتن اطلاعات ناقص درباره یک موضوع نیست. این مسئله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که شما اطلاعات کافی در مورد آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های جدید دنیا را نداشته باشید.

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا سرویس ChatGPT است. اگر شما عزیزان هم می‌خواهید اطلاعاتی جامع و کامل در این مورد کسب کنید، در ادامه مطالب این مقاله را از دست ندهید.

 

راهنمای کار با سایت هوش مصنوعی به صورت ویدیو

 

 

 

آشنایی با سرویس ChatGPT

با ظهور تکنولوژی‌های جدید و تاسیس سرویس ChatGPT یکی از بزرگترین سوالاتی که به ذهن افراد خطور می‌کند این است که سرویسChatGPT (چت جی پی تی) چیست؟

قبل از آشنایی با چت جی پی تی ابتدا باید با هوش مصنوعی آشنا شوید. هوش مصنوعی همانطور که از نامش پیداست، در تلاش برای پیدا کردن راهی برای خلق رفتارهایی شبیه انسان‌ها است. به همین خاطر این روزها شما شاهد ربات‌هایی با رفتارها و عملکرد نزدیک به رفتارهای انسان‌ها هستید.

در حقیقت، هوش مصنوعی پیچیدگی‌های زندگی را برای انسان‌ها ساده‌تر کرده است. یکی از سرویس‌هایی که با استفاده از هوش مصنوعی برای رفاه انسان‌ها ابداع شده؛ چت جی پی تی است.

 

 

اما کاربرد این چت چیست؟

این سرویس بی‌نظیر برای پاسخگویی به سوالات شما با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده است. این سرویس بسیار باهوش است و در کمترین زمان ممکن به بهترین نحو ممکن پاسخ سوال شما را می‌دهد. در واقع، پرسیدن سوالات مختلف از این چت مانند پرسیدن سوال از انسان است.

از شگفت‌انگیزترین ویژگی‌های این چت، آماده کردن پاسخ سوال با توجه به درخواست‌های کاربر است!!!

هنگامی که پاسخ سوال با توجه به درخواست‌های کاربر آماده می‌شود؛ قطعاً رضایت بیشتر کاربر را به خود جلب می‌کند.

همچنین در زمینه‌های مختلف مانند

  • برنامه‌نویسی
  • ترجمه
  • ساخت عکس

و… نیز می‌توان از آن استفاده کرد. در متن فوق با چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT چیست؟ آشنا شدید. در ادامه با نحوه دسترسی راحت به اکانت ChatGPT نیز آشنا می‌شوید. پس ادامه مقاله را از دست ندهید.

چگونه دسترسی آسان به اکانت ChatGPT داشته باشیم؟

این روزها کشور ما در تحریم توسط سایر کشورها قرار دارد. از سویی شرایط فیلترینگ باعث شده تا کاربران نتوانند به راحتی به سایت‌ها و سرویس‌های خارجی دست پیدا کنند.

همچنین همانطور که شاهد هستیم قیمت دلار روز به روز در حال افزایش است. این افزایش دلار باعث شده تا کاربران ایرانی حتی در صورت دستیابی به سرویس‌های خارجی، توانایی پرداخت هزینه‌های خرید، تمدید و… را نداشته باشند. علاوه بر همه این مشکلات، کارت‌های بانکی ایران برای خرید خدمات این سرویس‌ها معتبر نیستند.

اما چاره کار چیست؟

کاربران ایرانی به هیچ عنوان در این زمینه نباید نگرانی داشته باشند. زیرا به راحتی می‌توانند به خرید اکانت هوش مصنوعی در داخل کشور از سایت‌های معتبر بپردازند.

دقت کنید حتماً این اکانت را از سایت‌های معتبر و دارای نماد الکترونیک خریداری کنید.

اما چرا خرید از سایت‌های معتبر این همه اهمیت دارد؟

زیرا بسیاری از سایت‌ها نسخه‌های دست دوم و یا هک شده و کرک شده را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؛ در صورتی که برای هر مشتری باید یک اکانت اختصاصی ساخته شود.

علاوه بر این سایت‌های معتبر خدماتی مانند عدم نیاز به پرداخت هزینه برای تمدید دوباره، استفاده همزمان از یک اکانت روی چند دستگاه و… را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

خریدی مطمئن از بهترین شرکت فروش اکانت ChatGPT

انتخاب یک شرکت یا سایت معتبر برای خرید اکانت ChatGPT، OpenAI با تضمین کیفیت

اهمیت زیادی دارد. علاوه براین فعال سازی و خرید اکانت ChatGPT و Open AI با بهترین قیمت نیز در این مجموعه انجام می‌شود.

اما چگونه متوجه شویم این شرکت بهترین خدمات را در این زمینه به ما ارائه می‌دهد؟

در ادامه با خدمات حرفه‌ای و متمایز این مجموعه آشنا می‌شوید.

برترین خدمات رایان طرح در زمینه خرید اکانت ChatGPT OpenAI
دارای اکانت اختصاصی بسیاری از شرکت‌های فروش اکانت، برای جذب مشتریان بیشتر اکانت‌های هک شده را به مشتریان خود می‌فروشند. این اکانت‌ها در آینده مشکلاتی مانند عدم دسترسی و… دارند. اما در رایان طرح برای شما یک اکانت اختصاصی و یونیک ساخته می‌شود.
دارای قیمت اقتصادی و به صرفه برای رفاه حال مشتریان گرامی مناسب‌ترین قیمت، همراه با بالاترین کیفیت در نظر گرفته شده است.
فعال‌سازی اکانت در کمترین زمان در تمام روزهای کاری به محض ثبت درخواست و پرداخت وجه، اکانت شما در کمترین زمان ممکن و طی یک تا دو ساعت فعال می‌شود!!
عدم نیاز به تمدید اکانت اکانت‌های خریداری شده از سایت رایان طرح نیازی به تمدید ندارند. به همین دلیل شما بدون تمدید و پرداخت هیچ‌نوع هزینه‌ای می‌توانید با خیال راحت از اکانت اختصاصی خود استفاده کنید.
استفاده همزمان چند کاربر از یک اکانت!! همانطور که گفتیم به دلیل اختصاص بودن اکانت، هر کاربر می‌تواند روی چند دستگاه همزمان آن را فعال کند. به عبارت دیگر چند نفر در عین واحد می‌توانند از یک اکانت بدون هیچ مشکلی استفاده کنند!!
شارژ و فعالسازی اکانت اختصاصی با ایمیل شخصی به محض پرداخت وجه، اکانت شما در کمترین زمان ممکن روی ایمیل شخصی شما فعال خواهد شد. این کار باعث می‌شود تا ایمیل‌های این سرویس مستقیماً برای خود شما ارسال شود.

 

 

آشنایی با شرکت OpenAI  (اوپن ای‌آی)

کمترکسی را می‌توان پیدا کرد که ایلان ماسک را نشناسد. انجام کارهای مختلف در زمینه هوش مصنوعی از بزرگترین فعالیت‌های ایلان ماسک است. اوپن ای آی که این روزها طرفداران زیادی دارد توسط این شخص و شرکای او تاسیس شده است.

تاسیس این موسسه تحولی شگرف در هوش مصنوعی بوده است. دانشمندان که در این موسسه فعالیت می‌کنند تمام تلاش خود را برای ایجاد سرویس‌ها و ربات‌هایی با طرز فکر انسان و استدلال او می‌کنند.

بزرگترین هدف این موسسه ابداع فناوری‌های جدید در زمینه هوش مصنوعی است. این فناوری‌ها قادر به انجام بسیاری از کارهای انسان هستند. حتی گاهی اوقات می‌توان آنها را جایگزین عملکرد انسان کرد!!

به عنوان مثال از مهمترین ابداعات این موسسه می‌توان به

  • خودروهای خودران
  • تجهیزات خودران در زمینه کشاورزی
  • بازی‌هایی با تم واقعی ولی مجازی

و… اشاره کرد.

این موسسه هر چند وقت یکبار نواقص ابداعات خود را بررسی و اشتباهات و نواقص را برطرف می‌کند.

چت جی پی تی از بزرگترین و بهترین پروژه‌های این موسسه بوده که این روزها با استقبال فراوانی از سوی کاربران روبرو شده است. در نهایت چت جی پی تی نوعی هوش مصنوعی رایگان است که همه چیز می‌داند!!

مقایسه   chatgptو موتور های جستجو

بعد از راه‌اندازی سرویس جی پی تی، بسیاری از افراد تصور می‌کردند که این سرویس مانند گوگل و یا حتی جایگزین آن است.

اما این تصور کاملاً اشتباه است. زیرا پس از باز کردن این موتورها و جستجوی یک کلمه کلیدی شما با تعداد زیادی سایت مواجه می‌شوید.

برای دستیابی به محتوای این سایت‌ها باید تک تک این سایت‌ها را باز و مطالب آنها را مطالعه کنید. اما هنگامی که یک کلمه کلیدی را در اختیار جی پی تی می‌گذارید، این ربات مانند یک انسان به سوال شما پاسخ می‌دهد.

همچنین برای کلمه کلیدی شما یک توضیح ارائه می‌دهد. در واقع، علیرغم شباهت‌های زیاد موتور جستجو و ChatGPT هیچکدام از این دو نمی‌توانند جایگزین یکدیگر باشند.

آشنایی با مزایای خرید اکانت جی پی تی

شما عزیزان با خرید اکانت ChatGPT از مزایای بیشماری برخوردار ‌می‌شوید. به عنوان مثال اگر بخواهید در این سرویس ثبت نام کنید باید یک پروسه طولانی و پیچیده را طی کنید. اما با خرید اکانت هوش مصنوعی دیگر نیازی به ثبت نام برای استفاده از خدمات OpenAl ندارید. در ادامه با مهمترین مزایای خرید اکانت هوش مصنوعی آشنا می‌شوید.

  • عدم پرداخت دلاری

به دلیل شرایط تحریم و فیلترینگ ایران، اگر خود شما بخواهید مستقیماً ثبت نام در این سرویس را انجام دهید، باید به دلار هزینه خرید و شارژ اکانت را بپردازید. علاوه براین خرید اکانت و انجام مراحل ثبت نام کاری سخت و زمانبر بوده و حتماً باید برای دسترسی به این سرویس یک فیلترشکن غیر رایگان را روی سیستم خود نصب کنید. با خرید اکانت هوش مصنوعی از یک سایت معتبر در ایران، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های دلاری و استفاده از فیلترشکن ندارید!!

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها

همانطور که برای شما عزیزان توضیح دادیم برای خرید اکانت نیازی به پرداخت هزینه دلاری ندارید. به همین دلیل هزینه‌های شما به شدت کاهش یافته و می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت از رایان طرح اکانت خود را تهیه نمایید.

  • دسترسی راحت و بدون مشکل

اگر شما خودتان بخواهید در این سرویس ثبت نام کنید باید حتماً یک شماره مجازی داشته باشید. همچنین به دلیل تحریم کشور ایران، باید حتماً ثبت نام خود را از طریق یک آی پی معتبر خارجی انجام دهید. اما مشکل اینجاست که این سرویس هوشمند به راحتی قادر به تشخیص آی پی‌های فیک و رد ثبت نام این آی پی‌ها است. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا برای کاهش همه این دردسرها یک اکانت معتبر از داخل ایران تهیه نمایند. با خرید از رایان طرح یک اکانت اختصاصی با ایمیل شخصی شما بدون هیچ دردسری در اختیارتان قرار می‌گیرد.

آشنایی با مهمترین کاربردهای سرویس چت جی پی تی

بعد از آشنایی با چت جی پی تی (ChatGPT) چیست؟ کاربرد چت GPT به شما برای خرید اکانت هوش مصنوعی کمک زیادی می‌کند. کاربردهای استفاده از این چت بسیار زیاد است. در ادامه با مهم‌ترین کاربردهای این ربات هوشمند آشنا می‌شوید.

1.      توانایی تولید محتوا در زمینه‌های مختلف با خرید اکانت هوش مصنوعی

فقط کافی است یک کلمه کلیدی را در اختیار این ربات بگذارید. در کمترین زمان برای شما یک محتوا در این زمینه تولید می‌کند.

2.      تولید تصاویر زیبا از طریق خرید اکانت هوش مصنوعی

خلق تصاویر هنری از دیگر کارهای این ربات است. فقط کافی است اطلاعات مورد نظر را به این ربات بدهید تا در کمترین زمان تصاویر زیبا و خلاقانه به شما تحویل دهد.

3.      خرید اکانت هوش مصنوعی برای حل مسائل مختلف

همانطور که گفتیم این ربات توانایی استنباط و تفکر مانند انسان را دارد. به همین دلیل از آن می‌توان برای حل مسائل ریاضی استفاده کرد.

به وسیله این ربات قادر خواهید بود سخت‌ترین مسائل ریاضی در مقاطع مختلف را در کمترین زمان ممکن حل نمایید.

4.      دارای قابلیت آموزش و توضیح مسائل پیچیده

این ربات مسائل پیچیده را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان می‌کند. به همین دلیل از آن برای آموزش نیز می‌توان استفاده کرد.

5.      استفاده به عنوان مترجم

این ربات هوشمند توانایی ترجمه زبان‌های مختلف به یکدیگر را دارد. به همین دلیل از آن می‌توانید برای ترجمه نیز استفاده کنید.

6.      استفاده در برنامه‌نویسی

این ربات می‌تواند به برنامه‌نویسان در برنامه‌نویسی کمک کند. همچنین قادر به رفع باگ‌های به وجود آمده است.

7.      پیدا کردن متن آهنگ و شعر

اگر قسمتی از متن آهنگ یا شعر خود را در این ربات جستجو کنید بقیه آهنگ و یا شعر را نیز برای شما می‌آورد.

8.      انجام اصلاحات گرامری

معمولاً هر متنی دارای مشکلات گرامری از لحاظ نگارشی است که باید اصلاح شوند. ربات جی پی تی در کمترین زمان این اصلاحات را انجام می‌دهد.

9.      تفاسیر کدها

10. Python bug fixer

11. اصلاح کردن باگ‌های پایتون

12. Java script helper chatbot

13. چت بات کمکی برای جاوا اسکریپت

14. Create SQL

از دیگر کاربردهای ربات جی پی تی هستند.

 

کلام آخر

OpenAl یا ChatGPT چیست؟ هوش مصنوعی پدیده‌ای است که تاکنون برای بالا بردن کیفیت زندگی و رفاه انسان‌ها؛ سرویس‌ها، ربات‌ها و نرم‌افزارهای زیادی را ابداع کرده است.

یکی از مهمترین این ابداعات که تحولاتی شگرف و شگفت‌انگیز در زندگی کاری انسان‌ها ایجاد کرده، چت جی پی تی است. نام دیگر این چت اوپن ای آی نیز است. به همین دلیل اگر نام دیگر آن را جایی شنیدید و یا خواندید؛ تعجب نکنید!!

کار با این چت بسیار آسان بوده و فقط باید سوال خود را از این چت بپرسید. این چت مانند یک انسان به سوالات شما پاسخ می‌دهد.

برای استفاده از این چت باید یک اکانت در سرویس آن برای خود بسازید. با توجه شرایط تحریم و فیلترینگ کشور ایران، قطعاً دستیابی به این سرویس مشکل است. از سویی برای خرید و شارژ اکانت خود باید به واحد دلار هزینه پرداخت کنید. به همین دلیل برای کاهش مشکلات کاربران بسیاری از سایت‌ها اقدام به فروش اکانت هوش مصنوعی می‌کنند.

خرید اکانت ChatGPT یا ((open AI  ارزان + تحویل آنی از سایت رایان طرح به شما امکان خرید یک اکانت اختصاصی با عالی‌ترین کیفیت را می‌دهد.

علاوه براین با یکبار خرید اکانت ChatGPT OpenAI روی ایمیل شما (ارزان) دیگر نیازی به تمدید اکانت خود ندارید؛ و اکانت اختصاصی شما در کوتاهترین زمان ممکن، روی ایمیل شما تحویل خواهد شد.

علاوه بر این شما دیگر نیازی به خرید اکانت شماره مجازی ندارید. به دلیل استفاده از ایمیل شخصی، شما عزیزان به راحتی می‌توانید ایمیل‌های ارسالی از سوی این سرویس را مستقیماً در ایمیل شخصی خود دریافت کنید.

امیدواریم با خواندن این مقاله با صفر تا صد چت جی پی تی ChatGPT آشنا شده و اطلاعات کافی در مورد خرید اکانت هوش مصنوعی به دست آورده باشید.

سوالات متداول

  1. منظور از OpenAI یا همان ChatGPt چیست؟

یک نوع هوش مصنوعی است که قادر به ترجمه، پاسخ به سوالات، برنامه‌نویسی و… است.

  1. بهترین سایت خرید اکانت جی پی تی کدام سایت است؟

بهترین سایت، سایتی است که روی ایمیل شما، اکانت اختصاصی را شارژ و فعال کند. همچنین مانند شرکت رایان طرح نیاز به تمدید نداشته باشد.

  1. قیمت اکانت chatgpt  چند است؟

شما عزیزان می‌توانید اکانت اختصاصی با مناسب‌ترین قیمت و عالی‌ترین کیفیت را از شرکت رایان طرح تهیه کنید. همچنین در صورت خرید اکانت بیشتر برای شما تخفیف‌های خوبی لحاظ می‌شود.

  1. نحوه خرید اکانت در رایان طرح چگونه است؟

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت رایان و پرداخت هزینه در کوتاهترین زمان ممکن از اکانت خود استفاده کنید. معمولاً حداکثر یک تا دو ساعت بعد از خرید، اکانت روی ایمیل شخصی شما فعال می‌شود.

  1. مزایای خرید اکانت از رایان طرح چیست؟
  • توانایی استفاده از اکانت روی چند دستگاه
  • عدم نیاز به تمدید
  • دارای قیمت ارزان و کیفیت عالی
  • تحویل اکانت اختصاصی روی ایمیل شخصی
  • تضمین کیفیت و عدم استفاده از اکانت‌های فیک یا کرک شده

 

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای اکانت هوش مصنوعی چت جی پی تی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!