جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

راهنمای راه اندازی سایت ویژه مشتریان

سلام? امیدوارم هر کجا که هستید شاد و سرحال باشید. از اینکه به تیم رایان طرح اعتماد کردید و تصمیم داشتید که با رایان طرح فعالیت کنید از شما سپاسگذاریم. همانطور که  در جریان هستید رایان طرح بیش از 300 پروژه وردپرسی را پشتیبانی یا طراحی نموده است و این صفحه را طبق تجربیات چندین سال ما تهیه نموده ایم  پس محتویات این صفحه را زمان بگذارید و مطالعه کنید  ویدیو ها را تماشا کنید در صورت عدم مطالعه درست  و فراموشی هر کدام از موارد تمام مسئولیت اون مورد بر عهده شما خواهد بود.

برای تکمیل وب سایت شما نیاز به اطلاعات است هر چقدر اطلاعات شما تکمیلی و کامل تر باشد سایت شما جامع حرفه ای طراحی خواهد شد.بنابر این خواهشمند هستیم طبق این راهنما باهم پروژه شما رو پیش ببریم.

برای ارسال اطلاعات زیر شما از زمان واریز  به مدت 7 روز کاری فرصت دارید که اطلاعات را تکمیل و ارسال کنید.اگه تاخیری در ارسال اطلاعاتتون پیش بیاد قطعا به تایم پروژه شما نیز افزوده خواهد شد و پروژه شما  با زمان دیر تری تحویل داده می شود.

 

ما برای شما یک گوگل درایو ایجاد کرده ایم- گوگل درایو مانند یک درایو ویندوز آنلاین است که شما هر تعداد فایل یا پوشه ای بخواهید میتوانید درون آن ایجاد کنید و ما از سمت خودمان فایل هایی که شما اپلود کرده اید را میتوانیم ببینیم و خیلی مرتب تر مانند یک usb اطلاعات جابجا می شود  اگر با موبایل هستید آموزش موبایل را مشاهده کنید و اگر با سیستم و لپ تاپ هستین با سیستم مشاهده کنید و به سایت گوگل درایو مراجعه کنید.برای سایت گوگل حتما باید با اکانت جیمیل (گوگل) لاگین کنید.

<< برای مشاهده ویدیو آموزشی کار با گوگل درایو موبایل کلیک کنید >>

<< برای مشاهده ویدیو آموزشی کار با گوگل درایو ویندوز و سیستم کلیک کنید >>

سایت گوگل درایو برای کار در مروگر

دانلود نرم افزار گوگل درایو ویندوز
دانلود نرم افزار گوگل درایو آیفون

دانلود نرم افزار گوگل درایو

از شما خواهشمندیم:

  1. در حین روز های تکمیل پروژه که ما برای شما تعیین می کنیم > در ساعت کاری آنلاین(ساعت کاری از 9 صبح تا 18 عصر به تایم ایران)  در دسترس باشید و هماهنگی تایم های خالی خود را با همکاران رایان طرح حتما انجام دهید.
  2. خواهشمندیم اگر کارتون به صورت تیمی با سایر افراد مجموعه خودتان قرار است تکمیل بشود هماهنگی های لازمه را بین سایر افراد تیم خود انجام بدهید و هر نفر ک مسئول تکمیل اطلاعات است این صفحه را نیز مطالعه کند و اطلاعات را هماهنگ شده برای ما ارسال کنید.
  3. اگر اطلاعات شما قرار است به صورت تیمی ارسال بشود با هم یک صدا و هماهنگ باشید و سپس اطلاعات را برای ما ارسال کنید در پروژه های خاص فقط ویرایشات انجام می شود و در پروژه های معمولی تعداد ویرایشات سایت در حین تکمیل شدن بسیار محدود است.
  4. قبل از ارسال اطلاعات برای ما غلط املایی – نگارشی – و ویرایشات لازمه را روی متن های خود داشته باشید و سپس ارسال کنید چون متن های شما هماگونه که ارسال می کنید در سایت کپی پیست می شوند و اگر مشکلی در متن ها یا لینک های ارسالی باشد به ندرت از سمت ما ارسال می شود یا اگر پروژه شما دارای پشتیبانی بود یک ماه بعد یاداوری کنید که اصلاح کنیم.
  5. راه اندازی یک سایت حرفه ای نیاز مند تخصص است ما در زمینه کاری شما هیچ تخصصی نداریم و نباید انتظار داشته باشید که فلان موضوع را بدانیم و متن را خودمان بنویسید یا طراحی را به آن شکل آماده کنیم یا اسم محصولات شما را بدانیم پس همه موارد را واضع و شفاف برای ما توضیح بدهید.نقش و حضور شما در کنار تیم ما برای تکمیل سایت بسیار قابل اهمیت است پس هر چقدر که زمان بگذارید و علاقه نشان بدهید ما وب سایت را حرفه ای تر و طبق خواسته شما طراحی می کنیم اگر زمان نگذارید و همه چیز را به ما واگذار کنید قطعا پروژه شما سایت خوبی نخواهد شد.
  6. برای ما ویس های طولانی در حین پروژه ؛ برای تکمیل یا ویرایش فلان بخش ارسال نکنید > ویس ها چون قابلیت خواندن ندارن باید ویس شما رو چندین بار گوش کنیم و یادداشت برداری کنیم ممکن است چیزی از قلم بیفتد.بجای ارسال ویس ها برای ویرایش ها یا طراحی ها ؛ ویرایش  و خواسته های خود را در یک فایل ورد تایپ و با خروجی پی دی اف برای ما ارسال کنید هم سریع تر پروژه تکمیل می شود و نیز با کیفیت بهتری تکمیل می شود.
  7. اگر جای از سایت باید اصلاح بشه به صورت متنی به ما اعلام نکنید بلکه اسکرین شات – یا ویدیو اسکرین ریکورد کنید و دقیق توضیح بدید. بارها این اتفاق افتاده که مشتریان ما گفته اند فلان بخش مشکل دارد ما ساعت ها وقت گذاشته ایم و بررسی کرده ایم و خبری از مشکل نبوده است ولی مشکل در مروگر یا سیستم آن ها بوده است که آن مشکل را مشاهده میکردند  پس به صورت استناد و اسکرین شات و تصویر با ما صحبت کنید.
  8. هر صفحه ای که در سایت به درخواست شما ساخته می شود باید متن آن نیز آماده بشه > پس متناظر با صفحه های درخواستی متن آن ها را نیز آماده کنید و دقیقه به ما اعلام کنید که کدام متن برای کدام صفحه است.

  1.  لوگو رو بصورت فایل ارسال کنید

    بصورت فایل png ارسال کنید و اگر امکان دارد فایل لایه باز را از گرافیست بگیرید و ارسال کنید لوگوی شما خوانا و قابل خواندن باشد. از لوگو برای هدر سایت استفاده می شود. ما ویرایش های تغییر سازی لوگو را خودمان برای شما انجام میدهیم ولی اگر نیاز به کار بیشتری داشته باشد یا تغییرات بیشتری برای قرار گیری روی سایت داشته باشد. باید به یک گرافیست دیگری مراجعه کنید و خواسته های ما را به ایشان بگویید و یا میتوانید از تیم گرافیک رایان طرح نیز کمک بگیرید.اگر پروژه طراحی لوگو توسط ما انجام شده > از گرافیست مجموعه ما لینک گوگل درایو لوگو فوق را ارسال کنید تا خودمان گوگل درایو رو دانلود کنیم.


  2. اطلاعات مورد نیازطبق موارد زیرشعار وب سایت چیه ؟ ( در حد یک خط )نام اصلی سایت ( نام برند)‌( نام کامل سایت ) برای مثال نام مجموعه رایان طرح استودیو طراحی رایان طرح است ولی اسم فارسی وب سایت ک به صورت برند دیده می شود رایان طرح است.

  3.  متن درباره ما رو تنظیم کنید و ارسال کنید.

     متن صفحه درباره ما  را باید به صورت دقیق تنظیم کنید حداقل می بایست بین 3 تا 7 پارگراف باشد و حداکثری برای آن وجود ندارد

    اگر نمیدانید که در متن صفحه تماس با ما چه چیزی بنویسید این مقاله را بخوانید.
    چگونه متن درباره ما بنویسیم؟
    در فایل ورد بنویسید


  4. آدرس بصورت دقیق و کامل +کد پستی
    هر اطلاعاتی لازم است که برای ارتباط با شما در سایت قرار بگیرد. ادرس  هر تعداد شعبه ای که دارید و لوکشین گوگل مپ رو ارسال کنید.  ادرس لوکشین گوگل مپ را طبق فیلم زیر لینک آن را به دست بیاورید و برای ما ارسال کنید. آدرس و کد پستی و لوکشین گوگل مپ عیننا در سایت استفاده می شود.
    <<مشاهده ویدیو اموزش ارسال آدرس به صورت گوگل مپ>>


  5.  شماره تماس هایی که قرار است در سایت گذاشته بشود.
    ✅شماره ها را  به صورت اعداد انگلیسی تایپ کنید مثلا اگر شماره همراه یا ثابتی قرار است در سایت قرار بگیرد همه آن ها را تایپ کنید و به صورت کامل در فایل ورد  در گوگل درایو بارگذاری کنید. ( به همراه پیش شماره شهر و استان و.. )
    از این شماره تماس ها کاربران سایت برای ارتباط با شما استفاده می کنند.


  6. لیست دسته بندی های مقالات یا لیست دسته بندی محصولات  را بصورت کامل در یک فایل ورد یا اکسل ارسال کنید.
    اگر قرار است در سایت تان مقاله ای / یا محصولاتی در حین طراحی یا بعدا درج شود باید دارای دسته بندی باشد  دسته بندی محصول و ترتیب قرار گیری و سلسه مراتبی آن بر عهده شماست که باید در یک فایل اکسل در گوگل درایو آپلود کنید.
    نمونه فایل درخواستی :


  7. اطلاعات لازمه برای صفحه اول
    برای تکمیل صفحه اول میتوانید اطلاعاتی از قبیل -سرویس ها – توضیحات سرویس ها- نمونه کارها- پیشنهادات ویژه – معرفی کارکنان و مدیران – روزمه کلی و.. قرار بگیرد. هر اطلاعاتی که  نیاز میدانید در صفحه اول قرار بگیرد برای ما در فایل ورد اررسال کنید.برای این موضوع میتوانید صفحه اول رقبای خود را بررسی کنید و کلیات را استخراج و متن را نسبت به سایت خودتان تنظیم و ارسال کنید.
    هر چقدر اطلاعات تکمیل تر باشد صفحه اول شما شکیل تر طراحی می شود.


  8. آدرس شبکه های اجتماعی
    ادرس شبکه های اجتماعی شما در هدر یا فوتر قرار میگیرد به صورت آيکونی- و هر کس روی آیکون آن شبکه کلیک کند به صفحه شما هدایت می شود. در صورت عدم ارسال ادرس شبکه های اجتماعی ؛ آیکون ها ان در سایت استفاده نمی شود.
    ادرس صفحه را به صورت تکمیل و کامل شده در فایل ورد ارسال کنید.
    ادرس شبکه ها مانند : کانال تلگرام – پیج اینستاگرام – فیسبوک- توییتر و لینکدین 
    البته بهتر است تلگرام و اینستاگرام حتما باشد.


  9. عکس های مورد نیاز
    اگر وب سایت شما فروشگاهی است و قرار است محصولات درون آن اضافه شود > به صورت پوشه ( هر پوشه یک محصول)‌عکس های اون محصول رو داخلش بزارید.
    اگر وب سایت شما یا مجموعه شما دارای دفتر کار است و تمایل دارید دفتر کار تان به مخاطبین تان نشان داده شود عکس های آفیس متنوعی تهیه کنید ( با کیفیت )
    اگر وب سایت به صورت تیمی است و قرار است عکس همکاران یا خودتان در سایت قرار داده بشه > حتما عکس ها را به صورت مرتب و با کیفیت (ترجیحا دارای لبخند و با کیفیت و جدید میتوانید از عکس های سایت ما الهام بگیرید)‌ ارسال کنید.
    اگر مدارک یا افتخاراتی دارید که باید عکس آن در سایت قرار بگیرد به صورت اسکن شده (با فرمت عکس آن را ارسال کنید)نکته مهم برای ارسال عکس  ها :
    عکس ها به صورت کم حجم شده باشند و با نام انگلیسی یا فارسی (‌با توضیح و نام اون عکس) ارسال شود.
    عکس های که گروهی هستند یا به صورت افقی یا عمودی ارسال شود و ترکیبی ارسال نشود.


  10. ارسال کد رنگی

    هر سایت /هر مجموعه /هر شرکت دارای رنگ سازمانی اولیه و ثانویه است. هر رنگ یک کد مشخص شده دارد ( مثلا رنگ سفید با کد #000000 شناخته میشه. هر سایت باید از یک رنگ اصلی ( اولیه)‌ استفاده بشه پس به همین خاطر رنگ سازمانی تون رو رنگشو بدست بیارید و برامون در فایل ورد بزارید  و کد رنگ ثانویه رو هم بزارید.باید سایت پالت رنگی را باز کنید و روی رنگ دلخواه کلیک کنید تا کد رنگ در کلیپ بورد شما کپی شود و سپس در فایل ورد آن را برای ما مشخص کنید.
    <<مشاهده پالت رنگی سایت اول >>
    <<مشاهده پالت رنگی سایت دوم >>


  11. ارسال مقالات/ محصولات

    1. اگر وب سایت فروشگاهییست به صورت پیش فرض طبق قراداد تعداد مشخصی برای شما محصول اضافه می کنیم برای اضافه نمودن محصولات باید توضیحات + قیمت + نام دقیق + عکس آن محصول را برای ما ارسال کنید.

    اگر وب سایت دارای مقاله نیز است و باید مقاله یا خبری در سایت قرار بگیرد بین 3 تا 6 مقاله آماده و در یک پوشه به اسم مقالات در گوگل درایو آپلود کنید >برای هر مقاله یک عکس اصلی در نظر بگیرید و ارسال کنید(‌این مورد ضروری نیست)‌


  12. برگه یا صفحات مورد نیاز
    در هر سایتی هر صفحه ای به عنوان برگه شناخته می شود اگر برگه ای مورد نیاز تان هست که حتما ساخته شود > اسم آن را برای ما همراه با فایل ورد توضیحات درون آن – برای ما در گوگل درایو ارسال کنید.به صورت پیش فرض برگه (‌درباره ما؛ تماس با ما ؛ قوانین و مقررات – وموارد لازم و ضروری )  ساخته می شود و اینجا  تعریف ما صفحات خاصی که نیاز است در سایت حتما باشد مثلا صفحه نمونه کار  یا صفحه ارسال رزومه برای استخدام—————

اگر سخت گیری در این متن به عمل آمده است به خاطر تحویل پروژه با کیفیت خودتان است امید است چنان موفق بشوید که جزو نامبران و یا تاپ فایو های حوزه کاری خود با کمک ما شوید.

Rate this post

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای راه اندازی سایت ویژه مشتریان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای راهنمای راه اندازی سایت ویژه مشتریان

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!