جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

لوگو جواهرات – سفارش آنلاین

لوگو جواهرات با توجه به اهمیت این کسب و کار در بین عموم و جامعه، جزو عوامل و عناصری است که می‌تواند کسب و کار شما را تغییر دهد تا مانند یک آهن‌ربا عمل کرده و تمام مخاطبین این حوزه را به سمت خود جذب کنید. با توجه به این که کسب و کارهایی مثل طلا و جواهر فروشی به دلیل اهمیتی که دارند، کاملاً اعتبار محور هستند. شما تنها در صورتی می‌توانید در این زمینه به موفقیت برسید که لوگویی بسیار خلاقانه و متمایز از سایر رقبا داشته باشید.

تا خدمات و محصولات شما را وارد سطح جدیدی کند و باعث شود تمام مخاطبین این حوزه شما را تنها انتخاب خود بدانند که در این مقاله به صفر تا صد طراحی لوگو جواهر فروشی می‌پردازیم و مهم‌ترین اصول طراحی لوگو جواهرات را نیز مطرح می‌کنیم، پس اگر به موفقیت کسب و کار خود می‌اندیشید، قبلی از هر کاری این مقاله را بررسی نماید.

لوگو جواهرات و طلا فروشی

مانند هر کسب و کار دیگری، جواهر فروشی نیز نیاز به لوگو متناسب با خدمات و محصولاتی که شما ارائه می‌کنید، نیاز دارد و این لوگو باید به واسطه رعایت اصولی که در ادامه بیان می‌شود طراحی شود تا بتواند بازدهی مناسب برای کسب و کار شما داشته باشد؛ توصیه می‌کنم در صورتی که به فکر طراحی لوگو جواهرات هستید، قبل از هر کاری از طریق شماره «02191307049» با متخصصین ما در رایان طرح در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان طراحی لوگو طلا فروشی ما استفاده نماید.

اهمیت طراحی لولو برای طلا فروشی در چیست؟

طلا و جواهر فروشی نیز مانند هر کسب و کار دیگری برای این که بتواند به سطح تازه‌ای برسد و شما را به موفقیت‌های چشمگیر برساند، نیاز به انواع روش‌های تبلیغاتی در کنار ارائه خدمات با کیفیت دارند که به همین علت نیز شما باید برای کسب و کار خود از لوگو و نماد استفاده نماید.

زیرا هر فردی که نیاز به خدمات و محصولات شما داشته باشد، به واسطه برندینگ به سمت شما خواهد آمد و اگر برندینگ و خدمات شما بسیار ضعیف عمل کرده باشد، فقط می‌توانید به صورت شانسی از هر 100 مشتری که نیاز به خدمات و محصولات شما دارد به یکی دست پیدا کنید و 99 نفر باقی مانده اصلاً با خدمات شما آشنا نخواهند شد.

نکته مهم:

حدود 70 تا 75 درصد تبلیغات مدرن و سنتی روی لوگو برند شما انجام می‌شود، این بدان معنی است که تمام زحمات شما برای کسب و کارتان به واسطه برندینگ نتیجه بخش خواهد بود و اگر لوگوی شما به درستی طراحی نشده باشد، عملاً شما سطل آب (هزینه تبلیغات) خود را در کویر که فقط باعث می‌شود سطل آب شما بخار شود و از بین برود، ریخته‌اید و هیچ دستاورد دیگری نخواهید داشت.

پس اگر به فکر زنده ماندن در کویر (بازار رقابت) هستید، به جای این که سطل آب خود را روی زمین بریزد، از آن در طول مسیر برای رفع تشنگی (تبلیغات مؤثر) خود استفاده نماید تا در طول مسیر خروج از کویر (مسیر تکامل کسب و کار شما در بازار رقابت) موفق باشید.

اصول طراحی لوگو جواهر فروشی

همانند تمام کسب و کارهای دیگر، طلا فروشی نیز دارای ویژگی‌هایی است که برای طراحی لوگو چهارچوب‌هایی ایجاد می‌کند که البته در اکثر کسب و کارهای دیگر نیز وجود دارد و در برخی موارد متفاوت می‌باشد؛ به هر حال در صورتی که به فکر طراحی لوگو اختصاصی جواهرات هستید و می‌خواهید جزو کسب و کارهای موفق باشید، باید اصول زیر را در طراحی لوگو جواهرات رعایت نماید.

  1. ایجاد خلاقیت و یک اثر هنری تا یک نماد ساده و کپی شده

قبل از هر چیز، شما باید بدانید که طراحی لوگو باید حاصل خلاقیت و چهارچوب‌هایی باشد که کسب و کار را شما را بدون ریسک به موفقیت برساند؛ به بیان دیگر به جای این که از طرح‌های کپی شده سایر برندها که خود آنان نیز از برندهای دیگر کپی کرده‌اند، کپی نماید، به سراغ بهترین تیم طراحی لوگو (رایان طرح) بیاید تا برای کسب و کار شما یک اثر هنری خلق کنیم و نه فقط یک نماد ساده.

  1. استفاده از انواع روش‌های لوگو امکان پذیر نیست!

یکی دیگر از اصول‌های طراحی لوگو جواهرات، عدم استفاده از روش‌های نامناسب برای طراحی لوگو طلا فروشی است که می‌تواند به طور کامل ماهیت کسب و کار شما را تغییر دهد؛ درست است که خدمات طلا فروشی انعطاف پذیر است و می‌تواند از انواع لوگوها استفاده نماید، ولی برای این کسب و کار نیز محدودیت‌هایی وجود دارد و شما باید از نماد و متون مناسب در طراحی لوگو خود استفاده نماید.

  1. استفاده از رنگ و فونت مناسب

رنگ و فونت نیز در طراحی لوگو جواهرات بسیار مهم است و برخلاف اکثر افراد که فقط به سراغ رنگ طلایی می‌روند، شما می‌تواند از طیف گسترده‌ای از رنگ‌های پر جنب و جوش برای طراحی لوگو خود استفاده نماید یا به واسطه رنگ طلایی و ترکیب رنگ‌های ذکر شده، لوگویی بسیار متفاوت و قدرتمند خلق کنید.

  1. پرهیز از طراحی‌های پیچیده و بی هدف

همانطور که می دانید و قبل‌تر نیز بیان شده است، راز موفقیت یک لوگو منطقی و برندینگ محور، اوج سادگی و در عین حال هدفمند بودن آن است که با هدف به کنترل گرفتن ذهن مخاطب طراحی می‌شود؛ به شما نیز توصیه می‌کنیم از طراحی لوگوهای فوق العاده پیچیده پرهیز نماید و به فکر طراحی ساده ولی هدفمند باشید.

  1. طراحی لوگو توسعه پذیر با توجه به آینده کسب و کارتان

از طراحی‌هایی که شما را در جعبه پرنده محدود کند خودداری نماید و اقدام به طراحی‌هایی نماید که بعد از توسعه کسب و کارتان نیاز به تغییرات فوق العاده زیادی در لوگو نداشته باشید؛ زیرا شما با این لوگو شناخته می‌شوید و اگر اقدام به تغییر آن نماید، باید مدت‌ها برای برندینگ دوباره تلاش نماید، پس امروز به فکر فردای خود باشید.

  1. استفاده از نمادهای مناسب

هر کسب و کار نمادهای منحصر به فردی دارد که شما نیز باید این لوگوها را در کسب و کار خود باشید و فقط به سراغ نماد الماس که تقریباً در 80 درصد لوگوهای جواهرات استفاده می‌شود نروید؛ البته شما می‌توانید از نماد الماس نیز با شکلی متفاوت که در سایت‌های گرافیکی وجود دارد برای طراحی لوگوی منحصر به فرد برند خود استفاده نماید.

سفارش طراحی لوگوی جواهر فروشی و زیورآلات

با توجه به موارد گفته شده، در صورتی که شما نیز صاحب کسب و کار طلا و جواهر فروشی هستید ولی هنوز به خواسته و هدف خود در این کسب و کار علیرغم تلاش‌های زیاد نرسیده‌اید، احتمالاً شما نیز باید اقدام به سفارش طراحی لوگو و خدمات تغییر یا طراحی لوگو اختصاصی جواهرات نماید تا تیم متخصص رایان طرح با توجه به نیازهای واقعی شما و نکات پنهانی که اصل طراحی لوگو جواهرات را شامل می‌شود، اقدام به طراحی لوگو مناسب برای شما نماید؛ جهت استفاده از خدمات و دریافت مشاوره رایگان با شماره «0922902634500» در تماس باشید.

تعرفه و زمان تحویل لوگو جواهرات در رایان طرح

خدمات طراحی لوگو رایان طرح با سرعت بسیار بالا و تعرفه بسیار معقول در نظر گرفته شده تا هر فردی بتواند از این خدمات برای به موفقیت رساندن کسب و کار خود استفاده نماید؛ دقت داشته باشید که طراحی لوگو در رایان طرح در نهایت 4 روز کاری تحویل داده می‌شود و تعرفه خدمات نیز با توجه به پکیج انتخابی شما مشخص می‌شود.

چرا نباید از لوگوهای آماده برای طلا و جواهر فروشی استفاده کنیم؟

همانطور که در اصول طراحی لوگو زیورآلات اشاره شد، خلاقیت مهم‌ترین عامل و موتور محرک موفقیت لوگو و البته هر کار دیگری است که همین موضوع باعث می‌شود شما به جای استفاده از لوگوهای آماده تکراری به سراغ خدمات طراحی اختصاصی لوگو جواهرات بروید؛ به علاوه کپی برداری از لوگو سایر برندها می‌تواند شما درگیر مشکلات کپی برداری غیرقانونی نماید و باعث برندینگ معکوس روی برند شما شود.

نمونه طراحی لوگو جواهرات

در صورتی که می‌خواهید با آگاهی کامل از انواع لوگوهای متناسب با کسب و کار جواهر فروشی اقدام به طراحی لوگو نماید، توصیه می‌کنیم بخش نمونه کارهای طراحی لوگو جواهرات تیم رایان طرح را بررسی نماید تا ضمن آشنایی بیشتر، بتوانید به ایده‌های مختلفی برسید و شما نیز در طراحی لوگو شرکت خود سهیم باشید و به ما در طراحی لوگو برند خود کمک نماید.

چه زمانی نیاز به تغییر لوگو جواهرات داریم؟

تغییر لوگو یکی دیگر از خدماتی است که رایان طرح به کسب و کارهای مختلف که می‌خواهند لوگو خود را ارتقا دهند یا به طور کامل تغییر دهند ارائه می‌کند؛ دقت داشته باشید که در مقاله تغییر لوگو نیز اشاره شد، تغییر لوگو به دلایل مختلفی انجام می‌شود و یکی از این موارد سپری کردن سیر تکاملی برندینگ و ارتقای مداوم لوگو می‌باشد؛ به هر حال در صورتی که به فکر تغییر یا بازطراحی لوگو جواهرات هستید، می‌توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

لوگو جواهرات یکی از نمونه لوگوهایی است که به واسطه اهمیت این کسب و کار در بین عموم باعث می‌شود که تأثیر مستقیم در موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار شما به شکلی داشته باشد که کوچکترین اشتباه شما را درگیر برندینگ معکوس نموده و موفقیت را به رؤیایی دست نیافتنی تبدیل کند؛ با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم برای طراحی اختصاصی لوگو زیورآلات طبق اصول طراحی لوگو جواهرات پیش برود و از خدمات بهترین شرکت طراحی لوگو استفاده نماید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای لوگو جواهرات – سفارش آنلاین

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!