جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

گرافیست طراحی لوگو (بهترین طراحان برای لوگو)

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

اگر کسب‌وکاری دارید که نیازمند طراحی لوگو است باید به یک “گرافیست طراحی لوگو” مراجعه کنید. گرافیست‌ کارهای مربوط به طراحی لوگوی شمارا به عهده می‌گیرد. آیا می‌دانید گرافیست طراح لوگو کیست و چه خصوصیت‌هایی دارد؟ چه مهارت‌هایی برای یک گرافیست نیاز است؟

شاید با خود فکر کنید کسانی که با کامپیوتر کار می‌کنند و از کار گرافیک سر درمی‌آورند گرافیست‌های حرفه‌ای هستند؛ اما نه این‌طور نیست! گرافیست طراحی لوگو باید علاوه برداشتن مهارت درزمینهٔ طراحی، یک فرد خلاق و حرفه‌ای باشد تا بتواند کار طراحی لوگو شمارا به‌صورت استاندارد انجام دهد. با ما همراه باشید تا ویژگی‌های یک گرافیست طراح لوگو را با شما در میان بگذاریم

گرافیست طراحی لوگو

طراح گرافیست کیست؟

طراح گرافیست لوگو هنرمندی است که انجام پروژه‌های بصری را بر عهده می‌گیرد و در قبال آماده کردن طرح، مبلغ مشخصی را دریافت می‌کند. گرافیست، طرحی که به او داده می‌شود را بررسی کرده و با شناخت ویژگی‌های آن طرح، از توانایی‌های ذهنی خود برای طراحی استفاده می‌کند. جالب است بدانید طراح گرافیک هم مانند شغل‌های دیگر نیاز به مهارت دارد، هر چه گرافیست از مهارت بیشتری برخوردار باشد در کار طراحی لوگو موفق‌تر عمل می‌کند.

جالب است بدانید گرافیک یکی از شادترین و پرپولی‌ترین شغل‌های دنیاست؛ چون هم از هیجان و خلاقیت زیادی برخوردار است و هم این فرصت را به افراد می‌دهد تا هر چه بیشتر استعداد و مهارت‌های خود را شکوفا کنند.

گرافیست طراحی لوگو چه مهارت‌هایی دارد؟

یک گرافیست لوگو باید توانایی و مهارت لازم برای طراحی را داشته و از اطلاعات بالایی در این زمینه برخوردار باشد. مهارت‌های یک گرافیست طراحی لوگو عبارت‌اند از:

  • داشتن ذوق بالای هنری و سلیقه بسیار خوب جهت طراحی
  • داشتن استعداد و مهارت بالا در طراحی
  • داشتن اطلاعات به‌روز
  • آشنایی با فنون بازاریابی
  • داشتن مهارت‌های سخت و نرم‌
  • آشنایی بارنگ‌ها و اثر آن‌ها در طراحی لوگو
  • داشتن آگاهی درزمینهٔ شناخت مشتری و ارتباط با وی
  • داشتن فن بیان بالا برای ارتباط گرفتن با مخاطب

یک گرافیست طراحی لوگو باید دو مهارت سخت و نرم را به‌خوبی بداند. مهارت‌های سخت برای آموزش‌های شغلی و مهارت‌های مربوط به طراحی و مهارت نرم ویژگی‌های ذاتی افراد مثل امکان انجام کار در شرایط روحی و جسمی و انجام کار گروهی را شامل می‌شود.

مهارت طراحی با رایانه

یک گرافیست حرفه‌ای طراحی لوگو باید بر کار با نرم‌‌افزارهای طراحی مختلف مربوط به طراحی، اشراف کامل داشته باشد. همچنین آشنایی با جنبه‌های نر‌م‌افزاری و سخت‌افزاری سیست سبب می‌شود مهارت طراحی وی نیز افزایش یابد.

 مهارت در چاپ

یک طراح گرافیست لوگو باید بر چاپ دیجیتال و افست اشراف داشته باشد. زیرا کارفرما به دنبال طرح‌هایی باشد که نیازمند طی کردن پروسه چاپ باشند و یک گرافیست خوب باید با این مراحل کاملاً آشنا باشد.

تفکر خلاق

گرافیست حرفه‌ای باید دید وسیعی نسبت به اطراف داشته و بتواند ایده‌های جذابی را ایجاد کند. گرافیست طراحی لوگو باید بتواند آنچه صاحب برند برای درخواست طراحی لوگو، توضیح می‌دهد درک کند؛ و تصویرسازی طرح را بر اساس خواسته کارفرما روی طرح پیاده کند. یعنی بتواند کامل حدس بزند که کارفرما چه چیزی از او خواسته است. اگر پس از بررسی طرح، کارفرما به این نتیجه رسید که طرح موردنظر کارفرما مناسب برند وی نیست، علت آن را توضیح داده و بتواند وی را آگاه کند. گرافیستی که خلاق‌تر باشد و ایده‌های جدیدتر و بهتری در ذهن داشته باشد، همیشه درخواست‌های بیشتری برای طراحی لوگو دریافت می‌کند.

توانایی برقراری ارتباط

یک گرافیست طراحی لوگو باید توانایی برقراری ارتباط مناسب با مخاطب را داشته و از دانش کافی در این زمینه برخوردار باشد. گرافیست باید در انتخاب واژه‌ها برای برقراری ارتباط و جذب مخاطب استفاده کند تا بتواند ایده‌های خود را برای صاحبان برند پیاده کرده و کارهای بهتری را به آن‌ها تقدیم کند تا بتواند رضایت مشتری را جلب کند.

آشنایی گرافیست با طراحی وب

آشنایی گرافیست با وب، شانس بهتری را برای وی ایجاد می‌کند که در شغلی که دارد موفق‌تر باشد. شرکت‌هایی که وب‌سایت دارند گرافیستی که به طراحی وب اشراف داشته باشد را به دیگر گرافیست‌ها ترجیح می‌دهند؛ بنابراین مهارت طراحی وب را می‌توان یکی از نشانه‌های حرفه‌ای بودن گرافیست دانست. یک سایت طراحی لوگو حرفه‌ای گرافیست‌هایی دارد که با طراحی وب نیز آشنا باشند..

رزومه قوی

داشتن رزومه قوی برای گرافیست طراحی لوگو، نشان‌دهنده حرفه‌ای‌تر بودن شغل وی است. یک گرافیست برای اینکه بهتر بتواند صاحبان کسب‌وکار را به سمت خود جذب کنید باید رزومه‌ای قوی برای خود تدارک ببیند. برای نوشتن رزومه باید موارد ریز را هم نادیده نگیرد. هر چه لوگوهای معروف‌تری طراحی کرده باشد رزومه قوی‌تری خواهد داشت، اما این مورد نباید سبب شود طراحی لوگوهای متوسط را از قلم بیندازد. زیرا رزومه فردی یک برگه برنده است که می‌تواند گرافیست را در پیشرفت حرفه، یاری کند.

مهارت در طراحی و تصویرسازی

گرافیست طراحی لوگو باید تجربه نقاشی کردن و تصویرسازی را داشته باشد. چنین طراحی می‌تواند درزمینهٔ طراحی لوگوهای تجاری، که حرفه‌ای‌تر هستند، تمرکز بیشتری به خرج دهد. هر چه مهارت گرافیست بیشتر باشد، به خلاقیت وی در طراحی لوگو، کمک بیشتری می‌کند. برخی گرافیست‌هایی که درزمینهٔ طراحی لوگو فعالیت دارند حتی در عکاسی مهارت کسب کرده‌اند؛ چون در مواردی ممکن است طراح مجبور به‌عکس گرفتن از یک سوژه شود. با این حساب می‌توان گفت هر چه مهارت‌های یک گرافیست بیشتر باشد درزمینهٔ کار طراحی، عملکرد حرفه‌ای‌تری خواهد داشت.

گرافیست لوگو

گرافیست حرفه ای طراحی لوگو موفق کیست؟

  • گرافیست طراحی موفق کسی است که یادگیری را بر هر اصل دیگری، ارجح بداند. به‌روز نگه‌داشتن اطلاعات درزمینهٔ تکنیک‌های مربوط به نرم‌افزارهای گرافیکی، مهم‌ترین اصل درزمینهٔ موفقیت است؛ چون این صنعت هرروز در حال تغییر است و شیوه‌ها و تکنیک‌های جدیدی جای تکنیک‌های قدیم می‌نشینند. این موضوع می‌تواند اهمیت به‌روز شدن مهارت‌ها در این زمینه را روشن کند.
  • یک گرافیست طراحی لوگوی خوب، انتقادپذیر است. او با آرامش به نظرات کارفرما گوش می‌دهد و اگر درخواستی از او شد و یا لوگویی به او سفارش داده شد که با برند کارفرما تناقض داشت عصبانی نمی‌شود بلکه باحوصله وی را متوجه ناآگاهی یا اشتباهش می‌کند. زیرا صاحب یک برند هم دارای نظر و سلیقه است و ممکن است از سر نداشتن تخصص اشتباهاتی را هم مرتکب شود. گرافیست باید باحوصله به سلیقه مشتری، ارج نهد و نظرات رقیبان خود را هم با آرامش بشنود و حتی در مواردی خود به‌نقد کار خود بپردازد. اگر مواردی پیش بیاید که گرافیست مجبور به تحمیل نظر خود به مشتری شود، باید این کار را با آرامش و منطق انجام دهد و علت بهتر بودن طرح گرافیست بر طرح مشتری را با منطق به او توضیح داده و وی را متقاعد کند.
  • یک گرافیست موفق، هرچند وقت یک‌بار سبک‌کار خود را تغییر می‌دهد تا بتواند نمونه لوگوهای بهتری را طراحی و ارائه دهد. اگر گرافیست به تکنیک‌ها و سبک‌های مختلف برای طراحی لوگو اشراف داشته باشد، می‌تواند مشتری را در انتخاب سبک آزاد بگذارد. آزاد گذاشتن مشتری سبب رونق کار گرافیست شده و وی را در بازار خوش‌نا‌م‌تر و موفق‌تر از سایر رقبا معرفی می‌کند.
  • یک گرافیست طراحی لوگوی موفق به کار همه همکاران و طراحان، احترام می‌گذارد و از کپی استفاده نمی‌کند. کپی کردن یک لوگو توسط گرافیست برای او گران تمام‌شده و هویت حرفه‌ای وی را با شکل مواجه می‌کند. بنابراین داشتن اخلاق حرفه‌ای و به رسمیت شناختن حقوق طراحان، از ویژگی‌های یک طراح موفق است.
  • یک گرافیست موفق باید با تکنیک استفاده از رنگ‌ها و روانشناسی مربوط به آن آشنا بوده و سلیقه خود را در کار طراحی لوگو دخالت ندهد. استفاده از رنگ‌ها بر اساس استاندارد و ویژگی‌های برند تجاری، نشانه حرفه‌ای بودن گرافیست است.
  • اصلی‌ترین وظیفه یک گرافیست موفق به تصویر کشیدن طرح و لوگوی موردنظر مشتری است. مدیریت درزمینهٔ اهمیت دادن به نظر مشتری و درعین‌حال، پیاده کردن یک طرح استاندارد، وظیفه‌ای است که گرافیست طراحی لوگو باید آن را به‌درستی انجام دهد.

بهترین گرافیست طراحی لوگو

اگر به دنبال این هستید که کارتان را به یک گرافیست طراحی لوگو حرفه‌ای بسپارید، می‌توانید گرافیست دلخواهتان را در این مجموعه پیدا کنید. رایان طرح از گرافیست‌های طراحی لوگو حرفه‌ای برخوردار است. این گروه حرفه‌ای با داشتن تخصص و تجربه، طراحی لوگوی شمارا با در نظر گرفتن استانداردهایی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم و باقیمت و تعرفه مناسب انجام می‌دهد. گرافیست‌های گروه ما جزو گرافیست‌های موفق بوده و به اصول طراحی لوگو اشراف کامل دارند؛ پس طراحی لوگوی حرفه‌ای با تعرفه مناسب، تضمینی است. قیمت طراحی لوگو به‌گونه‌ای تعیین‌شده است که منصفانه باشد.

آنچه در این متن در مورد ویژگی‌های یک گرافیست گفته شد در گروه رایان‌طرح دیده‌شده است. گرافیست‌های حرفه‌ای تیم ما به تکنیک‌های روز طراحی لوگو تسلط دارند. آن‌ها با در نظر گرفتن ویژگی‌های یک لوگوی مناسب و استاندارد، برای شما طراحی می‌کنند. اگر قصد دارید گرافیست طراحی لوگوی شرکت و برند شما یکی از بهترین گرافیست‌های این روزها باشد، به گروه ما پیام داده و درخواست همکاری بدهید. با اعتماد به شرکت طراحی لوگو رایان‌طرح، لوگویی حرفه‌ای برای برندتان تحویل بگیرید و با خیال راحت رقابت در بازار آغاز کنید. شک نکنید که شما از همین حالا یک‌قدم از دیگران جلو خواهید زد.

سفارش طراحی لوگو توسط گرافیست حرفه ای

3.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گرافیست طراحی لوگو

گرافیست طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای گرافیست طراحی لوگو (بهترین طراحان برای لوگو)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!