جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ

اگر به دنبال یک آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ خوب هستید پیشنهاد میکنیم که تا انتهای مقاله همراه ما باشید. محبوبیت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال در حال حاضر به شکلی است که می‌توان روش‌های مختلف آن درآمدهای باورنکردنی داشت؛ البته به شرطی که به درستی آموزش دیده باشید و به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنید.

با توجه به این موضوع، تدریس خصوصی دیجیتال مارکتینگ رایان طرح را معرفی می‌کنیم که با آموزش تخصصی به شما، زمینه ورود شما به بازارکار را فراهم می‌کند. در ادامه بیشتر با دوره دیجیتال مارکتینگ تخصصی رایان طرح آشنا می‌شویم.

[uwac_agent id=”امیدکریمی__1″]

اهمیت دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای مختلف

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی نوین، مهم و ارزشمندترین دارایی یک کسب و کار است و هیچ کسب و کاری با هر مقیاسی را نمی‌توانید پیدا کنید که از روش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ استفاده نکند. ساده‌تر بگم، نبود استراتژی‌های مختلف و استفاده از روش‌های دیجیتال مارکتینگ، کمپانی‌های بزرگ را می‌تواند در کمتر از یکسال از بین ببرد و از طرف دیگر استفاده از روش‌های درست دیجیتال مارکتینگ، می‌تواند یک کسب و کار کوچک را به کمپانی بزرگ و پولساز تبدیل کند.

نکته مهم: دیجیتال مارکتینگ تمام روش‌های بازاریابی نوین و اینترنتی را در بر می‌گیرد و متخصصین که در این حوزه فعالیت می‌کنند، درآمد فوق العاده بالایی دارند. شما با ثبت نام در کلاس خصوصی دیجیتال مارکتینگ، می‌توانید در کمترین زمان ممکن به درآمدهایی برسید که حتی نمی‌توانید به آن فکر کنید.

تدریس خصوصی دیجیتال مارکتینگ

بر خلاف سایر دوره‌ها که به صورت غیرحضوری و غیرتعاملی برگزار می‌شود و به شما فقط سرفصل‌هایی آماده تدریس می‌شود، در دوره دیجیتال مارکتینگ خصوصی رایان طرح، با توجه به نیاز شما، سرفصل‌های دوره تعیین می‌شود و به صورت کاملاً تعاملی به شما آموزش می‌دهیم تا به طور کامل با مفهوم دیجیتال مارکتینگ و انواع روش‌های آن آشنا شوید و بتوانید به سادگی وارد بازارکاری دیجیتال مارکتینگ شوید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ بصورت تخصصی چند ساعت زمان می‌برد؟

یکی از نکات مهم که باید درباره دیجیتال مارکتینگ بدانید، کاربردهای گسترده و روش‌های پولساز دیجیتال مارکتینگ است که بسیار گسترده بوده و به همین دلیل این دوره یک دوره بسیار طولانی با حداقل 40 ساعت تدریس خصوصی است. در این دوره از صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ را به شما آموزش می‌دهیم، به شکلی که بعد از دوره بتوانید، خیلی سریع وارد بازارکار شوید.

نکته مهم: با توجه به این که دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده است و با توجه به این که آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ رایان طرح به صورت کامل می‌باشد، این دوره طولانی خواهد بود که توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر در این دوره شرکت کنید تا بدون معطلی آموزش شما شروع شود.

تفاوت تدریس خصوصی دیجیتال مارکتینگ با دوره‌های دیجیتال مارکتینگ

همانطور که دوره‌های غیرحضوری و البته غیررایگان دیجیتال مارکتینگ معمولاً سطح بسیار بالاتری از آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ دارند، تدریس خصوصی دیجیتال مارکتینگ نیز به همین شکل بوده و برتری‌های زیادی نسبت به دوره‌های غیرحضوری دارد. ساده‌تر بگم، در دوره خصوصی دیجیتال مارکتینگ شما به صورت مستقیم با مدرس در ارتباط هستید و هر سوالی که داشته باشید، می‌توانید از مدرس بپرسید، ولی در دوره‌های غیرحضوری شما هیچ امکانی برای پرسش سؤالات خود و حل مشکلاتی که در طول کار برایتان پیش می‌آید ندارید و فقط یک دوره با سرفصل‌هایی مشخص را سپری کرده‌اید.

سرفصل‌های دوره خصوصی دیجیتال مارکتینگ

در کلاس‌های دیجیتال مارکتینگ که به صورت خصوصی برگزار می‌شود، سرفصل‌های متفاوتی با توجه به سطح هنرجو ارائه می‌شود که البته باید گفت سرفصل‌های دوره دیجیتال مارکتینگ به صورت کامل بوده و برای یادآوری و بررسی نکات جدید هم که باید، تمام مباحث آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ به صورت ویژه به شما تدریس می‌شود. با توجه به این موضوع، از مهم‌ترین سرفصل‌های تدریس خصوصی دیجیتال مارکتینگ، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • Seo (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو)
  • Content Marketing (بازاریابی محتوایی)
  • Social Marketing (بازاریابی شبکه‌های اجتماعی)
  • PPC (پرداخت کلیکی یا پی ‌پی ‌سی)
  • Affiliate Marketing (بازاریابی وابسته)
  • Local ads (بازاریابی محلی)
  • Email Marketing (بازاریابی ایمیلی)
  • SMS Marketing (بازاریابی اس ام اسی)
  • طراحی سایت وردپرسی
  • Instagram Marketing (آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام)
  • تجربیات فروش آنلاین و اینترنتی
  • کمپین‌های تبلیغاتی و اصول تبلیغات

تمام موارد گفته شده جزو سرفصل‌های اصلی بوده و بدیهی است که تمام این سرفصل‌ها خودشان زیر مجموعه‌های بسیار دارند که شما به طور کامل با هر کدام آشنا می‌شوید. به عنوان مثال آموزش سئو شامل بخش‌های پیشرفته‌ای می‌شود که در هیچ دوره‌ای به شما آموزش نمی دن. به علاوه سرفصل‌های با توجه به سؤالات و سطح شما تغییراتی پیدا می‌کند.

درآمد متخصص دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

میزان درآمد یک متخصص دیجیتال مارکتینگ که به تمام علم‌هایی که در این دوره تدریس می‌شود، آشنا باشد و به صورت حرفه‌ای از آن‌ها استفاده کند، رغم بسیار بالایی است که نمی‌توانید حتی تصورش هم کنید. ولی افرادی مبتدی هم در صورت فعالیت می‌توانند درآمد فوق العاده بالایی داشته باشند. شما می‌توانید با شرکت در کلاس آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ رایان طرح بعد از مدت کوتاهی به درآمدهای فوق العاده بالا برسید.

آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ

فرصت‌های شغلی برای متخصص دیجیتال مارکتینگ به چه شکل است؟

در تمام کسب و کارهایی که در حال حاضر در کشور فعال هستند و البته به صورت تخصصی کار می‌کنند، شما می‌توانید به عنوان یک متخصص دیجیتال مارکتینگ استخدام شوید. فرصت‌های شغلی دیجیتال مارکتینگ به شدت زیاد بوده و حتی اگر شما در یک زمینه هم تخصصی کار کنید، می‌توانید به راحتی استخدام و به درآمدهای فوق العاده بالا برسید.

آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ در رایان طرح با کمترین هزینه

با توجه به این که در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ، فقط یک علم به شما آموزش داده نمی‌شود و بلکه علوم مختلفی در این دوره به شما انتقال داده می‌شود، مسلماً هزینه دوره‌های دیجیتال مارکتینگ به ویژه تدریس‌های خصوصی باید بسیار زیاد باشد، ولی در تیم رایان طرح برای این که همه بتوانند از دوره‌های پولساز دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند، هزینه دوره بسیار پایین در نظر گرفته شده است. برای هماهنگی‌های بیشتر، با شماره‌های «02191307049» در ارتباط باشید.

بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ کدام است؟

آموزش تصویری دیجیتال مارکتینگ در سایت‌های مختلفی برگزار می‌شود که شاید برای شما هم سؤال باشد که بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ به صورت خصوصی کدام است؟ بد نیست به این موضوع اشاره کنم که دوره دیجیتال مارکتینگ رایان طرح شاید بهترین دوره نباشد، ولی قطعات فرصتی برای ورود شما به بازارکار است که با توجه به این موضوع و البته هزینه دوره، می‌توان گفت یکی از بهترین کلاس‌های خصوصی دیجیتال مارکتینگ در رایان طرح برگزار می‌شود.

دوره خصوصی دیجیتال مارکتینگ به چه شکل برگزار می‌شود؟

این دوره به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود که در هر دو صورت شما به صورت خصوصی آموزش می‌بینید. البته تفاوت‌هایی از نظر هزینه در روش‌های حضوری و غیرحضوری وجود دارد که در روش حضوری دیجیتال مارکتینگ باید هزینه بالاتری پرداخت شود که البته امری طبیعی است. بد نیست بدانید که حضوری یا غیرحضوری بودن دوره هیچ تفاوتی در سرفصل و نحوه تدریس مدرس ندارد.

رزومه مدرس دوره خصوصی وردپرس

مدرس این دوره امید کریمی است که بیش از 8 سال سابقه در زمینه آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ دارد و مؤسس سایت‌های مختلف و موفقی مثل omidkarimi.com و rayantarh.com است. امید کریمی با سال‌ها تجربه تدریس، می‌تواند شما در مسیر تبدیل شدن به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ به کمال برساند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ

آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!