جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی سایت وکلا

بهترین طراحی سایت حقوقی  بوده که طراحی سایت کاربردی داشته‌ اند. وقتی طراحی سایت شما بر اساس بهترین شیوه‌ های عینی و نه سلیقه ذهنی باشد، عملکرد قابل اعتمادی خواهد داشت. وب سایت شرکت حقوقی شما باید نیاز مشتریان بالقوه شما را برای فکر کند و به هر چیزی غیر از موارد مورد نیاز احتیاجی ندارد. مشتریان به راحتی متوجه نحوه کار با وب سایت شما شوند و بدانند که چگونه اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و چگونه با شما تماس بگیرند. به طور کلی ویژگی ” طراحی سایت وکلا “ باید دارای هدف مشخص، مقرون به صرفه (هزینه آن کمتر از طراحی وب سایت جدید باشد)، قابل اعتماد، قابل انعطاف، شفاف است.

برای تماس و مشاوره رایگان طراحی سایت وکیل شخصی : 02191307049

طراحی سایت وکلا باعث می شود تا مشتریان یک وکیل به تعداد چشمگیری افزایش پیدا کند. این روز ها، اکثر مردم برای پیدا کردن پاسخ های سوالات خود، اولین کاری که می‌کنند جستجو در گوگل است. طراحی سایت وکالت ارائه خدمات اینترنتی را آسان می کند. با توجه به پیشرفت روزافزون شدن تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از اینترنت، کم تر کسی پیدا می‌شود که راه پیدا کردن پاسخ سوالات خود را بدون استفاده از اینترنت پیدا کند. به همین علت است که امروزه بیش تر فروشگاه ها و یا مرکز های ارائه دهنده خدمات، سعی می‌کنند یک وب سایت جامع و کامل داشته باشند که مخاطبان بیش تری جذب کنند. طراحی سایت وکلا برای تمام وکیل هایی که در ایران در حال فعالیت هستند یک اجبار است تا بتوانند به درآمد چند برابری برسند که رایان طرح در این زمینه شما را راهنمایی می کند.

طراحی سایت وکلا در ایران توسط رایان طرح
طراحی سایت

جالب است بدانید که یکی از موضوعاتی که روزانه، بیش ترین آمار جستجو را دارد، موضوعات حقوقی و سوالات حقوقی است. بنابراین یکی از کار هایی که می‌ تواند باعث جذب مخاطبان زیاد به موسسه های حقوقی شود، طراحی سایت وکالت است. این کار باعث می‌ شود گستره مخاطبان افزایش یابد و علاوه بر این، اعتماد سازی نیز شکل می‌گیرد. طراحی وب سایت حقوقی، موسسه حقوقی شما را به افراد مختلف می‌شناساند و باعث می‌ شود بسیاری از اطلاعاتی که لازم دارند را بدون صرف وقت بیش تر دریافت کنند و شما نیز در این بین انرژی اضافه برای پاسخ به برخی سوالات آماده صرف نخواهید کرد.

اگر برای افزایش درآمد و سرعت دادن به کار خود دنبال یک راهکار راحت می‌گردید، بهترین گزینه پیش روی شما ساخت وب سایت حقوقی است. در این مقاله قصد داریم امکاناتی که ساخت وب سایت حقوقی برای وکلا به شما می‌دهد، مزایا و معایب آن و هر آن چه لازم است درباره طراحی سایت حقوقی بدانید، از مدت زمانی که ساخت سایت حقوقی به طول می‌انجامد تا هزینه طراحی آن را به شما توضیح دهیم.

مزایای طراحی سایت وکالت

اکثر وکلا می‌خواهند که وب سایت آنها منعکس کننده شخصیت و برند منحصر به فرد شرکت حقوقی آنها باشد. این تمایل طبیعی آنها را به طراحی وب سایت منحصر به فرد سوق می دهد، جایی که عینیت کارایی بر اساس تابع سلیقه نیست و به بیان ساده‌تر در هر صورت طراحی وب سایت برای شرکت‌های حقوقی محرک اصلی موقعیت کاری نیست، بلکه بهترین طراحی وب سایت شرکت حقوقی نیازهای مشتریان بالقوه را به جای سلیقه شخصی در اولویت قرار می دهد. وب سایت‌های حقوقی با عملکرد بالا آموزش می‌دهند، اعتماد ایجاد می‌کنند و طراحی وب سایت به این روند کمک می‌کند تا اینکه به آن آسیب رساند. مزایای طراحی سایت وکالت به شرح زیر است.

معرفی حرفه ای تر در فضای مجازی

هنگامی که مشتریان بالقوه از وب سایت شرکت حقوقی شما بازدید می‌ کنند، تصمیم می‌گیرند که آیا برای حل مشکل خود با شما تماس بگیرند یا خیر؟ بیشتر آنها از محرک‌ های عاطفی رفتار خود بی‌خبرند. طراحی وب سایت شما با محتوای شما کار کمک می‌کند تا به طور استراتژیک بر احساسات مشتریان بالقوه شما تأثیر بگذارد. سه عامل اصلی احساسی برای معرفی حرفه‌ در فضای مجازی مثل اینستاگرام، توییتر، تلگرام و… وجود دارد که شما باید همیشه به آنها توجه کند:

  1. اعتماد به نفس، آیا وب سایت شما باعث می‌ شود آنها احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند؟
  2. امنیت، آیا وب سایت شما باعث می‌ شود مشتری بالقوه احساس امنیت کند؟
  3. اعتماد، آیا وب سایت شما به آنها کمک می‌ کند احساس کنند که شما به آنها اهمیت می‌دهید؟

پرسش و پاسخ‌های مشکلات حقوقی

مشتریان بالقوه شما باید بدانند که موسسه حقوقی شما چه تفاوتی با رقبای شما دارد. آنها سعی نمی‌کنند آن را کشف کنند، بنابراین وب سایت شما باید آن را آشکار کند که به این موقعیت یابی می‌گویند. تعیین موقعیت توسط سؤالاتی از جمله، نحوه کار شما چه مشکلاتی را حل می‌کنید یا از آن جلوگیری می‌کنید؟ برای چه کسی این کار را انجام می‌دهید؟ هزینه مراجعه برای مشاوره حقوقی شما چقدر است؟ چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می‌کند؟ و… پرسش‌های بیشتر افراد هستند. بهترین مزایا طراحی سایت وکلا همین پاسخگویی به مشکلات و سؤالات حقوقی مشتریان بالقوه است.

ارتباط مؤثر با موکلان

وقتی شخصی که با سازمان شما آشنایی ندارد از وب سایت شما بازدید می‌کند، پس سایت اولین جایی است که مشتریان برای مطالعه در مورد کار شما رو به رو می‌شوند. بهتر است که در میزان ارتباط اولیه با موکلان مطمئن شوید که این صفحه شخصیت حقوقی و کاری شما را به خوبی نشان می‌دهد و به راحتی در دسترس است.

وقتی کسی جلب یک وب سایت می‌شود برای او مهم است که بداند چه کسی، این شخصیت کاری را دارد و تا چه میزان علم و سواد این کار را دارد و چه ارزش‌هایی را برای این کار خود خواهد داشت. جهت ارتباط مؤثر با موکلان بهتر است که کل تیم کاری خود را به نمایش بگذارید تا ارتباط بهتری با اعضای بالقوه خود برقرار کنید.

راه اندازی وبلاگ جهت انتشار مقالات آموزشی و اخبار

همه از اولین باری که به وب‌سایت شما می‌آیند به سرعت شما را برای دریافت خدمات انتخاب نمی‌کنند؛ بنابراین، باید اطلاعات متنوعی برای معرفی نحوه کار و مقابله با قضایا حقوقی را به عنوان مقاله انتشار کنید. برای انجام این کار، باید مقالات و اخبار مربوطه، همچنین انواع مختلفی از محتوایی که در هر مرحله به آن نیاز دارند را برای دیده شدن به اشتراک بگذارید.

این محتوا شما تمرکز واقعی به مشتریان بالقوه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا فعالیت خود را گسترش دهید.

اگر بتوانید محتوای خود را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کرده و محتوایی ارائه کنید که مستقیماً با نیازهای آنها مرتبط است. این نه تنها تعداد بازدیدکنندگان شما را افزایش می‌دهد بلکه متوجه خواهند شد که شما می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت ‌کنید و با محتوای شما ارتباط برقرار می‌کنند.

اهمیت طراحی سایت وکلا

زمانی که فردی می‌خواهد یک موسسه حقوقی را برای رفع نیاز خود انتخاب کند، لازم دارد تا اطلاعاتی را درباره موسسه حقوقی کسب نماید. معمولا اولین قدم برای دریافت این اطلاعات، سرچ کردن در گوگل است. یکی از دلایل اهمیت طراحی سایت مختص به وکلا، این است که هر موسسه حقوقی، نیاز به پلتفرمی دارد که در دسترس همگان باشد تا بتواند اطلاعات مهم مانند توضیحات موسسه، رزومه کاری وکلا، نتیجه پرونده های گذشته موسسه و … را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. بهترین کار برای رسیدن به این هدف، طراحی سایت حرفه ای وکلا است.

در سایت وکالت آنلاین و طراحی سایت وکلا، می‌توانید حوزه های کاری خود، رزومه کاری، آدرس و شماره تماس موسسه، امکاناتی که در اختیار موکلان خود قرار می‌دهید و آموزش هایی که ارائه می‌دهید را اعلام کنید.

مسائل حقوقی، جزو حوزه ای محسوب می‌شوند که همه چیز نیاز به دقت بالایی دارد و باید برای مخاطب روشن و واضح باشد. مخاطبان شما باید از غنی بودن اطلاعات موسسه حقوقی شما آگاه باشند و داشتن وب سایتی که به طور منظم در آن اطلاعات به روز، مفید و کاربردی منتشر شود یک راه بسیار اثر بخش برای اثبات آن است.

ضمن این که بیش تر موسسه های حقوقی معتبر در حال حاضر دارای وب سایت هایی هستند که به بازاریابی هر چه بیش تر آن ها کمک می‌کند و ساخت وب سایت مختص وکلا، یک قدم بزرگ برای رقابت با سایر موسسه های حقوقی محسوب می‌شود.

افزایش درآمد با طراحی سایت مخصوص وکلا

داشتن یک سایت حقوقی، به شما کمک می‌کند برند خود را به افراد بیش تری بشناسانید و تجارت خود را قدرتمند تر کنید.

ویژگی های طراحی سایت وکلا و حقوقی

اگر می‌خواهید وب سایتی که طراحی می‌کنید، زود شناخته شود، به شما در پیشرفت کمک کند و مخاطبان بیش تری برای شما جذب کند، باید ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:

  • صفحه اصلی سایت حقوقی
    اولین تصویر مخاطبی که از طریق سایت با موسسه شما آشنا می‌شود، از شما خواهد داشت صفحه اصلی سایت حقوقی است. بنابراین می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در ذهن وی داشته باشد. در صورتی که صفحه اصلی سایت، دارای جذابیت های لازم نباشد، بیش تر از چند ثانیه در سایت شما نخواهد ماند.
  • معرفی وکلا
    همان طور که گفته شد، یکی از دلایل الزام طراحی سایت وکلا، داشتن فضایی برای معرفی وکلا، قرار دادن رزومه کاری و مشخصات آن هاست. طبیعتا مخاطب شما لازم است برخی اطلاعات شما را بداند تا بتواند به شما اعتماد کند. گذاشتن نام، یک عکس برای معرفی وکلا، توضیح رزومه کاری و مدارک تحصیلی وکلا جزو واجبات طراحی سایت محسوب می‌شود.
    به یاد داشته باشید که اطلاعات مشاوران حقوقی موسسه شما، باید در قسمتی از سایت قرار گیرند که دسترسی به آن ها بسیار ساده باشد تا مخاطب به اطلاعات تماس دسترسی داشته باشند. معمولا راحت تر بودن پیدا کردن اطلاعات تماس، با اجرایی شدن تماس از طرف مشتری رابطه مستقیم دارد.
  • سرعت وب سایت حقوقی
    طبق آمار به دست آمده، تنها ۲۰ درصد از مراجعین سایت بیش تر از ۳ ثانیه برای بارگذاری صفحات سایت صبر می‌کنند. یعنی اگر روی سرعت سایت حقوقی خود حساس نباشید، ممکن است تا ۸۰ درصد مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. از روش های بالا بردن سرعت وب سایت حقوقی، کمک گرفتن از موسسات معتبر طراحی سایت و کارشناسان سئو حرفه ای است.
  • واکنش گرا بودن وب سایت
    سایتی که برای مشاوران حقوقی خود طراحی می‌کنید، باید به گونه ای باشد که در دستگاه های مختلف ( گوشی، کامپیوتر، لپتاپ، تبلت و … ) قابل اجرا باشد. ممکن است مخاطب شما با هر دستگاهی اقدام به جستجو در اینترنت کرده باشد.
  • داشتن وبلاگ
    وبلاگ ها جزو مواردی هستند که تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن وب سایت دارند. محتوایی که در وبلاگ ها قرار می‌دهید در اعتماد سازی برای مخاطبان تاثیر بسیار زیادی دارند.

ویژگی های طراحی سایت وکلای حقوقی

امکانات طراحی سایت وکلا

امکاناتی که باید در طراحی سایت وکلا خود در نظر بگیرید، می‌تواند متغیر و بنا به سلیقه شخص شما باشد. اما برخی امکانات هستند که تمام سایت های حقوقی باید آن ها را دارا باشند که در ادامه آن ها را ذکر خواهیم کرد:

وجود یک صفحه برای قرار دادن رزومه وکلا و تحصیلات کاری و نام و … آن ها الزامی است.
آدرس و اطلاعات تماس موسسه حقوقی، حتما باید در سایت و در قسمتی که به راحتی در دسترس مخاطبان قرار گیرد وجود داشته باشد. در واقع، اگر چنین نباشد، طراحی سایت برای شما کاملا بیهوده خواهد بود.
جزو امکاناتی که در اختیار مخاطبان سایت خود قرار می‌دهید، حتما باید محتوای تخصصی و حقوقی باشد.
حوزه کاری شما حتما باید برای مخاطبتان در سایت مشخص گردد. موسسه های حقوقی مختلف در حوزه های حقوقی مختلفی فعالیت می‌کنند و با قرار دادن حوزه کاری خود در سایت، می‌توانید از تماس های با موضوعات بی ربط به حیطه کاری خود جلوگیری کنید.
قرار دادن تعرفه ها و هزینه های خدماتی که ارائه می‌دهید، جزو امکاناتی است که خوب است در اختیار مخاطبان قرار دهید.
امکان رزرو وقت و دریافت وقت مشاوره آنلاین جزو امکانات ضروری در هنگام طراحی سایت وکلا است تا برای رزرو وقت نیازی به تلفن کردن و یا مراجعه حضوری نباشد.
یکی دیگر از امکاناتی که می‌توانید برای سایت خود قرار دهید، دریافت پیامک تایید رزرو وقت، پس از گرفتن وقت مشاوره اینترنتی است.
موکلان باید بتوانند از طریق سایت، مدارک خود را برای شما ارسال نمایند.
درگاه پرداخت و امکان پرداخت آنلاین از دیگر امکاناتی است که به اعتبار سایت شما می‌افزاید.
مخاطبان شما باید قادر باشند از طریق سایت و به صورت آنلاین، پرونده خود را پیگیری نمایند.

مجموعه رایان طرح، با در نظر گرفتن امکانات کامل برای سایت حقوقی شما، می‌تواند به جذب هر چه بیش تر مخاطبان کمک کند.

مزایای طراحی سایت موسسه حقوقی

همان طور که گفته شد، طبق آمار ها و گزارشات به دست آمده، اکثر افرادی که دنبال وکیل هستند، کار خود را با جستجو در گوگل آغاز می‌کنند. مهم ترین مزیت طراحی سایت وکالت آنلاین و طراحی سایت موسسه حقوقی، جذب مخاطب و مشتری بیش تر است که می‌تواند سود بسیار زیادی برای تجارت شما به همراه داشته باشد.

ضمن این که با پیشرفت تکنولوژی، بیش تر کسب و کار ها به سمت آنلاین شدن پیش می‌روند و خیلی از مردم دنبال آنلاین انجام دادن کار خود هستند. بنابراین داشتن امکان مشاوره آنلاین با موکلان، می‌تواند یک پیشنهاد ویژه برای مخاطبان و مشتریان شما باشد که به سمت موسسه حقوقی شما جذب شوند.

شاید به بقیه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و … نیز فکر کرده باشید. این فضاها شاید برای خیلی کسب و کار ها بسیار مناسب و حتی موثر تر از گوگل باشند. اما در مورد موسسه های حقوقی، با توجه به این که معمولا سوالات حقوقی تک کلمه ای نیستند، داشتن سایت بهترین گزینه است چرا که مخاطب می‌تواند سوال خود را کامل نوشته و مشابه ترین نتایج را دریافت کند.

احتمالا برای شما پیش آمده است که افراد برای طرح سوالاتی ساده، با شما تماس گرفته اند. قرار دادن محتواهای حقوقی در سایت حقوقی، به جز این که سایت شما را به روز و کامل نگه می‌دارد، باعث می‌شود افراد فقط برای سوالات ضروری با شما تماس بگیرند و بنابراین از اتلاف وقت و انرژی شما نیز جلوگیری می‌شود.

طراحی سایت وکلا چقدر زمان می‌برد؟

طراحی سایت وکلا، با توجه به مرکزی که به آن مراجعه می‌کنید مي‌تواند متفاوت باشد. طبیعی است که طراحی یک سایت حرفه ای با امکانات کامل، در مدت زمان خیلی کوتاه ممکن نیست. اما طراحی سایت وکلا با کیفیت بالا و امکانات جامع و لازم، حداکثر به یک ماه زمان نیاز خواهد داشت.

با تماس با شماره واتساپ مجموعه و دریافت مشاوره و اعلام درخواست های خود می‌توانید از مدت زمان حدودی که برای طراحی سایت مورد نظر شما لازم است با خبر شوید.

نحوه پرداخت هزینه طراحی وب سایت وکلا چگونه است؟

پس از این که درخواست های شما و امکاناتی که برای سایت خود در نظر گرفته اید به طور کامل مشخص شود، هزینه طراحی سایت وکلا نیز تعیین خواهد شد. سپس شما می‌توانید برای پرداخت هزینه طراحی وب سایت وکلا اقدام کنید تا کار ساخت وب سایت شما آغاز گردد و سریعا تحویل شما گردد.

هزینه طراحی سایت برای وکلا چقدر است؟

هزینه ای که برای طراحی سایت حرفه ای وکلا پرداخت می‌کنید، تا حد زیادی بستگی به امکانات و ویژگی هایی دارد که برای سایت خود در نظر گرفته اید. طبیعتا با امکانات بیش تر و برای سایت حرفه ای تر، هزینه بیش تری پرداخت می‌گردد. ممکن است شما برای طراحی سایت خود، علاقه ای به داشتن تالار گفتگو نداشته باشید و یا در عوض بخواهید امکانات دیگری برای سایت خود در نظر بگیرید. بنابراین ارائه یک قیمت دقیق و ثابت به عنوان تعرفه طراحی سایت وکلا امکان پذیر نیست. اما به صورت میانگین، طراحی سایت حقوقی از ۶ میلیون تومان شروع می‌شود.

سفارش طراحی سایت وکلا

جمع بندی:

یکی از موثرترین راه ها برای شناساندن برند، جذب مخاطب و رقابت با موسسه های حقوقی بزرگ، طراحی سایت وکلا است. با کمک سایت وکالت آنلاین، می‌توانید با مخاطبان خود به طور مستقیم در ارتباط باشید و در عین حال هزینه و انرژی کم تری صرف کنید. برای دریافت خدمات طراحی سایت وکلا، با شماره واتساپ رایان طرح در ارتباط باشید تا از جزئیات و هزینه ها مطلع شوید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی سایت وکلا

طراحی سایت وکلا

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی سایت وکلا

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!