جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سئو سایت وکیل

برای آنکه بتوانید موکلان را در یک جا جمع کنید نیاز به یک وب سایت خواهید داشت تا بتوانید در این سایت با تمام این موکلان و حقوق دانان تعامل ایجاد کرده و آن‌ها را دور هم جمع کنید. برای آنکه طراحی سایت موسسه حقوقی شما مورد توجه موکلان قرار گیرد و همینطور مشتریان از آن بازدید داشته باشند، به سئو سایت وکیل نیاز خواهید داشت و در واقع در کنار نیاز به سئو سایت موسسه حقوقی، اجرای آن امری ضروری خواهد بود. در غیر این صورت سایتی که طراحی کرده‌اید به جمع سایت‌های بدون بازدید خواهد پیوست.

وکلای گرامی اگر نیاز به مشاوره سئو دارید، می توانید از کارشناسان سئو شرکت رایان طرح کمک بگیرید.

[box type=”success” align=”alignright” class=”” width=””]**اگر سایت وکالت ندارید > با شماره 02191307049 تماس بگیرید و جهت طراحی سایت وکالت یا موسسه حقوقی خود مشاوره داشته باشید. یا جهت اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سایت وکالت مراجعه کنید.[/box]

سئو سایت چیست؟

سئو سایت به زبان ساده آن است که بتوان سایت طراحی شده را در دسته‌ی سایت‌هایی که در صفحه‌ی اول مرورگر ضاهر می‌شوند جست و جو کرد و در واقع به زبان علمی به معنای بهینه‌سازی برای ابزاری مانند گوگل و یا یاهو و بسیاری دیگر از موتورهای جست‌وجوگر می‌باشد. تمام تکنیک‌هایی که برای بهینه سازی یک سایت نیاز خواهد بود باعث می‌شود تا صعود داشته باشد و یا در قعر بازدید قرار گیرد.

سئو سایت وکالت
سئو سایت برای وکلا

 

چرا نیاز به سئو سایت است؟

به زبان ساده تمام این کارها برای آن است تا توسط کاربر دیده شوید و ترافیک داشته باشد. در نیتجه چه بسا اگر سایت شما جهت بهبود کسب وکار نیر باشد مانند یک سایت جذب موکلان و یا یک سایت فروشگاهی، آنگاه نیاز به دیده شدن خواهید داشت.

هرچقدر نیز برای طراحی وب سایت زمان و هزینه گذاشته باشید اما ترافیکی برای آن وجود نداشته باشد، ارزشی نخواهد داشت. زیرا هدف از طراحی آن جذب موکلان و افرادی است که به وکیل و نظر آن‌ها نیاز دارند. اما با به کار گیری سئو سایت وکالت می‌توانید کار خود را گسترش دهید و آینده‌ی روبه رشدی را برای آن متصور باشید.

تمام کاری که شما باید برای موفقیت وب سایتی که راه انداخته‌اید انجام دهید این است که آن را به صفحه‌ی اول گوگل برسانید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با تمام نکات مورد نظر برای سئو سایت موسسه حقوقی آشنا شوید.

انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب

انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب قبل از طراحی سایت وکلا و برای سئو سایت وکیل قدم اول برای بهبود رتبه سئو خواهد بود اما کافی نیست. پیشنهاد می‌شود تا از کلمه‌ی کلیدی بلندتر و جزئی‌تر استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از کلمه‌ی کلیدی وکیل خوب یا وکیل قابل اعتماد موراد کلی هستند. در عوض می‌توانید در آن از میزان تجربه خود به کار ببرید به عناون مثال وکیل قابل اعتماد با 10 سال تجربه. در نیتجه انتخاب کلمه‌ی کلیدی بسیار نکته ی مهمی در سئو سایت وکالت می‌باشد.

بررسی وب‌ سایت‌های مشابه با نمره‌ی سئو بالا

برای آنکه خودتان را به رقیبان خود برسانید و حتی آن‌ها را از سر راه بردارید باید بررسی کنید که وب سایت طرف مقابل رتبه ی بالا را بیشتر در کدام عبارات به دست آورده است. در نتیجه پس از انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب باید این مورد را بررسی کنید و تمام موارد مورد آنالیز قرار گیرد. در واقع با ای کار نکات مهم وب سایت رقبا را که خود را به صفحه اول گوگل رسانده‌اند، خواهید فهمید. به طور قطع با رعایت کردن سئو سایت وکیل به این جایگاه خواهید رسید.

افزایش رتبه سایت وکیل
افزایش رتبه سایت وکلا

بهینه‌سازی وب سایت گوشی همراه

از آنجایی که گوشی همراه به ابزارهای مهم و ضروری دنیای امروزی تبدیل شده است و درصد بالایی از افراد هنگام جست و جو در مرورگرها این کار را با موبایل خود انجام می‌دهند در نتیجه بسیار مهم خواهد بود که بتواند وب سایتی را که طراحی کرده‌اید برای این دستگاه بهینه کنید. زیرا در غیر این صورت بازدید از صفحه‌ی شما به شدت پایین خواهد آمد.

همینطور باید در نظر داشته باشید که وب سایت بر روی گوشی همراه به صورت صحیح نمایش داده شود زیرا این مورد از جمله پارامتر مهمی برای گوگل به حساب می‌آید و در صورت بی‌توجهی به آن باید به دنبال صفحه‌ی خود در قعر جدول بگردید. توجه داشته باشید که حتی اگر سئو سایت وکیل به درستی پیش رود ولی این پارامتر را رعایت نکنید، همچنان سئو رتبه پایینی خواهد داشت.

سئو کلمه‌ی کلیدی اول سایت

باید مطمئن شوید که کلمه‌ی کلیدی که انتخاب کرده‌اید با صفحه‌ی اول سایت هماهنگ است. همینطور کلمه‌ی کلید در سئو سایت وکالت باید به میزان هماهنگی در تمام متون پخش شده باشد و عنوان متناسب با آن انتخاب شود. نکته‌ی دیگر در بحث سئو سایت موسسه حقوقی، رعایت استفاده از تصویر و متا تگ توضیحات و همینطور تگ H1 می‌باشد. تمام این موارد باید بهینه شوند تا بتوانید به نتیجه‌ی مورد نطر خود برسید. رعایت نکردن هر یک به تنهایی نمره‌ی سئو را کاهش خواهد داد.

انتشار پست در وبسایت با توجه به کلمات کلیدی دیگر

در رابطه با سئو سایت موسسه حقوقی هرچه میزان کلمات کیدی که استفاده می‌کنید و همینطور اطلاعاتی که در مورد آن‌ها منتشر می‌کنید بهتر باشد، امتیاز بهتری در موتورهای جست و جو خواهید گرفت. در واقع اگر مطلبی که در مورد یک کلمه‌ی کلیدی وارد سایت کرده اید طول بیشتری داشته باشد، آنگاه رتبه‌ی سایت بهتری را برای عبارت کلیدی کسب خواهید کرد. در نتیجه هنگام جست و جو کاربر در مورد کلمه‌ی کلیدی مربوطه، سایت شما در رتبه‌ی بهتری قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد می‌شود با توجه به دستورالعمل زیر از عبارات کلیدی در سئو سایت وکیل استفاده کنید.

به ازای هز 500 کلمه نیاز است تا به تعداد 3 تا 5 مرتبه کلمه‌ی کلیدی تکرار شئد.

به ازای هر 1000 کلمه نیاز است تا 5 تا 10 مرتیه کلمه‌ی کلیدی تکرار شود.

به ازای 1500 کلمه نیاز است تا 10 تا 15 مرتبه کلمه‌ی کلیدی تکرار شود.

به ازای 2000 کلمه نیاز است تا 15 تا 20 مرتبه کلمه‌ی کلیدی تکرار شود.

در واقع باید دقت داشته باشید که به ازای هر صفحه‌ای که در وبسایت خود ایجاد می‌کنید از یک کلمه‌ی کلیدی استفاده کنید و راه حل پیشنهاد شده را در آن به کار ببندید.

افزایش درآمد و رشد و توسعه‌ی کسب و کار با سئو سایت وکیل

تمام روش‌هایی که برای سئو سایت موسسه حقوقی به کار می‌بندید در واقع به این دلیل است تا بتوانید موکلان و حقوق دانان با تجربه و زیادی را گرد هم بیاورید. آنگاه شاهد افزایش کسب وکار و بهبود آن خواهید بود. همینطور اگر در این زمینه نیاز به کمک داشته باشید اگر از سئوکاران حرفه‌ای استفاده کنید. پس چه بسا در صورتی که خود نیز وکیل باشید مطمئنا نیاز به یک وبسایت حقوقی و وکالت خواهید داشت و همینطور نیاز به محیطی باری ایجاد تعامل با همکاران خواهد بود. درر صورت رعایت نکات سئوسایت وکیل که سعی شد تا تمام موارد در این محتوا ذکر شود، به صفحه‌ی اول گوگل و موتورهای جستوجوی دیگر خواهید رسید.

اگر میخواهید سئو سایت وکلات خود را به ما بسپارید کافی است که با شماره 02191307049 تماس بگیرید و یا برای سفارش خدمات سئو وارد لینک زیر شوید

همین حالا سفارش دهید…

سفارش خدمات سئو 

سفارش سئو سایت موسسه حقوقی
موسسه حقوقی سئو
4.3/5 - (3 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «سئو سایت وکیل»

  1. شرکت بازرگانی ترخیص گستر پاسارگاد

    سلام وقت بخیر
    از مقالات عالی شما سپاسگزارم واقعاَ‌ کارتون عالیه همه محتواها به روز و کاربردی ممنون که اطلاعات خوبی در اختیار طراحان سایت قرار می دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سئو سایت وکیل

سئو سایت وکیل

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای سئو سایت وکیل

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!