جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

10 افزونه پاپ‌آپ وردپرس پولی و رایگان

در امروزه پاپ‌آپ‌ها یکی از بخش‌های مهم و هدفمند سایت‌ها بشمار می‌روند. شما می‌توانید به کمک آنها تبلیغات سایت خود را برای کاربر نشان دهید تا بیشتر با سایت شما و همچنین محصولات خاصتان آشنا شود. البته باید از این تبلیغات به صورت کارآمد استفاده کنید تا کاربر را خسته و کلافه نکند که در غیر این صورت بلافاصله از سایت شما خارج می‌شود و آن را سایتی نامطلوب می‌نامد. پس بسیار باید توجه شود که از افزونه پاپ‌آپ‌هایی خوب و حرفه‌ای استفاده کنید تا سایت شما را به حد بالایی برسانند.

پاپ‌آپ راهی برای پیشرفت

درواقع افزونه پاپ‌آپ به شما کمک می‌کند که برخی مطالب را که قرار است در قسمت‌های مختلف سایت خود معرفی کنید در این افزونه جای دهید. پاپ‌آپ‌ها باید به موقع و در جای مناسب دیده شوند که مفید واقع بشوند در غیر اسن صورت کاربر از بازدید مجدد سایت شما خودداری می‌کند.
مطالب داخل افزونه پاپ‌آپ باید جذاب و مورد استفاده کاربر باشد تا آن را به وجد آورد. مطالبی از جمله تخفیفات، حراج‌ها و یا حتی محصولات و خدمات جدید و نوین. فراموش نکنید که برای افزودن هر افزونه به سایت خود نیازمند دقت و معیارهایی هستید که اگر آنها را هدفمند بکار نبرید باعث افت سایت و تعداد کاربران آن می‌شود.

افزونه پاپ آپ

معیارهای انتخاب پاپ‌آپ

افزونه‌های پاپ‌آپ امکانات و رفاهیات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. امکاناتی مانند؛ شخصی سازی، ارائه تبلیغات و غیره. دو فاکتور و عامل مهم برای ارزیابی پاپ‌آپ‌های وردپرس Targeting و Triggers هستند؛

Targeting : targeting یا هدف‌گذاری مفهوم محل نمایش پاپ‌آپ (در کدام صفحه)، مخاطب popup، محل جغرافیایی کاربر، دستگاه کاربر و منبع ترافیک را می‌دهد.

Triggers: تریگر به معنای کارهایی است که کاربر باید انجام بدهد تا پیغام پاپ آپ برای او نشان داده شود. Triggerهای بنام عبارت اند از: ورود به صفحه، اسکرول صفحه، کلیک‌ها، میزان حضور کاربر در صفحه و هدف از خارج شدن.

10 افزونه پاپ‌آپ وردپرس پولی و رایگان

در این مقاله می‌خواهم به معرفی 10 تا از افزونه‌های حرفه‌ای و کاربردی وردپرس بپردازم تا ضمن استفاده از آنها سایت خود را ارتقا و پیشرفته کنید. این افزونه‌ها را می‌توانید گاها با صرفه هزینه و گاهی به صورت رایگان به سایت خود بیفزایید.

افزونه پاپ‌آپ layered popups

1. افزونه پاپ‌آپ layered popups

Layered Popups نام یک افزونه تجاری برای وردپرس می‌باشد که می‌توانید آن را هم با پرداخت هزینه و هم به صورت رایگان دانلود کنید. به وسیله این افزونه قادر خواهید بود به راحتی به ایجاد پاپ‌آپ‌های حرفه‌ای در سایت خود اقدام کنید. این افزونه یکی محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پلاگین‌ها در زمینه ایجاد پاپ‌آپ وردپرس می‌باشد. یکی دیگر از قابلیت‌های کلیدی این افزونه دارا بودن بیش از 150 قالب پیش‌ساخته برای استفاده حرفه‌ای است. همچنین قابلیت قرار دادن پاپ‌آپ در سایت‌های غیر وردپرسی و شناسایی نرم افزار‌های Ad Blocker از دیگر قابلیت‌های این افزونه است که آن را متمایز از سایر پاپ‌آپ‌ها می‌کند.

ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ layered popups

این افزونه به ما این امکان را می‌دهد که پاپ‌آپ مورد نظر خود را با طراحی دلخواه آماده کنیم و بالافاصله تغییرات را بررسی کنیم تا در صورت مشکل و یا پسند نبودن تغییر دهیم.
با استفاده از این پاپ‌آپ می‌توانید بی‌نهایت افزونه متنوع بسازید و همچنین برای سایت لایک و یا ثبت‌نام اجباری قرار دهید که تمام کسانی که از سایت شما بازدید می‌کنند ملزم به ساخت صفحه کاربری باشند.
شما در این افزونه پاپ‌آپ می‌توانید به راحت از طراحی خود کپی بگیرید و آن را در سایتی دیگر و حتی سایتی جز وردپرس اضافه کنید. همچنین این پاپ‌آپ زمانی که کاربر سعی دارد از سایت خارج شود، در هنگام لود شدن صفحه، اسکرول کردن صفحه به پایین و یا مطلقا بی‌حرکت بودن صفحه نشان داده‌ می‌شود.
این پاپ‌آپ قابلیت هماهنگی با مرورگرهای مدرن و سایت‌های فروشگاهی مانند ووکامرس را دارد. همچنین می‌توان در این پاپ‌آپ فرم‌های تماس، ثبت نام و خبرنامه را به نمایش گذاشت. ناگفته نماند که قابلیت قفل کردن پاپ‌آپ منوط به لایک کردن و تکمیل فرم وجود دارد.

افزونه پاپ‌آپ Option Monster

2. افزونه پاپ‌آپ Option Monster

افزونه Option Monster افزونه حرفه‌ای و کاربردی است که در مخزن وردپرس بیش از 600 هزار نصب فعال دارد. از قابلیت‌های این افزونه پرکاربرد می‌توان به طراحی و نمایش انواع فرم ها، نمایش بصورت پاپ‌آپ، مدیریت و نمایش فرم ها در چندین حالت لایت باکس، فوتر، اسلاید، ابزارک، ادامه مطلب و پاپ آپ تمام صفحه اشاره کرد.
Option Monster برای اهداف بازاریابی بسیار پیشگام است. این افزونه وردپرس با فناوری Exit-intent عملکرد و رفتار بازدیدکنندگان را تشخیص می‌دهد و آنها را در لحظه‌ای دقیق و هدفمند که می‌خواهند از سایت خارج شوند، ترغیب می‌کند.
با کمک فناوری رفتاری هوشمند، قادر خواهیدبود بازدیدکنندگان را به مشترکان ایمیل تبدیل کنید. علاوه بر آن می‌توانید پیام موفقیت آمیز سفارشی را به سایت اضافه کنید، یک کمپین چند مرحله ای ایجاد کنید و مهمتر از همه، می‌توانید پنجره‌های دارای قابلیت پاسخگویی در موبایل را فراهم کنید.
Monster Links در دو مرحله به شما کمک می‌کند تا هر پیوند را به یک کمپین تبدیل کنید. بنابراین، در هر زمان که بازدیدکنندگان روی آن کلیک کنند، پنجره‌ای باز می‌شود که از آنها می‌خواهد یک محصول را خریداری کنند یا در سایت عضو شوند.

ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ Option Monster

برخی از ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ Option Monster به قرار زیر هستند؛
قابلیت ایجاد انواع فرم
نمایش فرم به صورت نوار کناری، شناور و تمام صفحه
ایجاد کمپین و تجزیه تحلیل آنها
تست قدرتمند A/B برای تصمیم‌گیری در عملکرد دقیق‌تر
فارسی سازی توسط برگ وردپرس
سازگاری با سرویس‌های ایمیل محبوب مانند MailChimp ، Aweber

3. افزونه پاپ‌آپ Sumo

افزونه پاپ‌آپ Sumo

افزونه Sumo یک افزونه حرفه‌ای و رایگان می‌باشد اما در نسخه رایگان آن فقط یک قالب وجود دارد و برای حذف برند Sumo از فرم‌های خود باید نسخه پرمیوم این افزونه خریداری شود. به کمک این افزونه می‌توانید علاوه بر افزایش لیست ایمیل خود به لینک سازی، شبکه‌های اجتماعی و آنالیتیکس سایت شما نیز کمک می‌کند. شما قادر خواهید بود بگونه‌ای این پاپ‌آپ را تنظیم کنید که تا طبق منابع ترافیک یا علل دیگر مانند اسکرول کردن یا کلیک نمایش داده شود.

ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ Sumo

برخی ویژگی‌های این افزونه به عبارت زیر هستند؛
تعداد ایمیل‌ها با استفاده از پاپ‌آپ‌های متعدد در بخش‌های متفاوت سایت گشترش پیدا می‌کند.
کد‌های تخفیف که باعث می‌شود مشتری برای دفعات بعدی ترغیب به خرید شود، ساخته می‌شود.
میانگین میزان سفارشات با کمک از بخش‌های هوشمند باعث خرید بیشتر می‌شوند.
نرخ ترک سبد خرید در قسمت فروشگاه سایت کاهش پیدا می‌کند.

افزونه پاپ آپ Maker

4. افزونه پاپ آپ Maker

افزونه وردپرس Popup Makerیکی از بهترین افزونه‌های پاپ‌آپ وردپرس است که هم یه صورت رایگان و هم پولی قابل استفاده است. می‌توانید به شما کمک کند لیست مشترکین ایمیل سایت و تعداد لایک‌های اکانت فیس‌بوک خود را افزایش دهید. همچنین قادر خواهیدبود برای محتوای سایت خود محدودیت نمایش قرار دهید.
Popup Maker به شما کمک خواهد کرد تا اعضای سایت خود و تعامل با کاربران سایت خود را گسترش دهید و حتی با ایجاد نظرسنجی از کاربران سطح سایت خود را ارزیابی کنید.
افزونه Popup Maker طیف گسترده‌ای از تنظیمات سفارشی را دارا است و شما می‌توانید انواع مختلفی از قالب‌ها را برای پنجره انتخاب کنید .
از دیگر امکانات این افزونه وردپرس می‌توان به ایجاد اسلایدر برای نمایش مطالب مرتبط اشاره کرد علاوه بر آن می‌توانید اطلاعیه‌های مورد نظر خود را در قالب یک بنر در سایت به نمایش قرار دهید.

ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ Popup Maker

سفارش‌سازی ساده و بصری
طراحی اختصاصی
پشتیبانی حرفه‌ای
بروزرسانی‌های رایگان
لایسنس نامحدود
قابلیت روکش و دکمه بستن در پنجره پاپ آپ
افزودن متن، بنر، تصویر، ویدیو، دکمه و پیوند در پنجره پاپ آپ
افزودن آی فریم و HTML در پنجره پاپ آپ
کاملا سازگاری با وردپرس و قالب‌های آن

افزونه پاپ آپ Builder

5. افزونه پاپ آپ Builder

Popup Builder یکی از بهترین افزونه‌های پاپ‌آپ بشمار می‌رود که به شما این امکان را می‌دهد هر نوع محتوایی که مدنظر دارید را در پاپ‌آپ های خود وارد کنید. این افزونه هم به صورت رایگان و هم پرمیوم در حال عرضه شدن است.
این افزونه به کاربران خود امکانات فراوانی را در زمینه ساخت پنجره‌ها در وردپرس ارائه کرده است. همچنین ابزارهای لازم برای ایجاد یک پنجره تبلیغاتی خاض و جذاب را در اختیار آنها قرار می‌دهد. این افزونه تا بحال توانسته است در مخزن وردپرس خود حدود ۱۰۰۰۰۰ نصب فعال داشته باشد و به درصد بالایی از محبوبیت و عملکرد عالی دست پیدا کند.

ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ Builder

این افزونه ویژگی‌های متعددی را در اختیار سایت‌ها قرار می‌دهد که در اینجا به بخشی از آنها اشاره می‌کنیم؛
امکان قرار دادن انیمیشن، تصویر، فرم خبرنامه و عضویت، شبکه‌های اجتماعی و کد های html در پنجره پاپ آپ
همچنین برخی ویژگی‌های مخصوص نسخه رایگان افزونه Popup Builder هستند، مانند؛
سفارشی سازی ظاهر پاپ‌آپ‌ها
انتخاب بین چند قالب متفاوت
تنظیم موقعیت قرارگیری پاپ‌آپ بر روی صفحه
ساخت و مدیریت نامحدود پاپ‌آپ‌ها
پاپ آپ On Click و On Hover
و برخی ویژگی‌های نسخه Pro این افزونه، عبارت اند از؛
پاپ‌آپ قرار دادن محدودیت سنی
پاپ‌آپ پوش نوتیفیکیشن
باز کردن فرم لاگین در پاپ‌آپ

افزونه پاپ آپ Domination

6. افزونه پاپ آپ Domination

این افزونه یکی از قدیمی‌ترین افزونه‌های پاپ‌آپ وردپرس بشمار می‌رود که در عین حال آپدیت‌های جدید و بروزی را عرضه می‌کند. این افزونه را می‌توانید به صورت پولی و البته رایگان استفاده کنید.این افزونه محیطی کارا و پسندیده دارد که باعث شده است براحتی بتوان از 100 قالب آن استفاده کرد. پلاگین Domination این امکان را به شما می‌دهد که پاپ‌آپ مورد نظر خود را در شرایط دلخواه محیا و نمایش دهید. همچنین سیستم قیمت‌گذاری این افزونه بسیار جالب و خاص است. با خرید هریک از plan های این افزونه می‌توان به تمام ویژگی‌های آن دست پیدا کرد. تفاوت عمده قیمت‌گذاری پلاگین Domination با سایر پلاگین‌ها این است که قیمت‌گذاری در آن بر اساس میزان ترافیک هر وبسایت می‌باشد. در این صورت هر اندازه ترافیک ورودی سایت بیشتر باشد، هزینه بیشتری را باید برای این پلاگین پرداخت نمود.

ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ Domination

یکی از ویژگی‌های بارز این افزونه این است که در شرایط مختلف (اعم از؛ تصمیم به خروج از صفحه وبسایت، عدم فعالیت کاربر، میزان اسکرول کردن در صفحه، کلیک بر روی دکمه خاص، مدت زمان حضور در وبسایت، مدت زمان حضور دریک صفحه خاص از وبسایت و شناور بودن ماوس در ناحیه خاص) می‌تواند طیف گسترده‌ای از پنجره‌ها را به کاربرد نشان دهد.
یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی و مهم این افزونه هدف‌گذاری جغرافیایی است. برای مثال شما می‌توانید تایین کنید که پنجره مورد نظر شما فقط برای کشور ایران نمایش داده شود. همچنین این افزونه یک ویرایشگر بصری است و از قابلیت کشیدن و رها کردن پشتیبانی نمی‌کند. در این حالت شما نمی‌توانید پنجره خود را از ابتدا طراحی کنید.

افزونه پاپ‌آپ Elementor pro

7. افزونه پاپ‌آپ Elementor pro

افزونه Elementor یکی از بهترین و کارآمدترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس است که با استفاده از ویرایشگر بصری (کشیدن و رها کردن) امکان ساخت هر نوع صفحه ای را به شما می‌دهد. اگر نسخه پرمیوم افزونه المنتور را خریداری کنید به شما این اجازه را می‌دهد به ابزار قدرتمند ساخت پاپ‌آپ المنتور دسترسی پیدا کنید.
اگر می‌خواهید توانایی کنترل کامل طراحی پاپ‌آپ‌ها را داشته باشید، Elementor Pro یک انتخاب عالی و از بهترین افزونه‌های پاپ‌آپ وردپرس است. کمتر افزونه‌ای را می‌توان پیدا کرد که مانند Elementor Pro تا این حد آزادی و قابلیت انعطاف در طراحی پاپ‌آپ را داشته باشد.

Elementor Pro گزینه های هدفمند پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال می‌توانید بعد از تعداد مشخصی بازدیدهای صفحه یا تعداد مشخصی جلسات، پنجره پاپ‌آپ را باز کنید. همچنین قادر خواهید بود پنجره‌های پاپ‌آپ را بر اساس ابزاری که کاربر از آن استفاده می‌کند مانند موبایل، تبلت یا دسکتاپ، کنترل کنید.

افزونه پاپ آپ Convert pro

8. افزونه پاپ آپ Convert pro

یکی از افزونه‌هایی که می‌توانید به صورت پولی و همچنین رایگان تهیه کنید، افزونه پاپ‌آپ Convert pro است. این افزونه با طراحی زیبایی که دارد کار و فعالیت را برای شما راحت کرده است. افزونه کانورت پرو یکی از محصولات مجموعه BrainStorm Forc است، به این صورت که با ساخت پاپ‌آپ‌های حرفه‌ای و جذاب می‌توانید پیشنهادات خاص خود را به کاربران ارائه دهید و به همین روش فروش خود را افزایش دهید.
همچنین می‌توانید به کمک این افزونه با روش‌های مختلف ایمیل مشتریان خود را جمع آوری کنید و در زمانی درست برای آن ها ایمیل ارسال کنید.

ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ Convert pro

افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری
طراحی فرم و پاپ‌آپ به‌صورت درگ و دراپ: این افزونه دارای یک صفحه‌ساز مخصوص دیداری Drag & Drop است. همچنین هیچ نیازی به کدنویسی ندارد. مانند یک بازی، فرم‌ها و پاپ‌آپ‌های حرفه‌ای بسازید.
کاملاً واکنشگرا و ریسپانسیو: همه طرح‌ها کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا بوده و در همه سیستم‌ها به خوبی دیده می‌شود.
کتابخانه‌ای بزرگ از پاپ‌آپ‌های آماده
امکان ساخت ایمیل
شناسایی کاربر در لحظه خروج
امکان ارائه پیشنهادات شگفت‌انگیز
معرفی شبکه‌های اجتماعی
دادن پیشنهادات شخصی
بارگذاری ویدئو توسط این پاپ‌آپ
امکان هدایت کردن کاربر

افزونه پاپ آپ Bloom

9. افزونه پاپ آپ Bloom

افزونه Bloom یکی از پرفروش‌ترین و حرفه‌ای‌ترین افزونه‌های وردپرس برای نمایش و ساخت فرم‌های عضویت در خبرنامه است. این افزونه را می‌توان هم به صورت رایگان و هم با صرف هزینه استفاده کرد. افزونه Bloom قابلیت‌های متعددی دارد همچنین دارای پنل تنظیمات قدرتمند است و طرح‌های آماده و زیبایی برای نمایش فرم‌های عضویت خبرنامه دارا است و با بسیاری از افزونه‌های خبرنامه سازگاری دارد. افزونه Bloom به شما امکان تست داخلی و تجزیه و تحلیل پاپ‌آپ‌ها را نیز می‌دهد تا اطمینان حاص کنید تمامی پاپ‌آپ‌ها فعال هستند و به درستی کار می‌کنند.

ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ Bloom

به دست آوردن مشترکین ایمیل بیشتر
تبدیل شدن بازدید کننده‌ها به پیروان وفادار
مجهز به انواع مختلف نمایش صفحات تبلیغات: نمایش بصورت خودکار، به صورت چسبان در گوشه‌های صفحه، نمایش درون خطی، نمایش اتوماتیک بعد از هر مطلب، نمایش به صورت ابزارک در جایگاه های مورد نظر
امکان قفل محتوا برای عضویت اجباری
رویکردهای زیبا و بسیار ظریف در طراحی فضای کار
قابلیت سفارش‌سازی لبه‌ها و کادرها
رنگ‌بندی نامحدود و خاص

اگر تمایل به دیدن 10مورد از برترین افزونه های افزایش سرعت سایت دارید اینجا کلیک کنید

افزونه پاپ آپ Ninja popups

10. افزونه پاپ آپ Ninja popups

افزونه پاپ‌آپ نینجا به طور حرفه‌ای برای وردپرس طراحی شده است تا بازدیدکنندگان را به سمت انجام اقداماتی مانند ثبت نام در خبرنامه، پیشنهاد یک کوپن در زمان خروج از سایت و یا موارد مشابه هدایت کند. با این پاپ‌آپ می‌توانید به راحتی پاپ‌آپ‌های ایمیلی را در سایتتان نمایش دهید و توسط این پاپ‌آپ‌ها اطلاعات کاربران سایت خود را جمع آوری کنید.

ویژگی‌های افزونه پاپ‌آپ Ninja popups

قفل کننده محتوا با استفاده از پاپ‌آپ Opt-in
قفل محتوا به وسیله Social پاپ‌آپ
طراحی زیبا و منحصر به فرد تم‌ها
پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع به تیکت‌ها
درج سریع بروزرسانی‌ها پس از سازنده اصلی
ترجمه پاپ‌آپ برای هر زبانی
دارای بیش از 120 دموی قابل ایمپورت
سفارش سازی آنلاین
کاملا رسپانسیو
نمایش مجزا در هر صفحه
افزایش ترافیک سایت
قابلیت آمارگیری
قابلیت اتصال به سرویس های ارسال ایمیل تبلیغاتی

نتیجه‌گیری

در این مقاله از رایان طرح به معرفی 10 نوع از بهترین و کارآمدترین افزونه‌های پاپ‌آپ پرداختیم. شما می‌توانید با مطالعه موارد بالا و همچنین ارزیابی نوع سایت خود دست به انتخاب یکی از افزونه‌ها بزنید. توجه داشته باشید برای نصب آنها باید تسلط کامل را داشته باشید تا نتیجه مورد نظر خود را ببینید. همچنین شما می‌توانید برای آگهی و انتخاب بهتر از مشاوران سایت رایان طرح استفاده کنید تا با اطمینان کامل شروع به کار کنید.

2.4/5 - (14 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

10 افزونه پاپ‌آپ وردپرس پولی و رایگان (راهنمای جامع)

10 افزونه پاپ‌آپ وردپرس پولی و رایگان (راهنمای جامع)

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای 10 افزونه پاپ‌آپ وردپرس پولی و رایگان

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!