جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو حیوانات (سفارش آنلاین + نمونه کار)

طراحی لوگو حیوانات، به دلیل گستردگی بالایی که دارد در کسب و کارهای مختلفی استفاده می‌شود و جزو محبوب‌ترین نوع طراحی لوگو می‌باشد؛ البته سؤال اصلی این است که طراحی لوگو براساس حیوانات برای کسب و کارهای مختلف امری درست است یا خیر و به طور کلی طراحی لوگو حیوانات برای چه کسب و کارهایی مناسب می‌باشد.

البته با توجه به گستردگی گونه‌های جانوری که هر کدام می‌توانند نماد چیزی خاص باشند، شاید سؤال درست این باشد که حیوان مناسب برای طراحی لوگو برند شما کدام است و این طراحی باید به چه شکل باشد که بتواند بازدهی بالایی داشته باشد که در ادامه به این موضوع نیز می‌پردازیم.

اهمیت طراحی لوگو حیوانات برای برندینگ

حیوانات بسیار پرطرفدار بوده و هر کدام از حیوانات به عنوان نماد خاصی به حساب می‌آیند که همین موضوع باعث می‌شود، خیلی از کسب و کارها برای طراحی لوگو و مباحث برندینگ خود از حیوانات برای طراحی لوگو استفاده نمایند؛ برای مثال شرکت‌های خودرو سازی که به دنبال ثابت کردن قدرت و سرعت ماشین‌های خود هستند، معمولاً از حیوانات قدرتمندی مانند اسب و یوز پلنگ استفاده می‌کنند که به بهترین شکل ممکن، قدرت، سرعت و کیفیت ماشین‌های این برندها را به مشتری نشان می‌دهد.

طراحی لوگو حیوانات مناسب چه برندهایی می‌باشد؟

همانطور که قبل‌تر نیز بیان شد، کسب و کارهای مختلفی از لوگو حیوانات استفاده می‌کنند که غالب این کسب و کارها بازدهی مناسبی از طراحی لوگو حیوانات گرفته‌اند که با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که طراحی لوگو برای حیوانات فقط مختص برند خاصی مثل سازمان‌های محافظ حیات وحش نبوده و کسب و کارهایی که هیچ ارتباطی با حیوانات ندارند نیز، می‌توانند از طراحی لوگو حیوانات برای کسب و کار خود استفاده نمایند، به شرطی که به سراغ حیوان درست بروند؛ در صورتی که نمی‌دانید لوگو حیوانات برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر، می‌توانید سایر برندهای هم حوزه خود را بررسی نماید یا با متخصصین ما در رایان طرح در ارتباط باشید.

در کدام برندها از طراحی لوگو بر پایه حیوانات استفاده شده؟

طراحی لوگو با الهام از حیوانات در خیلی از کسب و کارهای بزرگ به مثل لامبورگینی، فراری، فایرفاکس، زو، فورد، ماک، کلش، جگوار، مترو گلدین میر و برندهای معروف دیگر استفاده می‌شود که هر کدام از این کسب و کارهای معرفی شده با توجه به ویژگی‌هایی که در محصولات و خدمات خود دارند از حیوانی که نماد این شرکت باشد استفاده می‌کنند تا هدف از تولید محصولات و خدمات خود را به عموم نشان دهند.

دقت داشته باشید که برخلاف باور عموم، تعداد برندهای نامرتبط با حیوانات که از لوگو طراحی شده حیوانات استفاده می‌کنند، از تعداد کسب و کارهایی مثل باغ وحش‌ها که ارتباط مستقیم با حیوانات دارند، بسیار بیشتر می‌باشد؛ برای مثال شاید در نگاه اول کسی باور نکند که اکثر لوگو شرکت‌های بورسی براساس گاو و خرس که دو نماد مهم بورس هستند روند بازار را مشخص می‌کنند، طراحی می‌شود که همین موضوع و تمام موارد گفته شده تا اینجای مقاله از دلایل اهمیت طراحی لوگو حیوانات می‌باشد.

نمونه کار لوگو حیوانات

طراحی لوگو بر پایه حیوانات

در صورتی که برند شما نیز علاقه به طراحی لوگو براساس حیوانات دارید و می‌خواهید قدرت، سرعت و یا عظمت برند خود را به همه نشان دهید مانند تمام برندهای موفق دنیا، می‌توانید از خدمات تیم رایان طرح که با توجه به اصول طراحی لوگو حیوانات، اقدام به طراحی لوگو برای کسب و کار شما می‌کند، استفاده نماید. جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی لوگو، می‌توانید از طریق واتساپ با شماره «02191307049» با متخصصین ما در تیم رایان طرح در ارتباط باشید.

نمونه کار طراحی لوگو حیوانات

با توجه به این که حیوانات در فرهنگ‌های مختلف، نماد و مفهوم خاصی دارند و با توجه به این که برندهای مختلف صرف همین مفاهیم اقدام به انتخاب حیوان و حتی رنگ لوگو می‌کنند که می‌تواند تأثیر عمیقی در ذهن مخاطب داشته باشد، توصیه می‌کنیم قبل از هر کاری نمونه کار طراحی لوگو حیوانات که برپایه اصول طراحی لوگو حیوانات را مشاهده و سپس اقدام به سفارش طراحی لوگو برپایه حیوانات نماید.

مزایای طراحی لوگو الهام گرفته از حیوانات

  • تأثیر مستقیم روی احساسات مخاطبین به واسطه قدرت حیوانات
  • وجود پراکندگی بسیار زیاد حیوانات برای برندهای مختلف
  • داشتن مفاهیم و نماد بودن حیوانات در فرهنگ‌های مختلف
  • دانستن احتمال موفقیت لوگو حیوانات با توجه به گستردگی برندهای موفقی که از حیوانات استفاده کردند
  • کاهش محصولات و خدمات جعلی که به واسطه اسم برند شما عرضه می‌شود
  • جذب مخاطبین جدید و وفادار کردن مشتریان قبلی
  • طراحی بسیار ساده و در عین حال تأثیر گذار
  • گستردگی بسیار زیاد لوگو با توجه به هدف و ماهیت کاری شما
  • افزایش فروش محصولات و خدمات برند شما نسبت به رقبا
  • عدم نیاز به شعارهای مختلف برای ساخت لوگو
  • وجود نمونه کارهای بسیار زیاد در این زمینه برای کسب ایده‌های بسیار زیاد

اصول طراحی لوگوی براساس حیوانات

همانطور که قبل‌تر نیز اشاره شد، طراحی بسیار ساده و در عین حال تأثیر گذاری، می‌توانید به واسطه حیوانات داشته باشید. اما باید بدانید که اصول طراحی لوگو الهام گرفته از حیوانات به دلیل گستردگی برندهایی که از این نوع لوگو استفاده می‌کنند از پیچیدگی خاصی نیز برخوردار است؛ برای مثال سازمان‌های حامی محیط زیست معمولاً در لوگوهای خود از حیوانات در معرض انقراض، شرکت‌های تولید خودرو معمولاً از حیواناتی مثل اسب و پلنگ که نماد قدرت و سرعت هستند استفاده می‌کنند و شرکت‌های بورسی نیز از حیواناتی مثل گاو، خرس و گرگ استفاده می‌کنند و به همین علت نیز برندهایی که خدمات متفاوتی ارائه می‌کنند معمولاً به سراغ این لوگوها نمی‌روند مگر با طراحی‌های بسیار متفاوت.

با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم برای دریافت مشاوره رایگان برای طراحی لوگو حیوانات از طریق شماره «02191307049» با متخصصین ما در ارتباط باشید.

سفارش طراحی لوگو برای حیوانات

در صورتی که برای تغییرات اساسی حاضر هستید و می‌خواهید برندینگ کسب و کار خود را بسیار قدرتمند شروع کنید و یا نیاز به اصلاح طراحی لوگو حیوانات خود برای بازدهی بهتر احتیاج دارید، می‌توانید از طریق شماره «09229026345» با تیم گرافیک ما در ارتباط باشید و از طریق صفحه سفارش طراحی لوگو اقدام به طراحی لوگو حیوان نماید.

طراح لوگو حیوانات

خدمات بازطراحی لوگو برای برپایه حیوانات

در صورتی که از قبل اقدام به طراحی لوگو برپایه حیوانات کرده‌اید ولی به دلیل عدم رعایت اصول طراحی لوگو به بازدهی دلخواه نرسیده‌اید، می‌توانید از خدمات باز طراحی لوگو ما استفاده نماید. تا تیم رایان طرح، لوگوی بی جان شما را تبدیل به ماشین برند سازی نماید و برندینگ شما را با سرعت 10 برابری به پیش ببرد.

بد نیست بدانید معمولاً هزینه بازطراحی لوگو، از طراحی لوگو هم بیشتر می‌شود. برای شرکت‌هایی توصیه می‌شود که برای مدت زمان زیادی است که در حال فعالیت هستند و از طریق لوگو اصلی خود به مخاطبین مختلف دست پیدا کرده‌اند و حالا به فکر افزایش قدرت برندینگ خود هستند.

هزینه طراحی لوگو برپایه حیوانات چقدر است؟

تعرفه طراحی لوگو حیوانات در صفحه طراحی لوگو مشخص شده و شما با توجه به پکیج انتخابی خود، می‌توانید از خدمات ما بهرهمند شوید. البته بد نیست بدانید که برای بازطراحی لوگو شما باید از طریق پشتیبان اقدام نماید. زیرا تعرفه بازطراحی لوگو با توجه به میزان کار لوگو شما متفاوت خواهد بود.

طراحی لوگو حیوانات با تحویل فوری

با توجه به هدف ما از ارائه خدمات که افزایش کیفیت و سرعت کار می‌باشد، طراحی لوگو شما معمولاً در 2 الی 3 روز آماده می‌شود و شما می‌توانید یکبار برای همیشه از بهترین لوگو حیوانات برای کسب و کار خود استفاده نماید؛ البته دقت داشته باشید که زمان بازطراحی لوگو با توجه به جزئیات کار مشخص می‌شود و نمی‌توان زمان آن را قبل از بررسی‌های دقیق تعیین نمود.

جمع بندی

طراحی لوگو حیوانات از رایج‌ترین انواع لوگو است که کسب و کارهای بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند تا خدمات و محصولات خود را به واسطه همین لوگو ارائه نمایند؛ اصول طراحی لوگو بر پایه حیوانات مانند بقیه لوگوها نمی‌باشد و اصول ویژه و خاصی دارد که اگر رعایت نشوند، قطعاً باعث برندینگ معکوس می‌شوند، پس توصیه می‌شود برای طراحی لوگو به دنبال بهترین طراح لوگو یا بهترین شرکت طراحی لوگو باشید که خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می‌کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو حیوانات

طراحی لوگو حیوانات

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو حیوانات (سفارش آنلاین + نمونه کار)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!