جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

برند سازی در اینستاگرام – آموزش برندسازی در اینستاگرام

برند سازی در اینستاگرام شاخه‌ای از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ است که برای ایجاد کمپین، تبلیغات و محتوا به منظور جذب مخاطبان و ترغیب آنها به اقدام، که می‌تواند شامل ارسال پیام مستقیم، نظر، اشتراک‌گذاری، لایک کردن یا دنبال کردن حساب شما باشد، استفاده می‌شود.

مراحل ایجاد یک استراتژی موفق در روند برند سازی در اینستاگرام با درک جایگاه شما و نوع محتوایی که ارائه می‌دهید شروع می شود. اینستاگرام برای ایجاد محتوای جذاب به شدت به جلوه های بصری متکی است و برای جلب توجه فالوورهای خود باید آماده سرمایه گذاری بر روی ابزارهای مناسب و حرفه ای باشید. استفاده از طرح‌ لوگو منحصر به فرد برای شروع بهینه‌سازی سئو در این پلتفرم قدم بزرگ است، لذا در این مقاله قصد داریم در مورد فرآیند موثر در برند سازی در اینستاگرام و  آموزش برندسازی در اینستاگرام اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار دهیم.

آشنایی با اینستاگرام برای برند سازی

اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بازار است. این اپلیکیشن از بالاترین سطوح جذب مخاطب برخوردار است که توانسته در چند سال اخیر بازده سرمایه گذاری عالی را ایجاد کند. با این حال در ابتدا باید بدانید چگونه از همه ویژگی های منحصر به فرد فضای اینستاگرام به درستی استفاده کنید، پس برای آموزش برندسازی در اینستاگرام تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هویت سازی در اینستاگرام

دوره‌های آموزشی برند سازی در اینستاگرام ابزاری ارزشمند برای کارشناسان رسانه‌های اجتماعی است. بنابراین، ابزارهای زیادی برای تجزیه و تحلیل آنچه که لازم است محتوای شما در صفحه برای مخاطبانتان قرار گیرد، از آنجایی که اینستاگرام تحت متا (فیس بوک) قرار دارد، از برخی ابزارها برای تنظیم تبلیغات برای هر دو پلتفرم استفاده می شود.

برای داشتن برند سازی انحصاری در اینستاگرام با توجه به گسترش بازار رقابتی در شبکه اجتماعی وجود یک لوگو منحصر به فرد می‌تواند برند شما را تماییز کند.  طراحی لوگو اینستاگرام نیازمند مراجعه به شرکت طراحی لوگو  می‌باشد، که مجموعه رایان طرح یکی از بهترین تیم‌های طراح لوگو را  در ایران دارد. این شرکت در مدت زمان کوتاهی سفارش طراحی لوگو برندتان را تحویل می‌دهد، پس برای دریافت اطلاعات نسبت به طراحی لوگو با شماره ((02191307049)) تماس بگیرید.

مراحل  برند سازی در اینستاگرام 

بسیاری از مشاغل از طریق بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام فعالیت های خود را گسترش می‌دهند. امروزه رسانه های اجتماعی یک بستر مناسب برای بسیاری از برندهای تازه کار است و تقریباً برای هر کسب‌وکاری قابل دسترسی می‌باشد. مراحل  برند سازی در اینستاگرام تعامل را تشویق می‌کند و با طیف گسترده‌ای از موقعیت‌ها مناسب را به همراه دارد. زیرا، طبق آخرین آمار بدست آمده بیشتر افراد از روند سوشال مدیا درون اینستاگرام بسیار الگوو برداری می‌کنند که این نشان دهنده این است کاربران اینستاگرام تا چه حد از کسب و کارها در این بستر استقبال می کنند.

پس می ‌توان نتیجه گرفت که در روند برندسازی اینستاگرام تا زمانی که محتوای شما مفید و خلاق باشد، کاربران اینستاگرام از دنبال کردن برند و حمایت از کسب و کار جدید استقبال نیز خواهند کرد.  با این حال، اگر در برندسازی برای  اینستاگرام تازه کار هستید، ممکن است در ابتدا همه چیز دشوار به نظر برسد ولی با توجه به آموزش برندسازی در اینستاگرام در این مقاله می‌توانید به راحتی آن را سپری کنید.

  • مرحله اول

در ابتدا باید یک حساب تجاری راه اندازی کنید. بخش بیو صفحه اینستاگرام تماماً در مورد برند شماست، جمله ای را پیدا کنید که به بهترین وجه شما را توصیف می کند. در این مرحله دو عنصر ضروری را فراموش نکنید ! ابتدا شعار برند، سپس بیانیه ای که شما را به عنوان یک برند و فضای کاری شما توصیف می کند.

  • مرحله دوم

به طور کلی پروفایل برند در مرحله دوم نکته بسیار مهمی است و  پایگاه اصلی برای برندسازی اینستاگرام است. یکی از مهم ترین قسمت های در این مارحل پروفایل شماست. با یک عکس نمایه مناسب، می توانید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما اعتبار لازم را دریافت کند. در این بخش طراحی لوگو بسیار مناسب است. زیزا، برند شما در اینستاگرام باید لوگو مخصوص خود را داشته باشد.

  • مرحله سوم

در حالی که سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند به هر یک از پست های خود لینک مرتبتی اضافه کنید، در اینستاگرام فقط می توانید یک پیوند را در بیو خود اضافه کنید. به همین دلیل افزودن اتصال مناسب و کارآمد بسیار مهم است. اینستاگرام یک پلتفرم گسترده است، بنابراین تلاش برای راضی نگه داشتن همه ایده خوبی نیست. در عوض، شما می خواهید مخاطبان خاص خود را پیدا کنید و محتوا را فقط برای آنها ارسال کنید.

برند سازی اینستاگرام
برند سازی اینستاگرام با رایان طرح

آمار قابل توجه در مورد برندسازی در  اینستاگرام

  1. (53 درصد از گروه سنی 18 تا 29 سال)، ( 25 درصد از گروه سنی 30 تا 49 سال)، ( 11درصد از گروه سنی 50 تا 64 سال) و( 6 درصد از افراد بالای 65 سال) از اینستاگرام استفاده می کنند.
  2. برندها در اینستاگرام به طور منظم با 3 تا 6 درصد از کل فالوورهای خود را از طریق تعامل به دست می‌آید.
  3. در حالی که 70 درصد از کاربران اینستاگرام برندها را جستجو می کنند
  4. بازاریابان دیجیتال در کمال تعجب تنها 36 درصد از اینستاگرام استفاده می کنند.
  5. 70 درصد از هشتگ های استفاده شده در اینستاگرام متعلق به برندها هستند.
  6. عکس‌های ارسال شده در اینستاگرام 36 درصد بیشتر از ویدیوها تعادل ایجاد می‌کنند.

نکات مهم برای روند برند سازی در اینستاگرام

یک حساب استاندارد در اینستاگرام برای استفاده شخصی مناسب است، اما برای ایجاد حساب برند در اینستاگرام به طور خاصی تغییر به یک حساب تجاری توصیه می شود. به طور کلی پروفایل شما پایگاه اصلی شما برای برندسازی اینستاگرام است و نیازمند مراجعه به شرکت طراحی لوگو رایان طرح برای سفارش لوگو حرفه‌ای است. استفاده از لوگوی برند به عنوان تصویر نمایه، ارتباط بین مشتریان و برند شما را تقویت می کند.

بنابراین با یک روند برند سازی در اینستاگرام موثر شناخته شده است. اینستاگرام یک پلتفرم گسترده بوده  و با توجه به فرآیند رایجی که دارد تلاش برای راضی نگه داشتن مشتریال کار بسیار دشواری است؛ شرح بیوگرافی شما در صفحه اینستاگرام برای معرفی برند باید عالی باشد و اما نقطه ضعف آن این بوده که فقط 150 کاراکتر دارد.

این فضا در اصل برای استراتژی زمانی بهترین کارایی را دارد که یک موضوع را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. برای مثال، اگر شما یک برند مد هستید، موضوع شما می‌تواند عکس‌های استایل افرادی باشد که در محیط‌های روزمره لباس می‌پوشند، کاری که برندها نباید انجام دهند این است که موضوعات را با هم ترکیب کنند، مانند یک برند مد که عکس لباس و فیلم گربه را منتشر می کند. در خط خود بمانید.

جمع بندی

شبکه اجتماعی اینستاگرام که روز به روز از نظر محبوبیت جزء بزرگترین بازار عرضه محصولات  است، که با بیش از 800 میلیون کاربر فعال، به جایگاه حساسی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی رسیده است؛ لذا یکی از دلایل مهم افزایش محبوبیت این شبکه، فرآیند خرید اینستاگرام توسط فیسبوک است. اینستاگرام به برندها فرصتی منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با مشتریان خود به روش بصری معنادار ارائه می دهد.

اگر از اینستاگرام برای تبلیغ برند خود استفاده کنید سرعت شناخته شدن برندتان را گسترش می‌دهید؛ پس در روند برند سازی اینستاگرام ضرورت لوگو را از یاد نبرید و در صورت درخواست سفارش لوگو از رایان طرح با شما شماره((09229026345)) تماس حاصل بفرمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

برند سازی در اینستاگرام

برند سازی در اینستاگرام

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای برند سازی در اینستاگرام – آموزش برندسازی در اینستاگرام

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!