جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آموزش خصوصی تولید محتوا

کلاس خصوصی تولید محتوا

اهمیت تولید محتوا از کسی پوشیده نیست و همانطور که می دانید ارزش یک محتوا به کیفیتی است که باعث میشه فرد خواننده به سایت جذب شده و از سایر خدمات اصلی شما که محتوا برای آن هدف ها نگارش شده، استفاده کنه. در این دوره خصوصی آموزش تولید محتوا به شما آموزش میدم که چگونه یک معجزه خلق کنید تا کاربر را به یک مصرف کننده تبدیل کنه.

[uwac_agent id=”امیدکریمی__1″]

فرمت های مختلف تولید محتوا

به طور کلی محتوا به 4 فرمت محتوای متنی، محتوای تصویری، محتوای صوتی و محتوای ترکیبی تقسیم میشه که شما در این آموزش به طور کامل استفاده از هر 4 حالت را فرا خواهید گرفت. دقت داشته باشید که 4 فرمت تولید محتوا برای تمام سایت به یک شکل استفاده نمی شوند و حتی ممکن در یک سایت شما فقط از یک نوع محتوا استفاده کنید، ولی این باعث نمیشه که از فرمت های دیگه محتوا غفلت کنید «همیشه گفتم که یک محتوا نویس موفق نه تنها باید محتوا نویسی بلد باشه بلکه باید هر روز به فکر یادگیری بیشتر باشه»

تولید محتوا و تبدیل به مشتری

دوره خصوصی آموزش تولید محتوا

در کلاس آنلاین تولید محتوا به شما آموزش می دم که چطور یک محتوای بی جان را به یک بازاریاب تبدیل کنید تا نه تنها ترافیک جذب کنید بلکه هر کاربر را در سریع ترین زمان ممکن به مشتری تبدیل کنید. مطمئن باشید که هیچ کسب و کار بدون تولید محتوای ارزشمند به موفقیت نمی رسه، پس شما اون کلید موفقیت برای کسب و کار خودتان باشید.

چرا باید در کلاس خصوصی تولید محتوا شرکت کنیم؟

اولین چیزی که شما را به سمت تولید محتوا هدایت می کنه موفقیت کسب و کارتان است، اما تولید محتوا فرا تر از این بوده و شما می توانید به عنوان یک شغل هم به آن کرده و برای کسب و کارهای دیگه تولید محتوا انجام بدید. پس تولید محتوا در وهله ی اول ضامن موفقیت کسب و کار شماست و در وهله ی دوم یک کار تمام وقت برای شما، البته اگر به صورت تخصصی در دوره خصوصی ما آموزش دیده باشید.

کلاس تولید محتوا

 

آیا تولید محتوا در ایران هم جواب میده؟

مسئله این نیست که شما در کجا باشید، مسئله این که بتوانید ذهن کاربر را در دست بگیرید و اون از یک کاربر معمولی به استفاده کننده از خدمات خود تبدیل کنید. پس بله قطعا تولید محتوا در ایران هم به خوبی جواب میده، فقط بحث این که شما برای تولید محتوا کجا آموزش دیده باشید. دوره خصوصی که ما برای شما برگزار می کنیم، حاصل سال ها درگیری با ذهن مشتری برای تبدیل کردن مشتری به خریدار است و به راحتی می تواند شما را به یک کارشناس ماهر تولید محتوا تبدیل کند.

آموزش تولید محتوا برای سایت بصورت خصوصی

تولید محتوا برای سایت به بخش های مختلفی تقسیم میشه. مهم ترین بخش در تولید محتوای سایت در نظر گرفتن نیاز کاربر است. فرضا شما یک سایت فروشگاهی دارید و قراره برای فلان محصول تولید محتوا انجام بدید. خوب در این زمان باید خودتان را جای مشتری قرار بدید و فکر کنید که چرا این محصول می خواید بخرید و اصلا چه چیزی باعث خرید شما می شود. در خرید یک محصول فروشگاهی ما ویژگی های محصول، قیمت محصول، تکنولوژی محصول را در نظر می گیریم، چون کاربر هدفش خریده نه آموزش. در این دوره ما به شما آموزش می دیم که چطور کاربرهای سایت خودتان را بشناسید و از این طریق بهترین محتوا را برای جذب کاربر تولید کنید.

سرفصل های آموزش خصوصی تولید محتوا

این دوره کامل ترین دوره تولید محتوای 2020 می باشد و شامل تمام سرفصل های پایه تا پیشرفته تولید محتوا است. البته برای یادگیری بهتر شما مسلما سرفصل ها با خواست شما و هماهنگی با استاد این دوره قابل تغییر می باشد.

  • تعریف و مفهوم محتوا
  • اهمیت و ضرورت تولید محتوا برای کسب و کار
  • بررسی فرمت های مختلف تولید محتوا
  • فرایند تولید محتوا
  • نوشتن یک شروع و پایان بی نقص برای محتوا
  • بررسی ابزار های پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلید اصلی
  • بررسی اشتباهات رایج محتوا نویس ها
  • ایجاد استراتژی و برنامه ریزی تولید محتوا
  • ایجاد تقویم تولید محتوا
  • ایجاد تولید محتوا به سبک حرفه ای
  • سئو کردن مقاله برای موتور های جستجو
  • تولید محتوایی اثر بخش و در گیر کننده
  • انواع روش های پولسازی محتوا
  • بررسی تکنولوژی های مختلف برای تولید محتوا
  • آموزش کامل برنامه کمتزیا برای تولید محتوای تصویری
  • تبدیل محتوا به یک پادشاه

بهترین مدرس کلاس خصوصی تولید محتوا

در دوره آموزش محتوا نویسی برای سایت در رایان طرح ما یکی از بهترین مدرسین تولید محتوا در سطح وب را داریم که حاصل سال ها تجربه شخصی خودش را برای شما به اشتراک می زاره. مدرس این دوره استاد امید کریمی هست که بیش از 8 سال تجربه در زمینه طراحی، توسعه و تولید محتوا برای سایت را دارا می باشد.

چرا دوره خصوصی تولید محتوای رایان طرح؟

شاید برای شما هم سوال باشه که چرا این دوره، بهترین دوره خصوصی تولید محتوا در سطح وب است. ببینید بر عکس دوره های دیگه که یک مدرس از روی یک فایل و سرفصل های آماده به شما درس میده در این دوره با شما به صورت همگام حرکت می کنیم تا هر سوالی دارید در کلاس های خصوصی بپرسید و مشکلاتتان رفع شود.

به علاوه از طریق مشاوره از شما سوالاتی پرسیده می شود تا سطح شما مشخص شود و به همین علت مثل دوره های دیگه یک سرفصل ثابت نداریم که فقط باعث کاهش زمان یادگیری شما بشه. در یک جمله ساده بگم که این دوره «تمام تجربیات استاد دوره را در یک زمان کوتاه به شما منتقل می کنه و شما را به یک کارشناس محتوا با 8 سابقه تبدیل می کنه.» مثال هایی که در این دوره می زنم خط مشی شروع طوفانی تولید محتوا را به شما یاد می ده و مطمئن باشید بعد از این دوره دیگه نیاز به هیچ دوره ای نخواهید داشت.

دوره خصوصی تولید محتوا

کارگاه خصوصی تولید محتوا برای چه کسانی پیشنهاد می شود

  • صاحبان کسب و کار که می خواهند خدمات و محصولات خود را به صورت حرفه ای در سطح وب به فروش برسانند.
  • افرادی که می خواهند به عنوان کارشناس تولید محتوا آموزش دیده و استخدام شوند.
  • افرادی که به درآمد بیش از 4 میلیون در ماه فکر می کنند.
  • افرادی که می خواهند به صورت فریلنسر مشغول به کار شوند.
  • افرادی که علاقه به یادگیری بی وقفه دارند.
  • و …

دوره تخصصی تولید محتوا کی شروع می شود؟

دوره با توجه به هماهنگی زمان دانشجو با مدرس برگزار می شود و اگر می خواهید زمان دقیق آن را بدانید باید با مدرس دوره تماس گرفته و طبق زمان دلخواه خود در دوره شرکت کنید. البته تعداد ثبت نامی در این دوره محدود بوده و اگر دوست دارید طبق زمان مورد نظر خود به کلاس بیاید باید هر چه سریع تر با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

این دوره مناسب شما نیست اگر!

اگر جزو افرادی هستید که به کسب درآمد از اینترنت اعتقادی ندارید یا به درآمد های بسیار پایین فکر می کنید و یا افرادی تنبل هستید که علاقه ای به یادگیری ندارید، به هیچ وجه، وقت و هزینه خود را در این دوره یا هر دوره ای دیگر صرف نکنید. دوره تولید محتوا فقط برای افرادی تدارک دیده شده که دوست دارند حرفه ای باشند و حرفه ای کار کنند.

آیا امکان تغییرات در زمان و روز برگزاری دوره هست؟

بله با توجه به این که تدریس به صورت خصوصی و آنلاین می باشد شما می توانید با هماهنگی مدرس به سادگی زمان و روز برگزاری دوره را تغییر دهد. البته بد نیست دانید که در دوره های خصوصی اینستاگرام، دوره خصوصی وردپرس و دوره خصوصی سئو نیز به همین شکل است.

شرکت در کارگاه تولید محتوا

اگر می خواهید در دوره خصوصی تولید محتوای سایت شرکت کنید و به یک کارشناس حرفه ای تولید محتوا تبدیل شوید می توانید از طریق شماره‌ی «02191307049» با تیم پشتیبانی رایان طرح در ارتباط باشید تا برای پرداخت هزینه و تنظیم زمان دلخواه به مدرس دوره متصل شوید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آموزش خصوصی تولید محتوا(ازصفرتاصد) | رایان طرح

آموزش خصوصی تولید محتوا(ازصفرتاصد) | رایان طرح

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای آموزش خصوصی تولید محتوا

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!